بهترین هاست وردپرس در ایران

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس و انتخاب بهترین شرکت هاستینگ ایرانی

بهترین هاست وردپرس : انتخاب هاست همیشه دغدغه و مشکل اصلی همه ی وبمسترهای حرفه ای بوده است. اگر بخواهیم یک سایت قوی و پرسرعت راه اندازی کنیم، کدام هاست ایرانی برای ما مناسب تر می باشد؟ به طور معمول هاستینگ های خارجی بسیار زیادی وجود دارد؛ اما به دلیل محدودیت هایی که برای تحریم ها وجود دارد نمی توانیم خدمات این شرکت ها را دریافت کنیم. از طرفی بسیاری ما تمایل داریم تا سایت مورد نظر ما بر روی سرورهای داخلی میزبانی شود. ما در ادامه این مطلب از سایت سرورکلیک می خواهیم بررسی کنیم که…

  • بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟
  • برای خرید هاست وردپرس باید به چه نکاتی توجه کرد؟
  • هاست مخصوص وردپرس تا چه حد می تواند نیاز مدیران سایت را برطرف کند؟
  • برای خرید هاست مناسب باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

اگر برای شما مشابه چنین سوالاتی پیش آمده است و به دنبال پاسخ آنها هستید؛ بهتر است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید و از مهم ترین نکات در رابطه با بهترین هاست ایرانی مطلع شوید.

هاست وردپرس چیست و چه تفاوتی با دیگر میزبانی ها دارد؟

هاست وردپرس، یک سرور متفاوت و خاص نیست. در واقع هاست وردپرس یک هاست اشتراکی لینوکسی می باشد که آن را برای راه اندازی وردپرس آماده کرده اند. برای نمونه می توان گفت که در این هاست می توان سیستم مدیریت محتوای وردپرس را تنها با زدن چند کلیک نصب کرد. یا اینکه هسته ی وردپرس را به صورت اتوماتیک آپدیت کرد. همچنین منابع کافی برای اجرای فعالیت های وردپرسی در نظر گرفته میشود. همانطور که اطلاع دارید وردپرس بر پایه زبان برنامه نویسی php ساخته شده است. بهترین نوع سرور برای اجرای کدهای php میزبانی‌های لینوکس است. مزیت هایی که هاست های وردپرسی دارند موجب شده است که کاربر بیشتر به سمت این نوع میزبانی ها تمایل پیدا کند.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

سرعت، قدرت و قابل اعتماد بودن مهم ترین و اصلی ترین فاکتور و ویژگی های هاست مناسب وردپرس است؛ در حقیقت ما به این موارد نیاز داریم تا سایت خود را در یک بستر مناسب از نظر سرعت، امنیت و قابل اعتماد بودن از نظر حریم شخصی کاربران و داده های آنها برسیم. با وجود تمام اینها باز هم یک عامل بسیار مهم برای انتخاب هاست مناسب ایرانی، وجود دارد و آن هم نیازهای شما در انتخاب هاست مناسب وردپرس می باشد. شاید این موضوع کمی شما را دچار سردرگمی کنید اما باید در نظر داشته باشید که در هر موضوع و دسته بندی این نیازهای ما می باشد که با توجه به شرایط موجود در اولویت قرار دارند. زیرا همین نیازها و شرایط شما هستند که می توانند تا از نظر هزینه کلی برای خرید هاست مخصوص وردپرس شما را نجات دهند.

مقایسه هاست وردپرس با هاست معمولی

حال که به طور کلی با مفهوم هاست وردپرس آشنا شده اید؛ ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شوید که آیا برای ساختن یک وبسایت حتما باید از میزبان وردپرس استفاده کرد؟ در پاسخ باید گفت که خیر؛ همه ی آن چیزی که شما نیاز دارید یک هاست مبتنی بر لینوکس می باشد که از PHP و Mysql پشتیبانی می کند. در واقع تنها تفاوتی که بهترین هاست وردپرس با هاست معمولی دارد، به بیان ساده این است که این هاست ها به طور ویژه ای برای وردپرس بهینه شه اند و سرعت و امنیت بهتری را برای سایت شما فراهم می کنند. در واقع شاخه های اصلی هاست وردپرس امکان پیکربندی دقیق تر و سرعت بارگذاری بیشتر را در عملکرد آنها دارد.

انواع سرویس های هاست وردپرس

هاست ها انواع گوناگونی دارند. ما در این قسمت از سایت سرورکلیک شما را با انواع مختلف هاست وردپرس آشنا می کنیم تا با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید.

  • اشتراکی: در این نوع سرویس یک هاست قدرتمند برای روی یک هاست قدرتمند قرار می گیرد و قیمت آن مناسب می باشد؛ به خصوص برای سایت هایی که بازدید بالایی ندارند و یا تازه تاسیس شده اند مناسب می باشند.
  • اختصاصی: این سرویس کاملا شخصی می باشد و هر سرویس برای یک سایت ارائه می شود. این نوع سرویس برای سایت هایی با بازدید بالا مناسب می باشد. البته بهتر است بدانید که از اول نیازی نیست تا هزینه ی بالای این هاست را بپردازید و مانند اکثر سایت ها می توانید از همان ابتدا از میزبان اشتراکی استفاده کنید.
  • ابری: در این سرویس چندین سرور روی یک شبکه مدیریت میشود؛ که باعث پایداری بیشتر هاست میشود.

معیارهای انتخاب هاست وردپرس مناسب

معیارهای انتخاب هاست وردپرس مناسب

  • بهینه شده برای وردپرس
  • آپ تایم
  • سرعت
  • بکاپ گیری
  • امنیت بالا

بهترین هاست ایران؛ مقایسه شرکت های هاستینگ

انتخاب بهترین هاست ایران و سرویس میزبانی وب در بین بهترین شرکت های هاستینگ ایران، از مهم ترین مسائلی می باشد که مدیر سایت باید به آن تسلط کاملی داشته باشد. این کار موجب میشود تا میزبانی را انتخاب کنید که شرایط پیشرفت و جهش استارت آپ سایت را به خوبی فراهم کند. خرید هاست با کیفیت دغدغه بسیاری از افرادی می باشد که قصد راه اندازی یک وب سایت اینترنتی را دارند. هاستی که با کیفیت و مطمئن باشد از مهم ترین مواردی است که برای راه اندازی سایت خود باید به آن توجه کنید. مهم ترین عوامل برای خرید هاست مطمئن و با کیفیت، سرعت و پایداری، امنیت و پشتیبانی آن می باشد. همانطور که می دانید شرکت های هاستینگ بسیاری وجود دارند که انواع سرویس های میزبانی را ارائه می دهند. شما می توانید در سایت سرورکلیک بهترین هاست ایرانی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

سرورکلیک؛ بهترین سایت برای خرید هاست وردپرس

امیدواریم با توجه به بررسی هایی که درمورد ویژگی های بهترین هاست وردپرس صورت گرفته است بتوانید هاست مناسب را انتخاب کنید و رضایت کاملی از عملکرد آن داشته باشید. باید در نظر داشته باشید، هاستی که برای سایت های وردپرسی تهیه می کنید باید با سیستم مدیریت محتوا وردپرس سازگار باشد. از مهم ترین ویژگی هایی که یک سایت وردپرس باید داشته باشد این است که از PHP و MySQL پشنیبانی کند. زیرا همانطور که گفته شد وردپرس با زبان PHP نوشته شده و از MySql به عنوان پایگاه داده استفاده میکند.

مهم ترین ویژگی ها و نکاتی که باید در خرید سرویس میزبانی وردپرس در نظر داشته باشید میزان سرعت و امنیت می باشد. اگر هاستی که تهیه می کنید از سرعت خوبی برخوردار نباشد، در صورتی که بازدیدکنندگان سایت افزایش پیدا کند، سایت شما با مشکل رو به رو میشود. علاوه بر آن بالا بودن امنیت اطلاعات، بک آپ گیری منظم و قابلیت اطمینان هاستینگ از نکات مهمی است که برای تهیه هاست باید به آنها توجه کنید. در سایت سرورکلیک می توانید بهترین هاست وردپرس ارزان را به صورت آنلاین سفارش دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد