انواع لایسنس پلسکو قیمت های آن

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

انواع لایسنس پلسک

پلسک یکی از انواع کنترل پنل‌هایی است که امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. به همین خاطر در انواع سرورهای ویندوزی و لینوکس از آن استفاده می‌کنند. تهیه لایسنس‌های این کنترل پنل یکی از نکات مهم در رابطه با استفاده از آن است. آیا با انواع لایسنس پلسک آشنایی دارید؟ لایسنس‌های این کنترل پنل به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود. برای آشنایی بیشتر با ما در ادامه این مقاله از سرور کلیک همراه شوید.

چرا کنترل پنل پسلک توصیه می‌شود؟

در ایران بیشتر وب‌سایت‌ها و هاستینگ‌ها از کنترل پنل‌های  دایرکت ادمین- سی پنل و پلسک استفاده می‌کنند. اما به دلیل وجود تحریم‌ها امکان استفاده قانونی از کنترل پنل پلسک وجود ندارد. چرا که امکان خرید لایسنس‌های این کنترل پنل را ندارید. در نتیجه باید بین یکی از دو کنترل پنل دایرکت ادمین و پلسک یکی را انتخاب کنید. کنترل پنل دایرکت ادمین امکان نصب روی سرورهای ویندوزی را ندارد. بنابراین تنها گزینه پیش رو برای سرورهای تحت سیستم عامل ویندوز کنترل پنل PLESK می‌باشد. در این بین انتخاب پلسک به دلیل مزیت‌های فراوان آن طرفداران زیادی دارد.

  • رابط کاربری بسیار آسان در کنترل پنل پلسک
  • فایروال قدرتمند و ایمن
  • سرعت درخور توجه در این کنترل پنل
  • عدم نیاز به نرم افزارهای جانبی

از جمله ویژگی‌های جالب توجه این کنترل پنل به شمار می‌روند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

انواع لایسنس پلسک

انواع لایسنس پلسک کدام است؟

لایسنس‌های پلسک را به صورت کلی دو به دو گروه:

  • مناسب برای سرورهای اختصاصی
  • مناسب برای سرورهای مجازی

می‌توان تقسیم کرد. به علاوه 3 گروه مختلف از این لایسنس‌ها وجود دارند که باید بین آن‌ها مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنید.

1- لایسنس وب ادمین پلسک

این لایسنس همانطور که از نامش هم پیداست برای مدیریت و مالکین سایت مناسب است. بنابراین اگر چنین دسترسی در اختیار دارید این لایسنس برای کار شما مناسب خواهد بود.

2- لایسنس وب هاست پلسک

سطح این لایسنس نسبت به قبلی بالاتر بوده و خدمات میزبانی وب به کاربران عرضه می‌کنند. در نتیجه برای کسانی که در زمینه هاستینگ فعالیت دارند گزینه مناسبی است.

3- وب پرو لایسنس

یکی دیگر از انواع لایسنس پلسک برای کنترل پنل هاست بهترین گزینه برای برنامه‌نویسان به شمار می‌رود. علاوه بر برنامه نویسان برای مدیران سیستمی که اقدامات تخصصی انجام می‌دهند نیز این لایسنس مناسب است. به کمک این لایسنس می‌توانید از امکانات پیشرفته‌ای در کنترل پنل پلسک استفاده کرده و بهره‌مند شوید.

در زمان مراجعه با سایت سرور کلیک و خرید لایسنس پلسک باید از بین این گزینه‌ها انتخاب نمایید.

لایسنس اختصاصی پلسک

برخی از سایت‌ها بر روی سرورهای مجازی یا اختصاصی فعالیت دارند. برای چنین سایت‌هایی لایسنس اختصاصی کنترل پنل پلسک یک گزینه بسیار ایده‌آل و مناسب می‌باشد. در سرورهای اختصاصی کل پهنای باند در اختیار سایت شما قرار داده می‌شود. به همین خاطر بهتر است در این نوع از سایت‌ها از کنترل پنل پلسک با لایسنس اختصاصی استفاده شود.

لایسنس اشتراکی پلسک

این لایسنس برای سرورهای منعطف و البته قدرتمند کارایی زیادی دارد. شما به راحتی قادر هستید پروژه‌های خود را روی کنترل پنل پلسک با این لایسنس اجرا نمایید. این مورد از انواع لایسنس پلسک اجازه استفاده از میزبانی اشتراکی وب را به شما خواهد داد. شما یک هاست خریداری کرده و برای مدیریت آن نام کاربری و رمز عبور لایسنس اشتراکی را درج می‌کنید. با این کار به صفحه مدیریتی خود وارد شده و از امکانات کنترل پنل پلسک بهره‌مند می‌شوید. نکته و مزیت مهم نوع اشتراکی از لایسنس پلسک هزینه پایین‌تر نگهداری از سرور می‌باشد.

مزایای خرید لایسنس پلسک چیست؟

شاید برای شما این سوال وجود داشته باشد که چرا باید لایسنس‌های پلسک را خریداری کنم؟ بی‌شک خرید یکی از انواع لایسنس PLESK مزیت‌هایی به همراه دارد که دلیل خرید آن می‌باشد. برخی از مزایای تهیه لایسنس کنترل پنل پلسک عبارتند از:

  • مدیریت و آپلود فایل‌های مختلف
  • ایجاد اکانت FTP برای کاربران
  • ایجاد و مدیریت اکانت‌های ایمیلی
  • افزودن دامنه و زیر دامنه‌های جدید
  • ایجاد پایگاه داده‌هایی مانند MySQL و PostgreSQL
  • بکاپ گیری از فایل‌های سایت و بازیابی آن‌ها
  • مشاهده فایل‌های مرتبط با LOG
  • مشاهده DNS و سایر منابع

می‌باشد.

خرید انواع لایسنس پلسک از سرور کلیک

کنترل پنل PLESK از انواع غیر رایگان و آنلاین کنترل پنل‌ها محسوب می‌شود. به همین خاطر برای استفاده از قابلیت‌های مختلف آن باید لایسنس‌های پلسک را خریداری کنید. اما به دلیل تحریم‌ها و مشکلات مالی ناشی از آن امکان خرید مستقیم این لایسنس‌ها در ایران وجود ندارد. اما خوشبختانه برخی از شرکت‌ها و سایت‌ها در زمینه فروش و ارائه این لایسنس‌ها در کشور فعالیت دارند. برای خرید لایسنس‌های مختلف کنترل پنل پلسک می‌توانید به سایت سرور کلیک مراجعه فرمایید. تمام لایسنس‌های ارائه شده در این مجموعه دارای پشتیبانی‌های کامل هستند. اکثر این لایسنس‌ها نیز به صورت آنی و فوری از طریق سایت سرور کلیک قابل خریداری می‌باشند. مشاوران و اعضای تیم مجموعه نیز تمام اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهترین نوع لایسنس را به شما ارائه می‌کنند. کافی است با کارشناسان فروش سرور کلیک ارتباط گرفته و سرویس‌های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت انواع لایسنس پلسک چقدر است؟

قیمت لایسنس این کنترل پنل بسته به نوع آن و نوع سرور سایت متفاوت است. همچنین نوسانات بازار ارز نیز روی قیمت لایسنس‌های مختلف این کنترل پنل اثر گذار می‌باشد. پیشنهاد می‌شود برای خرید لایسنس مورد نظر خود و استعلام قیمت آن به سایت مجموعه و بخش سرویس‌ها مراجعه فرمایید. در بین انواع مختلف لایسنس‌های موجود باید به امکانات و نیازهای خود در خرید توجه داشته باشید. همکاران ما در سایت سرور کلیک اطلاعات و راهنمایی‌هایی لازم برای انتخاب بهترین لایسنس پلسک را ارائه می‌کنند. فراموش نکنید که خرید لایسنس مناسب برای پلسک بخش مهمی از برخورداری از امکانات آن است.

سخن پایانی

پلسک بدون تردید یکی از انواع کاربری و مهم از کنترل پنل‌ها در جهان و ایران می‌باشد. برای استفاده از قابلیت‌های این کنترل پنل باید از لایسنس مناسب آن استفاده کنید. استفاده از لایسنس این کنترل پنل مستلزم شناخت انواع لایسنس پلسک است. قیمت و شرایط خرید لایسنس‌های مختلف این کنترل پنل در سایت سرور کلیک قابل مشاهده می‌باشد. نظر شما درباره کیفیت و کارایی لایسنس‌های PLESK چیست؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

وبلاگ

خرید سرور مجازی برای ترید

گسترش بازارهای سرمایه باعث شده افراد زیادی مایل به فعالیت در آن باشند. اما لازمه‌ی این فعالیت اتخاذ یک مسیر ایمن و مناسب برای حضور در بازارهای سرمایه‌ای جهان است.

ادامه مطلب »
هاست لینوکس چیست؟
هاست

هاست لینوکس چیست؟

هاست لینوکس چیست ؟ هاست لینوکس چیست : سرویس هاست لینوکس ویژه وردپرس مخصوص طراحان وب می باشد. که برای مهندسانی که در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند، بسیار مناسب

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد