چطور سرور پابجی را تغییر دهیم؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

چطور سرور پابجی را تغییر دهیم؟

پابجی یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار و محبوب در تمام جهان به شمار می‌رود. در ابتدا این امکان وجود داشت که به صورت دستی منطقه‌ی بازی خود را تعیین کنید. اما بعد از ایجاد تغییراتی در این بازی تعیین منطقه به صورت خودکار انجام می‌شود. در نتیجه حتی اگر مایل باشید در منطقه دیگری بازی کنید این امکان برایتان فراهم نیست. تغییر سرور پابجی یکی از راه کارهای مقابله با این مشکل می‌باشد. با ما در این مطلب از سرور کلیک همراه باشید تا آموزش‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

معرفی اجمالی بازی پابجی:

این بازی در گروه بازی‌های آنلاین چند نفره به شمار می‌رود که در همه دنیا از جمله ایران انجام می‌شود. شرکت کنندگان به صورت گروه‌های چند نفره و به صورت آنلاین برای زنده ماندن در یک جزیره تلاش می‌کنند. آخرین بازمانده در این نبرد به عنوان برنده بازی پابجی معرفی می‌شود. بازی پابجی یک سرور دارد که در اجرای آن نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. در ادامه بیشتر با تاثیر و اهمیت سرور در این بازی آشنا خواهیم شد.

سرور بازی پابجی چه اهمیت و نقشی دارد؟

سرور در بازی آنلاین پابجی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد. در نتیجه تغییر سرور پابجی درصورت بروز مشکل کمک کننده است. در واقع سرور بازی پابجی میزبان تمام بازیکنانی است که به صورت آنلاین در حال فعالیت در فضای بازی هستند. تمام دستورات و داده‌ها از طریق سرور پابجی انتقال داده می‌شود. از دیگر کارکردهای سرور ارزان قیمت پابجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

1- اتصال بازیکنان پابجی:

سرور پابجی مسئولیت ارتباط برقرار کردن بین بازیکنان حاضر در بازی را بر عهده دارد. دستورات و داده‌ها نظیر جابه‌جایی و شلیک نیز از طریق سرور منتقل می‌شود. وضعیت بازیکنان و انتقال اطلاعات مکانی آن‌های نیز از طریق سرور پابجی منتقل می‌گردد.

2-  انجام محاسبات و منطقی بازی:

از دیگر نقش‌های سرور پابجی انجام کلیه محاسبات مورد نیاز در جریان بازی است. مرگ و زندگی تمام شخصیت‌های حاضر در بازی بستگی کاملی به سرور فعال بازی دارد.

3- مدیریت منابع:

کنترل و مدیریت بین منابع سخت افزاری و شبکه نیز بر عهده سرور است. سرور بازی باعث می‌شود تا بدون تاخیر جریان بازی ادامه پیدا کند. در نتیجه تغییر سرور پابجی روی همه این موارد اثرگذار خواهد بود.

چطور سرور پابجی را تغییر دهیم؟

چرا بازی پابجی به تغییر سرور نیاز پیدا کرد؟

یکی از سوالات اصلی بازیکنان این بازی چرایی نیاز به تغییر دادن سرور در بازی پابجی است. در ابتدای انتشار این بازی نیازی به تغییر دادن سرور وجود نداشت. اما بعد از مدتی گزارش‌هایی مبنی بر ناپایداری سرورها که منجر به مواجه بازیکنان با لگ بود دریافت شد. سوء استفاده هکرهای چینی نیز مزید بر علت شده تا تجربه این بازی به یک مشکل جدی بدل شود. این موارد موجب شدند تا سازندگان این بازی به فکر قفل کردن سرورهای بازی‌ پابجی بیفتند. در ابتدا تنها در چین سرورهای بازی پابجی قفل شده بودند. اما بعد از مدتی این طرح در دیگر مناطق جغرافیایی نیز برای این بازی اجرایی شد. با قفل کردن سرورهای بازی پابجی عملکرد بازیکنان تا حد بسیار زیادی پایدار شد. اما مشکل جدیدی نیز برای بازیکنان قدیمی پابجی ایجاد گردید. بازیکنانی که قبلا در دیگر مناطق جغرافیایی بازی می‌کردند امکان دسترسی خود را از دست دادند. به همین خاطر این بازیکنان دیگر لذت سابق از انجام بازی پابجی را نمی‌بردند. خوشبختانه راه‌کارهایی وجود دارد که می‌تواند سرور تعیین شده از طرف بازی را به سرور دلخواه تغییر داد. در ادامه آموزش‌های لازم در زمینه تغییر سرور در بازی پابجی را ارائه می‌کنیم.

آموزش تغییر سرور پابجی:

تغییر دادن سرور پابجی پروسه‌ای پیچیده و دشوار ندارد. بلکه با طی چند مرحله ساده می‌توانید به راحتی سرور این بازی را عوض کنید. مراحل تغییر سرور پابجی عبارتند از:

  • در گام نخست باید وارد بازی شوید.
  • سپس به قسمت تنظیمات بازی پابجی بروید.
  • در قسمت انتهایی تنظیمات گزینه انتخاب سرور را پیدا کنید.
  • روی گزینه تغییر سرور کلیک کرده و سرور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این سرور می‌تواند اروپا- آسیا- خاورمیانه و سایر باشد.
  • در انتها نیز روی گزینه اوکی کلیک کنید تا تنظیمات سرور جدید ثبت گردد.

در این مرحله پیغامی روی صفحه نمایش گوشی شما از طرف باز پابجی ظاهر می‌شود. در این پیام ذکر شده است که شما قبل از 60 روز قادر به تغییر دادن دوباره سرور خود نیستید. در این لحظه این سوال برای کاربران پیش می‌آید که قبل از اتمام دوره 60 روزه هم می‌توان سرور پابجی را تغییر داد یا نه؟!

چطور سرور پابجی را تغییر دهیم؟

چگونه قبل از 60 روز سرور پابجی را عوض کنیم؟

خوشبختانه این امکان که بتوانید تغییر سرور پابجی را قبل از 60 روز انجام دهید وجود دارد. در به روز رسانی فصل 16 این بازی ویژگی‌های جدید اضافه شده است که تنها بعد از 60 روز سرور تغییر کند. این برای گیمرهای حرفه‌ای می‌تواند بسیار مایوس کننده باشد. چرا که همیشه امکان انتخاب اشتباه سرور در بازی پابجی وجود دارد. اما شگردهایی نیز برای دور زدن این ویژگی در آپدیت 16 این بازی وجود دارد که با شما آموزش می‌دهیم.

1- وارد بخش کلن بازی پابجی بشوید.

2- وارد قسمت فروشگاه این بازی شوید.

3- روم کارت خریداری نمایید. چنانچه قبلا روم کارت خریده باشید دیگر نیازی به خرید مجدد نیست.

4- در قسمت MODE بازی یک اتاق ایجاد کنید.

5- حالا می‌توانید گزینه‌ی سرور را در بخش بالایی مشاهده کنید. در این بخش سروری که مورد نظرتان است را انتخاب نمایید.

6- دوباره به بخش تنظیمات رفته و تغییرات ایجاد شده در بخش سرور را کنترل کنید.

در این مراحل مشاهده می‌کنید که سرور بازی پابجی با موفقیت و قبل از 60 روز تغییر کرده است.

سخن پایانی:

تغییر سرور پابجی برای بسیاری از کاربران و گیمرها اهمیت زیادی دارد. زیرا از این طریق می‌توانند در منطقه‌ی دلخواه خود بازی کرده و لذت بیشتری ببرند. همچنین امکان دور زدن آپدیت 16 بازی پابجی و تغییر سرور در کمتر از 60 روز نیز وجود دارد. نکته جالب توجه اینکه این تغییر دادن سرور بازی پابجی پیچیده و دشوار نیست. امیدواریم این آموزش از گروه سرور کلیک برای شما مفید واقع شده باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

تغییر فونت وردپرس
وبلاگ

تغییر فونت وردپرس

تغییر فونت وردپرس، یکی از مهم ترین چالش ها برای کاربرانی است که به تازگی وارد دنیای وردپرس شده اند و می خواهند فونت مورد انتخاب خود را در قالب

ادامه مطلب »
خرید هاست لینوکس حرفه ای
وبلاگ

خرید هاست لینوکس حرفه ای

هاست لینوکس حرفه ای چیست؟ هاست لینوکس حرفه ای یا فضای میزبانی مناسبی برای شرکت ها و سازمان هایی است که سرعت سایت و آپ تایم بودن و کیفیت و

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد