خرید هاست نود جی اس

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست نود جی اس

در این مقاله به خرید هاست نود جی اس خواهیم پرداخت. ابتدا هاست نود جی اس را معرفی می کنیم. پس از آن به مزایای خرید هاست نود جی اس می پردازیم. در انتها نیز نکاتی را ذکر می کنیم که رعایت آن ها در هنگام خرید هاست نود جی اس ضروری است.

 

مفهوم هاست نود جی اس چیست؟

سایت ها برای دیده شدن در فضای اینترنت حتما بایستی بر روی یک هاست بارگذاری شوند. هاست نود جی اس یک نوع از همین هاست ها است که صرفا برای میزبانی کردن از سایت هایی کاربرد دارد که با زبان نود جی اس طراحی شده باشند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

 

مزایای خرید هاست نود جی اس چیست؟

همان طور که در بالا بیان کردیم در صورتی که سایت شما با نود جی اس طراحی شده باشد شما می توانید هاست نود جی اس خریداری کنید و به بیان بهتر سایت خود را در این هاست بارگذاری کنید. در کل، در صورت خرید هاست نود جی اس و استفاده از آن، مزایای زیر را خواهید داشت:

  1. این کار باعث خواهد شد که سرعت سایت شما نسبت به سایت هایی که از هاست های دیگر استفاده می کنند، بیشتر شود.
  2. هاست نود جی اس، یک سری از منابع اختصاصی از قبیل حاقظه رم و سی پی یو دارد. سایت شما از این منابع به صورت اختصاصی، استفاده خواهد کرد.
  3. هاست نود جی اس با سایت های نوشته شده با زبان نود جی اس، سازگاری بسیار مناسبی دارد و اشکالات و باگ های کم تری برای آن دسته از سایت ها پیش خواهد آمد. به بیان ساده تر، این نوع هاست ها با زبان نود جی اس بهینه سازی شده اند.

 خرید هاست نود جی اس

در خرید هاست نود جی اس به نکاتی باید توجه کرد؟

وقتی که قصد خرید هاست نود جی اس را دارید حتما نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

1.      قابلیت دسترسی به SSH

در هنگام خرید هاست نود جی اس باید به این نکته دقت داشته باشید که آن هاست، دارای قابلیت دسترسی به SSH باشد. وجود این قابلیت در نهایت باعث خواهد شد که سایت شما ایمن شود.

 

2.      سیستم عامل هاست نود جی اس

در هنگام خرید هاست نود جی اس باید به این نکته دقت داشته باشید که سیستم عاملی که در این نوع هاست وجود دارد، سیستم عامل مناسبی مانند کلود لینوکس باشد.

 

3.      کنترل پانل هاست نود جی اس

در هنگام خرید هاست نود جی اس باید به این نکته دقت داشته باشید که آن هاست از کنترل پانل مناسبی بهره مند باشد.

 

4.      قیمت هاست نود جی اس

قیمت هاست نود جی اس باید در خرید آن مورد توجه قرار گیرد. امروزه امکان خرید هاست نود جی اس با قیمت ارزان وجود دارد. بنابراین به سراغ گزینه های گران قیمت نروید.

 

5.      دارا بودن گواهی نامه SSL

در هنگام خرید هاست نود جی اس باید به این نکته دقت داشته باشید که این نوع هاست دارای گواهینامه SSL رایگان باشد. امروزه، همه ‌سایت‌های اینترنتی به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران باید از گواهی SSL معتبر بهره بگیرند. در بیشتر مواقع با خرید هاست نود جی اس می ‌توانید از گواهی SSL رایگان ارائه‌ شده روی این هاست استفاده کنید.

 

6.      آپ تایم هاست نود جی اس

در هنگام خرید هاست نود جی اس باید به آپ تایم آن توجه کنید. آپ‌ تایم مدت ‌زمان در ‌دسترس بودن و فعال‌ بودن هاست شما است.  به هر میزانی که آپ تایم یک هاست نود جی اس بالاتر باشد، آن هاست گزینه بهتری است.

 

7.      بهره مندی از یک تیم پشتیبانی قدرتمند و متعهد

پس از خرید هاست نود جی‌ اس، وقتی که مشکلی برای شما در کار با این هاست پیش بیاید برخورد کنید، باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را به اطلاع آن ها برسانید. این افراد وظیفه دارند مشکل پیش آمده برای سایت شما را مرتفع کنند. بنابراین پیش از خرید هاست نود جی اس، به کیفیت تیم پشتیبانی آن دقت کنید.

خرید هاست نود جی اس

 

8.      وجود تنظیمات مخصوص بر روی هاست

در بعضی از موارد، ارائه ‌دهنده خدمات هاست نود جی اس، تنظیمات و پیکربندی مخصوصی را بر روی این نوع هاست انجام می دهد. این کارها باعث می شوند که هاست خریداری شده توسط شما برای اجرای برنامه ‌های نوشته ‌شده با زبان نود جی اس آماده شوند. در این صورت، نیازی نیست که برای ایجاد هاست نود جی اس، کارهای اضافی انجام دهید. اما بسیاری از شرکت های ارائه ‌دهنده خدمات هاستینگ، این کارها را انجام نمی دهند و شما مجبورید که شخصا این کارها را انجام دهید. بهتر است هاست تود جی اس را از شرکتی خریداری کنید که این تنظیمات را انجام می دهد و کار شما را راحت تر می کند.

9.      منابع سخت افزاری هاست نود جی اس

در هنگام خرید هاست نود جی اس به میزان منابع سخت افزاری آن هاست توجه کنید. هر چقدر که یک هاست نود جی اس دارای هارد و رم و سی پی یو بیشتری باشد، آن هاست گزینه بهتری است.

 

10.  هاست اختصاصی یا اشتراکی

در هنگام خرید هاست نود جی اس باید توجه کنید که هاست اختصاصی می خواهید و یا هاست اشتراکی.

 

11 . استفاده از پایگاه داده‌ MongoDB

یکی از پایگاه ‌‌های داده‌ بسیار مناسبی که می ‌توانید از آن استفاده کنید، پایگاه داده  MongoDB  است. در بعضی از موارد، ارائه دهندگان هاست نود جی اس، دیتابیس MongoDB  را هم قرار می دهند. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از این دیتابیس را دارید، در هنگام خرید هاست نود جی اس، به سراغ هاست هایی بروید که این نوع دیتابیس را درون خود دارند.

 

12.  پشتیبانی از پروتکل اف تی پی

پروتکل اف تی پی، امکان بارگذاری سریع فایل‌ ها و محتواهای دیگر را بر روی هاست به شما خواهد داد. در صورتی که کار شما به گونه ای است که مجبورید داده های پرحجمی را بر روی هاست بارگذاری کنید، از این نوع هاست ها خریداری کنید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله، به نقد و بررسی هاست نود جی اس پرداختیم و نکاتی را راجع به خرید این نوع هاست ذکر کردیم. هاست نود جی اس می تواند به صورت اشتراکی باشد یعنی چند سایت از آن استفاده کنند و یا این که به صورت اختصاصی تنها توسط یک سایت مورد استفاده قرار گیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

نحوه اتصال SSH به سرور
وبلاگ

نحوه اتصال SSH به سرور

نحوه اتصال SSH به سرور موضوعی است که در این نوشته تصمیم آموزش آن را داریم. همان طور که می دانید کاربر با استفاده از Secure Shell یا همان SSH

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد