خرید هاست لاراول با کیفیت تضمینی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست لاراول

در این مقاله قصد داریم راجع به خرید هاست لاراول مطالبی را عنوان کنیم. هاست و یا همان میزبان وب، کامپیوتر یا کامپیوترهایی است که فضایی را برای قرار گرفتن سایت فراهم می کنند. مادامی که سایت در هاست بارگذاری نشود، در اینترنت قابل دسترسی نیست. البته علاوه بر خرید هاست، خرید دامین یا همان دامنه هم برای دیده شدن یک سایت در اینترنت، ضروری است. هاست لاراول، یکی از انواع هاست هایی است که شما می توانید سایت خود را در آن بارگذاری کنید و انتظار داشته باشید که کاربران اینترنتی از سرتاسر جهان، سایت شما را مشاهده کنند. در صورتی که قصد خرید هاست لاراول را دارید این مقاله را مطالعه کنید.

 

مفهوم لاراول

لاراول هم یک فریم ورک است و هم یک هاست. در این مقاله، تمرکز ما بر روی خرید هاست لاراول

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

است و به همین دلیل قصد داریم هاست لاراول را نقد و بررسی کنیم. با این وجود، ابتدا نگاهی هم به فریم ورک لاراول می اندازیم. در این مقاله ابتدا مفهوم لاراول را بررسی می کنیم و مزایای آن را ذکر می کنیم. سپس وارد بحث هاست لاراول می شویم و امکانات لازم برای آن را بیان می کنیم. در انتها نیز مزایای خرید هاست لاراول را بیان می کنیم. ذکر این نکته در این جا لازم است که اجباری به استفاده همزمان از فریم ورک و هاست لاراول وجود ندارد. در واقع اگر قصد خرید هاست لاراول را دارید ولی از فریم ورک لاراول برای پیاده سازی سایت خود استفاده نکرده اید، هیچ مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

 

فریم ورک لاراول

لاراول یک فریم ‌ورک‌ زبان برنامه ‌نویسی PHP است. در این فریم ورک، ابزارها و قالب ‌های آماده بسیار کاربردی و مفیدی وجود دارند که استفاده از آن ها باعث می شود برنامه نویس با سرعت و راحتی بیشترب بتواند، کدهای PHP را پیاده کرده و برنامه دلخواه خود را تولید نماید. طراحی فریم ورک لاراول مبتنی بر معماری MVC بوده است. نحوه کار این معماری به این صورت است که داده‌ها را از بانک اطلاعاتی می گیرد و آن ها را پردازش می کند. در نهایت هم داده های پردازش شده را در ویوها و یا در قالب وب ‌سایت نمایش می دهد.

 

فواید استفاده از فریم ورک لاراول

این فریم ورک دارای مزایای زیادی است که همین ویژگی های مثبت باعث می شوند تعداد برنامه نویسان بیشتری به آن ها روی بیاورند. این مزایا عبارت هستند از:

  1.  پروژه  PHPکه با این فریم ورک پیاده می شود، مقیاس پذیر خواهد بود.
  2. این فریم ورک، ماژولار است.
  3. استفاده از فریم ورک لاراول، سرعت طراحی و پیاده سازی سایت را به شدت افزایش خواهد داد.
  4. قابلیت‌هایی مانند کش، صف و مواردی از این دست در این فریم ورک وجود دارند که کمک زیادی به برنامه نویس می کنند.
  5. در این فریم ورک ارتباط با بانک اطلاعاتی به سادگی امکان پذیر است.

خرید هاست لاراول

 

هاست لاراول باید دارای چه امکاناتی باشد؟

هاست لاراول بایستی دارای یک سری از امکانات و قابلیت ها باشد تا بتوان آن را یک هاست خوب نامید. در واقع در هنگام خرید هاست لاراول، بایستی به وجود این امکانات در آن توجه کنید. این امکانات و قابلیت ها عبارت هستند از:

  1. پشتبانی از PHP نسخه 7.0
  2. امکان نصب آسان آن تنها با یک کلیک
  3. امکان به روز رسانی آسان آن تنها با یک کلیک
  4. قابلیت دسترسی به پروتکل های SSH و SFTP به منظور نصب کلاینت و اجرای کدهای نوشته شده (بدون وجود این قابلیت در فریم ورک لاراول، شما مجبور خواهید بود که از پروتکل FTP استفاده کنید.)
  5. ایمن بودن آن و مقاومت در برابر حملات سایبری
  6. پشتیبانی از انواع بانک اطلاعاتی
  7. برخورداری هاست لاراول از  حافظه SSD یا NVME که از حافظه ‌های جدید هستند و سرعت بالایی دارند.
  8. امکان اتصال به سرورهای مجازی معروف دنیا که امن و سریع هستند مانند سرور Apache و Nginx
  9. وجود ابزارهایی مثل ردیس و سایر ابزارهای لازم در این فریم ورک
  10. پشتیبانی از ابزارهای مفید و پرطرفدار لاراول مانند ابزارهای Composer و Artisan
  1. پشتیبانی هاست لاراول خریداری شده از سیستم صف و یا همان Queue و البته سیستم Task Scheduling که هر دو در لاراول وجود دارند.

 

 

مزایای خرید هاست لاراول

هاست لاراول دارای یک سری از مزایا است که همین مزایا باعث می شوند خرید هاست لاراول، یک کار عاقلانه و منطقی باشد. چند نمونه از این مزایا عبارت هستند از:

۱. کارایی بالا و سرعت مناسب هاست لاراول

در خرید هاست باید به این نکته دقت کنید که هاست خریداری شده توسط شما باید سرعت بسیار زیادی داشته باشد. سرعت بالای هاست باعث خواهد شد که در نهایت، سرعت بارگذاری صفحات سایت شما بهینه شود. هر چقدر هم که سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر شود به همان تناسب، سئوی سایت شما نیز بهبود می یابد و سایت شما می تواند در میان سایت های صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد. البته سئو تنها به این عامل وابسته نیست و عوامل زیادی بر آن تاثیر می گذارند.

۲. آپدیت کردن خودکار نسخه پی اچ پی

هاست لاراول به صورت پیوسته به به ‌روز‌ رسانی نسخه پی اچ پی می پردازد. در واقع این نوع هاست به صورت خودکار از جدیدترین ورژن پی اچ پی موجود در بازار استفاده می ‌کند.

 

۳. حافظه پنهان سریع موجود در این نوع هاست

هاست لاراول از چند نوع حافظه پنهان قوی و سریع بهره می برد که همین امر باعث بالا رفتن سرعت بارگذاری سایت ها خواهد شد. این حافظه های پنهان عبارت هستند از :

  1. Memcached
  2. Varnish
  3. Redis

4. پشتیبانی شبانه روزی

هاست لاراول به صورت 24 ساعته از سایت شما پشتیبانی می کند و آمار خرابی بسیار پایینی دارد. با خرید هاست لاراول می توانید مطمئن باشید که سایت شما همیشه آنلاین خواهد بود.

خرید هاست لاراول

نتیجه گیری

در این مقاله به خرید هاست لاراول پرداخیتم و قابلیت هایی که باید این نوع هاست داشته باشد را بررسی کردیم. هاست لاراول یک هاست بسیار قدرتمند و سریع است که وجود همین ویژگی ها باعث می شود سایت های بارگذاری شده در آن نیز دارای سرعت بارگذاری مناسبی باشند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

سرور

خرید سرور مجازی برای ربات تلگرام

با توجه به اینکه ربات تلگرام قابلیت‌های زیادی دارد و کارهای زیادی انجام می‌دهد گزینه خوبی برای کاربران است. این ربات‌ها در واقع نرم افزارهایی هستند که برای اهداف مختلف

ادامه مطلب »
دستورات لینوکس
لینوکس

رایج ترین دستورات لینوکس

آیا دستورات لینوکس را بلد هستید؟ با یادگیری دستورات لینوکس، می‌ توانید کارهای مختلفی را در سیستم عامل لینوکس انجام دهید. لینوکس یک سیستم عامل قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد