چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

یکی از دغدغه‌های اصلی هر وب مستری بی‌شک انتخاب هاست مناسب است. هاست‌های خارجی بسیار زیادی در دنیا وجود دارند. اما به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران خیلی از هاست‌های خارجی عملا برای کاربران ایرانی قابل استفاده نمی‌باشند. سایت‌های وردپرسی نیز از انواع محبوب وب‌سایت‌ها در کشور محسوب می‌شوند. از این رو در این مطلب از سرور کلیک به بررسی هاست مناسب وردپرس پرداخته‌ایم. مطالعه این مطلب برای وب‌مسترها و علاقه‌مندان این حوزه می‌تواند مفید باشد.

ویژگی‌های هاست مناسب وردپرس چیست؟

با شناسایی ویژگی‌های بهترین هاست‌های وردپرسی می‌توانیم به فاکتورهای مهم انتخاب پی بریم. بی‌شک یکی از بهترین سایت‌سازها و پلتفرم‌های مدیریت محتوا در جهان وردپرس است. به همین دلیل در بسیاری از کشورها از جمله ایران سایت‌های وردپرس محبوبیت زیادی دارند. چون میلیون‌ها قالب آماده در این سایت‌ساز وجود دارد لازم است تا بستر مناسبی برای آن فراهم باشد. در غیر این صورت امکان استفاده از تمام قابلیت‌های وردپرس وجود نخواهد داشت.  میزبانی وب‌سایت شما باید افزونه‌های وردپرسی را نیز حمایت کند تا قابلیت‌های سایت همگی قابل استفاده باشند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های هاست برای میزبانی از سایت‌های وردپرسی اشاره خواهیم کرد.

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

1- پهنای باند مورد نیاز:

هاست وردپرس باید از پهنای باند مناسبی به توجه به نیازهای سایت برخوردار باشد. در غیر این صورت خیلی زودتر از موعد با ساسپند شدن سایت خود و اتمام پهنای باند مواجه می‌شوید. پس در زمان انتخاب پهنای باند باید با دید باز و آینده‌نگرانه به موضع نگاه کنید.

2- قابل اعتماد بودن:

ویژگی مهم بعدی برای هاست مناسب وردپرس قابل اعتماد بودن ان است. هنگام راه‌اندازی سایت وردپرس روی سایت باید از حریم شخصی و اطلاعات کاربران به خوبی محافظت شود. بنابراین قابل اعتماد بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در زمان خرید هاست وردپرس باید مورد توجه قرار داد.

3- سرعت و قدرت هاست:

سرعت و قدرت هاست اصلی‌ترین عوامل حفظ سایت در بستر پر رقابت اینترنت محسوب می‌شوند. امروزه برای رشد سایت سرعت و قدرت هاست یا سرور میزبان آن از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. برای اطمینان به سرعت و قدرت هاست وردپرس باید از شرکت‌های معتبر اقدام به خرید نمود.

4-  نیازسنجی منابع:

اگر هاست خریداری شده با نیازهای سایت وردپرسی شما تطابق داشته باشد از صرف هزینه‌های بعدی پیشگیری می‌شود. بنابراین باید منابع هاست متناسب با نیاز سایت وردپرسی تنظیم شده باشند.

شناخت این ویژگی‌ها به ما ر انتخاب بهترین هاست وردپرس کمک می‌کنند. فراموش نکنید که تمام این شاخصه‌ها باید در یک هاست مناسب وردپرس وجود داشته باشد تا مفید واقع شود.

انواع هاست وردپرس کدام‌اند؟

انواع مختلف هاست این قابلیت را دارند که میزبانی فنی سایت‌های وردپرسی را انجام دهند. بنابراین برای شناساسی بهترین هاست وردپرس باید با انواع مختلف آن آشنا بود.

 

1- هارد وردپرس اشتراکی:

یکی از انواع هاست‌های وردپرس که ارزان‌ترین آن‌ها نیز هست هاست وردپرس اشتراکی ‌باشد. این نوع هاست با انواع معمولی از هاست‌های اشتراکی تفاوت‌هایی دارد. به این معنا که این نوع هاست اشتراکی برای استفاده سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی شده‌اند. در نتیجه عملکرد این هاست‌های اشتراکی برای سایت‌های وردپرسی خیلی بهتر از دیگر انواع استاندارد هاست اشتراکی است.

2- هاست وردپرس اختصاصی:

یکی دیگر از انواع مختلف هاست مناسب وردپرس هاست اختصاصی وردپرسی نام دارد. تمام منابع سرور بعد از خرید این هاست در اختیار سایت وردپرس شما قرار خواهد گرفت. این نوع هاست اختصاصی نیز مانند نوع اشتراکی برای سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی شده‌اند. سایت‌هایی که به نرخ آپ‌تایم و سرعت زیادی نیاز دارند اغلب به سراغ هاست اختصاصی وردپرسی می‌روند. در واقع بهترین هاست وردپرسی به نیاز سایت شما باز می‌گردد. هزینه زیاد و نیاز به دانش فنی بالا از جمله معایب این هاست‌های اختصاصی وردپرس می‌باشد.

3- هاست مناسب وردپرس مدیریت شده:

عالی‌ترین سطح از میزبانی سایت‌های وردپرسی را در هاست‌های مدیریت شده وردپرسی دریافت خواهید کرد. نگرانی مدیریت سایت و میزبانی هاست در این نوع از هاست‌های وردپرسی از بین می‌رود. این هاست‌های مدیریت شده اغلب از یک سرور اختصاصی قوی استفاده می‌کنند. البته امکان استفاده از سرورهای مجازی یا هاست ابری برای پشتیبانی هاست مدیریت شده وردپرسی وجود دارد. سرعت و امنیت بالا از ویژگی‌های اصلی این نوع هاست وردپرس به شمار می‌رود.

استفاده از هاست وردپرس چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟

امکانات و ویژگی‌های به کار ر فته در هاست‌های وردپرسی کارایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. در این بخش کارشناسان ما در سرور کلیک به چند مورد از مزیت‌های هاست مناسب وردپرس اشاره می‌کنند.

1- سهولت در راه‌اندازی هاست:

اولین و شاید مهم‌ترین مزیت این نوع هاست سهولت زیاد در راه‌اندازی آن است. تم‌ها و پلاگین‌های از پیش نصب شده راه‌اندازی و نصب فنی را بسیار آسان می‌کنند.

2- عملکرد بهینه در هاست وردپرسی:

سایت‌هایی که دارای هاست وردپرسی هستند از سرورهای بهینه شده برای وردپرس استفاده می‌کنند. در واقع پیکربندی سرورهای مورد استفاده برای سایت‌های وردپرسی تنظیم شده است. به همین خاطر شاهد سرعت بیشتر بارگذاری- وجود نرم افزارهای داخلی و خارجی مناسب در آن‌ها هستیم. این موارد به معنای عملکرد بهینه سایت به کمک یک هاست وردپرسی می‌باشد.

3- به روز بودن سرورها و نرم‌افزارها:

هاست‌های وردپرسی این اطمینان را می‌دهند که جدیدترین نرم افزارها در آن‌ها اجرا شوند. این به روز بودن جدای از آپدیت‌های خودکار وردپرس انجام می‌گیرد. به همین خاطر شاهد عملکردی یکپارچه در سایت وردپرسی و هاست آن هستیم.

4- سهولت در مدیریت:

از دیگر ویژگی‌های هاست مناسب وردپرس مدیریت آسان آن می‌باشد. با خرید هاست وردپرس می‌توانید بسیاری از مسائل فنی را به شرکت ارائه دهنده میزبانی بسپارید. در نتیجه زمان و انرژی خود را برای مدیریت روی بهبود بخشیدن به استراتژی‌های موتورهای جستجو نظیر گوگل صرف کنید. این مزیت کمک بسیار بزرگی به وب‌مسترها برای برنامه‌ریزی روی ارتقای سئوی سایت می‌کند.

5- امنیت بالای سروهای وردپرس:

یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه این سرورها امنیت بسیار زیاد آن‌ها در محافظت از داده‌های سایت وردپرسی است. در واقعه سرورهای وردپرس امنیت اطلاعات کاربران سایت را تضمین می‌کنند.

نتیجه‌گیری:

برای سایت‌های وردپرسی استفاده از هاست مناسب وردپرس بهترین گزینه ممکن است. زیرا تمام امکانات و نیازمندی‌های بستر وردپرس را به شکل بهینه‌شده تامین می‌کند. آیا تا به حال تجربه استفاده از هاست‌های وردپرسی را داشته‌اید؟ نظرات خود را درباره این هاست‌های مخصوص به ما در سرور کلیک به اشتراک بگذارید.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد