خرید هاست ایمیل‌ با قیمت و کیفیت تضمینی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست ایمیل

در این مقاله قصد داریم راجع به خرید هاست ایمیل، مطالبی را بیان کنیم. ابتدا مفهوم هاست ایمیل و لزوم استفاده از‌هاست برای ایمیل را در این مقاله ذکر می ‌کنیم. سپس اصلی ‌ترین تفاوت خرید هاست ایمیل با ایمیل ‌های رایگان را ذکر می کنیم. بعد از آن به سراغ تحلیل نحوه کار هاست ایمیل می رویم. در انتها نیز مزایای خرید هاست ایمیل را بیان می‌ کنیم.

مفهوم هاست ایمیل

هاست ایمیل که نام دیگر آن سرور ایمیل است، در واقع یک مدل از سرویس میزبانی وب به شمار می ‌رود. هاست ایمیل به وسیله شرکت‌ های هاستینگ ارائه می‌ گردد. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می ‌آید که با وجود سایت‌ های رایگان متعددی برای ساخت و مدیریت ایمیل مثل سایت گوگل یا سایت یاهو و سایت‌ هایی از این قبیل، چه نیازی به استفاده از هاست ایمیل است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خدماتی که سایت هایی مثل یاهو و گوگل برای ایمیل ارائه می‌ دهند، محدود است و اگر نیاز به خدمات بیشتری داشته باشید بایستی از هاست ایمیل استفاده کنید.

اصلی ‌ترین تفاوت خرید هاست ایمیل با ایمیل‌ های رایگان

در صورتی که کسب و کار خاصی دارید و می‌ خواهید برای آن کسب و کار، ایمیلی ایجاد کنید. توصیه ما به شما این است که از ایمیل ‌های رایگان استفاده نکنید و به خرید هاست ایمیل اقدام نمایید. دلیل این توصیه ما هم این است که وقتی شما از هاست ایمیل استفاده کنید، آدرس ایمیل کسب و کار شما با دامنه ‌ای که دارید، یکسان خواهد بود. به عنوان مثال در صورتی که کسب و کار شما یک مصالح فروشی باشد و سایتی تحت عنوان  مصالح رضا با دامنه برای آن ایجاد کرده باشید می ‌توانید هاست ایمیلی با همین نام داشته باشید و آدرس ایمیل ‌هایی که از این هاست استفاده می ‌کنند نیز به صورت زیر خواهند بود:

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

  1. user1@serverclick.com
  2. user2@serverclick.com
  3. user3@serverclick.com

خرید هاست ایمیل

نحوه کار هاست ایمیل

زمانی که هاست ایمیل مورد استفاده قرار می‌ گیرد تمام پیام‌ های ایمیل و همه فایل‌ هایی که توسط ایمیل ارسال و یا دریافت می‌ کنید درون یک سرور و یا همان‌ هاست قرار می‌ گیرند و در آن جا ذخیره می‌ شوند. به بیان ساده‌ تر همه ایمیل ‌های دریافتی و ارسالی به وسیله یک سرور ایمیل اختصاصی مدیریت خواهند شد. در ادامه مقاله، منظور ما از مدیریت ایمیل‌ های دریافتی و ارسالی را متوجه خواهید شد.

خرید هاست ایمیل

خرید هاست ایمیل چه مزیت هایی برای شما دارد؟

با خرید هاست ایمیل می‌ توانید مدیریت بسیار بیشتری بر روی ایمیل‌ های دریافتی و خروجی خود داشته باشید. در ادامه با چند نمونه از قابلیت‌ هایی که سرورهای ایمیل دارند، آشنا خواهید شد:

1.      بررسی ایمیل دریافتی قبل از نشان دادن به شما

وقتی که ایمیلی از یک کاربر به آدرس دامنه شما ارسال می ‌شود، آن ایمیل به سرور ایمیل و یا همان هاست ایمیل می ‌رسد. سرور ایمیل مربوطه، ایمیل دریافتی را مورد بررسی قرار می ‌دهد تا از اسپم نبودن آن مطمئن شود. از سوی دیگر سرور ایمیل، فرستنده ایمیل را نیز  از لحاظ بودن یا نبودن در لیست سیاه مورد بررسی قرار می‌ دهد. در صورتی که ایمیل، اسپم نباشد و فرستنده نیز در لیست سیاه نباشد، آن ایمیل به شما نمایش داده می‌ شود.

 

2.      امکان مدیریت ایمیل کارمندان با خرید هاست ایمیل

با  خرید هاست ایمیل می ‌توانید یک سری آدرس ایمیل را به کارمندان  کسب و کار خود اختصاص دهید تا همه آن ها آدرس ایمیلی با نام دامنه کسب و کار شما داشته باشند. به عنوان مثال آدرس ایمیل کارمندان کسب و کار شما به شکل زیر خواهد بود.

  1. user1@serverclick.com
  2. user2@serverclick.com
  3. user3@serverclick.com

 

نکته بسیار مثبتی که این کار دارد این است که شما می‌ توانید به خوبی بر روی ایمیل‌ های ورودی و خروجی کارمندان خود نظارت داشته باشید.

 

3.      بالا رفتن امنیت ایمیل با خرید هاست ایمیل

امنیت هاست ایمیل بسیار بیشتر از امنیت وب میل ‌های عادی است. در واقع وقتی به خرید هاست ایمیل اقدام می‌ کنید  آن هاست ایمیل، از ایمیل ‌های شما در مقابل مشکلات امنیتی حفاظت خواهد کرد. شما به عنوان ضاحبان کسب و کار نباید امنیت ایمیل را دست کم بگیرید. چرا که در این صورت کسب کار شما آسیب خواهد دید. در واقع هک شدن ایمیل کسب و کار شما باعث خواهد شد که اطلاعات بسیار مهم از بین بروند و یا این که فاش شوند.

وقتی که از امنیت ایمیل صحبت می‌ کنیم، بایستی به حفاظت از ایمیل در مقابل ویروس‌ ها و اسپم ‌ها هم اشاره کنیم که استفاده از هاست ایمیل می ‌تواند این مزیت را نیز برای شما داشته باشد.

 

4.      بهره‌ مندی از فضای ذخیره سازی زیاد

مشکلی که استفاده از سرویس ‌های ایمیل رایگان دارد این است که فضای ذخیره ‌سازی زیادی در اختیار شما قرار نمی‌ گیرد و بنابراین در بسیاری از موارد نیاز خواهید داشت که ایمیل‌ های خود را حذف کنید تا فضای آزاد شما افزایش پیدا کند. با خرید هاست ایمیل می‌ توانید بر این مشکل فائق بیایید. چرا که با این کار فضای ذخیره ‌سازی زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در واقع شما می‌ توانید همه ایمیل‌ هایی را که از ابتدا به شما رسیده است را بدون این که نیازی به پاک کردن آن ها داشته باشید، ذخیره نگه دارید.

به این نکته هم اشاره کنیم که فضایی که هاست ایمیل به شما اختصاص می‌ دهد، می ‌تواند متفاوت باشد و شما قبل از خرید هاست ایمیل بایستی میزان فضای مورد نیاز خود را ارزیابی کنید و متناسب با آن اقدام به خرید هاست ایمیل مناسب کنید.

خرید هاست ایمیل

5.      احراز هویت کردن ایمیل توسط هاست ایمیل

سرویس‌های میزبانی ایمیل و یا همان هاست ایمیل این قابلیت را هم دارند که ایمیل‌ هایی که برای شما فرستاده می‌ شود را احراز هویت کنند و در صورت جعلی بودن آن ها به شما اعلام نمایند. این سرویس‌ ها با کمک کارهایی مثل فیلتر کردن ومسیریابی مجدد و کارهایی از این قبیل، به احراز هویت ایمیل می‌ پردازند.

 

6.      حرفه ‌ای به نظر رسیدن

وقتی که شما از سرویس‌ های میزبانی ایمیل استفاده می ‌کنید نزد همکاران و مشتریان خود،  حرفه‌ ای به نظر خواهید رسید. در واقع وقتی که ایمیل شما با برند کسب و کار شما یکسان است، مشتریان اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.

 

 

نتیجه گیری

در صورتی که کسب و کاری خاصی دارید و می ‌خواهید ایمیلی برای خود درست کنید بهتر است اقدام به خرید هاست ایمیل کنید و به سراغ ایمیل ‌های رایگان نروید. این کار دارای مزایای فراوانی است و اعتبار خاصی به کسب و کار شما خواهد بخشید. به منظور خرید هاست ایمیل می توانید از همان شرکتی که خدمات هاستینگ وب سایت کسب و کار شما را ارائه داده است، استفاده کنید و یا این که به سراغ شرکت دیگری بروید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

دستورات لینوکس
لینوکس

رایج ترین دستورات لینوکس

آیا دستورات لینوکس را بلد هستید؟ با یادگیری دستورات لینوکس، می‌ توانید کارهای مختلفی را در سیستم عامل لینوکس انجام دهید. لینوکس یک سیستم عامل قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که

ادامه مطلب »
هاست ویندوز حرفه ای
وبلاگ

هاست ویندوز حرفه ای

هاست ویندوز حرفه ای : برای آشنایی با هاست ویندوز حرفه ای می توان گفت که این نوع میزبانی بر پایه ی برنامه نویسی ASP.NET راه اندازی شده است. این

ادامه مطلب »
خرید هاست Plesk
هاست

خرید هاست Plesk و مزیت های آن

اگر به دنبال راه‌کاری اقتصادی و موثر برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود هستید خرید هاست پلسک انتخاب مناسبی است. پلسک نوعی از هاست محسوب می‌شود که در آن از کنترل پنل

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد