اهمیت خرید هاست مناسب در طراحی وب سایت چقدر است؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

اهمیت هاست خوب در طراحی سایت

اهمیت هاست خوب در طراحی سایت

اهمیت خرید هاست مناسب در طراحی وب سایت

اهمیت خرید هاست مناسب در طراحی وب سایت: امروزه یکی از مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کار های مختلف، داشتن یک وب سایت خاص برای خود است. تعداد زیادی از کسب و کار ها نیز به طور کلی، اینترنتی هستند و صاحبان این کسب و کار ها حتی یک مغازه کوچک نیز ندارند.

امروزه همه کسب و کار ها نیاز دارند تا در شبکه های اجتماعی، دنیای اینترنت و در تمامی بخش های مختلف دنیای دیجیتال حضور داشته باشند. بسیاری از افراد بعد از شنیدن نام یک مغازه یا کسب و کار، به سرعت به دنبال اطلاعات آن در شبکه های مجازی مختلف می گردند یا دنبال وب سایت آن مغازه می گردند.

داشتن یک وب سایت خوب برای بیزنس خود، یکی از مهم ترین ویژگی های بهتر بودن شماست و وب سایت شما، باید هاست مناسبی نیز داشته باشد. در ادامه این مقاله در وب سایت سرورکلیک، قصد داریم تا ویژگیهای یک هاست خوب را برای شما شرح دهیم و همچنین بررسی کنیم که چگونه یک هاست خوب و مناسب می تواند به بهتر شدن سایت شما کمک کند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

 

هاست چیست؟

اگر در زمینه طراحی وب سایت، کمی دانش داشته باشید، احتمالا با اهمیت یک هاست خوب برای سایت آشنا هستید؛ اما اگر دنیای وب آنچنان نمی شناسید و با تازگی دارید وارد آن می شوید، بهتر است هاست را بشناسید.

هاست ها در واقع پایگاه داده ها و اطلاعات وب سایت شما در اینترنت هستند. یک هاست، سروری است که یک میزبان در اختیار شما قرار می دهد تا Data مورد نظر خود را در آن منتشر کنید و در واقع شخصی که سایت شما را در اینترنت پیدا می کند، در واقع وب سایت شما از روی هاست برای آنها اجرا می شود.

در واقع میزبان های مختلف، یک سرور در مکانی تهیه می کنند و آن را به عنوان انواع مختلف هاست، در اختیار افراد قرار می دهند.

 

اهمیت خرید هاست مناسب چیست؟

خرید یک هاست مناسب قطعا یکی از تاثیر گذار ترین نکات در خوب بودن یک سایت است. وقتی که یک هاست مناسب برای سایت خود خریداری می کنید، تاثیرات بسیار زیادی روی سایت شما خواهد داشت. برای مثال، وقتی هاست شما، مناسب باشد، روی سرعت، قدرت و در کل عملکرد سایت شما تاثیر فراوانی دارد. یا برای مثال فایل های پشتیبانی که میزبان از سایت شما می گیرد تا اطلاعات شما نپرد، نیز یکی دیگر از نشانه های یک هاست خوب است. اما یک هاست خوب، چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه قصد داریم تا این نکته را بررسی کنیم.

 

ویژگی های یک هاست مناسب برای طراحی وب سایت

  1. تاثیر در عملکرد وب سایت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در خرید هاست نیز باید به آن دقت داشته باشید این است که، آیا این هاست، می تواند تاثیر مناسبی روی عملکرد سایت داشته باشد؟ معمولا سرعت، قدرت و مدت زمان Uptime یک سایت به هاست آن بستگی دارد و همه اینها روی عملکرد سایت، تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث می شود سایت شما کاربر پسندی بالایی داشته باشد که این موضوع برای گوگل خیلی مهم است.

امنیت هاست و سایت شما

  1. امنیت هاست

میزان امنیت یک هاست در انتخاب آن تاثیر بسیار زیادی دارد. باید بررسی کنید که شرکت در برابر هکر ها و خطرات هک شدن چه برنامه ای دارد. به هر حال امنیت سایت شما و این موضوع که هاستی که شما خریداری کرده اید، در مقابل خطر هک شدن چقدر مقاوم است و فایروال هاست شما تا چه حد خوب و مناسب است نیز یکی از ویژگی های مهم هاست است.

 

  1. تهیه فایل پشتیبان توسط هاست

اینکه هاست شما، به طور دوره ای از اطلاعات سایت شما فایل پشتیبان یا به اصطلاح Backup بگیرد تا بتوانید در صورت رخ دادن حادثه ای مانند هک شدن یا حذف شدن تصادفی اطلاعات، آن را برگردانید نیز، یکی از ویژگی های مهم در یک هاست است. شما باید توجه داشته باشید که این ویژگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

  1. خدمات پشتیبانی میزبان

اینکه سرویس میزبانی هاست شما، در موقع بروز مشکل، پشتیبانی خوبی در اختیار شما قرار دهد و سوالات شما را به خوبی پاسخ دهد یا تلاش کند تا بتواند مشکلات شما را به خوبی حل کند، یک ویژگی خیلی خوب برای هاست شماست و این مزیت نیز می تواند به شما در انتخاب سرویس هاست برای سایت خود، کمک بکند.

 

  1. ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات

این مورد یکی از معیار هایی است که کاملا به خود شما بستگی دارد. شما می توانید با مشورت شخصی که برای شما سایت را طراحی می کنید به نتیجه برسید که چقدر فضا نیاز دارید تا اطلاعات مورد نظر خودتات را در آن به اشتراک بگذارید.

 

  1. فضا و پهنای باند

پهنای باند هاست شما نیز، یکی از معیار های مهم در انتخاب هاست است. پهنای باند یک هاست، کیفیت و سطح ترافیک و داده مجاز آن برای انتقال داده در بین سایت را توصیف می کند که ویژگی بسیار مهمی برای هاست ها می باشد.

زمان آپ تایم سرور

  1. مدت زمان Uptime سرور

Uptime به این معناست که سایت شما در چند درصد از ساعات روز می تواند به مشتریان سرویس بدهد. هر چه این درصد بالاتر باشد، هاست شما، در زمان های بیشتری سایت را نگه می دارد و این روی سئو سایت شما نیز تاثیر گذار است. برای مثال مقدار آپ تایم در یک سایت فروشگاهی مانند آمازون باید بسیار بالا باشد تا بتواند در تمام ساعات شبانه روز به تمام افراد جهان خدمت ارائه دهد.

 

  1. انعطاف پذیری هاست

انعطاف هاست شما نیز یکی از مهم ترین معیار ها در خرید هاست می باشد. این ویژگی هاست، درباره این است که همزمان چند نفر می توانند از سایت شما دیدن کنند، که طبیعتا هر چه هاست شما در این موضوع نیز قوی تر باشد؛ برای سایت شما بهتر است.

 

  1. دسترسی

سرویس های میزبانی که هاست را در اختیار شما قرار می دهند، باید یک پنل مدیریت مناسب و در دسترس را به شما ارائه بدهد تا بتوانید به راحتی سایت خود را کنترل کرده و اطلاعات لازم را در آن منتشر کنید.

 

  1. نوع هاست

نوع هاست شما نیز یکی دیگر از مهم ترین معیار های انتخاب یک هاست است و سرویسی که میزبانی هاست شما را در اختیار دارد، باید این توانایی را داشته باشد که نوع هاستی که مورد نظر دارید را برایتان آماده کند و در اختیارتان قرار دهد.

انواع هاست های مختلف عبارت اند از:

 

  1. قیمت مناسب هاست

یکی دیگر از ویژگی هایی که از اهمیت زیادی در بین ما ایرانیان برخوردار است و برای ما خیلی مهم است، قیمت هاست است. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که، قیمت پایین و ارزان یک هاست، هیچ گاه یک مزیت نیست و شما نباید فریب این نوع از تبلیغات را بخورید. شما باید، به دنبال خرید یک هاست با قیمت مناسب باشید، نه خیلی گران و نه به شدت ارزان، این ویژگی نیز، یکی از معیار های مهم در خرید هاست می باشد.

خرید هاست در سرورکلیک

خرید هاست های مناسب در سرورکلیک

اگر شما قصد دارید یک هاست خوب و با کیفیت برای سایت خود خریداری کنید؛ می توانید، این کار را در وب سایت خرید هاست سرورکلیک، انجام دهید. شما می توانید انواع هاست های مختلف نظیر هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس یا انواع مختلف هاست را با قیمت مناسب، امنیت بالا، پهنای باند خوب و پشتیبانی عالی خریداری کنید و سایت های خود را بالا بیاورید.

 

چرا باید برای سایت خود، هاست مناسب بخریم؟

سایت یا اکانت شما در شبکه های اجتماعی می توانند از مهم ترین سرمایه گذاری های شما در رسیدن به موفقیت باشند و به شما در رسیدن و موفقیت و ثروت کمک کنند. اما امروزه رقابت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به دلیل وجود رقیب های زیاد، بسیار سخت شده، اما وب سایت ها، می توانند یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای کسب و کار شما باشند.

شما می توانید با یک سایت خوب، کسب و کار خود را تا حد بسیار جلو بیاندازید؛ اما برای طراحی یک سایت عالی، نیاز به یک هاست خیلی خوب و مناسب دارید. برای تهیه یک هاست مناسب نیز، شما باید بدانید یک هاست مناسب چه ویژگی هایی دارد. در واقع اهمیت خرید یک هاست مناسب در طراحی و بهبود سایت شما بسیار زیاد است و باید آن را خیلی جدی بگیرید.

ویژگی هایی که در این مقاله در سایت سرور کلیک به آنها اشاره شد، از دلایل اهمیت بسیار هاست شما در بهتر کردن عملکرد سایت شما هستند و با شناخت آنها و بررسی دقیقشان، می توانید بهترین هاست مناسب برای سایت خود را خریداری کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

يك ديدگاه

  1. مژده 19/09/1399 در 08:37- پاسخ دادن

    من نمیدونستم هاست انقدر میتونه مهم باشه و خب مطمئنا از جایی که هک نشه و اینا خیلی بهترم هست برای همین به نظرم با تحقیق کردن برای پیدا کردن هاست مناسب در طراحی وب سایت میشه روی سرورکیلیک حساب باز کرد

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

هاست اشتراکی ایران
وبلاگ

هاست اشتراکی ایران

هاست اشتراکی چیست؟ زمانی که شما تصمیم به راه اندازی یک وبسایت دارید، انتخاب پلن هاستینگ وب سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید محتوای مورد نظر خود را

ادامه مطلب »
خرید هاست Plesk
هاست

خرید هاست Plesk و مزیت های آن

اگر به دنبال راه‌کاری اقتصادی و موثر برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود هستید خرید هاست پلسک انتخاب مناسبی است. پلسک نوعی از هاست محسوب می‌شود که در آن از کنترل پنل

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد