خرید سرور ویندوزی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید سرور ویندوزی

یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌ها در جهان که مدت‌هاست این جایگاه را حفظ کرده ویندوز است. مایکروسافت به عنوان شرکت سازنده ویندوز هر ساله به روز رسانی‌هایی از این سیستم عامل ارائه می‌کند. اما ویندوزهای معمولی تنها نسخه‌ی تولید این شرکت نیستند. بلکه سرور ویندوزها نیز در شرکت مایکروسافت و برای اهداف متفاوتی تولید می‌شوند. در این مطلب از گروه سرور کلیک درباره خرید سرور ویندوزی و موارد استفاده از آن اطلاعات مفیدی ارائه نموده‌ایم. سرور کلیک از شرکت‌های پیشرو در زمینه عرضه انواع سرورهای مورد نیاز کاربران در کشور است.

منظور از سرور ویندوزی دقیقا چیست؟

این سرور ویندوزها به عنوان سیستم عامل‌های صنعتی شناخته می‌شوند که کاربردهای پیچیده‌تری نسبت به ویندوزهای معمولی دارند. کاربردهای این نوع ویندوز عبارتند از:

  • مدیریت در سطوح سازمانی
  • ذخیره کردن دیتاها و برنامه‌ها
  • یکپارچه سازی شبکه‌های رایانه‌ای

می‌باشد. در واقع قابلیت‌ها و امکانات بیشتر این ویندوز سرورها تفاوت اصلی آن‌ها با ویندوزهای معمولی هستند. پس اگر از این قابلیت‌ها استفاده نکنید فرق چندان دیگری با ویندوز معمولی متوجه نمی‌شوید. سرورهای ویندوز برای بسیاری از افراد فعال در رشته IT شناخته شده است.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

خرید سرور ویندوزی

پیشینه تولید سرور ویندوز:

این سرور ویندوزها از خانواده ویندوز NT به شمار می‌روند و برای اولین بار در سال 1993 منتشر شده‌اند. نسخه‌های بعدی این سیستم عامل‌ها قابلیت‌ها و کاربردهای بیشتری پیدا کرده‌اند. تغییرات نسخه‌های نسل سوم که در سال 2000 میلادی عرضه شد بسیار چشمگیر بود. قابلیت اکتیو دایرکتوری در این به روز رسانی نسخه سرور ویندوز به آن اضافه شد. به کمک این قابلیت مدیریت شبکه و دامنه سهولت بیشتری پیدا کرد. یکی از نقشه‌های راه برای شرکت مایکروسافت نیاز مشتری و صنعت سرور بوده است. به همین خاطر بهترین سیستم عامل‌ها در جهان به این شرکت اختصاص دارد. آخرین آپدیت و به روز رسانی از ویندوز سرورها مربوط به سال 2022 می‌باشد. شما مشتریان گرامی میتوانید با ورود به صفحه خرید سرور مجازی دانلود ایران بهترین و با کیفیت ترین سرور های ایران را خریداری کنید.

خرید سرور ویندوزی برای چه کاربری‌هایی بهتر است؟

ویندوز سرورها امکان نصب روی همه سیستم‌ها را دارند. با این همه با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارند در برخی از کاربردها مناسب‌تر هستند. در تمام مشاغل و همچنین مدیریت و یکپارچه‌سازی سازمان‌ها قابلیت‌های این سیستم عامل بیشتر دیده می‌شود. سرویس‌هایی نظیر:

  • اکتیو دایرکتوری
  • DHCP
  • DNS
  • IIS

بخشی از کاربردهای سرور ویندوزها هستند. با کمک ویندوز سرور امکان بستر سازی برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد و پروسه‌ی آن ساده‌تر است. مجازی سازی و نیز تقسیم کردن منابع سرور به چند قسمت مجزا از دیگر قابلیت‌های این سیستم عامل‌ها می‌باشد. در نتیجه کنترل و دسترسی از راه دور و اعمال راحت سیاست‌های گروهی توسط این سرور ویندوزها امکان‌پذیر می‌باشد.

انواع ویندوز سرورها کدام‌اند؟

در زمان خرید سرور ویندوزی با انواع مختلفی از آن مواجه می‌شوید. در نتیجه ممکن است در انتخاب کمی سردرگم و گیج شوید. در این بخش با انواع مختلف این ویندوز سرورها آشنا خواهیم شد. البته مشاوران ما در گروه سرور کلیک کلیه راهنمایی‌های لازم پیش از خرید را به شما ارائه خواهند کرد. کافی است تا از طریق سایت سرور کلیک برای خرید سرویس مورد نظر خود اقدام کنید. دو گروه اصلی از سرور ویندوزها تعریف می‌شود.

  • سرور ویندوزها بر اساس ورژن که اعم از ویندوز سرور 2020 یاسرور ویندوز 2019 می‌باشد.
  • سرور ویندوزها بر اساس نسخه که شامل نسخه استاندارد- دیتاسنتر و اسنشیال است.

انواع سرور ویندوزها بر اساس ورژن هر نسخه‌ی معرفی شده را در بالا را دارند. طبیعتا در ورژن‌های جدیدتر قابلیت‌ها و امکانات بیشتری طراحی و تعبیه شده است. در انتخاب و خرید سرور ویندوزی باید به نیاز و امکانات مد نظر خود توجه داشته باشید.

خرید سرور ویندوزی

ویندوز سرورها چه مزایایی دارند؟

قابلیت‌های اشاره شده در بخشهای قبل را می‌توان به عنوان بخشی از مزایای این سیستم عامل‌ها به شمار آورد. در این بخش علاوه بر موارد گفته شده مزیت‌های دیگری را برای ویندوز سرورها بیان می‌کنیم.

1- دسترسی‌پذیری بسیار بالا:

سرویس‌های شما از طریق این سیستم عامل همیشه در دسترس بوده و قطع نمی‌شوند. برای بسیاری از مشاغل و سازمان‌ها این شاخصه یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید.

2- انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری مطلوب:

این امکان برای شما فراهم است که در هر لحظه زیرساخت‌های مورد نیاز خود را بهبود بخشید و ارتقا دهید.

3- پایداری و عملکرد عالی:

با توجه به پایداری و عملکرد عالی سرور ویندوز می‌توان برای سرویس‌ها و برنامه‌های کاری به آن اعتماد نمود.

4- امنیت:

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و مزایای خرید سرور ویندوزی امنیت بسیار بالای آن است. این امنیت به لطف لایه‌های امنیتی بسیار زیاد در آن ایجاد شده است. البته برخورداری از امنیت سرور ویندوزها مشروط به خریداری نسخه‌های اصل آن می‌باشد.

5- ادغام بدون دردسر با محصولات مایکروسافت:

چون سرور ویندوزها از محصولات شرکت مایکروسافت هستند به راحتی با دیگر تولیدات این شرکت ادغام می‌شوند. در نتیجه با ادغام این سیستم عامل با محصولاتی نظیر:

  • شیر پوینت سرور
  • سیکول سرور
  • اکسچنج سرور
  • پراجکت سرور

می‌توانید بیشترین بهره‌ی ممکن را از محصولات این شرکت ببرید.

راهنمای خرید سرور ویندوزی:

برای اینکه بهترین انتخاب در بین گزینه‌های مختلف این سرورهای ویندوزی را داشته باشید باید نیازهای خود را ارزیابی کنید. وسعت کسب و کار شما نیز از دیگر فاکتورهای مهم در خرید سرورهای ویندوزی به شمار می‌روند. مورد بعدی که می‌تواند خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد بودجه‌ای است که برای آن در نظر گرفته‌اید. قبل از اینکه به خرید سرور ویندوزی اقدام کنید سوالتی در مورد آن از خود بپرسید. سوالاتی نظیر:

  • قابلیت‌های امنیتی و محافظتی مورد نیاز شما چیست؟
  • آیا مایل هستید سرور ویندوز با نرم‌افزار یا سخت افزار خاصی هماهنگی و سازگاری داشته باشد؟
  • منابع آموزشی و پشتیبانی‌های مختلف چقدر برای شما مهم است؟

پاسخ این پرسش‌ها بهترین راهنمای شما در زمان خرید این ویندوز سرورها هستند.

خرید سرور ویندوزی از گروه سرور کلیک:

سرورهای ویندوزی ارائه شده در سرور کلیک در انواع مختلف ان اعم از ابری و اختصاصی می‌باشند. همچنین این سیستم عامل‌ها در دو موقعیت مکانی مختلف داخل ایران و اروپا عرضه می‌شوند. شما با خرید سرور ویندوزی از سرور کلیک پشتیبانی کامل و آموزش‌های مورد نیاز خود را نیز دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از قیمت سرور ویندوزی از طریق سایت سرور کلیک اقدام فرمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

بهترین VPS برای ترید
سرور

بهترین VPS برای ترید

کاربران ایرانی ارزهای دیجیتال با مشکلات متعددی نظیر محدودیت‌ها و تحریم‌های داخلی و خارجی مواجه هستند. برای غلبه بر این مشکل بسیاری از افراد اقدام به عوض کردن IP خود

ادامه مطلب »
هاست دانلود پر حجم به چه معنی است؟
وبلاگ

خرید هاست دانلود حجم بالا

هاست دانلود حجم بالا چیست؟ هاست دانلود حجم بالا، یکی از بهترین سرویس های ارائه شده در زمینه خرید هاست دانلود ارزان در سایت سرورکلیک می باشد. هاست دانلود پر

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد