خرید هاست لینوکس ایران

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست لینوکس ایران

خرید هاست لینوکس ایران

خرید هاست لینوکس ایران

هاست لینوکس ایران مناسب برای اجرا کردن نرم افزارهایی می باشد که با زبان برنامه نویسی PHP ، HTML ، css و دیگر زبان های متن باز نوشته شده اند. در این سرویس امکان میزبانی انواع نرم افزارهای مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و … وجود دارد. با خرید هاست لینوکس ایران در سایت سرورکلیک یک کنترل پنل قدرتمند برای شما فراهم میشود و همچنین در بستر زیر ساخت های اینترنت داخلی کشور ارائه میشود. شما می توانید با تهیه هاست لینوکس میزبانی سایت های مختلفی مانند شرکت ها، نهادهای خصوصی و دولتی و همچنین انواع سایت های فروشگاهی و شخصی را انجام دهید.

خرید هاست لینوکس ایران: ارائه وب هاست لینوکس در چندین دیتاسنتر مختلف داخلی و خارجی (ایران، آلمان، فرانسه) و… در سایت سرورکلیک وجود دارد و ما می خواهیم در این مقاله به بررسی هاست لینوکس ایران ارزان بپردازیم. استفاده از سیستم عامل پایدار هاست لینوکس ایران در کنار امکانات فراوان برنامه های تحت  PHP یا MySQL انتخاب اینگونه سرویس ها را برای شما راحت تر کرده است. این میزبانی وب برای وب سایت هایی است که بر اساس دروپال، وردپرس، جوملا، وی بولتن و… مدیریت محتوای آنها انجام میشود. زمانی که سایت شما بر اساس کشور ایران میزبانی میشود شما می توانید از بهترین نوع هاست لینوکس ایرانی استفاده کنید. شما می توانید برای خرید Linux host ایران به سایت سرورکلیک مراجعه کنید و از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین هاست های ارائه شده در این سرور برای راه اندازی سایت و یا کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

خرید هاست لینوکس ایران چه مزیتی دارد؟

همانطور که می دانید هاست فضایی است که بر روی آن اطلاعات و فایل های وبسایت قرار می گیرد. سرویس میزبانی host از کامپیوترهای مخصوص و قدرتمندی به نام سرور ارائه میشود. و این سرورها در دیتاسنتر قرار می گیرند؛ و به صورت شبانه روزی فعال هستند. منظور از هاست ایران اسن است که سرور host در دیتاسنترهای داخلی کشور میزبانی میشود. سایت های قرار گرفته بر روی هاست ایران، در تمام نقاط دنیا توسط اینترنت قابل دسترس هستند. کیفیت هاست های ایرانی و دیتاسنتر های پیشرفته ی داخلی تاکنون توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را بدست آورد. به صورتی که بیشتر سایت های مهم و بزرگ کشور در داخل ایران میزبانی میشوند. شما می توانید بهترین هاست ایرانی را از سایت سرورکلیک سفارش دهید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

خرید بهترین هاست لینوکس ایران

منظور از خذمات هاستینگ سرورکلیک برای هاست لینوکس ایران، این است که سرویس هاست از سرورهایی با سیستم عامل Linux ارائه میشود. سرورهای لینوکسی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ و مهم ترین آنها Open source بودن و رایگان بودن آن است. میزبانی وب لینوکس برای استفاده در زبان های برنامه نویسی مختلف مانند PHP – HTML  به کار می رود و پایگاه داده آن MySQL می باشد. بهتر است بدانید که برای هاست لینوکس از کنترل پنل هایی مانند موارد زیر استفاده میشود.

هاست لینوکس ایران یا خارج

هاست لینوکس ایران یا خارج

مهم ترین و اصلی ترین تفاوت هاست لینوکس ایرانی و خارجی در سرعت و کیفیت آن می باشد. سروری که به کاربران ایرانی نزدیک تر است، سرعت بسیار بالاتری برای بازدیدکنندگان ایرانی دارد و همچنین سروری که در آمریکا و یا هر کشور خارجه دیگری قرار دارد، سرعت نسبتا کمتری برای کاربران داخلی دارد. بنابراین هر چه موقعیت مکانی سرور یا همان host به کاربران نزدیک تر باشد بارگزاری صفحات مختلف وبسایت برای آنها بیشتر است، و هرچه این فاصله دورتر شود به مقدار محدودی این سرعت کاهش پیدا می کند. به طور مثال فرض کنید که بیشتر کاربران سایت شما در اورپا هستند، پس بهترین گزینه برای سرویس میزبانی وب برای افرادی که در اروپا هستند، استفاده از هاست آلمان می باشد.

تاثیر هاست لینوکس ایران و خارج در سئو کردن

به طور کلی دو مورد اصلی وجود دارد که موجب محبوبیت وبسایت در موتورهای جستجویی مانند گوگل میشود:

  1. آپ تایم بودن هاست
  2. پینگ کردن به سرورهای گوگل

یکی از تفاوت های دیگری که بین هاست ایران و خارج وجود دارد آپ تایم بودن آن است. یعنی host های اروپایی آپ تایم بهتری نسبت به نوع ایرانی دارند. اما با وجود پیشرفت هایی که در این زمینه به وجود آمده است، می توان گفت که آپتایم بودن دیتاسنترهای ایران 99% است. اما درمورد پینگ به سرورهای گوگل، در اروپا و آمریکا دیتاسنترهای زیادی وجود دارد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که سرورهای خارجی پینگ بهتری برای سرورهای گوگل دارند. اما بعضی از کاربران هم اعتقاد دارند که سرورهای ایران در جستجو کردن برای افراد ایرانی اولویت دارند و از نظر موقعیت مکانی تاثیر بسیار زیادی دارد.

چرا هاست لینوکس ایرانی برای کاربران ایرانی مناسب است؟

برای دارندگان سایت هایی که به شدت بر روی سرعت بارگذاری وب سایت خود حساس هستند و یا اطلاعات و داده های آنها بسیار مهم است، استفاده از Linux host ایران پیشنهاد می شود و برای افرادی هم که آپتایم بودن host برایشان اهمیت زیادی دارد و اعتقاد دارند که هاست های خارج سئو بهتری دارد استفاده از هاست آلمان پیشنهاد میشود. چرا که سرورهای اورپا به ایران نزدیک تر هستند و سرعت بسیار مناسبی دارند.

یکی از بهترین گزینه های خرید میزبانی برای سایت، هاست لینوکس ایران می باشد. که دارای سرعت، کیفیت و پایداری بسیار بالایی می باشد. موفقیت در انجام فعالیت های وب سایت و دسترسی بدون مشکل به خدمات ایمیل ها و همچنین افزایش رتبه ی سایت از بهترین و مهم ترین مزیت های این سایت می باشد. از ویژگی های بارز هاست لینوکس این می باشد که در صورتی که از CMS استفاده می کنید می توانید از زبان های مختلف برنامه نویسی بهره مند شوید.

ویژگی های هاست لینوکس ایران

ویژگی های هاست لینوکس ایران

  • امنیت بسیار بالا بر اساس سیستم عامل لینوکس در توزیع های مختلف
  • کارایی و عملکرد بالا به دلیل بهینه بودن سیستم عامل لینوکس
  • امکان اجرای کامل php با عملکرد بسیار مناسب نسبت به هاست ویندوز
  • استفاده از بانک اطلاعاتی با کارایی و سرعت بالا
  • استفاده از دستورات HTML
  • امکان نصب و راه اندازی سیستم های مدیریت محتوا بر اساس php

قیمت هاست لینوکس ایران

شرکت سرورکلیک با بهره گیری از سرورهای اختصاصی در معتبرترین دیتاسنترهای داخلی، توانسته است بهترین نوع Linux host ایرانی را با سرعت بالا و قیمت مناسب برای کاربران خود عرضه کند. ضمن اینکه با پشتیبانی 24 ساعته می توانید در هر زمان مشکلا شما را در این زمینه برطرف کند. شما می توانید با مراجعه به سرورکلیک از خدمات آن در زمینه خرید هاست لینوکس سی پنل ایران بهره ببرید؛ و نسبت به تهیه و سفارش هاست لینوکس ایرانی اقدام کنید.

هاست لینوکس ایران ارزان

به فضایی که بر روی سرور اختصاصی یا سرور مجازی با سیستم عامل لینوکس برای ارائه یا نمایش وبسایت اختصاص داده میشود، Linux host می گویند. به دلیل اینکه سرورهای لینوکسی پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی php می کنند؛ توصیه میشود افرادی که نیاز به یک وبسایت پویا و اتصال کاربری راحت دارند، از هاست لینوکس استفاده می کنند. یکی از بهترین مزیت های هاست لینوکس، این است که به صورت 90 درصد از اسکریپت ها و سیستم های مدیریت محتوای رایگان و رایج در اینترنت پشتیبانی می کند. این موضوع موجب میشود تا کاربرانی که اطلاعات محدودی در رابطه با راه اندازی وبسایت دارند؛ بتوانند یک سایت با موضوع و محتوای دلخواه خود ایجاد کنند.

هاست لینوکس ایران ارزان

ویژگی های برتر هاست لینوکس

  • پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات سایت
  • سرعت و امنیت بالا
  • مجهز به هارد SSD
  • میزبانی قوی برای سایت

خرید هاست لینوکس ایران در سایت سرورکلیک

بهترین هاست لینوکس ایران ارزان در سایت سرورکلیک بر روی سرورهای اختصاصی ایران به همراه اخرین تکنولوژی های سخت افزاری ارائه میشود؛ شما می توانید نسبت به خرید هاست لینوکس با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت در سایت سرورکلیک اقدام کنید. در صورتی که بخواهید خرید هاست لینوکس خود را در سایت سرورکلیک انجام دهید؛ تیم پشتیبانی سایت سرورکلیک شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. و در صورتی که شما نیاز دارید تا اطلاعات خود را از شرکت های دیگر به شرکت هاستینگ سرورکلیک انتقال دهید می توانید از خدمات ویژه این سایت استفاده کنید.

هاست لینوکسی یکی از مقرون به صرفه ترین خدمات میزبانی که بر روی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین سیستم عامل های جهان راه اندازی میشود. همچنین با امکانات گسترده ای که این سرویس دارد توانسته است بهترین سرویس ارائه شده برای میزبانی سایت های مختلف باشد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Comments

  1. توانگری 23/05/1399 در 03:24- پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم این هاست لینوکس ایرانی امنیتش برای اطلاعاتی که روی سایت هس چه جوریه؟ بالاخره امنیت سایت هم مهمه.امکاناتی داره که از این لحاظ هم بتونه پشتیبانی کنه؟!

  2. احمد یاوری 26/05/1399 در 17:03- پاسخ دادن

    ببخشید پشتیبانی سرورکلیک از هاست لینوکس به چه صورته؟
    پشتیبانی به صورت 24 ساعته صورت میگیره ؟
    اگر خودمون بخاییم بکاپ گیری و اینا انجام میشه یا نه جزء خدمات خود سایت هست؟

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

وب سرور لایت اسپید
سرور

وب سرور litespeed چیست؟

وب سرور litespeed چیست؟ شرکت LiteSpeed که در New Jersey آمریکا وجود دارد. از شرکت های پیشرفته در ارائه خدمات وب سرور  و امنیت سرورهای میزبانی وب می باشد. این

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد