کدام سرور برای پابجی بهتر است ؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

کدام سرور برای پابجی بهتر است

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که کدام سرور برای پابجی بهتر است. در ابتدای این مقاله به توضیحاتی راجع به بازی پابجی می‌ پردازیم تا کسانی که آشنایی خاصی با این بازی ندارند اطلاعاتی راجع به آن کسب کنند. پس از آن در مورد سرور بازی پابجی و کاری که سرور این بازی انجام می ‌دهد، توضیحاتی را ارائه می‌ دهیم. در انتها نیز توضیح می ‌دهیم که کدام سرور برای پابجی بهتر است. در واقع ویژگی‌ هایی که سرور پابجی باید داشته باشد را توضیح می‌ دهیم. همچنین اگر به دنبال خرید هاست ارزان هستید سرور کلیک میتواند بهترین ها را برای شما به همراه داشته باشد.

 

بازی پابجی چیست؟

بازی پابجی، یا PlayerUnknown’s Battlegrounds، یکی از بازی های کامپیوتری متعددی است که امروزه مردم سرتاسر دنیا از جمله مردم کشور ما را مشغول خود کرده است. بازی پابجی یک بازی آنلاین چند نفره است که در آن شما و دیگران به شکل یک بازیکن در یک جزیره ‌ی بزرگ قرار می‌ گیرید و باید با زنده ماندن و از بین بردن دیگر بازیکنان، به عنوان آخرین بازمانده، برنده این بازی شوید. این بازی دارای یک سرور یا server است که نقش بسیار مهمی در اجرای بازی دارد.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

کدام سرور برای پابجی بهتر است

 

سرور پابجی چه کارهایی انجام می دهد؟

همان طور که در قسمت قبلی این مقاله هم اشاره کردیم این بازی دارای یک سرور است که وظیفه بسیار مهمی در اجرای بازی دارد. سرور بازی پابجی به عنوان یک میزبان برای تمامی بازیکنان عمل می ‌کند. وظیفه اصلی یک سرور در بازی پابجی شامل موارد زیر است:

1.     اتصال بازیکنان

یکی از وظایف سرور بازی پابجی، اتصال بازیکنان است. سرور پابجی مسئول برقراری ارتباط بازیکنان حاضر در این بازی با یک دیگر است. همچنین این سرور به اجرای انتقال داده ‌ها و دستورات بازی پابجی هم می پردازد. منظور از اجرای انتقال داده ‌ها و دستورات بازی پابجی، مواردی مثل ارسال تحرکات، شوت کردن، جابجایی و همچنین انتقال اطلاعات مکانی و وضعیت بازیکنان می ‌شود.

  1. 2. محاسبات و منطق بازی

سرور پابجی مسئول اجرای همه محاسبات لازم برای اجرای بازی است. این محاسبات شامل مواردی مانند فیزیک بازی، حساب‌ های دقیق موقعیت بازیکنان، ضربه‌ ها، مرگ و زندگی شخصیت‌ ها و موارد مشابه به این ها می ‌شود.

  1. مدیریت منابع

وظیفه دیگر سرور بازی پابجی، مدیریت منابع  است. سرور بازی پابجی باید به طور مداوم منابع سخت‌ افزاری و شبکه را مدیریت کرده و تضمین کند که این بازی بدون مشکل اجرا شود و تاخیری در انتقال داده ‌ها ایجاد نشود.

در کل، سرور در بازی پابجی یک نقش بسیار حیاتی و مهم دارد و بدون آن، اجرای بازی به درستی انجام نمی ‌شود. امیدوارم این توضیحات راجع به سرور برای شما مفید بوده باشد.

 

کدام سرور برای پابجی بهتر است؟

برای بازی پابجی، استفاده از سروری که بهترین تجربه را برای شما ایجاد می ‌کند بسیار مهم است. بدون داشتن یک سرور خوب و قدرتمند، امکان انجام راحت و بدون دردسر این این بازی فراهم نخواهد بود. بنابراین باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا یک سرور خوب و قدرتمند برای این بازی پیدا کنید. به منظور انتخاب بهترین سرور برای پابجی، چند نکته را باید در نظر گرفت. این نکات عبارت هستند از:

  1. موقعیت جغرافیایی سرور پابجی

موقعیت جغرافیایی، یکی از اصلی ترین مواردی است که در انتخاب سرور پابجی باید مد نظر قرار دهید. در صورتی که بازیکنان دیگری را در یک منطقه خاص شناخته ‌اید، بهتر است یک سرور نزدیک به آن منطقه انتخاب کنید تا تاخیر کم تری در بازی داشته باشید.

 

2.     پینگ پایین سرور پابجی

داشتن پینگ پایین هم از اصلی ترین مواردی است که در انتخاب سرور پابجی باید مد نظر قرار دهید. منظور از پینگ، مقدار تاخیری است که در مجموع، فرستادن پیام از سمت شما به سرور و دریافت پاسخ از آن طول می کشد. در واقع پینگ همان زمان پاسخ است. به عنوان نمونه، در صورتی که رفت و برگشت یک پیام از کامپیوتر شما به سرور، 30 میلی‌ ثانیه طول بکشد، پینگ برابر با 30 میلی ثانیه است. حتماً هر فردی دوست دارد که با حداقل تاخیر و کم ترین قطعی در بازی پابجی شرکت کند، بنابراین باید از سرورهایی که پینگ پایینی دارند استفاده کند. البته باید با نهایت تأسف به شما بگوییم که پینگ بهترین سرورهای ایرانی هم نسبت به سرورهای موجود در کشورهای همسایه بسیار بیشتر هستند. هر سرور پابجی پینگ خاص خود را دارد که این زمان از 20 تا 800 میلی ثانیه است.

3.     پهنای باند بالا

سروری برای پابجی بهتر است که دارای پهنای باند بالایی باشد. سرور با پهنای باند بالا به شما کمک می کند که بازی پابجی را با کم ترین تاخیر و با بیشترین کیفیت انجام دهید.

4.     محبوب بودن سرور پابجی

چنانچه سروری هست که بازیکنان فعال و جمعیت فعال زیادی دارد و محبوبیت آن زیاد است، احتمالاً تجربه‌ کار با آن برای شما بهتر است. انتخاب سروری با جمعیت قوی، معمولاً بهترین گزینه است. این نکته را هم ذکر کنیم که سروری که انتخاب می کنید بایستی به صورت اختصاصی برای این بازی باشد و کل کاربران این سرور، بازی پابجی را انجام دهند.

 

5.     توانایی سرور پابجی

مطمئن شوید که سرور، توانایی هضم تعداد زیادی از بازیکنان را دارد و بازی پابجی را می تواند روان و بدون مشکل خاصی اجرا کند. سرورهایی که دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پایینی هستند با زیاد شدن تعداد کاربران، هنگ می کنند و نمی توانند به اجرای بدون مشکل بازی بپردازند. بنابراین یک سرور قدرتمند برای پابجی بسیار بهتر از یک سرور ضعیف است.

6.     قیمت سرور پابجی

مورد دیگری که در هنگام خرید سرور پابجی باید به آن دقت کنید قیمت این سرور است. به هر حال در هر نوع خریدی قیمت، یک فاکتور اساسی به حساب می ‌آید شما باید سروری را برای بازی پابجی انتخاب کنید که قیمت کم تری نسبت به سایر سرورها دارد ولی با این وجود فاکتورهای اصلی یک سرور خوب را نیز دارا است.

 

نتیجه گیری

در این مقاله یک سری نکته در مورد این که سرور پابجی باید دارای چه ویژگی هایی باشد را ذکر کردیم. با در نظر گرفتن این نکات، می‌ توانید سروری را انتخاب کنید که بهترین تجربه را برای شما فراهم می ‌کند. بدون یک سرور خوب و قدرتمند نمی توانید انتظار داشته باشید که یک بازی خوب پابجی را تجربه کنید. شما باید سعی کنید سروری را برگزینید که پینگ پایینی دارند و در عین حال، پهنای باند زیادی دارند.

Recent search terms:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خرید VPS متاتریدر
وبلاگ

خرید VPS متاتریدر

با خرید VPS متاتریدر امکان انجام معاملات روی پلتفرم‌های متاتریدر را خواهید داشت. متاتریدر نرم افزاری است که به پلتفرم‌های معاملاتی مختلف وصل می‌گردد. در نتیجه می‌توان به راحتی در

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد