هاست حجیم

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

هاست حجیم

هاست حجیم

هاست حجیم با سرعت بالا

هاست حجیم: هاست حجیم ایران مناسب افرادی می باشد که نیازمند فضایی مجزا برای برای نگهداری فایل های حجیم و دانلودی خود می باشند. سرورکلیک توانسته با فروش هاست حجیم میزبانی سایت هایی را که دارای فایل ها و اطلاعات بسیار زیادی می باشند را به خوبی انجام دهد. از مهم ترین مزایای خرید هاست حجیم با قیمت مناسب این است که این سرویس دارای سخت افزارهای پرقدرت می باشد که به شبکه های پرسرعت اتصال دارند. همچنین این سرویس بالاترین کیفیت را در دانلود فایل های میزبانی شده برای کاربران ارائه می دهد.

میزبان حجیم از جمله سرویس هایی است که برای ذخیره سازی داده و اطلاعات در حجم و وسعت بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین این سرویس برای کسانی مناسب است که نیاز به سرور اختصاصی دارند، اما تمایل دارند تا با هزینه ی کمتری به منابع بیشتری دسترسی داشته باشند. سرورکلیک توانسته است با ارائه سرویس سرور مجازی حجیم با هارد حجم بالا بسیاری از نیازهای کاربران را رفع کند. هاست پرحجم یا همان میزبان حجیم بیشتر برای میزبانی فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی هایی مانند مدیریت حرفه ای و منابع اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد، و می تواند فایل های مشتریان را در فضای امن و با کیفیتی میزبانی کند. هاست حجیم در دیتاسنترهای قدرتمند واقع در بسیاری از کشورهای بزرگ قرار دارد. اینگونه میزبانی ها از سخت افزارهای قدرتمندی با ترافیک ماهانه بالا و فضای دیسک زیاد بهره مند میشوید. هاست حجیم این امکان را به کاربران می دهد تا از پنل مدیریتی دلخواه استفاده کنند و آنها می توانند نرم افزارهای مختلفی را بر روی سرور خود نصب کنند.

هاست حجیم مناسب چه سایت هایی می باشد؟

هاست حجیم با سرعت بالا

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

مجموعه سرورکلیک همیشه سعی و تلاش خود را بر این اساس گذاشته است تا بهترین کیفیت میزبانی را ارائه دهد. سرورهای استفاده شده برای پلن های سرورمجازی حجم بالا تنها در اختیار اندکی از افراد قرار می گیرد؛ تا بتوانند بهترین بازدهی را برای کسانی داشته باشند که می خواهند بهترین بازدهی را با سرعت دانلود بالا داشته باشند. و بر روی هارد حجیم سرور خود اطلاعات و داده های مورد نیاز را ذخیره کنند. به یاد داشته باشید که همیشه برای رقابت با رقیبان خود نیاز به یک سرور پایدار و ثابتی دارید. انواع هاست حجیم این قدرت را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید با رقیبان خود در این زمینه رقابت کنید.

مزایای استفاده از هاست حجیم

  • سرعت و عملکرد بسیار بالا
  • حداکثر امنیت و اطمینان
  • آپ تایم بودن بسیار بالا
  • پورت اختصاصی برای هر سرویس

هاست حجیم لینوکس

هاست حجیم لینوکس

سرویس های میزبانی هاست لینوکس پرحجم برای سایت ها و کسب و کارهایی مناسب است، که برای راه اندازی سایت خود به فضای بسیار زیادی نیاز دارند و ارائه محصولات آنها فضای زیادی را اشغال می کند. در این سرویس های پرحجم که رده ی استانداری قرار دارند، در کنار فضای میزبانی حجم بالایی که دارند از پهنای پاند بالایی نیز برخوردار هستند. زیرا در صورت داشتن تعداد بالایی بازدید دچار کمبود پهنای باند نمیشوند. سرویس های میزبانی پرحجم لینوکس با داشتن این امکانات و تعرفه هایی که در سایت سرورکلیک دارد، جزو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سرویس های میزبانی قرار گرفته است.

مشخصات هاست حجیم

  • سرویس های ارائه شده در این میزبانی تنها مخصوص وردپرس نمی باشد، و امکان نصب تمام اسکریپت های موجود بر روی آن وجود دارد.
  • امکان ارائه پلن های بالاتر با فضای میزبانی و ترافیک بالاتر وجود دارد.
  • در این هاست می توان تعداد زیادی ایمیل در هر روز ارسال و یا دریافت کرد.
  • امکان پشتیبان گیری روزانه از تمام اطلاعات و داده ها وجود دارد.
  • از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • کیفیت سرویس میزبانی بسیار بالا می باشد.

خرید هاست حجیم با فضای نامحدود

هاست پرحجم یک نوع سرویس میزبانی برای فایل هایی با حجم بالا می باشد. این سرویس برای کاربرانی مناسب است که می خواهند تعداد زیادی فایل را بر روی سرور خود بارگذاری کنند. یکی از تفاوت های اصلی هاست پرحجم در سایت سرورکلیک و دیگر شرکت های هاستینگ این می باشد که این سرویس به صورت اختصاصی برای کاربرانی که خرید هاست حجیم را انجام داده اند ارائه میشود و تمام منابع سرور مختص به یک کاربر می باشد.

قیمت هاست حجیم وردپرس

قیمت هاست حجیم وردپرس

هاست حجم بالا در سایت سرورکلیک در پلن های مختلفی دسته بندی شده است که هرفرد بر اساس میزان فضای دیسک مورد نیاز می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. در صورتی که نیاز شما بیشتر و یا متفاوت تر این پلن ها باشد، می توانید هاست دانلود سفارشی را در سایت سرورکلیک سفارش دهید و از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده کنید.

خرید هاست دانلود حجیم

هاست حجیم، دارای پورت شبکه ای با 100 مگابایت بر ثانیه می باشد، و امکان ارتقای آن به حجم بالاتر وجود دارد. همانطور که اطلاع دارید مسئله بسیار مهم در ذخیره سازی اطلاعات جلوگیری برای از بین رفتن آنها می باشد. زیرا در صورت بروز چنین اتفاقی خسارت های سنگین و جبران ناپذیری را تجربه خواهید کرد. اما فناوری های بسیار پیشرفته ای که در هاست حجیم به کاربرده شده است، به عملکرد آن کمک می کند تا علاوه بر افزایش سرعت انتقال داده، چنین مشکلاتی به وجود نیاید. تمامی سرورهای مجازی حجم بالا از یک آی پی اختصاصی و یک آی پی داخلی استفاده می کنند، تا به کمک آنها بتوانند سرورهای متعددی را به یکدیگر متصل کنند. ضمن آنکه تحویل این سرویس در سایت سرورکلیک در زمان کوتاهی تحویل داده میشود، و با خرید اینترنتی هاست پرحجم شما هیچ هزینه ای بابت راه اندازی آن پرداخت نمی کنید. در کنار تمامی امکاناتی که این میزبانی دارد، باید بگوییم که سیستم عامل پیاده سازی شده در این سرویس، سیستم عامل لینوکس می باشد.

فروش هاست حجیم ارزان

فروش هاست حجیم ارزان

کیفیت بالای محصولات سرور مجازی ارائه شده در کنار پشتیبانی 24 ساعته تیم پشتیبانی سایت سرورکلیک توانسته است تجربه بسیار خوبی را برای خرید هاست حجیم برای کاربران ایجاد کند. به یاد داشته باشید که سرورمجازی حجیم مانند بسیاری از خدمات و محصولات سرورکلیک توانسته اصالت خود را حفظ کند و در کنار ارزان بودن، ویژگی های فوق العاده ای مانند امکان دسترسی به root، سرعت بسیار بالا و آپ تایمی نزدیک به 100 درصد داشته باشد، همچنین این سرویس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

همانطور که از نام این هاست مشخص است، هاست حجیم دارای یک فضای میزبانی بسیار گسترده ای می باشد که می تواند اطلاعات بسیاری را درون خود ذخیره کند و این مزیت برای سایت هایی مناسب است که فعالیت آن بر روی سایت خود بسیار زیاد است و دانلود های زیادی را برای محصولات خود ارائه می دهند. البته لازم است بدانید که خرید هاست حجیم برای تمامی سایت ها مناسب نیست و هر سایتی به چنین فضایی نیاز ندارند. اما مزیت های بسیار زیادی که دارد توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند. شما می توانید برای تهیه بهترین هاست حجیم در سایت سرورکلیک اقدام کنید.

هاست دانلود ارزان و حجیم در ایران و خارج

هاست دانلود ارزان و حجیم سرویسی برای میزبانی فایل هایی با حجم بالا در وب سایت می باشد. این سرویس برای کسانی مناسب است که تعداد بسیار زیادی فایل های با حجم بالا برای دانلود کاربران خود دارند. پورت همه سرور های هاست دانلود ارزان و حجیم، 1Gbit/s  در هاست دانلود خارج و 10Gbits  تا 10Gbit/s  در هاست دانلود ایران می باشد؛ یکی از تفاوتهای عمده هاست دانلود شرکت هاستینگ سرور کلیک با سرویس های دیگر شرکت ها این می باشد که این سرویس های سرور کلیک بصورت اختصاصی ارائه می شوند و همه منابع سرور، مختص کاربران می باشد و آن ها امکان راه اندازی اسکریپت های حرفه ای و استفاده از پایگاه داده را روی این سرور ها دارند. هاست دانلود ارزان و حجیم از جدید ترین سخت افزار های ممکن بهره مند هستند و همچنین می توانید از کنترل پنل حرفه ای ویژه هاست دانلود ارزان و حجیم با کانفیگ اختصاصی سرور کلیک هم بهره ببرید. لازم به ذکر است که این سرور ها دارای هارد های پر سرعت بوده و امنیت و سرعت بسیار بالای دانلود فایل را در اختیار تان قرار می دهند.

هاست دانلود ارزان و حجیم

شاید برایتان مفید باشد: آشنایی با سرور لینوکس

همچنین در صورتی که در حال حاضر شما هاست دانلود دارید و به هر علتی قصد دارید آن را به سرور کلیک انتقال دهید، این مجموعه اطلاعات شما را به صورت کاملا رایگان به هاست دانلود ارزان و حجیم سرور کلیک منتقل می کند.

هاست دانلود  پر حجم و کم هزینه

تعدادی از کاربران حرفه ای که اطلاعات دانلودی بسیار زیادی دارند، نیاز دارند تا هاست دانلود پرحجم و کم هزینه خریداری کنند که مقدار فضای هارد آنها بسیار زیاد باشد. به همین دلیل هاست دانلود پر حجم برای آنها در نظر گرفته شده است. این نوع هاست ها دارای فضای زیادی با حجم های ترابایتی به همراه میزان ترافیک نا محدود می باشند تا دانلود و آپلود در آنها به راحتی انجام شود.

بر روی هاست دانلود پر حجم و کم هزینه مجموعه سرور کلیک، گواهینامه امنیتی اس اس ال رایگان فعال است تا کاربران مشکلی در دانلود فایل های خود نداشته باشند. همچنین در نظر داشته باشید که این نوع هاست پر حجم دارای قابلیت فعال سازی لحظه ای هستند. به همین علت بسیار سریع در اختیار کاربران قرار می گیرند. پس از تهیه هاست دانلود پر حجم، بیشتر کاربران دغدغه انتقال اطلاعات به هاست را دارند،  باید عرض کنیم که می توانند به سادگی اطلاعات ورود به هاست قبلی خود را در اختیار کارشناسان فنی ما قرار دهید تا انتقال اطلاعات  کامل و صحیح انجام شود.

خرید هاست دانلود حجم بالا

کیفیت هاست دانلود حجیم و ارزان

هاست دانلود حجیم و ارزان چون غالبا برای وبسایت های بزرگ استفاده میشود پس باید تعداد کانکشن همزمان زیادی را پاسخ بدهد. از سمت دیگر نباید در مورد دانلود فایل ها محدودیتی اعمال گردد. به همین دلیل فراهم کردن یک زیر ساخت عالی برای سرویس هاست دانلود حجیم و ارزان ، بسیار اهمیت زیادی دارد. در مجموعه سرور کلیک شما قادر خواهید بود سرویس های دانلودی را با پشتیبانی کامل دریافت کنید و اطمینان داشته باشید که سرویس شما تمام وقت در دسترس خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید: خرید هاست پرسرعت

امکانات هاست دانلود پر حجم سرور کلیک

دلیل استفاده از فناوری RAID در هاست دانلود پر حجم این است که با قرار دادن فایل ها بر روی بیشتر از یک عدد هارد دیسک، عملیات ورودی و خروجی داده ها به هم پوشانی خاصی میرسد که نتیجه اش افزایش کارایی هاست است، افزایش کارایی سرور یعنی افزایش سرعت خواندن و نوشتن، ولی هدف از این فناوری، برگرداندن اطلاعاتی است که در اثر خراب شدن هارد دیسک ها پاک شده اند. به این معنی که اگر یک هارد دیسک دچار ایراد فنی شود سرور می تواند بدون هیچ مشکلی کار سرویس دهی خود را ادامه دهد. سیستم عامل‌، این هارد ها را به عنوان یک هارد واحد شناسایی می کند.

به علاوه نیاز است با اصطلاح پینگ تایم در بحث تخصصی هاست دانلود پر حجم آشنایی داشته باشید. پینگ تایم به مدت زمان مورد نیاز برای سنجیدن فاصله بین دو کامپیوتر در شبکه گفته می شود، یعنی زمان مورد نیاز برای اتصال کامپیوتر مبدا به سرور را پینگ تایم می گویند. بی شک، پینگ تایم هاست دانلود پر حجم مجموعه سرور کلیک برای کاربران ایننترنتی، سرعت بالایی دارد. این در حالی است که هاست دانلود پر حجم خارجی برای کاربران خارج از کشور ایران پینگ تایم بهتری خواهد داشت. پس باید به شرایط مکانی کاربران توجه داشت و مناسب ترین سرویس داخلی و خارجی را انتخاب کرد.

خرید هاست دانلود با حجم بالا

خرید هاست دانلود حجیم

هاست دانلود حجیم فضای بکاپ گیری خوبی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ تا بتوانند فایل های خود را به راحتی به آن منتقل کنند و در مواقع نیاز از آنها استفاده کنند. خرید هاست دانلود حجیم دارای چندین ابر سرور قدرتمند می باشد که با سرعت، فضای دیسک و ترافیک ماهانه ی بالایی ارائه می شود. همچنین این میزبانی از کنترل پنل cPanel بهره می برد. باید بگوییم که متخصصات سایت سرورکلیک تمام سرورهای مربوط به هاست حجیم خود را به صورت لحظه ای مورد بازبینی قرار می دهند، تا هیچ مشکلی در مواقع استفاده از این سرویس پیش نیاید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

يك ديدگاه

  1. طهماسبی 05/08/1401 در 21:24- پاسخ دادن

    سلام
    خیلی ممنون اطلاعات گفته شده بسیار مورد نیازم بود

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد