کدام سرور در فری فایر جم رایگان می‌دهد؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

کدام سرور در فری فایر جم رایگان می‌دهد؟

در این مطلب از سرور کلیک درباره سرور فری فایر جم رایگان توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. این بازی که در سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجراست طرفداران زیادی دارد. برای پیشبرد بهتر بازی و در به روزرسانی‌های این برنامه خرید جم در نظر گرفته شده است. با این همه راه‌کاریی وجود دارد که بتوان به طور رایگان به جم یا الماس در این بازی دست پیدا کرد. اگر شما نیز از علاقه‌مندان بازی فری فایر هستید پیشنهاد می‌کنم این مطلب  از سرور کلیک را دست ندهید.

معرفی کلی بازی فری فایر:

این بازی هیجانی و اکشن در سال 2017 در دو نسخه اندروید و IOS ساخته و به بازار ارائه شد. در ابتدا باز فری فایر کاملا رایگان و تنها با پرداخت‌های درون برنامه عرضه شد. طولی نکشید که در گروه محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در جهان قرار گرفت و تعداد دانلود بالایی به خود اختصاص داد. این بازی را می‌توان از نظر سبک بازی و داستان به بازی پابجی نزدیک دانست. ماموریت‌هایی در بازی وجود دارد که در مراحل مختلف آن باید انجام شود. این بازی با سقوط یک هواپیما در جزیره‌ای دور افتاده آغاز می‌گردد. آیتم‌ها و لوازمی در جریان بازی وجود دارد که برای به دست آوردن آن‌ها به جم یا الماس نیاز هست. در نتیجه سرور فری فایر جم رایگان اهمیت زیادی در روند بازی پیدا می‌کند. همچنین جم‌های بازی فری فایر برای دستیابی به سرعت بالاتر در جریان بازی مفید هستند. از دیگر کاربردهای جم بازی فری فایر خرید لباس و صندوق‌های گردونه والیت می‌باشد.

منظور از سرور Free Fire چیست؟

هر پلتفرم آنلاینی نظیر بازی‌های آنلاین به یک سرور نیاز دارند تا درست کار کنند. بازی فی فایر نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیاز به سرور دارد. منظور از سرور فری فایر هم سیستم یا رایانه‌ای است که خدمات و داده‌ها را برای استفاده در دیگر سیستم‌ها فراهم می‌کند. از این سرورها می‌توان به صورت همزمان تحت عنوان سرور یا مشتری استفاده نمود. کمپانی سازنده فری فایر سرورهای متعددی را برای این بازی در نظر گرفته است. البته دلایل مختلفی برای اخذ این تصمیم و استفاده از سرورهای متعدد در بازی فری فایر وجود دارد. یکی از دلایل آن تعداد زیاد کاربران این بازی جذاب در سرتاسر جهان است. با توجه به این موضوع برای بازی free fire در مناطق مختلف جهان سرورهای فردی راه‌اندازی شده. سرور فری فایر جم رایگان نیز یکی از این سرورهای راه‌اندازی شده در سطح است جهان است. اگر به دنبال خرید هاست ارزان هستید سرورکلیک در خدمت شماست.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

جم رایگان در فری فایر

راه‌های دریافت جم رایگان در بازی free fire:

برای اینکه بتوانید به جم مورد نیاز خود در جریان بازی دست پیدا کنید راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها خریداری کردن جم از سایت‌های معتبر است. اما به غیر از این روش‌های دیگری نیز وجود دارد که شما را به جم فری فایر می‌رساند. این روش‌های دستیابی به جم رایگان در بازی فری فایر عبارتند از:

1- به کارگیری کدها:

در محل‌های خاصی کدهایی ارائه می‌شود که از طریق آن‌ها امکان تهیه جم یا الماس وجود دارد. برای استفاده از این روش باید قادر به تغییر سرور خود به سرور فری فایر جم رایگان باشید. در نتیجه برای افراد و بازیکنان مبتدی شیوه‌ی مناسبی نیست.  با این همه گیمرهای حرفه‌ای از این روش برای به دست آوردن جم رایگان استفاده می‌کنند.

2- استفاده کردن از برخی اپلیکیشن‌ها:

این روش مسیر طولانی برای پرداخت و دستیابی به جم در بازی فری فایر دارد. در نتیجه چندان مورد توجه گیمرها و بازیکنان این بازی جذاب قرار نگرفته است. علاوه بر آن در بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای کاربران حد و محدوده در دستیابی به جم تعیین می‌شود. به همین خاطر ناگزیر هستید تا برنامه‌های مختلفی را روی گوشی خود نصب و راه‌اندازی نمایید. این مورد امنیت گوشی موبایل افراد را پایین آورده و به همین جهت روش چندان محبوبی نیست.

3- استفاده کردن از برنامه‌های هک:

استفاده کردن از برنامه‌های هک نیز از روش‌های به دست آوردن جم در بازی فری فایر است. البته توجه داشته باشید که این شیوه غیر قانونی بوده و مجازات‌هایی را به همراه دارد. یکی از مجازات‌های استفاده از این روش حذف همیشگی شما از بازی فری فایر می‌باشد.

سرورهای فری فایر در واقع به شما در کسب الماس رایگان به روش اول کمک می‌کنند. در ادامه با این سرورهای فری فایر برای کسب رایگان جم بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی سرور فری فایر جم رایگان:

در این بخش تعدادی از سرورهای فری فایر را به شما معرفی می‌کنیم که در گروه بهترین‌ها جای دارند. در تمام سرورهای معرفی شده در این قسمت امکان دریافت جم رایگان نیز وجود دارد.

1- سرور رایگان فری فایر هند:

یکی از قدرتمندترین سرورهای بازی فری فایر سرور هند این بازی است. 25 میلیون بازیکن فعال در جهان از این سرور استفاده می‌کنند. این سرور در کانال یوتیوب خود نیز بیشتر از 40 میلیون بیننده را به خود اختصاص داده است.

2-  سرور رایگان فری فایر اندونزی:

یکی دیگر از سرورهایی که در این بخش معرفی می‌کنیم متعلق به اندونزی می‌باشد. تعداد بازیکنان این سرور نیز بیشتر از 10 میلیون نفر ارزیابی شده است. سرور اندونزی بهترین سرور برای دریافت جوایز رایگان درون برنامه‌ای شناخته می‌شود.

3- سرور رایگان فری فایر تایلند:

یکی دیگر از بهترین سرورهای بازی free fire قطعا سرور تایلند است. تعداد بازیکنان فعال این بازی در حدود 9 میلیون نفر بوده و در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

4- سرور فری فایر جم رایگان برزیل:

این سرور دارای تعداد بسیار زیادی بازیکن و پلیر فعال در جهان دارد. آمار نشان می‌دهند که تعداد بازیکنان فعال این سرور از مرز 50 میلیون نفر نیز گذشته است. همچنین در یوتیوب این سرور برزیلی بیشتر از 8 میلیون نفر مشترک به خود اختصاص داده است.

کلام پایانی:

در این مطلب از سرور کلیک تلاش کرده‌ایم در مورد سرور فری فایر جم رایگان اطلاعات مفیدی ارائه کنیم. سرورها نقش کلیدی در روند بازی‌های آنلاین ایفا می‌کنند. برای خرید انواع مختلف سرورهای مجازی با کارشناسان سرور کلیک تماس بگیرید. برای دریافت راهنمایی‌های لازم و استعلام قیمت از طریق سایت مجموعه سرور کلیک اقدام کنید. کیفیت بالا و پشتیبانی قوی از شاخصه‌های کاری در مجموعه سرور کلیک است.

Recent search terms:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خرید سرور سمپ
سرور

خرید سرور سمپ

در تعریفی از سرور باید گفت که این سیستم یک دستگاه و یا مجموعه ای از دستگاه ها است که خدمات مختلف و متنوعی را بر روی سخت افزار ارائه

ادامه مطلب »
انواع لایسنس پلسک
سرور

انواع لایسنس پلسکو قیمت های آن

پلسک یکی از انواع کنترل پنل‌هایی است که امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. به همین خاطر در انواع سرورهای ویندوزی و لینوکس از آن استفاده می‌کنند. تهیه لایسنس‌های این

ادامه مطلب »
سرور لینوکس چیست
وبلاگ

سرور لینوکس

سرور لینوکس چیست؟ سرور لینوکس: سرور مجازی لینوکس، یک سرور مجازی است که بر پایه سیستم عامل های پایه لینوکس ارائه شده است. و با دسترسی Root از طریق SSH

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد