خرید هاست ویندوز

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست ویندوز

خرید هاست ویندوز

خرید هاست ویندوز؛ بهترین سرویس برای سیستم عامل Windows

خرید هاست ویندوز یکی از بهترین خدمات سایت سرورکلیک می باشد؛ که با قیمت و کیفیت بالا ارائه میشود. فروش هاست ویندوز به گونه ای است که در چندین دیتاسنتر مختلف داخلی و خارجی مانند: ایران، آلمان و فرانسه معرفی شده است. استفاده از جدیدترین نسخه Windows Server به همراه سرورهای  قدرتمند موجب بهره وری بهتر شما در استفاده از هاست ویندوز می باشد. کنترل پنل مدیریت میزبان ویندوزی بر اساس Plesk می باشد و فضای بهینه شده ای را برای سیستم های مدیریت محتوا در اختیارتان قرار می دهد.

هاست ویندوز (Windows Host) مجهز به آخرین تکنولوژی های سخت افزاری می باشد. سیستم عامل هاست ویندوز؛ آخرین نسخه از ویندوز سرور می باشد و تمامی کامپونت های زبان برنامه نویسی مانند: asp,asp.net … را پشتیبانی می کند. در واقع سرویس هاست ویندوز سرورکلیک تمامی نیازهای شما را چه در قالب یک کاربر و چه یک برنامه نویس برطرف می کند.

از ویژگی های بسیار مهم هاست ویندوز می توان به آپ تایم بودن سریع، امنیت بالا و پشتیبانی از تمام زبان های برنامه نویسی اشاره کرد. علت برتری هاست ویندوز در ایران سرعت لود بسیار بالا برای کاربران می باشد؛ و در هر زمان که اینترنت بین المللی دچار اختلال شود دسترسی به سایت هایی که در خارج از کشور هاست شده اند؛ با مشکل رو به رو میشود اما سایت هایی که در ایران میزبانی میشوند به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

خرید هاست ویندوز مناسب چه کسانی است؟

هاست های ویندوزی مناسب برای افرادی است که اسکریپت مورد استفاده از آنها از زبان  ASP و بانک اطلاعاتی SQL SERVER می باشد. البته هاست های ویندوز از php و mysql پشتیبانی می کند. ولی با توجه به هزینه بالاتر هاست ویندوز و همینطور بهره گیری بهتر هاست لینوکس از PHP می باشد. همچنین پس از خرید هاست ویندوز می توانید از آخرین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کنید.

خرید هاست ویندوز با قیمت مناسب

خرید هاست ویندوز ایرانی و خارجی

خرید هست ویندوز با قیمت ارزان، کیفیت بالا و امکانات ویژه از مزایای فروش هاست ویندوز در سایت سرورکلیک می باشد. همیشه یکی از دغدغه های کاربران تهیه میزبان مناسب برای یک شرکت خوب برای ارائه خدمات هاستینگ می باشد. شرکت هاستینگ سرورکلیک در سیستم عامل های سرور خود در پلتفورم ویندوز از تمامی کامپونت های محصولات مایکروسافت پشتیبانی می کند. این نوع سرورهای ویندوزی از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با در اختیار داشتن منابع خوب و سرورهای قدرتمند توانسته است این سرویس را با شرایط بهتری به نسبت دیگر شرکت ها عرضه کند.

نکات قابل توجه در خرید هاست ویندوز

در زمانی که شما می خواهید نسبت به خرید هاست ویندوز خود اقدام کنید به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ و یا به طور واضح برای سفارش هاست ویندوز باید به نکاتی دقت کنیم؟ ما در ادامه این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل برایتان شرح داده ایم.

فضای مورد نیاز

اگر شما یک سایت مهندسی و یا خدماتی ساده دارید که داده ها و اطلاعات زیادی را نمی خواهید در آنها بارگذاری کنید بهتر از 500 مگ شروع کنید؛ و در صورت نیاز می توانید حتی تا چندین گیگابایت افزایش فضا داشته باشید.

پهنای باند نامحدود

همانگونه که شما برای استفاده از اینترنت خانگی از ISP استفاده می کنید؛ برای سایت هم باید چنین کاری را انجام دهید. زیرا هر کاربری که از سایت شما بازدید می کند 1 مگابایت مصرف می کند. و اگر فضای شما 1 گیگا بایت باشد در طول ماه فقط 1024 کاربر می تواند سایت شما را مشاهده کند.

 

قیمت هاست ویندوزی

مزایای خرید هاست ویندوز ارزان

در لیست زیر برخی از مزایای فروش Windows hosting را برایتان معرفی کرده ایم:

  • پهنای باند متفاوت
  • نصب رایگان اسکریپت
  • ارائه انواع سرویس های ایمیل
  • پشتیبانی اتوماتیک از سایت

فروش هاست ابری ویندوز

host ویندوز در حقیقت به میزبانی گفته میشود که سیستم عامل نصب شده بر روی آن از نوع ویندوزی می باشد و بیشتر مناسب افرادی است که به زبان برنامه نویسی asp آشنایی دارند. البته امکان استفاده از زبان برنامه نویسی PHP بر روی این سرویس وجود دارد. و معمولا سیستم عامل مورد استفاده بر روی آن پلسک می باشد.

هاست ویندوز خارجی

در سایت سرور کلیک هاست ویندوزی ایرانی وجود دارد و شما می توانید از سخت افزار و بهترین امکانات ایرانی آن هم با پشتیبانی بسیار عالی 24 ساعته داشته باشید همچنین تمامی سرویس های میزبانی به همراه کنترل پنل مدیریتی و پشتیبانی بسیار خوبشان باعث ایجاد یک سرویس خوب شده که می تواند بسیار به شما کمک کند.

خرید هاست ویندوز ایرانی

سرویس های هاست ویندوز در سرورکلیک تمامی امکانات لازم برای راه اندازی یک وبسایت را در اختیارتان قرار می دهد. تمامی سرویس های میزبانی به همراه کنترل پنل مدیریتی و پشتیبانی24 ساعته ارائه میشود. Windows hosting مبتنی بر سرویس رسانی مایکروسافت می باشد و از نرم افزارها و کد نویسی ASP.Net و MVC 5 پشتیبانی می‌ کند. و همچنین دارای بانک اطلاعاتی قدرتمند می باشد. شما می توانید با خرید میزبان ویندوز با خیال راحت در فضای مجازی حضور داشته باشید.

 

سایت سرورکلیک یکی از بهترین ارائه دهندگان سرویس های میزبانی وب می باشد که شما می توانید برای خرید انواع سرویس ها برای سایت خود به آن مراجعه کنید. خرید هاست ویندوز ایرانی یکی از بهترین خدمات برای کاربران می باشد که توانسته تمام نیازهای افراد را در این زمینه برطرف کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Comments

  1. آقاجانی 08/06/1399 در 04:48- پاسخ دادن

    سلام. ببخشید میخواستم بدونم برای خرید هاست ویندوز حتما باید سیستم عامل هم ویندوزی باشه یا برای سیستم عامل های دیگه هم میشه خرید؟
    یه سوال دیگم الان اگه زبان برنامه نویسی php باشه هاست ویندوز بهتره یا لینوکس؟

  2. همتی 08/06/1399 در 04:56- پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر. من از تیم فوق العاده سرور کلیک واقعا ممنونم. من خرید هاست ویندوزی رو از این سایت انجام دادم و الان واقعا از کارکردش راضیم مهم ترین چیزی هم برای خدمات هاستینگ این شرکت وجود داره اینه که پشتیبانی 24 ساعته بعد از فروش هاست ویندوز ارائه میدن و هر زمان ک سوال یا مشکلی باشه جواب میدن.

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد