خرید هاست دایرکت ادمین با کیفیت عالی و قیمت مناسب

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست دایرکت ادمین

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید هاست دایرکت ادمین مطالبی را ذکر کنیم. هاست دایرکت ادمین یک کنترل پانل برای مدیریت سایت به حساب می آید که دارای واسط کاربری بسیار راحت و کاربر پسندی است. این امر باعث می ‌شود که شما به راحتی بتوانید از طریق آن  به مدیریت هاست خود بپردازید. در ابتدای این مقاله، قیمت هاست دایرکت ادمین را بررسی می کنیم. سپس نکات لازم در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین را ذکر می کنیم.

قیمت هاست دایرکت ادمین

یکی از سوالاتی که در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین برای همه پیش می ‌آید این است که  قیمت آن چقدر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت هاست دایرکت ادمین،  متغیر است. در واقع عوامل زیادی بر روی قیمت هاست دایرکت ادمین تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال، این که هاست شما از چه سخت‌ افزارهایی استفاده می ‌کند، عامل اصلی در تعیین قیمت هاست دایرکت ادمین است. این که هاست دایرکت ادمین از چه نرم ‌افزارهایی استفاده می‌ کند نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است.

معمولا این نوع هاست توسط زیرساخت ابری ارائه می ‌شود که طبیعتاً در این صورت، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با تمام این اوصاف باید بگوییم که خرید هاست دایرکت ادمین به صرفه و اقتصادی است و نیازی به نگرانی نیست. در واقع شما می‌ توانید در ابتدای کار خود پول کمی برای این هاست پرداخت کنید و هاست ارزان خود را متناسب با منابعی که نیاز دارید، خریداری کنید. سپس

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

هر موقعی که نیاز به منابع سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری احساس کردید، پول بیشتری پرداخت کنید و درخواست منابع بیشتری کنید.

خرید هاست دایرکت ادمین

 

نکات لازم در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین

در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین بایستی یک سری نکات را مد نظر قرار دهید تا هاست مناسبی برای خود خریداری کرده باشید. در ادامه، این نکات را ذکر می ‌کنیم:

1.      دوره ثبت دامنه و دوره هاست

در وهله اول این که شما می ‌خواهید تا چه زمانی هاست خریداری شده، از سایت شما پشتیبانی کند و میزبان آن باشد، فاکتور مهمی است که باید در هنگام خرید هاست مد نظر قرار دهید.  دوره هاست می‌ تواند یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا به صورت سالیانه باشد. در وهله بعدی دوره ثبت دامنه هم مهم است. منظور از دوره ثبت دامنه این است که تا چه زمانی می‌خواهید آدرس دامنه مربوطه، به سایت شما تعلق داشته باشد. دوره ثبت دامنه می ‌تواند به صورت یک ساله یا ۵ ساله و … باشد. بدیهی است که برای این که دوره ثبت دامنه و همچنین دوره ثبت هاست بیشتری داشته باشید بایستی پول بیشتری پرداخت کنید.

 

2.      موقعیت هاست

موقعیت هاست شما می ‌تواند در کشور ایران باشد و یا این که در کشورهای اروپایی باشد. این که موقعیت هاست شما کجا باشد بستگی به این دارد که کاربران شما بیشتر در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارند.

 

3.      سیستم عامل

این که بر روی سرور هاست مربوطه چه سیستم عاملی نصب هست یکی از فاکتورهایی است که در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین بایستی مورد نظر و توجه شما قرار بگیرد. معمولا بر روی سرورها سیستم عامل لینوکس نصب می‌ شود و امنیت خوبی را هم فراهم می ‌کند اما بر روی بسیاری از سرورها هم سیستم عامل ویندوز نصب است.

 

4.      نوع کنترل پنل

کنترل پنل به صفحه و یا صفحاتی گفته می‌ شود که از طریق آن شما می ‌توانید سایت خود را کنترل کنید. منظور از کنترل پنل سایت، فضایی است که شما می‌ توانید از طریق آن داده‌ های مد نظر خود را بر روی سایت خود بارگذاری کنید و یا از روی آن پاک کنید و یا حتی کد سایت خود را تغییر دهید. طبیعتاً کنترل پنلی خوب است که از لحاظ واسط کاربری، شرایط مناسبی داشته باشد و استفاده از آن راحت باشد. دو نوع کنترل پنل بسیار معروف هستند. کنترل پنل سی پنل و کنترل پنل دایرکت ادمین. کنترل پنل سی پنل برای میزبانی کردن از سازمان ‌های بزرگ و کوچک کاربرد دارد. سی پنل از لحاظ واسط کاربری بسیار ساده و کاربردی است. از طرف دیگر کنترل پنل دایرکت ادمین رابط کاربری گرافیکی دارد و استفاده از آن نیز ساده است. عمده ‌ترین مزیتی که دایرکت ادمین نسبت به سی پنل دارد این است که فناوری‌ های پیشرفته‌ ای مثل  فناوری  mod_php و LSPHP و FastCGI در آن وجود دارد. در واقع دایرکت ادمین یک کنترل پنل کامل است. بنابراین خرید هاست دایرکت ادمین را به شما توصیه می‌ کنیم.

5.      منابع هاست دایرکت ادمین

اولین نکته ‌ای که در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین باید مد نظر قرار دهید این است که چه منابعی در اختیار ما قرار می‌ گیرد. در صورتی که قصد خرید هاست دایرکت ادمین را داشته باشید باید به این نکته دقت کنید که در هنگام انجام این خرید، یک  سری از منابع سخت ‌افزاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما باید متناسب با نیاز خود این منابع را انتخاب کنید. کاملاً بدیهی است که هر چقدر میزان منابعی که شما درخواست می‌ دهید بیشتر باشد، قیمت نهایی خرید هاست دایرکت ادمین  هم به همان تناسب بیشتر خواهد شد. در ادامه منابعی که در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین در اختیار شما قرار می‌گیرد را ذکر می‌کنیم.

  1. یک مقدار فضا برای ذخیره اطلاعات شما. اولین فاکتوری که هر فردی از یک هاستدر نظر می‌ گیرد، میزان فضایی است که آن ‌هاست برای سایت او اختصاص می‌ دهد. بدیهی است که اگر سایت شما حاوی مقدار زیادی فیلم و یا داده ‌های حجیم دیگر هست باید پول بیشتری پرداخت کنید و حجم زیادتری از هاست دایرکت ادمین بخرید.
  2. میزان ترافیک ماهانه (در بسیاری از موارد، ترافیک ماهانه به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.)
  3. پردازشگر. در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین دقیقاً مشخص می‌ شود که سروری که وظیفه پردازش سایت شما را بر عهده دارد دارای چه پردازنده ‌ای است و آن پردازنده چند هسته‌ ای است.
  4. رم. وقتی که شما اقدام به خرید هاست دایرکت ادمین و یا سایر هاست ها می‌ کنید، بایستی این نکته را هم در نظر بگیرید که آن هاست چه میزان رم در اختیار شما قرار می‌ دهد. هر چقدر فضای رم بیشتر باشد سرعت اجرای سایت شما هم افزایش پیدا می کند. البته بدیهی است که برای دریافت فضای رم بیشتر، بایستی پول بیشتری را پرداخت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله نکاتی را که باید در هنگام خرید هاست دایرکت ادمین باید به آن ها توجه داشته باشید را متذکر شدیم. دایرکت ادمین یکی از دو نوع کنترل پانل معروف برای مدیریت سایت ها از طریق اینترنت است که محبوبیت زیادی بین صاحبان سایت ها دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

ووکامرس چیست و چه امکاناتی دارد؟ مزایا و معایب ووکامرس
آموزش

ووکامرس چیست و چه امکاناتی دارد؟

ووکامرس چیست و چه امکاناتی دارد ووکامرس ( WooCommerce ) پلاگینی رایگان برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در وردپرس است.هرچند افزونه ووکامرس در مقایسه با برخی سیستم‌های اختصاصی فروشگاهی مشابه

ادامه مطلب »
هاست وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟ (هاست مخصوص وردپرس)
هاست

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست : هاست وردپرس، یکی از بهترین سرویس هایی می باشد که توسط سایت سرورکلیک در اختیار کاربران قرار می گیرد. برای آشنایی با هاست وردپرس می توان

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد