هاست ویندوز ایران

خرید هاست ویندوز ایران در سایت سرورکلیک دارای مزایای بسیار زیادی است. فروش هاست ویندوزی ارزان قیمت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های هاستینگ ویندوز با امکان استفاده از ویندوز 2016 و 2019 دیتا سنتر، همچنین با بهره گیری از امکانات کنترل پنل محبوب و قدرتمند Plesk، می توانید به راحتی و با آسودگی میزبانی سایت خود را به سرورکلیک بسپارید. خرید هاست اشتراکی ویندوز ، مناسب برای زبان های مایکروسافت و ASP.NET می باشد هر چند که زبان های دیگر را نیز مانند PHP پشتیبانی می کند. سرورکلیک با استفاده از سخت افزار بسیار قدرتمند و استفاده از دیتاسنترهای منتخب کشور این اطمینان را به شما می دهد که از سرعت، امنیت و آپتایم بودن سرویس خود نهایت رضایتمندی را داشته باشید. خرید هاست و دامین ویندوز داخلی می تواند بهترین سرویس میزبانی برای کاربران داخلی باشد. شرکت هاستینگ سرورکلیک، با استفاده از سخت افزار بسیار قدرتمند و استفاده از دیتاسنترهای برگزیده کشور این اطمینان را به شما می دهد که پس از خرید هاست ویندوز ارزان، از سرعت، امنیت و آپتایم بودن سایت خود نهایت رضایتمندی داشته باشید.

خدمات هاست ویندوز سرور کلیک

( این هاست فقط برای سایت های ASP.NET مناسب می باشد )

WIN01

WIN02

WIN03

WIN04

WIN05

WIN06

WIN07

WIN08

WIN09

WIN10

امکانات هاست ویندوز

خرید هاست ویندوز

خرید هاست ویندوز ایران با قیمت مناسب و کارایی بالا!

هاست ویندوزی ایران در سرورکلیک، در چندین دیتاسنتر داخلی و خارجی ارائه شده است؛ که از جدیدترین نسخه ویندوزی وب سرور پشتیبانی می کند. شما می توانید برای خرید بهترین هاست ویندوز ایران، به سرورکلیک مراجعه کنید؛ این سرویس با اطمینان بالا و امکانات مدیریت شده توانسته است بار نرم افزارهای متفاوت مانند کنترل پنل قدرتمند و محبوب تمامی نیازهای شما را برای میزبانی سایت برطرف کند. سرویس هاس میزبانی ویندوز ایران، مناسب برای اجرای نرم افزارهای تولید شده با زبان برنامه نویسی می باشد.

فروش هاست ویندوز ارزان؛ بهترین میزبان برای سایت های داخلی

خرید هاست ویندوزی، یکی از بهترین خدمات ارائه شده در سایت سرورکلیک می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. فروش میزبان ویندوزی، به گونه ای است که در چندین دیتاسنتر داخلی و خارجی همچون: ایران، آلمان و فرانسه ارائه شده است. کار کردن با جدیدترین نسخه Windows Server به همراه سرورهای قدرتمند موجب بهره وری بهتر شما در استفاده از میزبان ویندوز می باشد. کنترل پنل مدیریت ویندوزی بر اساس Plesk می باشد و فضای بهینه شده ای را برای سیستم های مدیریت محتوا در اختیارتان قرار می دهد.

Windows Host، مجهز به آخرین تکنولوژی های سخت افزاری است. سیستم عامل آن، آخرین نسخه از ویندوز سرور می باشد و همه ی کامپوزیت های زبان برنامه نویسی مانند: asp,asp.net …  را پشتیبانی می کند. در واقع سرویس  Windows hosting، سرورکلیک تمامی نیازهای شما را چه در قالب یک کاربر و چه یک برنامه نویس برطرف می کند.

خرید هاست ویندوز ارزان را می توانید به راحتی از سایت سرورکلیک انجام دهید. قیمت هاست ویندوز در سرورکلیک بسیار مناسب محاسبه شده است و شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب از مزایای خرید هاست ویندوزی بهره ببرید.

مهم ترین ویژگی بهترین هاست ویندوزی:

از مشخصات هاست ویندوز ابری می توان به آپ تایم بودن سریع، امنیت بالا و پشتیبانی از تمام زبان های برنامه نویسی اشاره کرد. علت برتری میزبان ویندوز در ایران، سرعت لود بسیار بالا برای کاربران میباشد. در هر زمان که اینترنت بین المللی دچار مشکل شود، دسترسی به سایت هایی که در خارج از کشور میزبانی شده اند، با مشکل مواجه میشود اما سایت هایی که در ایران میزبانی میشوند به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرند.

به نقل از سایت nl.godaddy :

Windows Hosting gebruikt hardware met het Microsoft Windows Server besturingssysteem. Het kan wel eens je beste keuze zijn als je al bekend bent met Windows op desktopcomputers en wanneer je dat prefereert.

Fans van Windows Hosting zeggen dat dit het eenvoudigste webhostingproduct is, minder ingewikkeld wanneer het draait om functies toevoegen om je website uit te breiden. Windows Hosting wordt ook ondersteund door Microsoft, dat regelmatig updates uitvoert om je hosting veilig, beveiligd en zonder bugs te houden.

هاست ویندوز ایران

خرید هاست و دامین ویندوز مناسب چه کسانی است؟

هاست های ویندوزی برای کسانی مناسب است که اسکریپت مورد استفاده از آنها زبان ASP و بانک اطلاعاتی SQL SERVER می باشد. البته میزبان ویندوز از php و mysql پشتیبانی می کند. ولی با توجه به قیمت هاست ویندوز و همینطور بهره گیری بهتر هاست لینوکس، از PHP می باشد. پس از خرید هاست ویندوزی ایران، می توانید از آخرین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کنید.

هزینه هاست ویندوز طوری است که تهیه انواع هاست ویندوز برای افرادی که به سرویس میزبانی بهینه ای نیاز دارند مناسب می باشد. قیمت هاست ویندوز با توجه به مزایای استفاده از این نوع هاست مانند ترافیک ‌نامحدود، سرعت بالا، بک آپ گیری منظم، افزایش سئو سایت، جلوگیری از حملات DDos و … مقرون به صرفه است.

فروش هاست ویندوز ایران با قیمت مناسب و کیفیت عالی

خرید هاست ویندوز با قیمت ارزان، کیفیت بالا و امکانات ویژه از مزایای فروش هاست ویندوز در سایت سرورکلیک است. همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران در تهیه میزبان مناسب، انتخاب یک شرکت خوب برای دریافت خدمات هاستینگ می باشد. مجموعه سرورکلیک، در سیستم عامل های سرور خود در پلتفرم ویندوز از تمامی کامپونت های محصولات مایکروسافت پشتیبانی می کند. این نوع سرورهای ویندوزی از سرعت و امنیت بالایی برخوردار هستند و با در اختیار داشتن منابع خوب و سرورهای قدرتمند توانسته است، میزبان ویندوز ایران را با شرایط بهتری به نسبت دیگر شرکت ها عرضه کند.

فایل هاست ویندوز وظیفه تبدیل hostname به IP را بر عهده دارد. این فایل به صورت پیش فرض در سیستم عامل هایی که از پروتکل TCP/IP استفاده می کنند قرار دارد. یکی از موارد استفاده از فایل هاست ویندوز قطع ارتباط وب سایت های تبلیغاتی می باشد.  بارگذاری سریعتر سایت، مشاهده سایت برروی DNS های جدید، مسدود کردن سایت ها و … تنها برخی دیگر از موارد استفاده از فایل هاست ویندوز هستند.

مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید هاست ویندوز بدانید!

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در زمانی تهیه Windows hosting به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ و یا به طور واضح برای سفارش میزبان ویندوز باید به چه نکاتی دقت کنید؟ ما در این قسمت از سایت سرورکلیک تمامی اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل در اختیارتان قرار داده ایم.

فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی اطلاعات

اگر شما یک سایت مهندسی و یا خدماتی ساده دارید که اطلاعات و داده های زیادی را نمی خواهید در آنها بارگذاری کنید بهتر است از 500 مگ شروع کنید. در صورت نیاز می توانید حتی تا چندین گیگابایت افزایش فضا داشته باشید. در واقع یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید هاست ویندوزی مورد نظر قرار دهید، توجه به ویژگی ها و نیازهای سایت شماست.

پهنای باند نامحدود

همانگونه که شما برای استفاده از اینترنت خانگی از ISP استفاده می کنید؛ برای سایت هم باید چنین کاری را انجام دهید. زیرا هر کاربری که از سایت شما بازدید می کند 1 مگابایت مصرف می کند. اگر فضای شما 1 گیگابایت باشد در طول ماه فقط 1024 کاربر می تواند سایت شما را مشاهده کند.

خرید هاست ویندوز ایرانی و خارجی

 

مزایای خرید هاست ویندوز ارزان:

در لیست زیر برخی از مزایای فروش Windows hosting را برایتان معرفی کرده ایم:

  • پهنای باند متفاوت
  • نصب رایگان اسکریپت
  • ارائه انواع سرویس های ایمیل
  • پشتیبانی اتوماتیک از سایت

خرید هاست ویندوز پربازدید

خرید هاست ویندوز نامحدود، برای میزبانی وب سایتی که عموما با فناوری های شرکت مایکروسافت ساخته شده است مناسب می باشد. به طور عمده در این نوع HOST از تکنولوژی هایی مانند دیتابیس سرور MS SQL Server و فریم ورک Microsoft .NET و dotNET Core استفاده میشود. در خدمات سایت سرورکلیک، میزبان ویندوز به دو دسته عمده ی هاست ویندوز اشتراکی و هاست اختصاصی ویندوز تقسیم بندی میشود؛ عرضه ترافیک نامحدود رایگان نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط سرورکلیک ارائه شده است. همچنین با ترافیک نامحدود رایگان عرضه میشود. همچنین واحد هاستینگ سرورکلیک، خرید و استفاده از گواهینامه SSL برای سرویس هاست را پیشنهاد می دهد.

هاست ویندوز پریمیوم چه تفاوتی با هاست ویندوز اشتراکی دارد؟

به طور کلی Windows hosting در رده ی هاست اشتراکی یا Shared Hosting قرار دارد. به این معنا که در یک سرور ویندوز (Windows Server) چندین سایت میزبانی می‌شوند. در هاست ویندوز اشتراکی تعداد سایت ها به قدرت سرویس دهی سخت افزار سرور بستگی دارد و ممکن است بین 50 تا 300 سایت روی یک سرور هاست ویندوز اشتراکی قرار بگیرد. اما هاست اختصاصی ویندوز تنها 9 سایت یا کمتر را روی HOST میزبانی می کند. بنابراین مشتریان سرویس هاست پریمیوم منابع RAM ، هارد دیسک ، پهنای باند و CPU بیشتری در اختیار خواهند داشت. در عین حال از تمامی امکاناتی که کاربران هاست اشتراکی ویندوز در اختیار دارند، نیز استفاده می ‌کنند.خرید هاست ویندوز پریمیوم، تنها یک دامین اختصاصی دارد و این موضوع باعث میشود که سرویس مورد نظر کیفیت بالاتری داشته باشد.

بنابراین سرویس میزبانی پریمیوم ممکن است هاست ارزان نباشد، اما هنوز بسیاری از کاربران به علت اینکه سایت آنها از منابع کمتری استفاده می کند و یا هنوز در شروع فعالیت خود می باشد، ترجیح می دهند از میزبان ویندوز اشتراکی که قیمت مناسب تری دارد استفاده کنند. پیش بینی های سخت افزاری سرور ویندوز به گونه ای انجام شده است که نگرانی از بین رفتن دیتا توسط backup یا RAID به طور کامل از بین می رود. شما می توانید برای خرید هاست ویندوز نامحدود ارزان و ایرانی به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

فروش هاست ابری ویندوز

Windows hosting، در حقیقت به میزبانی گفته میشود که سیستم عامل نصب شده بر روی آن از نوع ویندوزی می باشد و اکثرا مناسب افرادی است که به زبان برنامه نویسی asp آشنایی دارند. البته پس از خرید هاست ویندوز ابری ایرانی امکان استفاده از زبان برنامه نویسی PHP بر روی این سرویس وجود دارد. و معمولا سیستم عامل مورد استفاده بر روی آن پلسک می باشد.

فروش هاست ویندوز با قیمت و کیفیت مناسب یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که توسط شرکت هاستینگ سرورکلیک ارائه شده است. انواع هاست ویندوز را می توانید با توجه به نوع سایت و اولویت های مورد نظر خود به راحتی از سایت سرورکلیک سفارش دهید.

به نقل از سایت websitebuilderexpert :

Windows hosting is – you guessed it – website hosting that uses a Windows operating system. But what does that really mean?

Basically, Windows hosting is the most compatible hosting solution for anyone with a website that also uses other Windows tools and languages, like Microsoft Exchange or ASP.NET. However, there’s a difference between using Windows tools and simply having a Windows computer – you don’t need to use Windows hosting just because you have a Windows PC!

ویژگی های میزبان ویندوزیمزایای خرید هاست ویندوزی
پشتیبانی مناسبفضای کافی برای ذخیره اطلاعات
کاربری آسان و سادهقیمت مناسب
دسترسی ساده و آسانپهنای باند نامحدود

قیمت هاست ویندوزی

خرید هاست پربازدید ویندوز ارزان قیمت ایرانی با بهترین امکانات!

خرید هاست ایرانی ویندوز در سرورکلیک تمامی امکانات لازم برای راه اندازی یک وبسایت را در اختیارتان قرار می دهد. تمامی سرویس های میزبانی به همراه کنترل پنل مدیریتی و پشتیبانی 24 ساعته ارائه میشود. Windows hosting مبتنی بر سرویس رسانی مایکروسافت می باشد و از نرم افزارها و کد نویسی ASP.Net و MVC 5 پشتیبانی می‌ کند. بهترین میزبان ویندوز، دارای بانک اطلاعاتی قدرتمندی است، بدین صورت که شما می توانید با خرید میزبان ویندوزی با خیال راحت در فضای وب حضور داشته باشید.

شرکت هاستینگ سرورکلیک، یکی از بهترین ارائه دهندگان سرویس های میزبانی وب می باشد که شما می توانید برای خرید انواع هاست ویندوزی ارزان برای سایت خود به آن مراجعه کنید. خرید هاست ویندوز نامحدود با قیمت مناسب توانسته است نیاز بسیاری از کاربران را در مدیریت داده ها برطرف کند.

خرید هاست asp.net همان طور که می دانید برای زبان های php و asp.net مناسب می باشد. خرید هاست asp.net به شما کمک می کند تا بهره وری از مزایای انواع هاست ویندوز را به میزان چشمگیری افزایش دهید.

مزایای خرید هاست ویندوز داخلی:

  • دسترسی سریع و آسان
  • امنیت، پایداری و پشتیبانی 24 ساعته
  • ارسال و دریافت تمامی نرم افزارها
  • مدیریت ساده و کاربردی

خرید هاست ویندوز حرفه ای با بیشترین امکانات!

سیستم عامل Windows hosting حرفه ای، ویندوز سرور است و تمام کامپوننت های زبان های مختلف برنامه نویسی را پشتیبانی می کند. در واقع هاست ویندوز ایرانی تمام نیازهای شما را به عنوان یک برنامه مفید و با قدرت برطرف می سازد. از ویژگی های بارز فروش هاست حرفه ای ویندوز می توان به آپ تایم بالا، امنیت قدرتمند و پشتیبانی از تمامی زبان های برنامه نویسی اشاره کرد. پشتیان گیری اتوماتیک هفتگی و ماهیانه سرور و تجهیزات قدرتمند، آنتی ویروس حرفه ای و هارد پر سرعت از دیگر ویژگی های این سرویس است. شما می توانید در سایت سرورکلیک از آخرین قیمت هاست ویندوزی مطلع شوید.

خرید هاست و دامین ویندوز ارزان می تواند به کاربران کمک کند تا با پرداخت هزینه کمتر از بیشترین خدمات میزبانی استفاده کنند. شما می توانید برای خرید هاست ویندوز داخلی و خارجی با قیمت مناسب به سایت سرورکلیک مراجعه کنید. 

فروش هاست ویندوز با شرایط مناسبی در سایت سرورکلیک انجام می شود و شما می توانید برای خرید هاست ویندوز ارزان سفارش خود را در این سایت ثبت کنید. با پرداخت هزینه هاست ویندوز می توانید با صرف هزینه ای مناسب از مزایای این نوع هاست بهرمند شوید.

سوالات متداول:

از کجامی توانیم هاست ویندوز ارزان قیمت بخریم؟

سایت سرورکلیک یکی از بهترین مراکز فروش میزبان ویندوز با قیمت مناسب می باشد.

قیمت هاست ویندوز چقدر است؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت سرویس های میزبانی به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

منبع : https://nl.godaddy.com/hosting/windows-hosting، https://www.techradar.com/news/best-windows-hosting، https://www.hostgator.com/windows-hosting

6 Comments

  1. رحیمی 05/08/1401 در 21:16- پاسخ دادن

    آیا هاست ویندوز ایران برای ویندوز 2015 هم قابل استفاده و کارایی دارد؟

    • modir2 17/09/1401 در 12:14- پاسخ دادن

      بله با کنترل پنل پلسک می توانید پروژه خود را انجام دهید

  2. حسینی 05/08/1401 در 21:21- پاسخ دادن

    هاست من فقط تعداد محدودی از زبان ها رو پشتیبانی میکنه مشکل از چی میتونه باشه؟

    • modir2 17/09/1401 در 12:16- پاسخ دادن

      با توجه به زبان سایتتون از کنترل پنل مناسب استفاده کنید و سایت خودتون را بهینه کنید

  3. محمد حسین 08/12/1401 در 19:44- پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید.
    سرور های sql هاستتون اشتراکی هستن؟

  4. علی 12/02/1402 در 11:26- پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید، میخواستم بپرسم آخرین نسخه .net core نصب شده روی سرور چی هست، سپاس

ثبت دیدگاه

Recent search terms: