اتصال هاست دانلود به سایت وردپرس

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

اتصال هاست دانلود به سایت وردپرس

اتصال هاست دانلود به سایت وردپرس

اتصال هاست دانلود به سایت وردپرس: راه های زیادی برای اتصال هاست دانلود به سایت وردپرسی می باشد که یکی از آن ها افزونه ها و یا پلاگین های خود وردپرس است یکی از بهترین افزونه های اتصال هاست دانلود به سایت وردپرس Upload to FTP می باشد. در مقاله اتصال هاست دانلود به سایت وردپرسی در سایت سرور کلیک به مواردی چون هاست دانلود چیست؟ اتصال هاست وردپرس به هاست دانلود، آموزش اتصال هاست دانلود به وردپرس، انتقال فایل های قدیمی به هاست دانلود می پردازیم.

در صورتی که شما هم یک سایت وردپرسی دارید بی شک این سوال برایتان پیش آمده است که اتصال هاست دانلود به وردپرس چگونه است؟ اموزش اتصال هاست دانلود به وردپرس می تواند در این زمینه به شما کمک کند. علاوه بر این برای مدیریت بهتر سایت وردپرسی خود می توانید از سایر آموزش هایی که در سایت سرورکلیک ارائه شده است مانند آموزش نصب و تغییر فونت قالب و داشبورد وردپرس، آموزش آپدیت دستی وردپرس، نصب وردپرس روی هاست سی پنل و … نیز استفاده کنید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

هاست دانلود چیست؟

 

هاست دانلود چیست؟

هزینه هاست دانلود به سنبت هاست اشتراکی ارزان تر است و فضای بسیار بیشتری را دارد اختیار شما قرار می دهد، اگر شما بتوانید ماهیانه با 50 هزارتومان، یک هاست 1 گیگ را خریداری کنید؛ این امکان را دارید که با همان قیمت یک هاست دانلود 50 گیگ خریداری کنید، ولی تفاوتی هست با بقیه هاست ها این است که نمی توانید روی آن وردپرس نصب کنید و فقط می توانید برای ذخیره فایل های وب سایتتان از آن استفاده کنید.

پس تا به الان با تفاوت این دو هاست آشنا شدید، می توانید به راحتی وردپرس خودتان را به هاست دانلود متصل کرده و رسانه های وردپرس از جمله: تصاویر، فیلم و صوت ها، به جای اینکه هاست معمولی ذخیره شود، در هاست دانلود ذخیره می شود.

نحوه اتصال وردپرس به هاست دانلود چندان دشوار نیست و شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. آموزش اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود شامل دو روش می شود که عبارتند از آموزش اتصال هاست دانلود به وردپرس بدون افزونه و اتصال هاست دانلود به وردپرس با استفاده از افزونه.

چه زمانی متوجه می شوید که یک سایت هاست دانلودی دارد؟ به عنوان مثال شما وقتی وارد سایت سرور کلیک می شوید یک عکس را با کلیک راست و انتخاب گزینه«Open In New Tab» کلیک کنید در قسمت URL مشاهده خواهید کرد که به جای اینکه تصویر با URL سرور کلیک لود شود با Serverclick.com/wp-content/uploads لود می شود.

شرکت سرور کلیک به عنوان بهترین شرکت هاستینگ در ایران با ارائه خدمات با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب به شما در زمینه خرید هاست پرسرعت کمک می کند. علاوه بر خرید هاست دانلود برای خرید هاست لینوکس، خرید هاست ویندوزی، خرید هاست فروشگاهی و … نیز می توانید از خدمات مقرون به صرفه و مناسب این شرکت هاستینگ استفاده کنید. در ادامه این مطلب به آموزش اتصال رسانه وردپرس به هاست دانلود به صورت کامل می پردازیم.

اتصال وردپرس به هاست دانلود

اتصال وردپرس به هاست دانلود

در صورتی که قصد دارید در سایت خود موزیک، ویدیو و … آپلود کنید پس نیاز به یک هاست دانلود دارید و با اتصال هاست دانلود به وردپرس به راحتی می توانید تمامی فایل های مورد نظرتان را در هاست دانلود ذخیره نمایید. اتصال هاست دانلود به وردپرس چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال به اموزش اتصال هاست دانلود به وردپرس که در زیر آمده است دقت کنید.

برای اینکه بتوانید  هاست وردپرس را به هاست دانلود خود متصل کنید و یا تداخلی از نظر پلاگین نداشته باشید تمامی پلاگین ها را غیرفعال کنید.

وقتی وارد رسانه می شوید گزینه افزودن می زنید و یک تصویر را آپلود می کنید، این تصویر حتما در بخش رسانه و در پوشه wp-content/uploads آپلود می شود، یعنی این تصویر در هاست اصلی آپلود شده و این حالت بهترین حالت ممکن برای وردپرس می باشد و پیشنهاد می کنیم که از همین حالت استفاده کنید.

اما اگر هاست معمولی به هر دلیلی فضا ندارد و شما دوست دارید که در هاست دانلود خود این فایل ها را داشته باشید، می توانید از چند پلاگین استفاده کنید؛ بهترین افزونه هایی که می توانید از آن استفاده کنید؛ Upload To FTP می باشد. می توانید با یک سرچ کوچک این پلاگین را بدست آورید.

نحوه اتصال وردپرس به هاست دانلود با استفاده از افزونه به این شکل است که ابتدا باید منوی افزونه در پیشخوان وردپرس را باز کرده و افزونه Upload to FTP را بر روی سایت خودتان نصب کنید. حالا باید از طریق گزینه Upload to FTP در منوی تنظیمات وردپرس به تنظیمات افزونه وارد شوید. در این قسمت باید اطلاعات خواسته شده را برای اتصال هاست دانلود به وردپرس وارد کنید.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد انتخاب و خرید هاست مناسب، قبل از خرید هاست باید به درستی بدانید اهمیت خرید هاست مناسب در طراحی وب سایت چقدر است؟ در آموزش های سرور کلیک با پاسخ به سوال های مهمی مانند بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟ هاست ویندوز بهتر است یا لینوکس؟! و به طور کلی هر آن چه که لازم است قبل از خرید هاست بدانید  را بیان کرده ایم.

آموزش اتصال هاست دانلود به وردپرس بدون افزونه

آموزش اتصال هاست دانلود به وردپرس بدون افزونه

  • نحوه اتصال وردپرس به هاست دانلود در این روش به اینگونه است که باید هاست دانلودی با نام ساب دامنه تهیه کنید.
  • در بخش zone editor در کنترل‌ پنل سی پنل یک A Record به نام ساب دامنه و آی پی هاست دانلود به وجود آورید.
  • قسمت Name را با ساب دامنه هاست دانلود پر کنید.
  • قسمت TTL را با عدد ۱۴۴۰۰ پر کنید.
  • گزینه A را در قسمت Type انتخاب کنید.
  • قسمت Address را با آی پی سرور هاست دانلود پر و روی Add Record کلیک کنید.

در مقاله اتصال هاست دانلود به سایت وردپرس در سایت سرورکلیک شما موضوعات مختلفی از جمله پلاگین بسیار خوب و بدون باگ های وردپرسی می توانید هاست دانلودی خود را با وردپرس خود اتصال دهید و همچنین می توانید به صورت دستی در پنل وردپرس خودتون اقدام به اتصال نمایید در نظر داشته باشید که از سایت معتبر افزونه Upload To FTP را دانلود نمایید تا کد های مخرب نداشته و امنیت سایت شما حفظ شود. در این مقاله موضوعاتی از قبیل: اتصال وردپرس به هاست دانلودی، هاست دانلود چیست؟ پرداختیم

منبع https://www.wikihow.com/Upload-Files-to-an-FTP-Server

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

يك ديدگاه

  1. توسلی 09/04/1401 در 12:30- پاسخ دادن

    خیلی کمک کرد ممنون

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد