چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

چه هاستی برای وردپرس مناسب است ؟

چه هاستی برای وردپرس مناسب است ؟ سوالی که این روزها برای تمام کاربران و وب مسترهای فضای مجازی برای راه اندازی سایت و یا کسب و کار آنلاین خود با آن مواجه میشوند این است که بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید هاست وردپرس چه نکاتی باید در نظر گرفته شود. هاست مخصوص وردپرس تا چه اندازه می تواند نیازهای وب سایت مورد نظر را برطرف کند؟ این مقاله از سایت سرورکلیک به بررسی موارد مورد نیاز برای خرید هاست ورپرس پرداخته شده است.

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟ : سرعت، قدرت و قابل اعتماد بودن از اصلی ترین و برترین ویژگی های هاست مناسب وردپرس است. در اصل ما به این موارد احتیاج داریم تا سایت خود را در یک بستر مناسب از نظر سرعت، امنیت و قابل اعتماد بودن از نظرحریم شخصی کاربران و داده ها آنها و همچنین داده های سایت خود بپردازیم. نیازهای شما در انتخاب هاست مناسب وردپرس یک عامل خیلی مهم تر در انتخاب درست شما از WordPress Host است. شاید جالب باشد که در هر موضوع و دسته بندی ویژه ای این احتیاجات بنا بر شرایط موجود در اولویت قرار می گیرند. شما اگر تمامی عوامل مناسب را در نظر بگیرید، از جهت هزینه کلی که برای خرید هاست مخصوص وردپرس صرف می کنید شما را کمک زیادی می کند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

در انتخاب هاست مناسب وردپرس همیشه دقت لازم را داشته باشید تا به شرایط عادی بر اساس نیازهای خود که توسط شما تعیین می شود برسید. در سرورکلیک به بررسی مواردی که به صورت کلی برای انتخاب هاست مناسب برای وردپرس وجود دارد بپردازیم.

بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که میدانید وردپرس به عنوان یکی از بهترین سایت سازها و پلتفرم های مدیریت محتوا می باشد که در جهان شناخته میشود. سرعت، قدرت و قابل اطمینان بودن از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهای هاست مناسب وردپرس است. در واقع ما به این موارد نیاز داریم تا بتوانیم سای خود را در یک بستر مناسب از نظر سرعت، امنیت و قابل اطمینان بودن برای کاربران خود ارائه دهیم. یک عامل بسیار مهم تر وجود دارد تا شما بتوانید به یک انتخاب درست از هاست مناسب برسید و آن هم چیزی نیست جز نیازهای شما در انتخاب هاست مناسب وردپرس، شاید برایتان جالب باشد اما درهر موضوع و دسته بندی های مختلف شرایط در اولویت می باشند. چرا که همین نیازها و شرایط شما هستند که می توانند شما از نظر هزینه های بسیار زیاد برای خرید هاست مخصوص وردپرس نجات دهند.

هاست چیست؟

هاست چیست؟ یکی از سوالاتی که برای تمام وبمستران به وجود می آید، شاید تمام شما فکر کنید که راه اندازی و ایجاد یک سایت کار راحتی است و فقط نیاز به تجربه و علاقه دارد، در حالی که این تصور تا حدود اشتباه است. شما زمانی می توانید یک سایت حرفه ای و قوی راه اندازی کنید، که بتوانید سه فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. که یکی از آن ها هاست، می باشد.

برای اینکه بتوانیم در ادامه مطلب تمامی موارد را به درستی یاد بگیریم لازم است بدانیم هاست چیست چه کاربردی دارد؟  هاست فضایی برای فایل ها، تصاویر، ویدئو ها، کد های مورد نیاز شما است تا بتوانید آنها را  آپلود کرده و در اختیار کاربر قرار دهید. هاست ها فضایی از سرور هستند که شما باید اطلاعات مربوط به سایت خود را در آن ها ذخیره و نگه داری کنید. تا بتوانید به راحتی آن ها را مدیریت کنید. هاست ها با توجه به کاربردهایی که دارند در انواع متنوعی به فروش می رسند.

انواع هاست:

وردپرس چیست؟

هاست مناسب برای وردپرس

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟ خرید هاست مناسب برای مدیران وب سایت همواره  مبحثی چالش برانگیز است؛ چرا که تنها با شناخت درست انواع هاست ورد پرس میتوانید انتخابی درست و مطابق با نیازتان داشته باشید. در این مقاله از سایت سرورکلیک، ابتدا به بررسی تعریف هاست، وردپرس، انواع هاست، انواع وردپرس میپردازیم؛ تا بتوانید با داشتن اطلاعات کافی هاست موردنیاز خودتان را تهیه کنید.

پیش نیازهای هاست میزبان وردپرس

  • سیستم عامل و کنترل پنل
  • فضای میزبانی
  • پهنای باند و ترافیک
  • بک آپ گیری و پشتیبانی از سایت
  • امنیت اطلاعات

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای شخصی است که به شما امکان میدهد بدون کد نویسی و صرف هزینه زمانی و مالی زیاد سایت شخصی یا فروشگاهی خود را داشته باشید. کار با وردپرس بسیار ساده است و در زمینه محتوا گذاری تنها کافی است با اصول وبلاگ نویسی آشنا باشید. در این مقاله میخواهیم در مورد هاست وردپرس چیست؟  و همچنین بهترین هاست برای وردپرس برای شما عزیزان توضیح دهیم. همچنن نیازی نیست تا شما خودتان قالب طراحی کنید، میتوانید از قالب های آماده استفاده کرده یا یک قالب خریداری کنید.

ورد پرس برای سایت های زیر قابل استفاده است:

  • وبلاگ
  • وب‌سایت تجارت الکترونیک
  •  وب‌سایت فروشگاهی
  • وب‌سایت کسب و کار
  • وب‌سایت عکاسی و شخصی
  • وب‌سایت موسیقی
  • وب‌سایت خبری

مشخصات هاست مناسب وردپرس

هاست وردپرس چیست؟

در خرید هاست تفاوتی که بین هاست وردپرس وجود دارد؛ بهینه سازی آن برای تنظیمات مربوط به وردپرس است. سرویس هاست کارایی و ایمنی بهتری را برای اینگونه سایت ها فراهم میکند. هاست وردپرس، به نسبت سایر هاست ها می تواند کارایی بیشتری داشته باشد. این نوع host به دلیل اینکه نصب بسیار راحتی دارد می تواند راحتی کار را برای کاربران دو چندان کند. این روزها بیشتر وبمستران از هاست های وردپرس لینوکسی استفاده می کنند.

موارد لازم برای استفاده از هاست وردپرس

حداقل امکانات مورد نیاز در هاست  php  نسخه 5.2 به بالا ، MY SQL  نسخه 5.0 به بالا است. برای کارآیی و عملکرد بهتر سایت یکی از بهترین گزینه ها  سرویس‌های لینوکسی مانند سی‌پنل و دایرکت ادمین است.

در آموزش خرید هاست و دامین رایگان باید به عملکرد، آشنایی کاربر، فضای مورد نیازتان توجه کنید چرا که هر  هاست با سرویس های محدودی ارائه میشود که یکی از آن سرویس ها میزان فضای لازم شما است. اگر سایت شما در آینده به هاست با فضای بیشتری نیاز دارد بهتر است از خیر سرویس های رایگان سایت بگذرید!. این بستگی به این دارد که سایت شما از نوع فروشگاهی است یا صرفا آموزش متنی است؛ یا تعداد زیادی ویدئو را شامل میشود.

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟

بهترین هاست برای وردپرس چیست؟

راه اندازی وردپرس روی هاست

قبل از راه اندازی وردپرس روی لوکال هاست، به خاطر داشته باشید که نیاز به انتخاب سرویس درست هاست دارید. در این مطلب آموزش خرید هاست وردپرس، به بررسی انواع هاست میپردازیم.

انواع هاست وردپرس:

در بررسی انواع هاست وردپرس میتوان به لبنوکسی بودن یا ویندوزی بودن و یا نوع سرویس هاست پرداخت. درخرید هاست برای سایت وردپرس باید به نوع کسب و کار خود، اگر از سایت های فروشگاهی هستید توجه کنید. اگر تازه کار هستید سرویس اشتراکی گزینه مناسبی است. سرویس های اشتراکی: این سرویس ها برای سایت های هایی مناسب است که کاربرانشان زیاد نیست، چرا که در این نوع هاست یک هاست برای چند سایت استفاده میشود.

Dedicated (هاست اختصاصی):

این سرویس نسبت به سرویس اشتراکی قابلیت اطمینان بالاتری برای سایت دارد. اگر سایت شما بیش از 100 هزار بازدید در ماه دارد بهتراست از این نوع هاست استفاده کنید. توجه داشته باشید که در زمان هایی خاص که ترافیک سایت بالا میرود سرور شما باید قدرت کافی را داشته باشد.

مشکل خرید هاست اختصاصی برای وردپرس: اگر توانایی و دانش لازم کار با نرم های سیستمی را دارید این نوع هاست برای شما مناسب است در غیر اینصورت دچار مشکلاتی در کار با این سیستم ها میشوید.

از جمله مشکلات هاست های اختصاصی درگیر شدن کاربر با مسائل سخت افزاری است پس در جواب اینکه، چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟ امکانات و تخصص های لازم، بودجه شما برای خرید هاست، قابلیت ها مورد نیاز وب سایتتان اهمیت دارد. در خریدهاست، cpanel  انتخابی شما اهمیت دارد. اگر از cpanel  اختصاصی استفاده میکنید، صرفا برای سایت هایی با خرید بالا و سایت هایی که قابلیت امنیت اتصال برای انها مهم است باید این کار برای شما صرفه لازم را دارد. در غیر اینصورت، در خرید هاست و دامین هزینه اضافی خواهید کرد.

راهنمای خرید هاست

VPS (هاست مجازی)

در این نوع هاست که از حالت هاست اشتراکی قوی تر است، شما بخشی از یک سیستم را در اختیار دارید.

برای ارتقای امکانات خود از حالت اشتراکی خرید هاست vps  گزینه مناسبی است.

هاست های ابری

هاست های ابری قابلیت اطمینان مناسبی دارند. در این هاست ها منابع چندین سرور با یکدیگر در شبکه قرار دارد. در صورت ایجاد مشکل در یکی ازمنابع از منبع دیگری استفاده میشود. امروزه سیستم های VPS مشتریان خود را غالبا از دست داده و کاربران تمایل بیشتری به استفاده از هاست های ابری پیدا کرده اند.

استفاده از هاست رایگان برای وردپرس

در توضیح درست یا غلط بودن اینکار باز هم مهم نیاز سنجی شما است. اگر در ابتدای کار هستید میتوانید از هاست های رایگان استفاده کنید؛ هاست رایگان بیشتر برای تست و راه اندازی اولیه سایت مناسب است. تنها در صورتی مفید است که شما بتوانید فایل های خود را بعدا وارد هاست اختصاصی خود کنید. اگر فایل های دانلودی شما زیاد است، این هاست به شما توصیه نمی شود.

مشخصات هاست مناسب وردپرس

  • سیستم عامل و کنترل پنل قدرتمند
  • فضای میزبانی
  • پهنای باند و ترافیک
  • بکاپ گیری و پشتیبانی از سایت
  • امنیت اطلاعات
  • ارائه منابع پردازشی و قدرت بالا

چه چیزی در خرید هاست مهم است؟

چه چیزی در خرید هاست مهم است؟

در جواب به این سوال در گام اول با توجه به نوع سایتتان و اهمیت موارد زیر هاست خوب و مناسبی برای سایت  انتخاب کنید. شما باید با در نظر گرفتن نوع سایت خود و میزان اطلاعاتی که دارید، هاست مورد نیاز خود را با سرعت بالا و قدرت زیاد خریداری کنید. از جمله مهم ترین مواردی که می تواند روی خرید نوع هاست شما تاثیر داشته باشد و به عنوان راهنمای خرید هاست باشد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

در خرید هاست به چه نکاتی دقت کنیم:

  • فضای میزبانی
  • پهنای باند (ترافیک)
  • پارک دامین
  • ادان دامین
  • ساب دامین
  • تعداد دیتابیس

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

مشخصات هاست مناسب وردپرس

از چه شرکتی هاست بخریم؟ برای سایت های پر بازدید همیشه شرکت هایی را انتخاب کنید که قابلیت اطمینان و امنیت بالایی دارند. چرا که با افزایش ترافیک، در صورتی که هاست جوابگوی نیاز کاربران نباشد، سرور داغون خواهد شد!. همان طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد ملزومات هاست وردپرسی پی اچ پی و مای اسکیو ال است. سایر موارد در انتخاب هاست وردپرسی را نوع و هدف شما از سایت تعیین میکند.

نصب وردپرس روی هاست نیز از سایت هایی که cms  اختصاصی دارند بسیار راحت تر است فقط توجه داشته باشید که بهتر  است همیشه اطلاعات خود را مرتب و طبقه بندی شده قرار دهید تا در صورت نیاز به تغییر هاست به مشکل برنخورید. به دلیل استفاده وردپرس به راحتی میتوانید از سرور های لینوکسی استفاده نمایید . سرور های ویندز به کسانی که با asp  سایت خود را طراحی کرده اند پیشنهاد میشود.

سرور های لینوکس مناسب برای خرید هاست وردپرس:

  • Cpanel
  • Dairectadmin
  • Kloxo
  • H-sphere
  • Vhcs

با توجه به مقاله بالا شما میتوانید برای سایت های وردپرسی از هاست هایی استفاده کنید که PHP , MYSQL  را پشتیبانی کنند. از بهترین نوع این نوع سرور ها سرورهای لینوکسی وردپرس هستند. امیدواریم راهنمای خرید هاست وردپرس به شما در انتخاب هاست مناسب وردپرس کمک کرده باشد. برای خرید هاست مورد نیازتان میتوانید از صفحه سایت سرور کلیک اقدام به بررسی و خرید نمایید.

امیدواریم با بررسی هایی که در سایت سرورکلیک برای ویژگی های بهترین هاست وردپرس صورت گرفته است، توانسته باشید یک هاست مناسب انتخاب کنید و رضایت کامل از آن داشته باشید.

امیدواریم با بررسی ویژگی های بهترین هاست وردپرس بتوانید یک هاست خوب را برای سایت خود انتخاب کنید؛ و به رضایت کاملی از آن برسید. همانطور که می دانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار محبوب و پیشرفته می باشد این سیستم مدیریت محتوا برای ارائه بهترین بازخورد به مدیریت سایت ها و سازگاری با تمام قالب ها و افرونه های پیشرفته در سطح اینترنت قرار گرفته است که شما می توانید یک هاست بهینه ومناسب را برای وردپرس خود تهیه کنید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

3 Comments

  1. سهیل سیدی 21/03/1399 در 12:23- پاسخ دادن

    سلام و وقت بخیر
    آیا سرورهای داخلی میتونن از سرورهای خارجی هاست بگیرن برای سایت های داخلی ولی پشتیبانیش با خودشون باشه، یعنی اگه مشکلی پیش آمد خودشون پیگیری کنند؟ آیا سرور مجازی همین معنی رو میده؟
    اگر امکان داره یه مقاله درمورد سرورهای مجازی بزنید. خیلی ممنون

  2. ایمان 29/03/1399 در 15:33- پاسخ دادن

    سلام خیلی از برند های معتبر طراح سایت مخالف سایت وردپرس هستند توصیه شما برای سایت خرید آنلاین کیف و کفش چیه؟

  3. نادیا علوی 09/04/1399 در 06:15- پاسخ دادن

    واسه سایت هایی که وردپرسی هست حتما باید از هاست وردپرس استفاده کنیم؟
    استفاده کردن از هاست لینوکس جواب نمیده؟ چون من هاست لینوکس خریدم و فروشگاهم وردپرسیه

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

سرور مجازی فارکس
سرور

سرور مجازی فارکس چیست؟

فعالیت در بازارهای مالی بین المللی با توجه به اینکه برای افراد درآمد های دلاری به همراه دارد، این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به عنوان مثال، افراد

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد