سرور اختصاصی ایران

بدون تردید یکی از بزرگ ترین نقاط قوت مجموعه سرورکلیک ارائه سرورهای اختصاصی و راهکارهای پشتیبانی و سرویس دهی این نوع سرور ها می باشد. این مجموعه به پشتوانه انبار متنوع و تکمیل محصولات خود و همچنین با بهره گیری از تیم فنی متخصص تمام وقت ، مناسب ترین سرورها با راهکارهای مورد نیاز کاربران عزیز را تامین می نماید. لازم به ذکر است تمام سرور های این مجموعه از شرکت خوشنام و قدرتمند HP می باشد که با توجه به کیفیت و قدرت این سرورها بهترین سرویس با معقول ترین بودجه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به موجود بودن تمام سرورها و سخت افزارهای لازم در محل شرکت و همجنین نوع قرارداد با دیتاسنترهای معتبر و منتخب کشور، زمان آماده سازی و تحویل نهایی سرورهای اختصاصی در کمترین زمان ممکن (حدود 2 الی 3 روز) امکانپذیر می باشد.

یکی دیگر از امکانات مجموعه، آماده سازی سرور فیزیکی و پیشبرد تنظیمات سرور در حضور کارفرما و به اتفاق تیم فنی شرکت می باشد. در صورت تمایل می توانید قبل از ارسال سرور به دیتاسنتر در کنار کارشناسان ما حضور داشته باشید و فرآیند آماده سازی را از نزدیک دنبال کنید. ارائه خدمات مانیتورینگ ، استفاده از لایه های سخت افزاری و نرم افزاری امنیتی، استفاده از لایسنس ها و وب سرورهای معتبر ، همگی بخشی از خدمات ما در جهت جلب رضایتمندی شما می باشد.

بیاد داشته باشید نصب و راه اندازی سرورها در دیتاسنترهای منتخب و معتبر داخل کشور انجام میگیرد که سرعت دسترسی آنرا برای کاربران داخلی تا 4 برابر نسبت به سرورهای خارجی افزایش می دهد.
جهت مشاوره با متخصصان شرکت و ارائه بهترین راهکارها با توجه به نیاز سازمان خود با ما در ارتباط باشید.

خدمات سرور اختصاصی سرور کلیک

HPG8-1

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2620v2

قیمت ماهیانه

--

HDD

240GB SSD + 300GB SAS

قیمت 6 ماهه

12،000،000 تومان

RAM

8 گیگابایت

قیمت سالیانه

22،000،000 تومان

ترافیک

4 ترابایت ماهیانه

HPG8-2

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2650

قیمت ماهیانه

--

HDD

480GB SSD + 600GB SAS

قیمت 6 ماهه

14،000،000 تومان

RAM

16 گیگابایت

قیمت سالیانه

26،000،000 تومان

ترافیک

5 ترابایت ماهیانه

HPG8-3

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2650v2

قیمت ماهیانه

-

HDD

1TB SSD + 1.2TB SAS

قیمت 6 ماهه

24،000،000 تومان

RAM

32 گیگابایت

قیمت سالیانه

44،000،000 تومان

ترافیک

6 ترابایت ماهیانه

HPG8-4

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2697v2

قیمت ماهیانه

-

HDD

1.5TB SSD + 2.7TB SAS

قیمت 6 ماهه

33،000،000 تومان

RAM

64 گیگابایت

قیمت سالیانه

60،000،000 تومان

ترافیک

6 ترابایت ماهیانه

HPG9-1

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2620v3

قیمت ماهیانه

-

HDD

480GB SSD + 600GB SAS

قیمت 6 ماهه

26،000،000 تومان

RAM

32 گیگابایت

قیمت سالیانه

48،000،000 تومان

ترافیک

4 ترابایت ماهیانه

HPG9-2

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2650v3

قیمت ماهیانه

-

HDD

1TB SSD + 1.2TB SAS

قیمت 6 ماهه

28،000،000 تومان

RAM

32 گیگابایت

قیمت سالیانه

52،000،000 تومان

ترافیک

5 ترابایت ماهیانه

HPG9-3

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2680v3

قیمت ماهیانه

-

HDD

1.5TB SSD + 2.7TB SAS

قیمت 6 ماهه

36،000،000 تومان

RAM

64 گیگابایت

قیمت سالیانه

66،000،000 تومان

ترافیک

5 ترابایت ماهیانه

HPG9-4

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2690v3

قیمت ماهیانه

-

HDD

2TB SSD + 3.6TB SAS

قیمت 6 ماهه

46،000،000 تومان

RAM

128 گیگابایت

قیمت سالیانه

86،000،000 تومان

ترافیک

6 ترابایت ماهیانه

HPG9-5

CPU

2x Intel® Xeon® E5-2680v4

قیمت ماهیانه

-

HDD

2TB SSD + 3.6TB SAS

قیمت 6 ماهه

60،000،000 تومان

RAM

128 گیگابایت

قیمت سالیانه

108،000،000 تومان

ترافیک

7 ترابایت ماهیانه

امکانات سرور اختصاصی

خرید سرور اختصاصی با بهترین امکانات!

خرید سرور اختصاصی

خرید سرور اختصاصی ارزان، سرویسی کارآمد برای بسیاری از موسسات و سازمان های بزرگی است که به دلایل مختلفی نیاز به امنیت و پایداری بالایی برای اطلاعات و خدمات خود دارند؛ و نمی خواهند از سرورهای اشتراکی با دیگران استفاده کنند. در خرید vps اختصاصی ایران، امکانات متنوعی برای سرویس گیرنده فراهم میشود که از جمله آن را می توان به خصوصی بودن سرور برای مشتری، فضای نگهداری بالا، داشتن ترافیک نامحدود، کنترل کامل بر روی سرور اختصاص یافته و… برای اطلاعات و داده های سازمان یا شرکت مورد نظر اشاره کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرور مقاله “سرور اختصاصی چیست؟” را مطالعه کنید.

سروراختصاصی یکی از بهترین سرویس های ارائه شده برای سایت های اینترنتی و پروژه  های سنگین کسب و کارهای بزرگ می باشد. برای رها شدن از مشکلات و محدودیت هایی در زمینه خدمات اشتراکی وجود دارد. شما می توانید با خرید vps اختصاصی بالاترین سطح دسترسی، پایداری و امنیت اطلاعات را با استفاده از سرور اختصاص بدست آورید. بهتر است بدانید که با خرید سرورهای اختصاصی، سخت افزار یک سرور به طور کامل به مشترک اختصاص داده میشود و می تواند از تمام امکانات بیشترین بهره برداری را داشته باشد. از جمله نصب و پیکربندی خاص با توجه به نیازمندی سایت و پروژه و با توجه به تهیه خدمات حرفه ای مدیریت سرورهای خصوصی در سایت سرورکلیک بدون هیچگونه نگرانی بابت امنیت سرور نخواهید داشت. سرور اختصاصی لینوکس امکان نصب و پیکربندی پنل های مدیریت سی پنل و دایرکت ادمین را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به نقل از سایت ویکی پدیا:

خدمات سرور اختصاصی (به انگلیسی: Dedicated hosting service)، امکانی کارآمد برای مؤسسات و سازمان‌های بزرگ است که بدلایل مختلف از قبیل ضرورت امنیت و پایداری بالا برای اطلاعات و خدماتشان نمی‌خواهند از سرورهای اشتراکی با دیگران استفاده نمایند. در این نوع سرویس امکانات متنوعی برای سرویس گیرنده فراهم می‌شود که از آن جمله می‌توان به اختصاصی بودن سرور برای مشتری، فضای نگهداری بالا، امکان داشتن ترافیک بالا، تسلط و کنترل کامل بر روی سرور اختصاص یافته، تهیه نسخه پشتیبان (Back Up) از اطلاعات و داده‌های سازمان و امکان مدیریت سرور اختصاصی اشاره کرد. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها سبب شده است تا بسیاری از سازمان‌ها داشتن یک سرور اختصاصی در یک دیتاسنتر مورد اعتماد را مناسب‌تر و به صرفه‌تر دانسته و از این روش استفاده نمایند.

فروش سرور اختصاصی فیزیکی

سرور اختصاصی یک سرویس مناسب برای سایتها و سازمان هایی است که علاوه بر مزیت هایی مانند: سرعت بالا، آپ تایم خوب، پهنای باند مناسب و دسترسی بالا برای نصب کردن انواع نرم افزارهای مختلف یا ایجاد تغییرات به امنیت بسیار بالا احتیاج دارند. خرید سرور اختصاصی داخلی، علاوه بر اینکه برای سایت ها و سازمان های بزرگ مناسب است؛ بلکه یک انتخاب ویژه برای توسعه دهندگان وب و نرم افزارها می باشند؛ زیرا برای نصب کردن نرم افزار و ایجاد تغییرات هیچ محدودیتی ندارند. قیمت سرور اختصاصی، با توجه به نوع سیستم عامل، منطقه جغرافیایی و منابع مختلف می تواند متغیر باشد. سرور خصوصی سایت سرورکلیک در نوع سیستم عامل لینوکس و ویندوز و در موقعیت های کشورهای ایران، اروپا و آلمان به همراه پشتیبانی 24 ساعته به تمام کاربران ارائه میشود.

خرید سرور اختصاصی ایران

میزبان اختصاصی، همانطور که از نامش مشخص است، بر خلاف سرور اشتراکی، علاوه بر اینکه دارای سخت افزار خصوصی می باشد، به دلیل اینکه در دیتاسنترها به صورت ویژه ای نگهداری و محافظت میشود؛ دارای امنیت بسیار بالایی است. خرید سرور اختصاصی ارزان تنها برای وب سایت های پر بازدید نیست، حتی توسعه دهندگان می توانند از آن با دسترسی بالا استفاده کنند.

dedicated server نوعی از میزبانی است که منحصرا در اختیار یک کاربرد قرار می گیرد. منابع آن کاملا اختصاص یافته است و با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته نمی شود. به همین دلیل فردی که مدیریت سرور را برعهده دارد، تسلط و کنترل کامل برای مدیریت محتوا دارد و هیچگونه محدودیتی برای انتخاب سیستم عامل، کنترل پنل، کانفیگ های داخلی و استفاده از منابع را نخواهد داشت. فروش سرور اختصاصی فیزیکی، در دیتاسنترهای مجهز با ایمنی درست نگهداری میشوند. این میزبانی وب با سرعت اینترنت بالا به همراه یک آی پی اختصاصی به کاربر مورد نظر ارائه میشود.

کاربرد سرور مجازی اختصاصی در ایران:

بر روی vps اختصاصی با توجه به اینکه امکان استفاده از تمام قدرت سخت افزاری وجود دارد. می توانید سرور خود را با مجازی سازها به چند سیستم عامل و چند کاربر مختلف تقسیم کنید. و هر VM یا سرور مجازی اختصاصی را در اختیار یک کاربر قرار دهید. که هر کدام از آنها می توانند سیستم عامل جداگانه ای داشته باشند. در خرید سرور اختصاصی فیزیکی، با توجه به اینکه هر سرور با پورت کارت شبکه خصوصی خود به شبکه روی دیتاسنتر متصل میشود بنابراین عملا اشتراک زیادی  در میزان پهنای باند مجاز اعمال نمی شود. تهیه سرور اختصاصی در سایت سرورکلیک توسط حرفه ای ترین کارشناسان متخصص در زمینه شبکه و هاستینگ، کانفینگ و راه اندازی میشود.

  • مزایای سرور اختصاصی
  • خدمات ارائه شده در dedicated server
  • امکان ارائه خدمات مدیریت کامل
  • دسترسی به ریموت برای مدیریت کامل
  • خدمات مانیتورینگ پیشرفته
  • بک آپ گیری روزانه سرویس
  • تهیه نسخه پشتیبان از سرورها
  • مجهز به بروز ترین آنتی
  • ویروس و آنتی اسپم
  • قرار گرفتن در معتبرترین مرکز داده ایران و آلمان
  • امکان انتخاب سیستم عامل و تغییر آن

انواع سرورهای خصوصی :

شرکت هاستینگ سرورکلیک، به هر کدام از کاربران با توجه به زیرساخت های که تعریف شده و سیاست های کاری به یک شیوه سرورهای اختصاصی را عرضه می کند. dedicated servers امکان دارد در پلن های تعریف شده با میزان منابع ذکر شده و با نوع و مدل های سخت افزاری مشخص شده ای ارائه میشود. ممکن است گاهی کاربر میزان منابع مورد نیاز خود را درخواست کند که در وجود در اختیارش قرار می گیرد.

برای تهیه dedicated server باید میزان منابع مورد نیاز مانند: هارد، رم، سی پی یو مشخص باشد. همچنین باید سیستم عامل مورد نظر را برای نصب شدن روی سرور که ممکن است لینوکس باشد یا ویندوز و بر روی موقعیت سرور که ایران یا اروپا است مشخص شود.

معرفی برخی از سایت های خارجی برای فروش سرور خصوصی:

راهنمای خرید vps اختصاصی

خرید سرور اختصاصی ایران

این نوع میزبانی به دلیل اینکه در داخل کشور است، دسترسی بالاتر به همراه سرعت بهتر و بیشتری را ارائه می کند. در صورتی که این سرویس را از سایت سرورکلیک تهیه کنید، با توجه به ارزان بودن ترافیک داخلی، مصرف هزینه ها برای شما به صرفه تر خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که سرعت دسترسی برای کاربرانی که در داخل کشور هستند، نسبت به کسانی که در خارج هستند چندین برابر بیشتر است.

از آنجایی که پهنای باند ترافیک در داخل ایران افزایش یافته است، پس از خرید بهترین vps اختصاصی در ایران، شما پهنای باند مناسبی را در اختیار دارید. شما بر روی سرور داخل کشور با هر نوع سیستم عاملی که نیاز دارید، به سادگی می توانید از تمام مزایای dedicated server استفاده کنید.

سرور اختصاصی خارجی، اگر در وب سایت خود از سرویس هایی استفاده می کنید که به علت تحریم نیاز به سرور خارج از کشور با آی پی خارجی دارد و یا اکثر بازدیدکنندگان سایت شما در خارج از ایران هستند، خرید سرور اختصاصی vpn می تواند پاسخگوی این نیاز شما باشد.

در نظر داشته باشید که dedicated server آمریکا و اروپا با قرار گرفتن بر روی دیتاسنترهایی که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، از آپ تایم مناسبی نیز برخوردار هستند. کشور آلمان از برترین کشورهای ارائه کننده این سرویس می باشد.

با توجه به گفته ی سایت uschamber:

When you’re starting a new website, blog or app, one of the first decisions you’ll have to make is how to host your site. While there are a few different ways you can choose to host your site, two commonly used types of servers are shared servers and dedicated servers. A shared server, as its name suggests, is shared with other web clients. With a dedicated server, however, your site is the only one that will be hosted on the server.

کاربردهای dedicated server

dedicated server یک میزبانی کاملا مناسب و کارآمد برای شرکت ها، سازمان ها و موسساتی است که به علت امنیت و سرعت بالاتر تمایلی به میزبان اشتراکی ندارند. در dedicated server فضای هارد سرور و همچنین پهنای باند قابل توجهی در اختیار کاربر وجود دارد. امکانات بهتر و متنوع تر و همچنین شرایط قابل تغییری را برای شرکت یا سازمان بزرگ ایجاد می کند.

البته کاربرد سرورهای اختصاصی تنها برای استفاده از موسسات و شرکت های بزرگ نیست، بلکه مدیران وب سایت های دانلود و یا بازی های آنلاین نیز به دلیل اینکه به فضای بیشتر و پهنای باند بالایی نیاز دارند، باید نسبت به تهیه سرور اختصاصی اقدام کنند.

قیمت سرور اختصاصی چقدر است؟

قیمت سرور اختصاصی

قیمت سرور اختصاصی، امروزه با توجه به قیمت ارز و تنوع بسیار زیادی که در قطعات سخت افزاری وجود دارد، همچنین با توجه به زیرساخت های ارائه کننده خدمات هاستینگ سرورکلیک، انواع dedicated server با قیمت های متنوعی عرضه میشوند. لازم به ذکر است که قیمت سرور اختصاصی با توجه به اندازه نیاز کاربر به منابع سخت افزاری متفاوتی بستگی دارد. به عبارت دیگر می توان گفت هر چقدر منابع سخت افزاری بیشتر و قوی تر باشد، هزینه dedicated server نیز بیشتر خواهد شد.با توجه به اختصاصی بودن این منابع و عدم اشتراک آنها بین چندین کاربر، برای تهیه این سرویس باید هزینه بیشتری را نسبت به یک server یا هاست اشتراکی متحمل شوید.

خرید سرور سخت افزاری

از آنجایی که در dedicated server منابع موجود تنها مختص یک فرد می باشد و به اشتراک گذاشته نمی شود؛ در نتیجه کیفیت و سرعت بیشتری دارد. اگر شما مدیر یک وبسایت و یا سازمان و شرکتی هستید و کیفیت میزبانی برای شما اهمیت زیادی دارد؛ و یا شما صاحب یک سایت فروشگاهی با تعداد کاربران و بازدید کنندگان بالا و یا مدیر سایت دانلود یا بازی آنلاین هستید و به سرعت و پهنای باند بیشتری نیاز دارید؛ خرید سرور اختصاصی واقعی در سایت سرورکلیک می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

خدمات ارائه شده در dedicated server:

  • استفاده از سریع ترین و پرقدرت ترین سخت افزارهای موجود برای سرورها
  • دسترسی به ریموت برای مدیریت کامل
  • امکان انتخاب سیستم عامل و تغییر آن
  • تهیه نسخه پشتیبان از سرورها
  • ارائه خدمات مانیتورینگ

شرکت هاستینگ سرورکلیک بهترین ارائه دهنده خدمات سرور اختصاصی ایران مورد نیاز برای همه کاربران است. به صورت کلی میزبان های اختصاصی سرورکلیک در دو نوع هیبرید و ماکرو ارائه میشود که شما می توانید پلن های هر کدام را در داخل وبسایت مشاهده کنید. بهتر است بدانید که سرورهای ماکرو در مقایسه با سرورهای هایبرید از منابع بالاتر با سخت افزار قوی تر برخوردار هستند. در سرورهای اختصاصی سایت سرورکلیک می توانید علاوه بر دسترسی ssh از طریق پنل VNC که در داخل ناحیه کاربری تعبیه شده است، استفاده کنید و server را مدیریت کنید.

مزایای vps اختصاصی واقعی:

مزایای سرور اختصاصی سرورکلیک

  • ارائه سرورهای به روز با منابع صد درصد اختصاصی
  • امکان ارائه خدمات مدیریت کامل
  • دارای بالاترین سطح امنیت نسبت به سایر پلن ها
  • قرار گرفتن در معتبرترین مرکز داده ایران و آلمان
  • خدمات مانیتورینگ پیشرفته
  • امکان دسترسی به سرور حتی در زمان های آفلاین
  • نگهداری وپشتیبانی 24 ساعته

قیمت و خرید سرور اختصاصی پرسرعت

اغلب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند مانند سایت های فروشگاهی، سایت های دانلودی و بسیاری از سایت های خبری نیازمند منابع قدرتمندی برای پاسخگویی به حجم بالای بازدید سایت خود می باشند. اما به دلیل اینکه امنیت اطلاعات آنها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ آنها هیچ تمایلی به خرید هاست اشتراکی ندارند. بنابراین استفاده خصوصی از منابع یک سرور را ترجیح می دهند. منابع سخت افزاری پیشرفته و قدرتمند سایت سرورکلیک در بزرگ ترین دیتاسنترهای آلمان و ایران نگهداری و تجهیز میشود. خدمات هاستینگ سایت سرورکلیک سرعت و امنیت سایت شما را ارتقا می دهد و پایداری اطلاعات شما را تضمین می کند. ویژگی اصلی این سرورها این است که سرعت لود سایت شما به طور قابل توجه ای افزایش پیدا می کند. و کاربران می توانند دسترسی راحت ترین به صفحات مختلف سایت شما داشته باشند.

خرید سرور اختصاصی سایت سرورکلیک با استفاده از برترین برندهای معتبر دنیا و متناسب با استاندارهای روز دنیا در تمام مرکز داده های ایران و دنیا ارائه می گردد. در این سرورها سعی بر آن شده است تا با استفاده از بهترین قطعات و برترین پیکربندی ها سروری متناسب با نیازهای تمامی کاربران ارائه شود. شما می توانید در سایت سرورکلیک خرید سروراختصاصی خود را با قیمتی ارزان تر از سایر سایت های فروشگاهی انجام دهید.

سرور اختصاصی چیست؟ (آشنایی با dedicated server)

سرور اختصاصی، یک سرویس بسیار کاربردی برای وب سایت های بزرگ و توسعه دهندگان می باشد. سازمان ها، موسسات بزرگ و سازمان هایی که امنیت وبسایت آنها موضوعی حیاتی است و از حساسیت بالایی برخوردار است، خرید vps اختصاصی می تواند بهترین گزینه پیشنهادی برای آنها باشد. زیرا می توانند بر روی سرعت، ترافیک و فضای اشغال شده کنترل بیشتری داشته باشند. خرید vps اختصاصی، این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد تا بر اساس نیاز و برنامه خود از امکانات متنوعی بهره مند شوند. ما در این قسمت از سایت سرورکلیک توضیحات کاملی در رابطه با سرور اختصاصی ایرانی و خارجی در اختیارتان قرار می دهیم تا در حین خرید سرور اختصاصی فیزیکی با مشکلی مواجه نشوید.

در یک سرور اختصاصی، منابع به صورت کاملا خصوصی در اختیار وبسایت و یا نرم افزار شما قرار می گیرد؛ تا به راحتی بتوانید همه داده ها و اطلاعات خود را بر روی آن قرار دهید. هیچکدام از امکانات سرور به صورت مشترک با کاربر و سرور دیگری نخواهد بود.

شیوه مدیریت سرویس قرار داده شده در اختیار کاربران در سرورهای اختصاصی دقیقا مشابه سرورهای مجازی است. یعنی کاربر با استفاده از ابزار مدیریت از راه دور می تواند به سیستم عامل سرور مورد نظر متصل شده و آن را مدیریت کند. اما درباره منابع سخت افزاری یک تفاوت عمده در بین سرورهای مجازی و خصوصی وجود دارد. در سرورهای اختصاصی، بر خلاف سرورهای مجازی محدودیتی در منابع سخت افزاری وجود ندارد.

به این ترتیب یک سرور به صورت فیزیکی و کامل در اختیار کاربر قرار می گیرد و می تواند مطابق با میل خود آن را مدیریت کند. در سرورهای اختصاص داده شده، هیچ محدودیتی در استفاده از منابع برای کاربران وجود ندارد و کاربر تا جایی که سخت افزار سرور توان و قدرت پردازش داشته باشد، از آن استفاده میشود.

اگر تمایل دارید تا در این زمینه مقاله انگلیسی مطالعه کنید اینجا کلیک کنید.

vps اختصاصی چیست

سرور اختصاصی لینوکس چیست؟

برای سایت هایی که در بستر php طراحی شده اند سرور اختصاصی لینوکس یک سرور مناسب و قابل اعتماد می باشد. از مزایای خرید سرور اختصاصی لینوکس از وب سایت سرور کلیک می‌توان به بهره مندی از  یک سرور لینوکس با توزیع‌های Debian، Ubuntu وCentOS  اشاره کرد. همچنین علاوه بر موارد فوق شما می توانید با خرید سرور اختصاصی لینوکس از سخت افزار قدرتمند و پشتیبانی عالی آن نیز بهره مند شوید. در سرور های اختصاصی لینوکس از سیستم عامل لینوکس استفاده شده است. خرید سرور اختصاصی لینوکس به شما این امکان را می دهد که بتوانید از توزیع های مختلف بر روی سرور استفاده کنید.

تفاوت سرور مجازی و سرور اختصاصی چیست؟

  1. یکی از تفاوت های سرور مجازی و سرور اختصاصی، قیمت آن است؛ زیرا هزینه تهیه سرور مجازی کم تر از سرور خصوصی است.
  2. vps اختصاصی، منابع خیلی بالایی در مقایسه با سرور مجازی دارد؛ در نهایت سرور مجازی در برخی از منابع مانند برق یا کارت شبکه با دیگر ماشین ها مشترک است. در مقابل سرور اختصاصی هیچگونه اشتراکی ندارد.
  3. نصب سیستم های مورد نظر بر روی سرور مجازی وابسته به Image هایی است که در سرور میزبان قرار داده شده است. در صورتی که در dedicated server امکان نصب تمامی نسخه های سیستم عامل وجود دارد.
  4. سرورهای اختصاصی را می توان به ماشین های مجازی کوچکتر تقسیم کرد و از هر ماشین برای یک عملکرد استفاده کرد.
  5. قدرت سخت افزاری در سرور اختصاصی به دلیل عدم اشتراک و محدودیت منابعی مانند پردازنده، حافظه اصلی و فضای ذخیره‌سازی اطلاعات بیش‌تر است.
  6. با عدم دسترسی کاربران دیگر به سرور اختصاصی، امنیت بالایی برای اطلاعات وجود دارد.
  7. از مهم ترین تفاوت سرور مجازی و اختصاصی پهنای باند است؛ که پهنای باند خصوصی و بیشتری در سرور اختصاصی ارائه میشود.

سرور اختصاصی در داخل ایران

سرور اختصاصی در داخل ایران نیز جزو سرورهای اختصاصی پر طرفدار می باشد. کاربران می توانند با خرید سرور اختصاصی در داخل ایران از کنترل پنل وب مین و دایرکت ادمین بهره مند شوند. با این حال امکان استفاده از کنترل پنل سی پنل به دلیل تحریم های موجود در سرور اختصاصی در داخل ایران امکان پذیر نمی باشد.

از طرفی هزینه اجاره سرور اختصاصی ایران در مقایسه با سرور های اروپا بسیار مناسب تر می باشد. از این رو سرور اختصاصی در داخل ایران نوعی سرور اختصاصی اقتصادی بوده و بیشتر برای افرادی مناسب است که کسب و کارشان در داخل کشور است.

سرور اختصاصی اقتصادی سرعت بالا و پهنای باند مناسبی داشته و افرادی که از این سرویس استفاده می کنند معمولا توانایی نصب هر گونه نرم افزاری را دارند.  سازمان ها و نهاد های بزرگ و همچنین توسعه دهنده گان اپلیکیشن به دلیل عدم محدودیت در نصب نرم افزار های مختلف، معمولا از سرور اختصاصی اقتصادی استفاده می کنند.

قیمت سرور اختصاصی ایران

قیمت سرور اختصاصی ایران به عوامل مختلفی از جمله مقدار منابع مورد نیاز و نوع سیستم عامل آن بستگی دارد. همچنین به دلیل وجود نوسات زیاد ارزی در بازار داخلی، قطعات سخت افزاری متنوع، خرید لایسنس کنترل پنل و همین طور تفاوت در زیر ساخت های شرکت های ارائه دهنده هاست، قیمت سرور اختصاصی ایران در شرکت های هاستینگ مختلف، متفاوت خواهد بود.

vps اختصاصی با بالاترین کیفیت!

به سروری که در موقعیت ایران با منابع کاملا اختصاصی به کاربر ارائه میشود، سرور اختصاصی ایران گفته میشود. این نوع سرورها از رم و سی پی یو کاملا خصوی استفاده می کنند و در مدل های مختلفی مانند هایبرید، ماکرو و برمتال قابل ارائه هستند؛ که در دو سرور اول با یک لایه مجازی ساز ارائه میشود و سرور برمتال قابلیت نصب هر گونه سرویس مجازی ساز را دارد.

Vps اختصاصی ایران، سرور کامپیوتری متصل به اینترنت و همیشه روشن و قدرتمند است که به درخواست کاربران در زمان های مختلفی پاسخگو می باشد. اتصال سرور به شبکه جهانی وب به تنظیمات خاصی نیاز دارد، که بر روی سرور انجام میشود. یکی از مهم ترین تنظیمات بر روی آن این است که از سرورهای دیگر جدا میشود. در حالت کلی به سروری که در موقعیت ایران قرار دارد و از منابع خصوصی استفاده می کند، سرور خصوصی ایران می گویند. شما می توانید برای خرید vps اختصاصی ایران به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

به نقل از سایت websitebuilderexpert.com :

Dedicated hosting is the big cheese of the web hosting space. You don’t simply get a slice of stilton or a chunk of cheddar – you get the whole wheel of wensleydale. In essence, you have an entire server to yourself.

You’re in total control from the get-go, and can choose your own resource limits. Dedicated hosting tends to be for medium to big business sites, but if you’re ambitious, you can save time and hassle in the long-run by signing up to a dedicated plan (safe in the knowledge your site will grow to that level).

خرسد سرور اختصاصی

فروش vps اختصاصی فیزیکی

خرید سرور به صورت اختصاصی، این دسترسی را به صاحبان کسب و کارهای بزرگ می دهد که تمامی منابع سرور فیزیکی اصلی را به صورت اختصاصی در اختیار داشته باشند و بتوانند پاسخگوی حجم بالای ترافیک سایت خود باشند و محدودیت های اشتراک گذاری منابع را نداشته باشند. در چنین حالتی سرور به صورت اختصاصی برای مشترک پیکربندی میشود و مشکلات امنیتی نیز کاهش پیدا می کند. کانفینگ سرور اختصاصی فیزیکی به دلخواه مشتری انجام میشود و این کانفینگ شامل منابع سخت افزاری و نصب نسخه های مختلف نرم افزاری می باشد. سیستم عامل سرور اختصاصی به دو صورت لینوکسی و ویندوزی ارائه می‌شود. استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مانیتورینگ دائمی تیم فنی و پشتیبانی سرورکلیک همواره به طور کامل شما را در نظر دارد تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

قیمت و خرید سرور اختصاصی ایرانی

قیمت سرور مجازی اختصاصی، همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح داده شده است، شما زمانی که به منابع بالاتر و اختصاصی تر نیاز دارید می توانید نسبت به خرید vps اختصاصی اقدام کنید؛ زیرا در این صورت امکانات بیشتری در مقایسه با هاست اشتراکی در اختیارتان قرار می گیرد. با این حال قیمت سرور اختصاصی کاملا به صرفه است؛ در نتیجه با هزینه کمتر نسبت به خرید یک سرور اختصاصی می توانید از مزایای بهترین سرور خصوصی بهره مند شوید.

شرکت هاستینگ سرورکلیک یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده انواع وی پی اس می باشد. خرید vps اختصاصی با قیمت مناسب این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با در اختیار داشتن منابع خصوصی بتوانند از این سرویس بیشترین استفاده را داشته باشند.

خرید سرور اختصاصی ایران، برای کسانی که سایت های پربازدید و پرترافیکی مانند سایت دانلود، فروشگاه آنلاین، سایت خبری، شرکتی و … دارند و نیاز بالایی برای آپ تایم بالا، سرعت و امنیت بیشتر دارند بهترین انتخاب می باشد. قیمت مناسب، تنوع در محل سرور، استفاده از سخت افزارهای قدرتمند، سیستم مانیتورینگ لحظه ای و پشتیبانی از جمله خدماتی است که شما می توانید پس از خرید vps اختصاصی ارزان، از آنها بهره مند شوید. استفاده از سرور اختصاصی واقعی، در داخل کشور می تواند سرعت دسترسی کاربران ایرانی را به سایت های روی سرور شما را تا چندین برابر افزایش دهد. سرورکلیک با راه اندازی و مدیریت شبکه داخلی و پرسرعت خود تلاش کرده است تا سرویس های متفاوتی را ارائه دهد.

برخی از ویژگی های سرورمجازی اختصاصی عبارتند از:

  • متصل شدن به لینک پرسرعت کشوری و بین المللی
  • استفاده از بهترین دستگاه های امنیتی
  • دارای تجهیزات پیشرفته می باشد.
  • دارای گواهینامه مدیریت امنیت

با خرید سرور اختصاصی پر سرعت از سایت سرور کلیک تمامی منابع سخت افزاری به‌طور کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین، علاوه بر خرید سرور اختصاصی پر سرعت، شما عزیزان از طریق وب سایت سرور کلیک می توانید به خرید تمامی سرویس های مورد نظر خود از جمله هاست لینوکس، هاست ویندوزی، هاست دانلود، هاست فروشگاهی، هاست وردپرس، سرور مجازی پر سرعت، سرور مجازی دانلود و سرور مجازی اقتصادی اقدام کرده و سرویس مورد نظر خود  را در کمترین زمان دریافت کنید.

منبع: https://www.ovhcloud.com/en/bare-metal/، https://www.uschamber.com/co/run/technology/guide-to-dedicated-servers

ikoula.com، themeisle.com، ovhcloud.com،

9 Comments

  1. Ali 02/08/1401 در 15:31- پاسخ دادن

    باسلام
    برای یک وب سایت مبتنی بر زبان های تحت ویندوز کدام یک از سرور های اختصاصی را پیشنهاد میدید ؟

    • modir2 17/09/1401 در 17:57- پاسخ دادن

      برای وبسایت در درجه اول سرویس هاست ویندوزی با کنترل پنل پلسک را پیشنهاد می دهیم.ولی اگر وبسایت خاص با بازدید خیلی بالا یا امکانات ویژه در نظر دارید جهت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  2. لهراسبی 30/09/1401 در 04:51- پاسخ دادن

    آیا سرور HPG7_3 قابلیت اینکه انواع مختلف قالب را روش نصب کرد دارد؟؟

    • modir2 16/01/1402 در 16:00- پاسخ دادن

      بله ، با نصب سیستم عامل و کنترل پنل مناسب آمادگی نصب انواع قالب ها را خواهد داشت.

  3. مهدیار 27/12/1401 در 12:17- پاسخ دادن

    از نظر سرعت سرور HPG7-2 بهتر است یا سرورHPG7-3؟

  4. مهدی 27/12/1401 در 12:19- پاسخ دادن

    سرور ها قابلیت نصب چند قالب متفاوت و دارند؟

  5. الهامی 27/12/1401 در 12:20- پاسخ دادن

    سلام
    سرور HPG8-2 برای ویندوز خوبه؟

  6. حسام 27/12/1401 در 12:25- پاسخ دادن

    سلام سرعت دسترسی کدامیک از سرور ها بالاتر است؟

  7. توکلی 27/12/1401 در 12:28- پاسخ دادن

    سلام
    دنبال یه سرور برای لینوکس با ترافیک بالا و 3ماهه هستم کدوم سرور رو پیشنهاد میدین؟

ثبت دیدگاه