هاست نامحدود چیست؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

هاست نامحدود

هاست نامحدود چیست؟

هاست نامحدود چیست؟

هاست نامحدود به معنای هاست بی نهایت نیست، فقط به معنای محدود نبودن است. مشتریان زیادی تا به حال به دنبال خرید هاست نامحدود بوده اند و برای تهیه ان به تحقیق کردن پرداخته اند. و سوال اکثر مشتریان این بوده است که آیا هاست نامحدود وجود دارد؟  برای درک بهتر این موضوع بهتر است در ادامه این مطلب با سایت سرورکلیک همراه باشید. بهتر است بدانید که هاست نامحدود تنها یک طرح تبلیغاتی می باشد برای جذب مشتری بیشتر. ارائه هاست نامحدود این معنی را می دهد که هاست ارائه شده فقط محدود نیست. نه معنای هاست بی نهایت. اما تیم پشتیبانی سایت سرورکلیک دیدگاه شما را نسبت به این موضوع تغییر می دهند. پس از خرید سرویس هاست نامحدود شما دارای یک سرویس بی نهایت میشوید؛ و دیگر با هیچ محدودیتی در سرویس خود مواجه نمیشوید.

هاست نامحدود چیست؟ این سوال جزء سوالاتی است که به تازگی ذهن بسیاری از کاربران را به خود درگیر کرده است. همه افرادی که قصد خرید Host و یا همان میزبان را دارند، طبیعتا با Unlimited hosting نیز روبه رو شده اند. در اولین نگاه، می تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد و به خوبی مشتری را برای خرید ترغیب می کند. خیلی از افراد تصور می کنند، خرید هاست نامحدود به معنای در اختیار داشتن منابع نامحدود با بیشترین امکانات می باشد.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

تعریف هاست نامحدود

در این مقاله از سایت سرورکلیک می خواهیم در مورد هاست نامحدود برای شما توضیح دهیم. طبیعتا اینکه سایت شما توسط یک میزبان به صورت نا محدود پشتیبانی شود، جذابیت زیادی را برای شما به همراه دارد. منابعی که قرار است در اختیار شما قرار بگیرد، فضای هاست و میزان ترافیکی که در اختیار دارید، مواردی است که بعد از ثبت دامنه برای شما ایجاد می شود.

همان طور که می دانید هاست فضایی از سرور است که برای ذخیره و نگهداری اطلاعات سایت در اختیار شما قرار داده می شود. برای اینکه بتوانید فایل های مربوط به سایت خود را ذخیره داشته باشید باید، آن را در فضایی نگه دارید، برای اینکار می توانید از میزبان ها همان هاست استفاده کنید. خرید هاست مناسب با سرعت بالا به صورت نا محدود می تواند روی عملکرد سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

امروزه، شرکت های زیادی هستند که در زمینه ارائه خدمات هاستینگ به مردم خدمت رسانی می کنند. اگر می خواهید سایت شما به بهترین روش و و با امنیت کامل و سرعت و آپ تایم بالا پشتیبانی شود، به شما توصیه می کنیم، هاست مورد نیاز خود را از شرکت خدمات هاستینگ سرورکلیک سفارش و خریداری کنید.

شما می توانید انواع هاست دانلود، فروشگاهی، لینوکس، ویندوز، وردپرس و… را از این سایت با مناسب ترین قیمت و سرعت بالا به صورت نا محدود سفارش دهید. به شما این اطمینان را می دهیم که با خرید از سایت ما می توانید سایت خود را جهت پشتیبانی 24 ساعته به ما بسپارید و رضایت کاربران را افزایش دهید. در ادامه می خواهیم در مورد نمونه ای از پرطرفدارترین میزبان برای شما توضیح دهیم.

هاست نامحدود پرسرعت و رایگان

هاست نامحدود به چه معناست؟

خرید هاست نامحدود ارزان قیمت برای تمامی مشتریان هاست امکان پذیر می باشد. قطعا کلمه هاست نامحدود، می تواند تا حدود زیادی یک اقراق باشد. اگر چه هر چیزی محدودیت دارد، حتی سروری که از سایت شما پشتیبانی می کند و منابعی را در اختیار شما قرار می دهد.

Unlimited hosting، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که نیاز به فضای زیادی برای ذخیره سازی اطلاعات خود دارند. این افراد می توانند ارزان ترین هاست نامحدود را از شرکت های ارائه دهنده هاست خریداری کنند. زمانی که در مورد هاست نا محدود صحبت می کنیم، در واقع منظورمان میزبانی است که توسط سرور اشتراکی ایجاد می شود.

سرور اشتراکی نیز مانند تمامی سرور ها دارای فضای مشخصی برای میزبانی، پهنای باند، سی پی یو و رم می باشد. این مقدار با توجه به بودجه ای که شما پرداخت کرده اید برای پشتیبانی در اختیار شما قرار داده می شود. تمامی این منابع با توجه به هزینه پرداخت شده بین کاربران تقسیم خواهد شد.

منابعی که در اختیار شما قرار داده می شود به صورت محدود است، اما اگر در صورت کمبود فضا شما از میزان بیشتری فضای هاست استفاده کردید، هزینه بیشتری برای شما ثبت خواهد شد و این نوعی از میزبانی نامحدود  است که اجازه استفاده از آن به شما داده شده است. اگر شما از مقدار فضای بیشتری از منابع استفاده کنید، بعد از مدتی پیامی به شما خواهد رسید برای اینکه در قبال مصرف فضای اضافه هزینه پرداخت کنید.

هاست نامحدود چیست و چه کاربردی دارد؟

در نظر داشته باشید که هاست نامحدود، بیشتز از این که برای کاربران کارایی داشته باشد، وسوسه انگیز است و مشتری ترجیح می دهد آن را برای پشتیبانی از سایت خود استفاده کند. در برخی از موارد ممکن است همین سرویس اگر بعد از مدتی به پایان برسد و شما ناچار باشید که سایت خود را برای میزبانی به سرور دیگری انتقال دهید. شما می توانید با خرید هاست نامحدود ارزان، بهترین خدمات را برای سایت خود داشته باشید.

سرویسی که با عنوان هاست نامحدود به شما ارائه میشود در اصل یک پلان میزبانی بر روی یک سرور اشتراکی می باشد. سرور اشتراکی مانند هر سرور دیگری دارای مقدار مشخصی فضای میزبانی، پهنای باند، RAM، CPU و… می باشد. در این نوع سرور علاوه بر اینکه ما نوع میزبانی خود را تهیه می کنید. سرویس میزبانی وب کاربران دیگر نیز وجود دارد. منابع این سرور بین شما و دیگر کاربران تقسیم میشود. در این شرایط شرکت هاستینگ به جای اینکه منابع را تقسیم کند، به اندازه ای که امکان پشتیبانی آن توسط سرور وجود داشته باشد؛ این موضوع را در نظر می گیرد که تمام کاربران سرور هم زمان باید از فضا و ترافیک ماهانه اختصاص داده داده شده استفاده نمی شود. پس کاربری که خرید هاست نامحدود را انجام داده است، می تواند مازاد مصرف خود را از منابع اختصاص داده شده به کاربران دیگر استفاده کند.

ویژگی های هاست نامحدود پر سرعت و قوی

ویژگی های هاست نامحدود پر سرعت و قوی

Unlimited hosting هم دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که خرید را برای کاربران بیشتر می کند. با در نظر گرفتن اینکه مردم در هنگام خرید هاست به قوی بودن و پر سرعت بودن آن توجه بسیار زیادی می کنند و معمولا به دنبال فضای ذخیره سازی بسیار زیادی هستند، به سمت این مدل هاست بی نهایت می روند.

هاست نامحدود در شرکت ارائه دهنده خدماتی هاستینگ سرورکلیک به صورت رایگان و با قیمت مناسب عرضه می شود و شما می توانید با اطمینان خرید خود را از این سایت انجام دهید. مهم ترین ویژگی که برای این مدل هاست در نظر گرفته شده است، هاستی با حجم دیسک بالا و پهنای باند بی نهایت می باشد. بسیاری از مشتریان هاست نامحدود را با همین دو خصوصیات می شناسند.

معمولا هاست نامحدود برای کاربرانی مورد استفاده قرار می گیرد که سایتی با میزان اطلاعات بسیار زیادی را ایجاد کرده اند. سایت های فروشگاهی و سایت هایی که حجم اطلاعات و فایل های زیادی دارند، برای اینکه بتوانند به درستی اطلاعات خود را مدیریت و پشتیبانی کنند، از هاست های نامحدود با پهنای باند بالا استفاده می کنند. این یکی از مزیت هایی است که می توانیم برای این مدل هاست نام ببریم.

خرید هاست نامحدود ارزان

خرید هاست نامحدود ارزان

برای نمونه می توانیم به کسب و کارهایی اشاره کنیم، که میزان زیادی فیلم و موزیک و در سایت خود جهت دانلود قرار می دهند. مدیران این سایت ها می توانند از Unlimited hosting دانلود برای میزبانی از سایت خود استفاده کنند. با توجه به اینکه فیلم و ویدئو و موزیک، برای ذخیره سازی نیاز به حجم بسیار بالایی دارد و فضای زیادی را پر می کند، با هاست نامحدود با پهنای باند و فضای دیسک بالا، سازگاری خواهد داشت.

التبه توجه داشته باشید که این مدل میزبان همیشه به صورت نامحدود در اختیار شما قرار نخواهد گرفت و گاهی ممکن است فضایی که در اختیار شما قرار داده می شود، پس از مدتی به پایان رسد و شما می توانید در این زمان هاست خود را ارتقاء دهید. اگر چندین سایت روی یک سرور نامحدود قرار بگیرد به مرور زمان سرعت میزبانی کاهش پیدا خواهد کرد و در برخی موارد ممکن است پشتیبانی به درستی صورت نگیرد.

در این مقاله درمورد اینکه هاست نامحدود چیست برای شما توضیح دادیم. شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد بهترین هاست نامحدود رایگان و ارزان قیمت را با بالاترین سرعت و پهنای باند بالا، سفارش و خریداری کنید و به صورت 24 ساعته با امینت بالا سایت خود را پشتیبانی کنید.

مشخصات هاست نامحدود

  • کنترل پنل محبوب سی پنل
  • سیستم عامل مناسب با امنیت بالا
  • مولتی پردازنده ها
  • آنتی دیداس سخت افزاری و نرم افزاری
  • داشتن هارد پر سرعت
  • سرعت رم بسیار بالا


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Comments

  1. حسن نوروزی 09/04/1399 در 04:22- پاسخ دادن

    سلام
    من دوتا سایت راه اندازی کردم و توی انتخاب هاست موندم و نمیدونم چه هاستی انتخاب کنم. حجم اطلاعات و فایل های سایتم خیلی زیاده و من اطلاعات کاملی در مورد هاست نامحدود ندارم. بیشتر نظرم روی هاست لینوکس و اشتراکی بود که بعید میدونم خوب باشه.. اگه میشه راهنمایی کنید.

  2. احمد کریمی 09/04/1399 در 04:25- پاسخ دادن

    روزتون بخیر
    برای یک سایت فروشگاهی از هاست لینوکس استفاده کنیم بهتره یا همون هاست فروشگاهی ؟چون من تا الان تعریف زیادی از هاست لینوکس شنیدم از هم نظر سرعت و هم از نظر امنیت .
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

وب سرور nginx
سرور

وب سرور Nginx چیست؟

وب سرور Nginx چیست؟ در ان مقاله در وب سایت سرورکلیک؛ قصد داریم تا درباره انجین ایکس صحبت کنیم. NGNIX (انجین ایکس Engine-X) در واقع وب سروری متن باز است که

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد