خرید سرور برای ماین کرافت

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

در این مقاله قصد داریم درباره خرید سرور برای ماین کرافت مطالبی را بیان کنیم. ابتدا توضیح مختصری در مورد خود بازی ماین کرافت ارائه می‌ دهیم. سپس  در مورد سرورهای این بازی، چند نکته را بیان می‌ کنیم. در ادامه به مزایای خرید این نوع سرور اشاره می کنیم. همچنین نحوه مدیریت این نوع سرور را هم بیان خواهیم کرد.

بازی ماین کرافت چیست؟

ماین کرافت نام یک بازی بسیار معروف در سطح دنیا است که با وجود حجم کمی که دارد ولی قابلیت‌ های بسیار زیادی در آن وجود دارد. این بازی طرفداران زیادی در جای جای دنیا دارد و روز به روز هم به تعداد آن ها افزوده می شود. این بازی به دنبال پرورش دادن خلاقیت‌ های افراد است و افراد مختلف از هر سنی می‌ توانند هر چیزی که دوست دارند را در این بازی بسازند.

سرور ماین کرافت

هر سرور ماین کرافت، محتوای خاص خود را دارد. افراد مختلف می ‌توانند به بازی و رقابت در این سرورها بپردازند. در هر سرور یک سری آیتم رایگان وجود دارد که افراد می‌ توانند با موفقیت‌ هایی که در بازی کردن به دست می‌ آورند آن قفل‌های رایگان را باز کنند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

تعداد بسیار زیادی از سرور ماین کرافت در سرتاسر دنیا وجود دارد. در واقع شرکت‌ های موجود در کشورهای مختلف دنیا، اقدام به برپاسازی سرور ماین کرافت کرده اند. این سرورها تنوع زیادی دارند مثلاً بعضی از سرورهای ماین کرافت کوچک هستند و چیزی حدود ۱۰۰ نفر را پشتیبانی می ‌کنند؛ ولی بعضی از سرورهای ماین کرافت هم هستند که بزرگ بوده و ظرفیت آن ها چیزی بیشتر از ۶۰ هزار نفر است.

انواع سرور ماین کرافت

 

این سرورها با هم تفاوت هایی دارند. تفاوت سرورهای ماین کرافت فقط در ظرفیت آن ها نیست. بلکه مواردی مانند میزان لگ هم نشان دهنده کیفیت یک سرور ماین کرافت است. به جز این دو مورد، موارد زیر هم در بین سرورهای ماین کرافت متفاوت هستند و نشان دهنده کیفیت آن ها می ‌باشند.

  1. نوع کنترل پنل بازیکنان که در سرور ماین کرافت وجود دارد.
  2. اختیاراتی که در اختیار کاربران این بازی قرار می ‌گیرد.
  3. تنوع در مودهای بازی
  4. تنوع در مینی گیم‌ ها
  5. میزان حافظه سرور
  6. میزان پردازنده سرور ماین کرافت
  7. قابلیت آنتی چیت اختصاصی و آنتی لگ
  8. قابلیت آنتی دیداس سخت افزاری (دیداس، یک حمله امنیتی است که سرورهای ماین کرافت را تهدید می‌ کند و سرورهایی که دارای قابلیت آنتی ‌دی داس هستند، می ‌توانند از این حمله در امان باشند)
  9. حداکثر تعداد پلیر همزمان در سرور این بازی 

نکات لازم در هنگام خرید سرور برای ماین کرافت

در هنگام خرید سرور برای ماین کرافت باید به یک سری از موارد دقت کنید. قبل از هر چیز بایستی مشخص کنید که چه مقدار بودجه برای خرید سرور برای ماین کرافت قرار است، صرف کنید. از طرف دیگر باید مشخص کنید که چه انتظاراتی از این سرور دارید. مثلا قرار است صرفا برای بازی شخصی از آن استفاده کنید و یا به عنوان درآمدزایی به این سرور نگاه می کنید.

در واقع یک سرور ماین کرافت مناسب  سروری است که از لحاظ حافظه ذخیره سازی و پردازنده بتواند نیازهای شما را برآورده کند. از طرف دیگر باید از لحاظ امنیتی شرایط مناسب را داشته باشد همچنین باید این سرور بتواند امکان بازی همزمان تعداد مناسبی از کاربران را فراهم کند. منظور ما از تعداد مناسب، تعدادی است که شما به دنبال آن هستید. اگر قصد شما از خرید سرور برای ماین کرافت، درآمد زایی باشد باید سروری را خریداری کنید که تعداد زیادی از پلیرها را به صورت همزمان پشتیبانی می‌ کند.

 

مزایای خرید سروربرای ماین کرافت شخصی

افرادی که علاقه زیادی به بازی ماین کرافت دارند، می ‌توانند از سرورهای موجود استفاده کنند و یا این که به خرید سرور برای ماین کرافت شخصی اقدام نمایند. خرید شخصی این سرور مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می ‌کنیم:

  1. با خرید سرور برای ماین کرافت شخصی می ‌توانید به هر نحوی که مایل هستید در مقابل همه چیز از خود دفاع کنید. این در صورتی است که در سایر سرورها فقط شما می توانید سلاح مورد نظر خود را خریداری کنید و با آن جنگ کنید که در بسیاری از موارد هم پایان این جنگ به نفع شما نخواهد شد.
  2. با خرید سرور برای ماین کرافت شخصی می‌ توانید دوستان خود را نیز گرد خود  جمع کنید و باعث شلوغ شدن سرور ماین کرافت شخصی خود شوید. همین عامل می ‌تواند باعث شود که سرور شما به یک سرور قوی‌ تر از قبل تبدیل گردد.
  3. با خرید سرور برای ماین کرافت شخصی می ‌توانید قوانین دلخواه خود را برای سرور شخصی خود وضع کنید و دیگران را ملزم کنید که از قوانین وضع شده توسط شما پیروی کنند. با این کار دیگر مجبور نخواهید شد که از قوانین سرورهای دیگر پیروی کنید.
  4. با خرید سرور برای ماین کرافت شخصی می ‌توانید به کسب درآمد بپردازید. این شاید مهم‌ ترین مزیت خرید این سرور است. در واقع امکان فروش رنک ‌های مختلف و امکانات درون بازی ماین کرافت وجود دارد

    خرید سرور برای ماینکرفت

 

نحوه مدیریت سرور ماین کرافت

با خرید سرور برای ماین کرافت، یک پنل مدیریت سرور در اختیار شما قرار می ‌گیرد. پنل مدیریت سرور برای سرورهای ماین کرافت به صورت اینترنتی است.  یعنی وقتی که  سرور را خریداری می‌ کنید لینکی برای شما ارسال می‌ شود و در کنار آن لینک، یوزر نیم و پسورد هم نوشته خواهد شد. شما بعد از دریافت این اطلاعات، از طریق نرم ‌افزارهای مرورگر می‌ توانید وارد آن لینک شده و با وارد کردن یوزر نیم و پسورد به مدیریت کردن آن سرور بپردازید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله راجع به خرید سرور برای ماین کرافت، مطالبی را بیان کردیم. امروزه افراد بسیار زیادی به این بازی علاقمند شده اند؛ ولی وقتی که بسیاری از این افراد، به میزان زیاد و برای دوره طولانی، این بازی را انجام می ‌دهند، متوجه یک سری از محدودیت‌ ها و مشکلات در آن می‌ شوند. البته این محدودیت ‌ها و مشکلات به ذات بازی ماین کرافت مربوط نیست و به سرورهای ارائه دهنده آن ربط دارد. در نتیجه این دسته از افراد به خرید سرور برای ماین کرافت علاقه مند می ‌شوند. با خرید سرور برای ماین کرافت می ‌توانید همه چیز را کاملا شخصی کنید و با آسایش خاطر به انجام این بازی بپردازید. البته می ‌توانید از همین سرور، درآمد زایی نیز داشته باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

هاست لینوکس چیست؟
هاست

هاست لینوکس چیست؟

هاست لینوکس چیست ؟ هاست لینوکس چیست : سرویس هاست لینوکس ویژه وردپرس مخصوص طراحان وب می باشد. که برای مهندسانی که در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند، بسیار مناسب

ادامه مطلب »
خرید هاست و دامین برای سایت
وبلاگ

خرید هاست و دامین برای سایت

هاست و دامین چیست؟ دامین در حقیقت همان نام سایت می باشد، که توسط مرورگرهای گوگل قابل مشاهده می باشد؛ و به مدت محدود و متناسب با پرداخت در اختیار

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد