چگونه سرور ماینکرافت pc بسازیم؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

چگونه سرور ماینکرافت pc بسازیم؟

ماینکرافت یکی از بازی‌های مهیج و پرطرفدار امروزی است که توجه زیادی به خود جلب کرده است. از جمله مولفه‌های تاثیرگذار در کیفیت این بازی نیز کیفیت و قدرت سرور آن است. نقش سرور در بازی ماینکرافت تا حدی زیاد است که نمی‌توان نادیده گرفت. در این مطلب از سرور کلیک به شما آموزش ساخت سرور ماینکرافت pc را می‌دهیم. بعد از ساختن سرور مناسب انجام این بازی برایتان بسیار ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود.

آشنایی با بازی ماینکرافت:

این بازی موفق به فروش میلیون‌ها واحد در جهان شده است. در نتیجه باید آن را در گروه محبوب‌ترین بازی‌های دنیا دسته‌بندی کرد. اولین بار نیز ماینکرافت توسط یک شرکت نرم افزاری در استکهلم طراحی و ساخته شده است. با توجه و علاقه زیادی که پلیرها به این بازی نشان دادند شرکت مایکروسافت اقدام به خرید آن نمود. در نتیجه از سال 2014 میلادی و در ازای دریافت 2.5 میلیارد دلار این بازی توسط مایکروسافت خریداری شد. بازیکنان با وارد شدن به سرور ماینکرافت برای بازی به دنیایی سه بعدی هدایت می‌شوند. در این دنیا باید مواد خامی را استخراج کرده و آیتم‌های مختلفی را از آن‌ها بسازند. سرور ماینکرافت حالت‌های مختلفی از جمله حالت خلاقانه را در این بازی در نظر گرفته است. در حالت خلاقانه بازیکنان به منابع نامحدودی در طول بازی دسترسی خواهند داشت. جذابیت آیتم‌های این بازی برای پلیرها بسیار زیاد بوده و معمولا ساعات طولانی مشغول به بازی هستند.

سرور بازی ماینکرافت چیست؟

در بازی ماینکرافت سرورها تجربیاتی چند نفره و در عین حال مستقل را برای بازیکنان میزبانی می‌کنند. این تجربیات به وسیله شرکای قابل اعتماد در بازی ساخته شده‌اند. در نتیجه هر سرور اطلاعاتی منحصر به فرد و مخصوص به خود دارد. به همین خاطر بسیاری علاقه‌مند به ساخت سرور ماینکرافت pc یا خرید آن هستند. این اطلاعات شامل مینی‌بازی‌هایی است که به بازیکنان امکان رقابت با سایرین و همکاری با هم را می‌دهد. آیتم‌های قفل شده در سرورهای رایگان نیز در جریان بازی توسط پلیرها باز می‌شوند. بازیکنان ماینکرافت اغلب تمایل دارند تا سرور مخصوص به خود را داشته باشند. چرا که در این حالت اطلاعات و محتوای منحصر بهخود را در طی روند بازی دارند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

چگونه سرور ماینکرافت pc بسازیم؟

آیا سرورهای ماینکرافت رایگان هستند؟

یکی دیگر از سوالات مهم کاربران این بازی پرسش در خصوص رایگان بودن سرورهای ماینکرافت است. تا زمانی که کاربر نسخه پایه ماینکرافت را داشته باشد سرورهای بازی کاملا رایگان هستند. اما اگر از Nintedo Switch استفاده می‌کنید لازم است Nintendo Switch را نیز داشته باشید. در نتیجه تا هنگامی که سرورهای بازی رایگان هستند به خرید سرور ماینکرافت نیازی ندارید. قبل از آموزش ساخت سرور ماینکرافت pc با بهترین انواع سرورهای این بازی آشنا خواهیم شد. پیشنهاد می کنیم به صفحه خرید هاست ارزان هم سری بزنید.

معرفی بهترین سرورهای در بازی ماینکرافت:

در این بخش بهترین سرورها در بازی ماینکرافت را به شما معرفی خواهیم کرد. کافی است در بین گزینه‌های این لیست سروری که با تمایلات شما همسو است را انتخاب نمایید. سپس نام سروری که انتخاب کرده‌اید به همراه ip آن در بازی ماینکرافت درج کرده و ثبت کنید. توجه داشته باشید که وارد شدن به سرور ماینکرافت از بهترین شیوه‌های بالا بردن خلاقیت در بازی است. فرقی نمی‌کند که در مرحله کاوش باشید یا ساختن گروه در ماینکرافت سرورها به شما کمک زیادی می‌کنند. اسامی تعدادی از بهترین سرورهای ماینکرافت عبارتند از:

  • Hypixel
  • Mineplex
  • Piratecraft
  • ManaCube
  • Minewind
  • ORG

و چند مورد دیگر می‌باشد. استفاده از سرورهای مناسب به کیفیت بازی و در نتیجه کسب موفقیت بیشتر کمک می‌کند.

آموزش ساخت سرور ماینکرافت pc در ویندوز:

این بازی محبوب در تمام جهان تبدیل به یکی از فرصت‌های تجاری بزرگ با سودآوری بالا شده است. در این بخش از مقاله کارشناسان سرور کلیک به شما خواهند گفت چگونه سرور pc آن را بسازید. پروسه ساخت سرور ماینکرافت به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شده تا راحت‌تر در ذهن جای بگیرد. مراحلی که برای ساخت این سرور مورد نیاز است عبارتند از:

  • در گام نخست باید به روزترین نسخه از جاوا را دریافت نمایید.
  • مکان مشخصی را برای فایل‌های برنامه ماینکرافت در نظر بگیرید.
  • نرم افزار سرور ماینکرافت را دانلود کرده و اجرا کنید.
  • بخش انتقال پورت در روتر سیستم خود را فعال کنید.
  • در این مرحله باید سرور ماینکرافت را راه اندازی کنید.
  • به سرور مجازی و VPC مورد نظر اتصال پیدا کنید.

با اتمام این 6 گام بسیار ساده سرور ماینکرافت pc خود را خواهید داشت. همانطور که در گام 5 از این مراحل مشاهده کردید برای اجرای این آموزش نیاز به سرور مجازی مناسبی دارید. برای ساخت سرور ماینکرافت pc به سرورهای مجازی نیاز دارید. در ادامه آموزش‌های لازم برای ساخت سرور ماینکرافت با vps را ارائه می‌کنیم.

آموزش ساخت سرور ماینکرافت با vps:

با خرید vps می‌توانید از این بازی مهیج و جهانی یک فرصت تجاری برای خود بسازید. پیش از شروع مراحل کار باید یک پکیج مناسب vps خریداری کنید. گروه سرور کلیک ارائه کننده پکیج‌های متنوع سرورهای مجازی با IPهای مختلف در کشور است. کافی است سفارش خود را در سایت سرور کلیک به ثبت برسانید. همچنین تمام راهنمایی‌های مورد نیاز برای داشتن بهترین انتخاب از پکیج‌های موجود قبل از خرید به شما ارائه می‌گردد. مراحل کار در این بخش عبارتند از:

  • ابتدا باید پکیج مناسبی از vps ها را تهیه کنید.
  • به کمک پروتکل‌های ایمن SSH اتصال برقرار کنید.
  • نصب Opev java Development Kit در این مرحله باید انجام گیرد.
  • بازی ماینکرافت را در سیستم خود نصب کنید.
  • برای اجرا باید موافقت نامه مجوز کاربر را بپذیرید.
  • پیکربندی سرور در این مرحله انجام می‌شود.
  • سپس screen را نصب کنید.
  • فایرول خود را پیکربندی نمایید.

با ساخت سرور ماینکرافت با vps تجربه‌ی بسیار متفاوت و جذابی در بازی خواهید داشت.

سخن پایانی:

ساخت سرور ماینکرافت pc کیفیت و تجربه بازی را تا حد چشمگیری بهبود می‌بخشد. در این مطلب از سرور کلیک تلاش کردیم تا به ساده‌ترین شیوه آموزش‌های لازم را ارئه کنیم. این آموزش‌ها به صورت مرحله به مرحله و گام به گام برای درک بهتر ارائه شد. برای خرید انواع سرورهای مجازی باکیفیت بالا و IPهای مختلف به سایت مجموعه مراجعه فرمایید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد