ارزان‌ترین سرور مجازی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید سرور مجازی ارزان

خرید ارزان‌ترین سرور مجازی برای کسانی که به VPSهای ارزان و باکیفیت نیاز دارند انتخابی هوشمندانه است. این سرورهای مجازی برای کسانی که به تازگی سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در ابتدای راه هستند مناسب می‌باشد. برای خرید این سرورهای مجازی ارزان باید نقاط ضعف و قوت آن‌ها آشنا بود. با ما در سرور کلیک همراه شوید تا تمام اطلاعات لازم در مورد این سرورهای مجازی ارزان را بیان کنیم.

 

منظور از ارزان‌ترین سرور مجازی چیست؟

این سرورهای مجازی ارزان که با نام Cheap VPS شناخته می‌شود هم اقتصادی و هم باکیفیت هستند. تفاوت اصلی این سرورهای ارزان بادیگر سرورهای مجازی در میزان حجم، منابع و مدت زمان سرویس‌دهی آن‌ها است. به دلیل این محدودیت‌ها قیمت تمام شده‌ی این سرورهای مجازی پایین‌تر از دیگر انواع آن است. همین اقتصادی بودن موجب شده تا برای کسب و کارهای نوپا گزینه‌ی بسیار مناسبی باشند. با خرید سرور مجازی پرسرعت ایران ار در شروع کار نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای سرورهای اختصاصی نیست. ارزان بودن این سرورهای مجازی به معنای بی‌کیفیت بودن آن‌ها نمی‌باشد. بلکه میزان حجم و سرویس ارائه شده محدود خواهد بود. این محدودیت حجم برای شروع کار که فشار پایینی روی سرور قرار دارد آثار سوئی نخواهد داشت. دو سرور مجازی لینوکس و ویندوز از نمونه‌های اصلی ارزان‌ترین سرور مجازی در بازار به شمار می‌روند. در VPS مجازی ارزان قیمت امکان کنترل و دسترسی‌های عادی سرورهای مجازی را دارید. از طرفی این سرورهای مجازی ارزان انعطاف‌پذیری و منابع متفاوت و بیشتری نسبت به دیگر پنل‌های VPS دارند. به همین خاطر گزینه‌ای هوشمندانه و بسیار کارآمد برای شماری از سایت‌ها و کسب و کارها به حساب می‌آیند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

خرید سرور مجازی ارزان

سرورهای مجازی ارزان قیمت چه مزیت‌هایی دارند؟

برای آشنایی هرچه بیشتر با این سرورهای ارزان باید به مزیت‌هایی که دارند واقف بود. به همین خاطر در این بخش از مقاله‌ی سرور کلیک مزایای ارزان‌ترین سرور مجازی را بیان می‌کنیم.

1- مقرون به صرفه و اقتصادی بودن:

طبیعتا قیمت پایین این سرورهای مجازی آن‌ها را به گزینه‌هایی اقتصادی و مقرون به صرفه تبدیل کرده است. سرورهای مجازی ارزان برای آزمایش کردن پلن‌های تجاری و راه‌اندازی اولیه سایت‌ها بسیار مناسب هستند.

2- قابلیت سفارشی سازی:

مزیت و قابلیت دیگر این سرورهای مجازی ارزان قیمت امکان سفارشی سازی در آن‌ها است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود یک سرور ارزان خریداری کنید. اما همچنان امکان مدیریت در VPS ارزان خود را نیز داشته باشید.

3- امکان مقیاس‌پذیری در سرورهای مجازی ارزان قیمت:

اغلی در طراحی پلن‌های سرورهای مجازی ارزان قابلیت ارتقا نیز در نظر گرفته می‌شود. پس در انتخاب‌های ماهانه سرور ارزان قیمت خود می‌توانید منابع را افزایش یا کاهش دهید. با این روش به تناسب رشد یا رکود کسب و کار خود سرویس‌هایی مناسب را خریداری می‌کنید. این ویژگی مقیاس‌پذیری در بلند مدت به شما در مدیریت هزینه‌های هاستینگ کمک خواهد کرد.

معایب ارزان‌‌ترین سرور مجازی چیست؟

در کنار مزایا و امتیازاتی که برای این سرورهای ارزان قیمت برشمردیم نقاط ضعفی نیز وجود دارد. اطلاع از این نقاط ضعف در اخذ یک تصمیم درست هنگام خرید به شما کمک می‌کند.

1- منابع محدود سرور مجازی:

اولین موردی که به عنوان عیب این سرورهای ارزان ‌قیمت می‌توان بیان کرد محدودیت منابع آن است. این سرورها به تناسب قیمت خود و در قیاس با دیگر انواع سرورها منابع کمتری در اختیار شما قرار می‌دهند. به همین دلیل ممکن است با محدودیت‌های ترافیکی یا بالا رفتن زمان بارگذاری سایت مواجه شوید. البته این مشکل با ارتقا دادن پلن‌های ماهانه به خوبی کنترل و برطرف خواهد شد.

2- نیاز به تخصص فنی برای پلن‌های مدیریت نشده:

در انتخاب سرور مجازی ارزان قیمت پلن‌های مدیریت نشده قیمت پایین‌تری نسبت به پلن‌های مدیریت شده دارند. در نتیجه اگر به سراغ ارزان‌ترین انواع این سرورها بروید باید نوع مدیریت نشده را انتخاب کنید. این در حالی است که مدیریت کردن VPSهای ارزان مدیریت نشده به دانش تخصصی و فنی نیاز دارند.

3- احتمال عدم دسترسی به سایت:

با توجه به اینکه ارزان‌ترین سرور مجازی منابع محدودی دارد ممکن است ترافیک بار سایت بیشتر از ظرفیت آن باشد. در این شرایط احتمال دارد سایت از دسترس برخی از کاربران شما خارج شود. برای برطرف کردن این مشکل باید ترافیک ورودی سایت خود را متناسب با نیاز کاربران انتخاب و خریداری کنید.

خرید سرور مجازی ارزان

سرورهای مجازی ارزان برای چه کسانی مناسب هستند؟

بعد از آشنایی با مزایا و معایب این سرورهای مجازی مقرون به صرفه خواهیم گفت برای چه کسانی مناسب‌ هستند. این سرورهای اقتصادی برای کسانی که کسب و کارهای کوچک با منابع محدود دارند بسیار مناسب هستند. اما اگر منابع مورد نیاز سایت شما نامحدود بوده خرید سرورهای مجازی ارزان به نفعتان نخواهد بود. کارشناسان سرور کلیک به گروه‌های زیر پیشنهاد خرید سرور مجازی ارزان را می‌دهند:

  • کسانی که می‌خواهند برنامه یا کد خاصی را آزمایش نمایند.
  • افرادی که قصد دارند یک سایت با منابع محدود را راه‌اندازی و مدیریت کنند.
  • کسب و کارهای تازه نفس که منابع مالی محدودی در ابتدای راه دارند.
  • کسانی که هدفشان از خرید VPS پرداخت‌های بین‌المللی یال ثبت‌نام در سایت‌های خارجی است.

تمام این افراد می‌توانند از خدمات ارزان‌ترین سرور مجازی برای پیشبرد اهداف کاری خود استفاده کنند. سایر سایت‌ها با خرید سرورهای مجازی ارزان به احتمال زیاد درگیر دردسرهای زیادی خواهند شد. دردسرهایی که ناشی از منابع و حجم محدود سرورهای مجازی ارزان می‌باشد.

خرید ارزان‌ترین سرور مجازی از سرور کلیک:

در شرکت سرور کلیک با توجه به شرایط اقتصادی افراد پلن‌های متنوعی از سرورهای مجازی ارزان ارائه می‌شود. این سرورها باکیفیت بالا و مناسب با سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس عرضه و ارائه می‌شوند. شما می‌توانید بعد از دریافت مشاوره‌های قبل از خرید متناسب‌ترین پلن سرورهای مجازی ارزان را خریداری کنید. سرور کلیک به کمک زیرساخت‌های قدرتمند و راه‌کارهای میزبانی کم نظیر خود سرویس‌های مختلفی را طرح‌ریزی می‌کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی فرم مربوطه در سایت سرور کلیک را تکمیل و ثبت کنید.

کلام پایانی:

ارزان‌ترین سرور مجازی برای کسانی که نیازهای محدود دارند بسیار کاربردی خواهد بود. این افراد بدون اینکه هزینه بالایی برای خرید سرورهای دیگر بپردازند نیازهای خود را در این زمینه برطرف می‌کنند. سرور کلیک عرضه کننده‌ی بهترین کیفیت از انواع سرورهای مجازی در کنار شماست.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

آیا اتاق سرور اشعه دارد
سرور

آیا اتاق سرور اشعه دارد؟

اتاق سرور به محلی گفته می‌شود که تجهیزات مربوط به نگهداری اطلاعات مهم هر سازمانی در آن جای دارد. از این رو اهمیت این اتاق از بعد مختلف مطرح می‌شود.

ادامه مطلب »
سرور مجازی برای بایننس
سرور

سرور مجازی برای ترید

Vps که با نام سرور مجازی ترید نیز شناخته می شود و دارای آی پی ثابت است که برای ترید و تجارت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد