خرید هاست Plesk و مزیت های آن

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست Plesk

اگر به دنبال راه‌کاری اقتصادی و موثر برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود هستید خرید هاست پلسک انتخاب مناسبی است. پلسک نوعی از هاست محسوب می‌شود که در آن از کنترل پنل Plesk استفاده می‌شود. این هاست امکانات مختلفی را با توجه به محیط گرافیکی خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مطلب از سرور کلیک با ما همراه باشید تا درباره این هاست‌ها بیشتر بدانید. سرور کلیک ارائه کننده انواع هاست باکیفیت در داخل کشور می‌باشد.

هاست و انواع مختلف آن:

هاست در واقع میزبانی وب محسوب می‌شود که امکان انتشار سایت و اپلیکیشن را فراهم می‌کند. با خرید هاست فضایی را در یک سرور فیزیکی برای نمایش وب‌سایت خود اجاره کرده‌اید. در این فضا همه‌ی اطلاعات و فایل‌های لازم برای عملکرد درست سایت شما ذخیره خواهد شد. با توجه به ماهیت هاست کیفیت و سرعت لود سایت تا حد زیادی به آن مرتبط است. بنابراین باید از شرکت‌های معتبر و شناخته شده اقدام به خرید هاست مورد نیاز خود نمایید. در زمان خرید هاست با انواع مختلفی از آن مواجه خواهید شد. خرید هاست پلسک یکی از انواع هاست است که برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها کاربرد بیشتری دارد. هاست لینوکس و ویندوز نیز یکی دیگر از انواع هاست محسوب می‌شود. علاوه بر سیستم عامل پارامترهای دیگری نیز در تقسیم‌بندی هاست وجود دارد. موقعیت جغرافیایی و نوع سرویس هاست از جمله فاکتورهای مهم در تقسیم‌بندی آن‌ها به شمار می‌روند.

آشنایی با هاست plest:

خرید هاست Plesk

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

در بخش قبلی اشاره کردیم که یکی از انواع هاست، را هاست پلست تشکیل می‌دهد. منظور از هاست Plesk هاستی است که کنترل پنل آن Plesk باشد. این کنترل پنل به دلیل ساختار پیچیده‌ای که دارد از امنیت بالایی نیز برخوردار است. ساختار این کنترل پنل قابلیت‌ها و امکانات متعددی برای آن ایجاد کرده است. با خرید هاست پلسک می‌توانید از امکانات آن هم بر روی سیستم عامل ویندوز و هم لینوکس استفاده کنید. چرا که کنترل پنل پلسک به آسانی روی هاست مربوطه نصب و اجرا می‌گردد.

کنترل پنل plest چه کاربردهایی دارد؟

قبل از تماس با کارشناسان فروش سرور کلیک برای خرید این هاست باید با کاربردهای آن آشنا شوید. در مبحث هاستینگ کنترل پنل‌های زیادی وجود دارند. افراد بنابر نیاز خود از بین انواع کنترل پنل‌ها مناسب‌ترین نوع را انتخاب می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی در این کنترل پنل امکان نصب روی همه سیستم‌ها می‌باشد. بنابراین برای سرورهایی که با سیستم عامل ویندوز یا لینوکس کار می‌کنند می‌توان از این هاست استفاده کرد. این ویژگی موجب شده تا بسیاری از افراد تمایل به خرید هاست پلسک داشته باشند. یکی دیگر از کاربردهای مهم در هاست پلسک عدم نیاز به دانش فنی برای استفاده از رابط گرافیکی آن است. همه‌ی تنظیمات وب‌سایت و هاست تنها با چند کلیک ساده در این کنترل پنل قابل انجام می‌شود. از دیگر کاربردهای این هاست امکان استفاده از افزونه‌های مختلف در آن است. از طرفی کنترل پنل Plesk امکانات بسیار مناسبی در اختیار توسعه دهندگان خود قرار می‌دهد. در نتیجه برنامه‌نویس‌ها می‌توانند به راحتی پلاگین‌ها را به هر شکلی که بخواهند برنامه‌نویسی کنند.

هاست‌های پشتیبانی کننده از plest:

به جرات می‌توان گفت که Plesk از پرطرفدارترین انواع هاست محسوب می‌شود. چرا که امکانات پیشرفته زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هاست‌های مختلفی از این کنترل پنل کاربردی و مفید پشتیبانی می‌کنند اعم از:

  • هاست ویندوز: هاست پلسک ویندوز را می‌توان پر استفاده‌ترین نوع از سیستم عامل‌ها به شمار آورد. در سیستم عامل ویندوز کلیه امکانات کنترل پنل Plesk قابل استفاده است.
  • هاست لینوکس: هاست لینوکس پلسک در گروه محبوب‌ترین انواع هاست قرار می‌گیرد. در این سیستم عامل به دلیل متن باز بودن امکان تغییرات بیشتری وجود دارد.

خرید هاست Plest چه مزیت‌هایی دارد؟

در این بخش با مزایای این نوع هاست که عامل اصلی خرید آن‌ها است آشنا خواهیم شد.

1- امکان مدیریت همزمان چند اکانت مختلف:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست پلسک ایجاد و مدیریت چندین اکانت مختلف روی آن است. اکانت‌های مختلف بدون اینکه روی کار یکدیگر اخلالی ایجاد کنند فعال خواهند بود.

2- گزارش‌دهی خطا:

پیدا کردن خطاهای هاست برای مدیریت آن بسیار ضروری می‌باشد. چرا که با پیدا کردن سریع خطاها می‌توان نسبت به رفع آن‌ها در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی اقدام نمود. کنترل پنل Plesk سیستمی دارد که امکان شناسایی تمام خطاها را فراهم می‌کند. بنابراین می‌توان در کمترین بازه‌ی زمانی نسبت به رفع خطاهای شناسایی شده اقدام نمود.

3- سازگاری بالا با سیستم عامل‌های مختلف:

ویژگی مثبت دیگری که دلیل خوبی برای خرید هاست پلسک می‌باشد سازگاری آن با انواع سیستم عامل‌ها است. همین مزیت موجب استفاده گسترده و موثر از این هاست در بین کاربران شده است.

4- مدیریت بهینه منابع هاست پلسک:

مورد بعدی که به عنوان مزایای هاست پلسک مطرح می‌گردد مدیریت و استفاده بهینه ازمنابع است. به علاوه می‌توانید در هر لحظه گزارشی از منابع مورد استفاده هاست Plesk دریافت کنید. این مورد به مدیریت و کنترل هرچه بهتر منابع در این هاست کمک می‌کند. در این گزارشات برنامه‌هایی که بیشترین استفاده از منابع را دارند به راحتی شناسایی خواهد شد. در نتیجه می‌توانید پشتیبانی‌های لازم را برای مصرف بهینه از منابع هاست به عمل آورید.

5- رابط گرافیکی:

رابط گرافیکی به کار رفته در هاست پلسک بسیار پیشرفته است. این رابط گرافیکی هم برای افراد متخصص و هم کسانی که دانش فنی بالایی در این حوزه ندارند مناسب است. این ویژگی جذاب هم از دلایل مهم خرید هاست Plesk محسوب می‌شود.

6- قابلیت میزبانی پلاگین‌های زیاد در پلسک:

این کنترل پنل APLهای مختلفی را در اختیار توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان قرار می‌دهد. در نتیجه امکان ساخت و پلاگین‌های متعددی در هاست پلسک وجود دارد. در نتیجه با جستجوی ساده و یافتن پلاگین مناسب می‌توانید از امکانات مورد نیاز خود بهره‌مند شوید.

7- انتقال اطلاعات:

کنترل پنل پلسک به شما این امکان را می‌دهد که داده‌ها را از یک هاست به هاست دیگر منتقل نمایید. این پروسه‌ی انتقال اطلاعات نیز با سهولت هرچه تمام انجام می‌شود.

سخن پایانی:

خرید هاست Plesk از سایت سرور کلیک تمام مزایای گفته شده در این مطلب را به همراه دارد. به علاوه که از پشتیبانی و کمک فنی تیم سرور کلیک هم بهره‌مند خواهید شد.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خدمات هاستینگ
وبلاگ

خدمات هاستینگ چیست؟

خدمات هاستینگ چیست؟ میزبانی وب یا (web hosting) یک بستر اصلی برای استفاده از وب سایت را فراهم می کند. دارا بودن کیفیت در ارائه خدمات هاستینگ و ثابت بودن

ادامه مطلب »
هاست لینوکس داخلی
وبلاگ

هاست لینوکس داخلی

هاست لینوکس داخلی چیست؟ هاست لینوکس داخلی نوعی از فضای میزبانی است که سیستم عامل سرور آن مبتنی بر لینوکس می باشد. انتخاب هاست باید با توجه به نوع برنامه

ادامه مطلب »
سرور مجازی برای بایننس
سرور

سرور مجازی برای بایننس

با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال بسیاری از افراد اقدام به سرمایه‌گذاری در آن کرده‌اند. البته که آگاهی و دانش کافی از الزامات اصلی برای سودآوری در بازار ارزهای دیجیتال

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد