خرید هاست پر ترافیک با کیفیت بالا

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست پرترافیک

 خرید هاست پرترافیک

خرید هاست پر ترافیک یا هاست پر بازدید

در این نوشته تصمیم داریم تا اطلاعات کاملی در مورد هاست پربازدید ارزان برای سایت و همچنین قیمت هاست پربازدید ارزان ارائه دهیم. با بررسی این اطلاعات می توانید به سوال هاست پربازدید ارزان چیست؟ پاسخ دهید. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر خرید هاست پربازدید ارزان می باشید پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

خرید هاست پر ترافیک ایران مخصوص سایت های پر بازدید و پرمصرف با میزان ترافیک بالا می باشد. سایت سرورکلیک توانسته با استفاده از سخت افزار قوی و تکنولوژی های ابری قابلیت ارائه هاست پرترافیک را در ایران امکان پذیر کند. بک آپ گیری روزانه و مانیتورینگ 24 ساعته از مهم ترین موارد پشتیبانی این سایت می باشد. خرید هاست پربازدید ایران همانند هاست ویژه از بهترین سخت افزارها و آخرین تکنولوژی ها برخوردار است. و از تمامی نرم افزارها و فایروال های مورد نیاز بر روی سرور استفاده می کند.

سرور مجازی پر ترافیک ایران، مخصوص سایت های پربازدید می باشد و ترافیک بالای آن برای کاربرانی مناسب می باشد که سایت آنها بیش از اندازه معمول از منابع رم و CPU سرور استفاده می کند و سرورهای اشتراکی و یا هرنوع سرور دیگری قادر به پاسخگویی آنها نمی باشند. این دسته سایت ها که از خرید هاست پرترافیک استفاده می کنند معمولا سایت های دانلودی، فروم ها، محتوای وردپرس و یا سایت هایی با بازدید روزانه بالا می باشند. هاست پربازدید سرورکلیک با سرورهای قدرتمند خود به راحتی قادر به ارائه اینگونه سرویس ها می باشد. لازم است بگوییم که میزبانی وب سرورکلیک منابعی را بر روی این سرورها به صورت اختصاصی ارائه داده است و هر سرور را بر روی تعداد خاصی وب سایت گذاشته است و برای مشتریان جدید خود سرور دیگری را کانفینگ می کند؛ که این فعالیت باعث مدیریت متمرکز منابع و در نهایت ارائه کیفیت مطلوب به مشتریان میشود.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

هاست پر ترافیک چیست؟

اگر شما از معلق شدن وب سایت خودتان خسته شده اید و یا سرورهای فعلی جوابگوی شما و بازدیدکنندگان سایت شما نیستند، بهتر است خرید هاست پربازدید خود را از سایت سرورکلیک انجام دهید تا معنای واقعی قدرت و کیفیت را تجربه کنید.

هاست پربازدید چیست؟

هاست پرترافیک سایت سرورکلیک مخصوص سایت های پربازدید و پر مصرف با ترافیک بالا می باشد. شرکت Hosting سرورکلیک توانسته است با استفاده از سخت افزارهای قدرتمند تکنولوژی های ابری قابلیت ارائه هاست پرترافیک را در ایران امکان پذیر کند. بک آپ گیری روزانه و مانیتورینگ 24 ساعته از مهم ترین ویژگی های پشتیبانی سایت سرورکلیک می باشد.

هاست پربازدید ایران شبیه به هاست ویژه از بهترین سخت افزارها و آخرین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار است و از تمامی نرم افزارها و فایروال های مورد نیاز بر روی هر سرور استفاده می کند. هاست پربازدید، محدودیتی در تعداد بازدید یا کانکشن همزمان ندارد و بسته به نیز سرویس مورد نیاز شما ارائه می شود. در هنگام خرید هاست پر ترافیک، به دلیل استفاده بیش از اندازه منابع سرور مانند رم و پردازنده به نسبت نیاز سایت شما به منابع، هزینه هاست پرترافیک نیز افزایش پیدا می کند.

با توجه به این توضیحات اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که استفاده از سرور اشتراکی نمی تواند به نیازهای سایت شما  پاسخ دهد و در صورتی که سایت شما از منابع رم و CPU سرور بیش از اندازه استفاده می کند شما نیز به استفاده از هاست پربازدید ارزان نیاز دارید.

 

مزیت های فروش میزبان پرترافیک مزایای خرید هاست پربازدید
استفاده از تکنولوژی ابری امنیت بالای سخت افزارها
استفاده از سخت افزار کارآمد مانیتورینگ 24 ساعته
تهیه بک آپ بصورت روزانه استفاده از پردازنده های قوی
اتصال سایت به مانیتورینگ خاص منابع بسیار بالا
قیمت مناسب حافظه رم کافی

سرور مجازی پر ترافیک ایران چه مزایایی دارد؟

خرید هاست پرترافیک چه مزایایی دارد؟

این نوع از میزبانی ها بک آپ گیری روزانه سایت شما را انجام می دهند و با پشتیبانی 24 ساعته خود می توانند در هنگام برخورد با مشکلات کمک زیادی به شما کنند. سرویس های host پربازدید غیر از هزینه فضا دارای هزینه منابع نیز هستند و در صورتی که خرید هاست پر بازدید به درستی انجام نشود یا در طول دوره منابع از پردازنده بیشتری استفاده شود، قیمت هاست پر ترافیک نیز افزایش می یابد.

به همین دلیل سرور کلیک با عرضه هاست پربازدید ارزان ایرانی توانسته است به کاربران خود کمک کند. استفاده از هاست پربازدید ارزان ایران خصوصا برای سایت هایی که بازدید روزانه آن ها بالا است و همچنین سایت های دانلودی و … بسیار مقرون به صرفه می باشد.

افزایش تعداد بازدید کننده و بازدید همزمان در هاست پرترافیک

بازدید همزمان به این معناست که در یک لحظه چند نفر می توانند در سایت شما حضور داشته باشند. مثلا به طورمیانگین در host اشتراکی 20 نفر حضور دارند و می تواند 20 نفر را پاسخگو باشد حال اگر نفر 21 وارد سایت شود، تا زمانی که فرد 20 ام از سایت خارج نشود، برای فرد 21 سایت در حال لود شدن باقی می ماند و سپس بعد از او قادر به مشاهده سایت می باشد. بنابراین اگر شما صاحب یک وبسایت پربازدید هستید؛ بهتر است به میزان بازید در لحظه سایت خود توجه داشته باشید و با توجه به آن نسبت به خرید هاست پرترافیک اقدام کنید.

همان طور که اشاره کردیم قیمت هاست های پر ترافیک یا پر بازدید از قیمت هاست های معمولی بالاتر است و به همین دلیل افراد زیادی در ابتدای راه اندازی سایت خود از خرید این نوع هاست ها اجتناب می کنند. اما زمانی که ترافیک سایت شما بالا می رود دیگر چاره ای جز استفاده از هاست پر بازدید ندارید زیرا هاست های معمولی دیگر نمی توانند نیازهای وبسایت شما را تأمین کنند. در این مواقع بهترین راه این است که از هاست پربازدید ارزان در ایران استفاده نمایید.

مزایای خرید هاست پربازدید

  • امنیت بالای سخت افزارها
  • مانیتورینگ 24 ساعته
  • استفاده از پردازنده های بسیار قوی
  • منابع بسیار بالا
  • رم بسیار بالای سرور

به نقل از سایت hostingadvice.com :

There’s no shortage of advice on the web covering how to grow an online business and find the best hosting for high-traffic sites. Let’s say you’ve done your homework and adhered to the experts’ guidance on targeting audiences with customized content to drive more traffic. It worked, and your eCommerce site has rapidly scaled and outgrown its shared hosting environment. Now what?

While this is definitely not a bad problem to have, it does present a crossroads where you’ll have to pick the best path to expand your site’s capabilities with the best hosting for high-traffic sites. Fortunately, there is an array of options for high-traffic site owners who are lucky enough to have graduated from shared hosting. Here, we’ll take a look at the best cloud, VPS, dedicated server, and managed WordPress hosting that can handle the large number of visitors your business depends on.

 


مزایای خرید هاست پرترافیک

هاست پربازدید لینوکس

قابلیت های حرفه ای سرورهای میزبانی در زمینه امنیت، پایداری و … تاثیر بسزایی در ارائه خدمات وبسایت ها دارد. سایت های زیادی وجود داند که بر روی سرورهای لینوکس میزبانی میشوند. خرید هاست لینوکسی به تمامی کاربرانی پیشنهاد میشود که خواهان کیفیت مناسب و امنیت بالا هستند. همچنین اگر سایت شما دارای ترافیک بالایی است می توانید با خرید هاست پربازدید لینوکس مدیریت سایت خود را بهتر در دست بگیرید.

قابلیت های حرفه ای سرورهای میزبانی لینوکس در زمینه امنیت، پایداری و نیز خدمات پست الکترونیک تاثیر بسیار بالایی در ارائه خدمات وب سایت ها دارد؛ و باعث شده است تا بسیاری ازسایت های مهم و اول اینترنت بر روی سرورهای لینوکس هاست پر ترافیک راه اندازی شوند. استفاده از میزبانی سرویس های High traffic host به تمام کاربرانی که آپ تایم بالای وب سایت، امنیت مناسب و سرویس ایمیل پایدار را می خواهند توصیه میشود.

برای خرید هاست لینوکس و همچنین خرید هاست پربازدید ارزان می توانید به راحتی سفارش خود را در سایت سرور کلیک ثبت نمایید و از مزایای خرید از این مجموعه بهره مند شوید.

خرید هاست پر بازدید ایران

هاست پرترافیک ایران یکی از نیازهای مهم و دارای اهمیت وب سایت هایی است که میزان بازدید روزانه و تعداد افراد online نسبتا بالایی دارد. معمولا این سایت ها به دلیل مصرف بالایی که از RAM و CPU دارند، بر روی سرویس های عادی hosting پشتیبانی نمی شوند و برای رفع این مشکل تهیه هاست پر ترافیک پیشنهاد میشود. هاست های پر ترافیک این امکان را به شما می دهند تا وب سایت خود را بدون دانش و مهارت خاصی بر روی سرویس های پرترافیک و پربازدید راه اندازی کنید.

برای این منظور می توانید از سرور مجازی هم استفاده کنید ولی در High ،Traffic host، مدیریت سرور و رعایت موارد امنیتی نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد و برای راه اندازی کنترل پنل نیاز به هزینه نصب و لایسنس بالایی دارید. پشتیبانی سرور مجازی معمولا بر عهده خود کاربر می باشد و اگر نیازی به خدماتی از سمت شرکت هاستینگ خود داشته باشد می تواند با پشتیبانی سایت سرورکلیک در ارتباط باشد.

به یاد داشته باشید که استفاده از هاست پربازدید ارزان ایرانی باعث بالا رفتن سرعت سایت شما می شود. در نتیجه با بالا رفتن سرعت، رتبه سئو سایت نیز افزایش می یابد. بنابراین اگر رتبه و میزان بازید سایت برایتان اهمیت دارد حتما باید در فکر تهیه هاست متناسب با نیاز سایت خود باشید. قیمت هاست پربازدید ارزان در سرور کلیک مناسب و مقرون به صرفه است و نیازی به نگرانی بایت هزینه نیست.

مزایای خرید هاست پرترافیک در سایت سرورکلیک

  • استفاده از تکنولوژی ابری Cloud Linux برای هاست پرترافیک
  • میزبانی سایت با استفاده از وب سرور Litespeed
  • استفاده از سخت افزار کارآمد جهت سرویس میزبانی
  • تهیه بک آپ بصورت روزانه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی بر روی host پربازدید
  • اتصال سایت به مانیتورینگ اختصاص

مزایای خرید هاست پرترافیک ایران

فروش سرور مجازی پر ترافیک ایران

هاست های پرترافیک ایران مخصوص سایت های پرمصرف با ترافیک بالا می باشد. شرکت سرورکلیک توانسته است با بهره گیری از تکنولوژی و امکانات سخت افزاری روز دنیا  این سرویس را در دیتاسنترهای ایران راه اندازی کند، که به نوبه خود تغییر شگفت انگیزی در زمینه هاستینگ ایجاد کرده است. سایت سرورکلیک توانسته است با ارائه چنین خدماتی در زمینه hosting رضایت کاربران خود را بدست آورد و سرویس مناسبی برای وب سایت آنها معرفی کند.

خرید هاست پربازدید، از لحاظ تعداد کانکشن همزمان و تعداد افراد آنلاین محدودیتی ندارد و مطابق با هر وبسایتی قابل انعطاف است. برای همین سرورکلیک در زمان ثبت درخواست شما اطلاعات مورد نیاز را از شما می گیرند و سپس فاکتور مناسبی با امکانات درخواست شده به شما ارائه می دهند.

همان طور که توضیح دادیم افزایش سرعت سایت، امنیت بالا، در اختیار داشتن منابع بیشتر، کم شدن فشاری که به CPU وارد می‌شود و … از جمله مزایای استفاده از هاست پربازدید ارزان ایران به حساب می آیند.

قیمت خرید هاست پر ترافیک

یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید هاست پر ترافیک مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد؛ قیمت هاست پرترافیک می باشد. سایت سرورکلیک توانسته است با ارائه انواع High traffic host با قیمت مناسب و کیفیت بالا رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد و تمام امکانات لازم برای بهره گیری از این نوع میزبانی را برای آنها فراهم کند. هاست پربازدید سرورکلیک، ویژه سایت هایی پربازدید و ترافیک بالا وردپرسی برای آن دسته ازکاربرانی مناسب می باشد که سایت آنها بیش از اندازه از منابع استفاده می کند؛ و خرید هاست لینوکس اشتراکی نمی تواند پاسخگوی نیاز وب سایت آنها باشد. هاست پرترافیک با سرورهای قدرتمندی که دارد به راحتی می تواند سرویس های خود را به کاربران ارائه دهد. هاست پر ترافیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد همچنین با بالاترین آپ تایم در میان رغیبان خود توانسته رضایت بسیاری از کاربران خود را بدست آورد و تمامی امکانات را برای خدمات میزبانی در اختیار آنها قرار دهد. شما می توانید برای خرید هاست پر ترافیک به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

از جمله موارد مهمی که در هنگام انتخاب و خرید هاست پربازدید ارزان برای سایت باید مورد توجه قرار دهید می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • توجه به میزان منابع مورد نیاز
  • میزان آپتایم
  • کنترل پنل
  • قابلیت بکاپ‌ گیری
  • پشتیبانی
  • و …

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم تا با بیان و بررسی اطلاعات کاملی در مورد هاست پربازدید ارزان و همچنین هاست پربازدید ارزان در ایران به سوال هاست پربازدید ارزان یعنی چه؟ پاسخ دهیم. با توجه به این توضیحات متوجه می شوید که اگر سایت شما نیز جزو سایت هایی با ترافیک و بازدید روزانه بالا است به هاست پربازدید ارزان ایرانی نیاز دارید.

سرور کلیک با ارائه خدمات متنوع در زمینه هاستینگ سعی کرده است تا نیازهای کاربران مختلف را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برطرف نماید. برخی از پر طرفدارترین خدماتی که می توانید از سرور کلیک دریافت نمایید عبارتند از :

منبع : codeinwp.com، geekflare.com، managewp.com

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

3 Comments

  1. شرکت ایوا 23/05/1399 در 04:06- پاسخ دادن

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    از مقاله بسیار جالب و خواندنی شما سپاسگزارم. ما نزدیک به چند سال هست که یک سایت فروشگاهی با بازدید متوسط 1300 نفر در روز رو روی یک سرور اختصاصی که متعلق به طراح سایت بود داشتیم.در مدت استفاده از قبیل مشکلاتی برای مسدود کردن سایت و… را نداشتیم ولی به دلیل اینکه کیفیت پایینی داشت بک آپ گیری روزانه به راحتی انجام نمیشد و الان قصد داریم که هاست رو انتقال بدیم به روی هاست دیگه میخواستم بدونم هاست پر ترافیک به ما کمک میکنه؟

  2. علیخانی 26/05/1399 در 17:09- پاسخ دادن

    هاست پرترافیک چه تاثیری روی آمار و بازدید سایت ما داره؟؟ من فک میکنم همشون یکیه و فقط روش اسم گذاشتن 🙁 🙁
    من یبار هاست اختصاصی استفاده کردم یه بارم فروشگاهی اما هیچ تفاوتی نداشتن حتی میتونم بگم هاست فروشگاهی بهتر بود با اینکه میگن هاست اختصاصی خیلی امکانات داره و فلانه..

  3. نگاری 30/09/1401 در 06:10- پاسخ دادن

    سلام من هنگام ورود به پنل با خطای 404 مواجه میشم چطور میتونم رفعش کنم؟

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

vps اختصاصی پرسرعت
وبلاگ

vps اختصاصی پرسرعت

  vps اختصاصی پرسرعت vps اختصاصی : در این سرور اختصاصی منابع اختصاص داده شده به هر سرور مجازی ثابت می باشد؛ در نتیجه شما نمی توانید تعداد ماشین های

ادامه مطلب »
خرید سرور سمپ
سرور

خرید سرور سمپ

در تعریفی از سرور باید گفت که این سیستم یک دستگاه و یا مجموعه ای از دستگاه ها است که خدمات مختلف و متنوعی را بر روی سخت افزار ارائه

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد