خرید ریسلر هاست

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید ریسلر هاست

برای بسیاری از افراد تازه وارد به دنیای وب اصطلاح ریسلر هاست تا حد مبهم و ناشناخته است. با خرید ریسلر هاست فضای میزبانی را از نمایندگی هاست به قیمت کمتری تهیه خواهید کرد. در این مطلب از گروه سرور کلیک تلاش کرده‌ایم جنبه‌های مبهم این سرویس را روشن کنیم. در ریسلر هاست امکان مدیریت کردن کاربران و میزبانی آن‌ها نیز وجود دارد.

منظور از ریسلر  هاست چیست؟

ریسلر هاست که ترجمه لغوی آن نمایندگی هاست می‌باشد راهی برای خرید منابع نمایندگی عمده است. در واقع با خرید ریسلر هاست می‌توانید منابع میزبانی را به شکل عمده و با قیمت پایین‌تری دریافت کنید. سپس این منابع را بین مشتریان خود تقسیم کرده و به فروش برسانید. همچنین این امکان وجود دارد که محدودیت‌هایی در فضای هاست برای کاربران خود ایجاد کنید.

محدودیت‌هایی نظیر:

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

  • پهنای باند
  • استفاده کردن از ایمیل

را می‌توانید بر اساس شاخصه‌های هر پلن ارائه کرده و به فروش برسانید. نکته مهم در زمینه ریسلر هاست یا نمایندگی هاست ارائه منابع و پشتیبانی فنی از طرف شرکت اصلی است. با خرید نمایندگی هاست از گروه سرور کلیک تمام پشتیبانی‌های فنی و منابع لازم را در اختیار کاربرانتان قرار می‌دهیم. این امکان نیز برای شما وجود دارد که از لوگوی خود بر روی سی پنل مشتریانتان استفاده کنید. این سرویس برای اشخاصی مفید است که خدمات میزبانی وب ارائه می‌کنند اما به منابع کامل سرور احتیاج ندارند.

خرید ریسلر هاست برای چه گروه‌های لازم است؟

اگر  خدمات میزبانی وب ارائه می‌کنید اما به همه منابع سرور نیاز ندارید خریدن نمایندگی هاست گزینه مناسبی است. در نتیجه گروه‌هایی نظیر:

  • طراحان وب
  • آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ
  • شرکت‌های نوپای میزبانی

می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. با این همه تنها موارد استفاده از ریسلر هاست شامل این گروه‌ها نمی‌باشد. برای اشخاصی که تعداد قابل توجهی وب‌سایت را راه‌اندازی کرده‌اند نیز این سرویس مفید است. این افراد به جای خریدن هاست برای هر سایت می‌توانند با یک سرویس ریسلر هاست تمام سایت‌های را مدیریت کنند. کلیه سرورهای میزبان ریلر هاست در گروه سرور کلیک روی بهترین سرورهای جهانی قرار دارند. همچنین کیفیت خدمات و پشتیبانی‌های انجام شده در سطح بالایی قرار دارد. جهت خرید ریسلر هاست از سایت سرور کلیک فرم مربوطه را تکمیل و ثبت نمایید.

خرید ریسلر هاست

پنل مدیریت ریسلر هاست چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید این سرویس باید ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی را در نظر بگیریم. یکی از این ویژگی‌ها امکان مدیریت در تمام بخش‌های سرویس به وسیله‌ی WHM می‌باشد. با این ویژگی قادر هستید تا پلن‌های مورد نظر خود را ایجاد کرده و به فروش برسانید. شاخصه‌هایی نظیر:

  • فضای دیسک
  • پهنای باند
  • تعداد اددان دامین
  • حساب‌های ایمیل
  • پایگاه‌های دیتا

را به راحتی در ریسلر هاست می‌توان پیکره‌بندی کرد. مورد جالب و مهم بعدی تعیین قیمت سرویس‌هایی است که به مشتریان خود ارائه می‌کنید. با خرید نمایندگی هاست این امکان برای شما وجود دارد که قیمت‌گذاری مستقلی روی سرویس‌ها داشته باشید. علاوه بر آن قادر خواهید بود تا هر بخش از حساب کاربری مشتریان خود را مدیریت نمایید. چون در این سرویس دسترسی به WHM دارید قادر به ایجاد سایت با هر سی‌پنل مجزایی هستید. به بیان ساده‌تر هر سایت و کاربری می‌تواند تنظیمات میزبانی خاص خود را دریافت نماید. در نتیجه با خرید ریسلر هاست هر کدام از مشتریان شما حساب کاربری مخصوص به خود را خواهد داشت. بهبود عملکرد و انعطاف‌پذیری بالا از ویژگی‌های اصلی استفاده از این سرویس محسوب می‌شود.

مهم‌ترین مزیت‌های ریسلر هاست چیست؟

در این بخش به تعدادی از مزایای خرید نمایندگی هاست اشاره خواهیم کرد. شناخت این مزایا به اتخاذ تصمیم درست برای خرید این سرویس منتهی می‌گردد. این مزیت‌های قابل ذکر برای ریسلر هاست عبارتند از:

1- عدم نیاز به تخصص بالا:

سرورهای اختصاصی و مجازی دو سرور مستقل و اختصاصی به شمار می‌روند. در نتیجه برای مدیریت کردن آن‌ها به آشنایی با اصول شبکه و تجربه کافی نیاز است. اما با خرید نمایندگی هاست نگهداری از سرور توسط متخصصین شبکه در شرکت ارائه‌دهنده انجام می‌گیرد.

2- اقتصادی بودن نمایندگی هاست:

یکی دیگر از مزایای خرید ریسلر هاست مقرون به صرفه بودن آن‌ها نسبت به سرورهای اختصاصی و VPSها است. توجه داشته باشید که مقدار سالانه این اختلاف قیمت قابل توجه می‌باشد.

3- معافیت از جریمه:

این سرویس‌ها به جز هزینه سالیانه شامل هیچ هزینه‌ی دیگری نمی‌شوند. این در حالی است که سرورهای اختصاصی و سرورهای مجازی ممکن است مشمول جریمه‌های مختلفی شوند. مبلغ این جریمه‌ها نیز در بیشتر اوقات سنگین بوده و قابل ملاحظه است. در نتیجه با خرید نمایندگی هاست درگیر مشکلات مربوط به جریمه شدن نخواهید شد.

خرید ریسلر هاست

4- معافیت از پرداخت هزینه نرم افزارها:

از دیگر مزیت‌های نمایندگی هاست عدم نیاز به پرداخت هزینه مربوط به نرم افزارها می‌باشد. در سرورهای اختصاصی نصب کردن برخی از انواع نرم افزارهای دارای لیسانس الزامی می‌باشد. این کار هزینه‌های نسبتا بالایی را نیاز داشته و بدون آن امکان استفاده از نرم افزارهای لازم وجود ندارد. این در حالی است که با خرید ریسلر هاست دیگر نیاز به پرداخت این مبالغ برای خرید نرم افزار وجود ندارد. در نتیجه خرید و استفاده از ریسلر هاست را می‌توان به عنوان یک تجارت سودآور و بی‌دردسر در نظر گرفت.

آیا نام برند خریداران نمایندگی هاست برای کاربران قابل تشخیص است؟

یکی از سوالات کاربران این است که آیا می‌توانند خدمات میزبانی وب را با نام برند خود به مشتریانشان ارائه کنند. سرویس نمایندگی هاست در سرور کلیک بدون نام برند عرضه می‌گردد. در نتیجه این امکان برای شما فراهم است تا با نام برند خود اقدام به فروش سرویس‌‌های مختلف نمایید. به بیان ساده‌تر مشتریان شما تنها نام شما را به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات مشاهده خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و پاسخ سوالات خود در مورد نمایندگی هاست با کارشناسان سرور کلیک تماس بگیرید. اطلاعات لازم و مشاوره‌های پیش از خرید توسط مشاورین مجموعه سرور کلیک به شما ارائه خواهد شد.

سخن پایانی:

خرید ریسلر هاست برای بسیاری از گروه‌های ارائه کننده خدمات میزبانی وب ضروری است. از این طریق با کمترین دردسر و تخصص می‌توانند وب‌سایت‌های متعددی را پشتیبانی کنند. سرور کلیک ارائه کننده بهترین و باکیفیت‌ترین نمایندگی هاست در کشور آماده ارائه سوریس‌های مختلف می‌باشد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خرید هاست با ip اختصاصی
هاست

خرید هاست با ip اختصاصی

برای آشنایی با خرید هاست با ip اختصاصی بهتر است با تعریفی از هاست اختصاصی شروع کنیم. هاست اختصاصی برای خرید هاست فروشگاهی و دیگر کاربردها مناسب هستند. در تعریف

ادامه مطلب »
تغییر پورت SSH در سرور مجازی
آموزش

تغییر پورت SSH لینوکس

تغییر پورت SSH تغییر پورت SSH یکی از اقدامات امنیتی است که جهت ایمن سازی و حفظ امنیت سرور خود، بهتر است انجام شود. در این مقاله پورت SSH را

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد