تفاوت هاست ویندوز و لینوکس در چیست؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

هاست لینوکس یا ویندوز

هاست لینوکس یا ویندوز

تفاوت هاست ویندوز و لینوکس در چیست؟

برای راه اندازی سایت یا یا فروشگاه اینترنتی خود بعد از دامنه خود را تهیه کردید باید به فکر انتخاب هاستینگ یا میزبانی وب مناسب برای سایت خود باشید. در چنین مواقعی شما دو انتخاب دارید هاست لینوکس یا ویندوز برای سیستم عامل خود انتخاب کنید. این دو نوع host تفاوت های بسیار مهمی با یکدیگر دارند که در این قسمت از سایت سرورکلیک به بررسی تفاوت هاست لینوکس و ویندوز می پردازیم. اگر هدف واقعی خود را از راه اندازی سایت و سیستم مدیریت محتوای خود بدانید بهتر می توانید یکی از این دو نوع را برای میزبانی سایت خود انتخاب کنید.

این سوال جزء سوالاتی است که می تواند برای تمام کاربران پیش بیاید، در این مقاله از سرورکلیک می خواهیم درمورد تفاوت هاست ویندوز و لینوکس برای شما علاقه مندان عزیز توضیح دهیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا درمورد هاست و انواع آن، هاست Windows، هاست ویندوز و ویژگی های آن، هاست لینوکس و ویژگی های آن و در نهایت درمورد تفاوت هاست ویندوز و لینوکس در چیست؟ توضیح دهیم.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ فرق هاست ویندوز و هاست لینوکس برویم و آن را به صورت کامل برای شما باز کنیم. بهتر است توضیحی مختصر درمورد هاست و انواع آن برای شما عزیزان بدهیم. پس در ادامه این مقاله می خواهیم درمورد هاست و کاربرد های آن توضیح دهیم.

تفاوت هاست ویندوز و لینوکس

هاست جزء یکی از عنوان هایی است که برای وبمستران زیادی تکرار می شود. شما برای اینکه بتوانید یک سایت راه اندازی کنید باید سه فاکتور مهم را در نظر داشته باشید که یکی از آنها هاست می باشد. خرید هاست از شرکت خدماتی هاستینگ سرورکلیک، به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین عملکرد را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

زمانی که شما یک سایت ایجاد می کنید، برای اینکه بتوانید اطلاعات و فایل های مربوط به سایت خود را دخیره و نگه داری کنید به فضایی نیاز دارید برای اینکه این کار را انجام دهید. فضایی که در اختیار شما قرار داده می شود برای ذخیره سازی اطلاعات، هاست نام دارد.

هاست فضایی روی سرور است که به صورت متفاوت در اختیار شما قرار داده می شود. هاست ها دارای انواع متفاوتی هستند که هر یک از آن ها با توجه به نوع کاربردی که دارند، خریداری می شوند. هاست ها قدرت بسیار زیادی در پشتیبانی از سایت های شما دارند. شما می توانید host مورد نیاز خود را از شرکت خدمات هاستینگ سرورکلیک خریداری کنید.

فرق هاست ویندوز و لینوکس چیست؟

شاید برای شما سوال باشد که “سرور چیست؟” سرورها، سیستم های بسیار بزرگی هستند که به صورت 24 ساعته به اینترنت قوی و پرقدرت متصل شده اند. این سرورها به دلیل حجم زیادی که دارند به قسمت های کوچک تری تقسیم می شوند که اصطلاحا به آن ها هاست می گوییم.

پس تعداد Host های موجود روی یک سرور می تواند بیشتر از یکی باشد. پس به این نکته توجه داشته باشید که سرور ها به صورت همزمان از چندین سایت میزبانی می کنند. شما می توانید با توجه به میزان هزینه ای که پرداخت می کنید، از پهنای باند، فضای دیسک و حافظه استفاده کنید.

معرفی انواع هاست

هاست لینوکس بهتر است یا ویندوز ؟

در این قسمت درمورد هاست توضیح دادیم. توجه داشته باشید که هاست ها دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به نوع سایت خودتان این هاست ها را سفارش و خریداری کنید. به صورت کلی ما دو نوع هاست داریم: هاست ویندوز و هاست لینوکس که هر یک از آن ها با توجه به نوع سیستم عامل مخصوص به خود انتخاب می شوند.

انواع هاست:

این هاست ها، نمونه ای از قدرتمندترین و حرفه ای ترین host ها هستند که شما می توانید آن ها را در دو نوع ویندوزی و لینوکسی خریداری کنید. در ادامه این مقاله به تفاوت هاست ویندوز و لینوکس، خواهیم پرداخت و شما را با تفاوت ها و فرق همچنین ویژگی های این دو نوع میزبان آشنا خواهیم کرد. علاوه بر آن درمورد اینکه هاست Linux بهتر است یا Windows برایتان توضیح مختصری خواهیم داد.

تفاوت هاست ویندوز و هاست لینوکس در چیست؟

تفاوت هاست ویندوز و هاست لینوکس در چیست؟

فرق هاست ویندوز و لینوکس، یکی از مواردی است که باید قبل از خرید هاست مورد نظر خود به آن توجه داشته باشید. شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود و تفاوت هاست ویندوز و Linux، یکی از بهترین هاست ها را در انواع ویندوزی و لینوکسی خریداری کنید.

وقتی درمورد host لینوکس و ویندوز صحبت می کنیم به صورت کلی به نوع سیستم عامل آن اشاره داریم. این دو نوع هاست براساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده است می تواند کاربرد های متفاتی داشته باشد و ویژگی هایی که آن را به نسبت سایر هاست ها متمایز می کند.

تفاوت لینوکس و ویندوز:

  • امنیت و پایداری
  • قیمت
  • راحتی دسترسی
  • هزینه های نگه داری
  • سازگاری
  • مدیریت

تفاوت هاست ویندوز با لینوکس

یکی از مهم ترین مواردی که می توانیم درمورد تفاوت و فرق هاست لینوکس و ویندوز به آن اشاره کنیم، محبوبیت آن می باشد. معمولا Linux به نسبت ویندوز برای طراحان سایت و افراد حرفه ای، جذابیت بیشتری دارد . شما می توانید این نوع هاست را به صورت رایگان و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

با توجه به این که Linux به نسبت Windows دارای امنیت بیشتری می باشد، می تواند محبوبیت خود را هر لحظه بیشتر از قبل کند. پس این هم جزء آن دسته از مواردی است که می توانیم در خرید یک هاست قوی، قدرتمند، حرفه ای، پرسرعت به آن اشاره کنیم. برای خرید بهترین هاست ویندوزی و لینوکسی به شرکت خدمات هاستینگ سرورکلیک مراجعه کنید.

تفاوت هاست ویندوز و لینوکس، در راحتی نصب برنامه می باشد. شما می توانید روی Linux به راحتی برنامه های مورد نیاز خود را نصب کنید. در صورت که ویندوز این قابلیت را به راحتی در اختیار طراح قرار نمی دهد. معمولا هاست لینوکس برای سرورهایی با سیستم عامل لینوکس مناسب است همچنین سایت هایی که با زبان برنامه نویسی PHP, Python, CGI, Perl نوشته شده اند. این نوع سیستم عامل می تواند به راحتی این سایت ها را میزبانی کند.

این درحالی است که سیستم عامل های Windows برای زبان های برنامه نویسی ASP, ASP.NET ساخته شده اند و راحتی کار این نوع سیستم عامل ها برای سایت هایی با این زبان برنامه نویسی می باشد. از لحاظ سخت افزاری باید بگوییم که سیستم عامل های لینوکس به نسبت ویندوز، دارای قدرت و پایداری بیشتری هستند.

با وجود مواردی که تا کنون با آن ها آشنا شدید، احتمالا درک بهتری از تفاوت هاست لینوکس با ویندوز دارید و می توانید به سوالاتی زیادی در این خصوص پاسخ دهید. با این وجود قصد داریم با ذکر مواردی، درک شما را از فرق هاست لینوکس و ویندوز افزایش دهیم. بنابراین با دقت مواردی که در ادامه آورده شده اند را مطالعه کنید.

مجوز( لایسنس) و هزینه

اولین تفاوت بین هاست ویندوز و لینوکس بسیار ساده است. ویندوز توسط یک شرکت انتفاعی به نام مایکروسافت به فروش می رسد، در حالی که لینوکس منبع باز است. این بدان معنی است که شرکت های میزبانی که سرورهای ویندوز را اجرا می کنند باید برای لایسنس، هزینه پرداخت کنند. سپس شرکت میزبان این هزینه را بر عهده شما می‌گذارد و میزبانی ویندوز را کمی گران‌تر از لینوکس می‌کند. از طرفی دیگر لینوکس کاملاً منبع باز و رایگان است. شما فقط زمانی هزینه سخت افزار و خدمات را پرداخت می کنید و از سایر هزینه های مربوط به لایسنس رها می شوید که از هاست لینوکس استفاده کنید، نه هاست ویندوز. برای کسانی که با نحوه کار هاستینگ آشنا نیستند، همین نکته کافی است که نمی توانید سروری را روی ویندوز 10 به رایگان اجرا کنید. برای آن به یک مجوز Windows Server Datacenter نیاز دارید. کمترین هزینه ای که برای هاست لینوکس مناسب می پردازید حدود 2 دلار در ماه است. این هزینه برای هاست ویندوز، 4 دلار در ماه می باشد. البته هزینه های ذکر شده با توجه به شرکت ارائه دهنده هاست شما متفاوت خواهد بود و همچنین به دلیل وجود نداشتن قانون کپی رایت در ایران ممکن است در برخی شرایط استثنائاتی نیز در خصوص استفاده از هاست ویندوز وجود داشته باشد.

محبوبیت

دیگر فرق هاست لینوکسی و ویندوزی در خصوص محبوبیت آن ها در میان کاربران می باشد. وقتی صحبت از محبوبیت به میان می ‌آید، یونیکس جایگاه بسیار بالاتری نسبت به همتایان خود دارد. از سال 2020، بیش از 71 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت بر روی سیستم یونیکس اجرا می شوند. لینوکس، یک نسخه منبع باز یونیکس می باشد، که توسط 42.8٪ از تمام وب سایت هایی که از یونیکس استفاده می کنند استفاده می شود. 33 درصد از تمام وب سایت ها بر روی یکی از توزیع های اصلی لینوکس اجرا می شوند و سایر سیستم های یونیکس مانند BSD، داروین، سولاریس و مینیکس تنها 0.1 درصد از تمام وب سایت ها را پوشش می دهند. بهترین حدس این است که آن سیستم های ناشناس یا توزیع های پیشرفته لینوکس هستند و یا به سادگی در وب سایت های میزبان ذکر نشده است.( به دلیل متن باز بودن این سیستم عامل) حتی اگر هم نباشند، هنوز از سیستم‌های یونیکس یا لینوکس استفاده می کنند، نه ویندوز. ویندوز فقط توسط ۲۸ درصد وب‌سایت ‌ها استفاده می‌شود. بنابراین اگر در خصوص محبوبیت به فرق هاست لینوکس با ویندوز نگاهی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد محبوبیت هاست لینوکس بسیار بیشتر از ویندوز می باشد.

همچنین مطالعه کنید: سرور ایران چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

فناوری

در این بخش از مقاله با محوریت تفاوت هاست لینوکس با ویندوز، باید گفت که تکنولوژی مهم ترین تفاوت بین هاست ویندوز و لینوکس است. لینوکس از نرم افزارهای سفارشی استفاده می کند و از اکثر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند، در حالی که ویندوز از نرم افزار خاص مایکروسافت برای اجرا و مدیریت داده ها استفاده می کند. لینوکس روی MySQL کار می کند، در حالی که سرورهای ویندوز از MSSQL استفاده می کنند. هاست ویندوز همچنین از Microsoft ASP.NET به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی استفاده می کند. موارد ذکر شده فناوری های بسیار گسترده ای نیستند و اکثر برنامه نویسان مبتدی باید زمان قابل توجهی را برای تسلط بر آن ها صرف کنند. Windows Server Datacenter و MSSQL بیشتر در شرکت های بزرگ برای توسعه سرورهای اختصاصی استفاده می شوند.

اگر به دنبال شغلی در یکی از آن ‌ها هستید، یا فکر می‌کنید پروژه ‌های آینده شما ممکن است شامل مدیریت پروژه‌ های قدیمی از شرکت‌ های بزرگ باشد، هاست ویندوز ممکن است ایده خوبی باشد. همچنین، اگر به MSSQL یا ASP.NET برای استخدام آینده خود یا اجرای برنامه های کاربردی در وب سایت نیاز دارید، ویندوز راه حل مناسبی است. در بیشتر موارد دیگر، لینوکس باید به خوبی نیازهای شما را برآورده کند. MySQL محبوب ترین سیستم مدیریت داده است و نرم افزارهای پشتیبانی زیادی نیز دارد. این برنامه از PHP، Perl و Python پشتیبانی می‌کند که آن را برای توسعه‌ دهندگان با پیشینه ‌های مختلف قابل دسترسی می‌ سازد. به این ترتیب، اگر قصد دارید یک هاست لینوکس را به تنهایی پیکربندی کنید، باید با Apache یا NGINX آشنا باشید. اما اگر قصد دارید تنظیمات هاست خود را به شرکت های ارائه دهنده هاست مانند سرور کلیک بسپارید، نگرانی در خصوص این موارد نخواهید داشت.

همچنین اگر کاربر معمولی هستید و نیازی به پیکربندی هاست خود ندارید، لینوکس یکی از ساده ترین سیستم ها برای استفاده است. شما فقط باید موارد مربوط به سی پنل را یاد بگیرید ، که تا حد زیادی با کار کردن با آن، آن را فرا خواهید گرفت. همچنین اگر مشکلی دارید در خصوص یادگیری آن داشتید، هزاران راهنما وجود دارد که هر جنبه ای از سی پنل را پوشش می دهد.

شاید برایتان مفید باشد: آموزش نحوه ویرایش تنظیمات فایل Hosts در ویندوز و کاربرد آن

قابلیت سفارشی سازی

دیگر تفاوت در خصوص خرید هاست لینوکس و خرید هاست ویندوزی پتانسیل شخصی سازی آن ها می باشد که لینوکس در این بخش نیز پیشرو است. برای شروع، اگر صاحب یک هاست هستید، می توانید هر توزیع لینوکسی را در آنجا نصب کنید؛ اما با ویندوز، شما فقط می توانید یک نسخه مجاز از Windows Server Datacenter را دریافت کنید. اگر مبتدی هستید این موضوع ممکن است برایتان پیچیده به نظر برسد و اهمیت زیادی نداشته باشد، اما برای افرادی که می‌ دانند چگونه توزیع ‌های لینوکس را پیکربندی کنند، این یک فرصت عالی برای افزایش کارایی سرورهایشان با توجه به نیازهایشان می باشد. جالب است بدانید لایه‌ ای از قابلیت شخصی ‌سازی آسان ‌تر در هاست لینوکس وجود دارد. پلتفرم های محبوب سازنده وب سایت مانند وردپرس، دروپال و جوملا همگی برای لینوکس ساخته شده اند. البته آن‌ها می ‌توانند روی سرورهای ویندوز نیز کار کنند، اما برای انجام این کار نیاز به انجام برخی تنظیمات می باشد. بسیاری از برنامه ‌های منبع باز که می‌توانند به شما در سفارشی ‌سازی یک وب‌ سایت یا سرور کمک کنند، ممکن است از ASP.NET نیز پشتیبانی نکنند که در نتیجه این موارد لینوکس را به گزینه بهتری تبدیل می کند. با این وجود برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید از تیم سرور کلیک کمک بخواهید.

همچنین بخوانید: بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

نکته مهم در خصوص استفاده از هاست لینوکس

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد در خصوص خرید هاست پر ترافیک با کیفیت بالا لینوکس انجام می دهند، این است که بر این باور هستند که اگر هاست لینوکس را انتخاب کنند، باید به سیستم عامل لینوکس نیز کاملا مسلط باشند، در غیر اینصورت قادر به استفاده بهینه از آن نخواهند بود. باید بگوییم این باور کاملا اشتباه است. برای استفاده از هاست لینوکس هیچ نیازی به آشنایی با این سیستم عامل نیست؛ البته که ممکن است آشنایی با آن در برخی بخش ها بهره وری شما را افزایش دهد، اما همانطور که گفتیم اصلا مورد ضروری نیست. تنها موردی که شما باید به آن مسلط شوید، سی پنل است که برای کار با هاست لینوکس از آن استفاده می کنید. در این خصوص نیز آموزش های بسیاری در سراسر اینترنت وجود دارد. بنابراین این تصور که برای استفاده از هاست لینوکس باید به سیستم عامل لینوکس نیز مسلط باشید، صحت ندارد.

اگر هنوز هم در خصوص انتخاب هاست ابهام دارید، شما می توانید اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاوت بین هاست ویندوز و لینوکس را در ادامه این بخش نیز مطالعه کنید.

تفاوت هاست ویندوز با لینوکس

مهم ترین تفاوت هاست ویندوز با هاست لینوکس

  • ابزارهای مورد استفاده در آنها
  • استفاده از منابع سیستمی
  • زبان های برنامه نویسی
  • امنیت و پایداری بسیار بالا
  • سهولت در استفاده از آنها
  • تفاوت قیمت

تفاوت بین هاست ویندوز و لینوکس

تفاوت بعدی که می توانیم برای لینوکس و ویندوز در نظر داشته باشیم، درمورد امنیت و پایداری Host لینوکس به نسیت ویندوز می باشد. به دلیل ویژگی ها و نوع ساختاری که این نوع سیستم عامل ها دارند، طبیعتا شما با استفاده از این میزبان ها از امنیت بیشتری برخودار خواهید بود.

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین دلایلی که منجر به افزایش حملات به سمت سیستم عامل های ویندوز می باشد، این است که درصد بالایی از کاربران از این نوع سیستم عامل های استفاده می کنند و همین می تواند تا حدود زیادی روی امنیت سایت شما تاثیر داشته باشد.

هاست لینوکس یا ویندوز برای وردپرس

اگر بخواهیم فرق هاست لینوکسی و ویندوزی را از نظر قیمت و هزینه خرید، بررسی کنیم. بهتر است بدانید که سیستم عامل های ویندوز به دلیل اینکه از ابزار های متفاوتی استفاده می کنند، قیمت بالاتری دارند. شما باید برای نگه داری و خدماتی که در اختیار شما قرار داده می شود، هزینه بالایی را پرداخت کنید.

سرویس های هاستینگ یا میزبانی وب معمولا با دو نوع سیستم عامل لینوکس و ویندوزه به کاربران ارائه داده میشود. استفاده از هرکدام از آنها برای این سرویس ها به هدف کاربر برای ایجاد سایت و همچنین برنامه و زبان های برنامه نویسی بستگی دارد که کدام از آنها را انتخاب کند. برخی از کاربران تصور می کنند که برای کار کردن با سرور مجازی لینوکس باید حتما از سیستم عامل لینوکسی استفاده کنند. شما می توانید برای خرید هاست لینوکس و یا خرید هاست ویندوز به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

جمع بندی

اکنون که به پایان مقاله در خصوص مقایسه هاست لینوکس و ویندوز رسیدیم، نتیجه نهایی چیست؟ آیا باید هاست لینوکس را انتخاب کنیم یا هاست ویندوز را؟ اگرچه ممکن است این تصمیم برای بسیاری از توسعه ‌دهندگان پیچیده‌ تر باشد، در این بخش یک راهنمای سریع برای کمک به تصمیم‌گیری ارائه شده است. اگر توسعه ‌دهنده نیستید، احتمالاً باید به سراغ لینوکس بروید. سی ‌پنل اکثر نیازهایی را که افرادی که وب‌ سایت ‌ها، وبلاگ ها یا سایت های مربوط به تجارت الکترونیک اداره می‌کنند را پوشش می‌دهد. شما همچنین به ابزارهای سفارشی سازی دسترسی دارید که نیاز به یادگیری زیادی ندارند. همچنین اگر زمانی نیاز به کمک شخص ثالث داشته باشید، می ‌توانید متخصص ارزان ‌تری نسبت به سرور ویندوز پیدا کنید. البته اگر توسعه ‌دهنده هستید، این موضوع کمی پیچیده ‌تر می‌شود. برای توسعه دهندگان با سابقه شرکتی، استفاده از ویندوز منطقی تر است؛ زیرا این همان چیزی است که بسیاری از شرکت ها برای سرورهای داخلی استفاده می کنند و شما نیز احتمالا به آن عادت کرده اید.

به این نکته توجه داشته باشید که برای کسانی که می خواهند برای یک شرکت کار کنند، اجرای یک سرور بر روی MSSQL یک تمرین عالی و یک ویژگی مثبت در رزومه آن ها خواهد بود. همین امر در مورد توسعه دهندگانی که از قبل با ASP.NET آشنا هستند یا می خواهند در مورد آن برای استخدام در آینده بیشتر بیاموزند نیز صدق می کند. از طرف دیگر، اگر زبان اصلی شما PHP، Python یا Perl است، احتمالا قادر خواهید بود آسان تر از سایر افراد آن را بیاموزید. در بسیاری از شرایط بهتر است از هاست لینوکس استفاده کنید. همین امر در مورد فناوری هایی مانند MySQL، Apache و NGINX نیز صدق می کند. اگر از قبل آن ها را می شناسید یا می خواهید درک بهتری از آن ها به دست آورید، لینوکس راهی برای دستیابی به این هدف است. ممکن است مجبور باشید در مورد لینوکس و نحوه پیکربندی توزیع‌ ها بیاموزید. با این وجود به دلیل متفاوت بودن نیازهای هر کسب و کار، ما صرفا اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم و انتخاب نهایی با شما می باشد.
ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم با تفاوت هاست لینوکس با ویندوز به خوبی آشنا شده و پاسخ سوالاتی از قبیل هاست لینوکس بهتره یا ویندوز و فرق هاست لینوکسی و ویندوزی چیست را نیز گرفته باشید.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

6 Comments

  1. کسری عظیمی 21/03/1399 در 12:37- پاسخ دادن

    ممنون از مقاله کامل و جامعتون
    یه سوال داشتم میخاستم بدونم اگر سیستم عامل ویندوز داشته باشیم حتما حتما باید از هاست ویندوز استفاده کنیم نمیشه از لینوکس استفاده کرد. من سیستم عامل ویندوز دارم ولی میخام از هاست لینوکس استفاده کنم چون تا جایی که میدونم خیلی بهتره از ویندوزه.
    لطفا راهنمایی کنید. تشکر.

  2. amir 29/03/1399 در 15:30- پاسخ دادن

    سلام در مورد هاست دانلود برای یه سایتی که میخواد محصول ویدئویی بفروشه حدود 20 گیگ نیاز هست یا نه
    سایت ممکن هست بعد ها بزرگ تر بشه

  3. امین 09/04/1399 در 06:25- پاسخ دادن

    هاست لینوکس واسه سایت های وردپرسی خوب نیست؟؟
    اگر بخایم واسه یه فروشگاه اینترنتی هاست بخریم واسه بار اول چه مقدار فضا بخریم؟ بعد از اون میتونیم مقدار اون رو اتقاء بدیم و بیشترش کنیم؟

  4. kian 28/04/1399 در 06:27- پاسخ دادن

    امین جان وقتت بخیر بیشتر سایت های وردپرسی از لینوکس استفاده میکنن چون سازگاری داره و دسترسی و اینا راحت تره.. اون مقدار فضایی هم که قرار واسه سایتت در نظر بگیری کاملا به خودت بستگی داره و میزان اطلاعاتی که سایتت داره. موفق باشی

  5. kian 28/04/1399 در 06:37- پاسخ دادن

    عذر خواهی میکنم من خودم یه سوال داشتم فراموش کردم بپرسم.
    خاستم بدونم پشتیبانی شما از سایت های وردپرسی به چه شکل هاست از طریق هاست لینوکس؟

  6. مهیار 26/05/1399 در 16:57- پاسخ دادن

    به نظر من هاست لینوکس و ویندوز هیچ مقایسه ای نباید بشن. هرکدوم از اونا یه سری ویژگی های مثبت و منفی دارن و شما طبق نیاز خودت انتخاب می کنی ولی اگر بخام نظر خودمو بدم میزبان و هاست لینوکس همیشه خوب بوده و هست و تقریبا با همه فرمت ها سازگاری داره. واسه همین مورد استقبال همه سایت هام هست. اگه هنوز انتخاب نکردید به نظرم بهترین انتخاب همینه

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

vps اختصاصی پرسرعت
وبلاگ

vps اختصاصی پرسرعت

  vps اختصاصی پرسرعت vps اختصاصی : در این سرور اختصاصی منابع اختصاص داده شده به هر سرور مجازی ثابت می باشد؛ در نتیجه شما نمی توانید تعداد ماشین های

ادامه مطلب »
سرور مجازی برای بایننس
سرور

سرور مجازی برای بایننس

با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال بسیاری از افراد اقدام به سرمایه‌گذاری در آن کرده‌اند. البته که آگاهی و دانش کافی از الزامات اصلی برای سودآوری در بازار ارزهای دیجیتال

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد