اتصال دامنه به سرور مجازی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

اتصال دامنه به سرور مجازی با Cloudflare
اتصال دامنه به سرور مجازی با Cloudflare
برای میزبانی وبسایت یا وب اپلیکیشن خود میتوان از زیرساخت های مختلفی مانند هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی و… استفاده کرد. برای دسترسی ساده تر به سرور (مجازی یا اختصاصی) اپلیکیشن میتوانیم یک دامنه را به سرور خود متصل کنیم تا بجای آدرس IP از نام دامنه استفاده کنیم. در این مقاله نحوه اتصال دامنه به سرور مجازی با Cloudflare را بررسی خواهیم کرد. برای اتصال دامنه به سرور میتوان از 2 روش استفاده کرد: 1- استفاده از CDN (روش پیشنهادی) 2- نصب DNS Server  

نحوه اتصال دامنه به سرور مجازی با استفاده از Cloudflare

برای استفاده از سرویس های CDN باید در یکی از سرویس های ارائه دهنده خدمات CDN ثبت نام کنیم. سرویس Cloudflare یکی از سریع ترین و ایمن ترین CDN هاست. از مزایای این سرویس، محافظت از سرور شما در برابر حملات DDOS است.

ابتدا در سایت Cloudflare ثبت کرده و سپس وارد اکانت خود میشویم.

در پنل کاربری برروی Add a site کلیک کرده و آدرس دامنه خود را وارد میکنیم.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

در مرحله بعد باید پلن مورد نیاز خود را انتخاب کنیم. برروی گزینه Free کلیک کرده و به مرحله بعد میرویم.

در صفحه باز شده یک رکورد A با نام @ و ایجاد میکنیم و در قسمت مقدار آن، آدرس IP سرور خود را قرار میدهیم (برای فعال سازی حالت Proxy گزینه ابر را فعال کنید). برروی Continue کلیک کرده و به مرحله بعد میرویم.

در این مرحله، 2 آدرس name server نمایش داده میشود که با ns.cloudflare.com به پایان میرسد. این مقادیر را در پنل مدیریت دامنه خود وارد میکنیم.
(آموزش اتصال دامنه به DNS)

پس از ثبت ns ها برروی دامنه، دامنه به سرور متصل شده و میتوانیم به پروژه های خود با استفاده از نام دامنه دسترسی داشته باشیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خرید هاست اپلیکیشن
وبلاگ

خرید هاست اپلیکیشن

خرید هاست اپلیکیشن چه اهمیتی دارد؟ یکی از مهم ترین و اصلی ترین پایه های تهیه یک اپلیکیشن موفق برای افرادی که کارآفرین هستند یا استارت آپ جدید دارند، هاست

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد