هاست لینوکس داخلی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

هاست لینوکس داخلی

هاست لینوکس داخلی

هاست لینوکس داخلی چیست؟

هاست لینوکس داخلی نوعی از فضای میزبانی است که سیستم عامل سرور آن مبتنی بر لینوکس می باشد. انتخاب هاست باید با توجه به نوع برنامه نویسی سایت و حتی نوع نیاز شما به بانک اطلاعاتی انجام میشود. اگر طراحی سایت شما به گونه ای است که از زبان PHP یا PERL استفاده شده است. شما می توانید از هر دو نوع هاست ویندوز و لینوکس استفاده کنید. اما چانچه شما از زبان های ASP و .NET استفاده گردیده شما باید از هاست ویندوز استفاده کنید.

سرویس های هاست لینوکس داخلی برای ارائه خدمات به وب سایت هایی با بازدید و مصرف معمولی از منابع سرور مورد استفاده قرار می گیرد که برنامه نویسی و کد نویسی آنها بر اساس سیستم عامل لینوکس می باشد و با زبان های مختلف برنامه نویسی مانند php یا CGI یا پرل و … می باشد. البته Linux hosting بدین معناست که تنها سیستم عامل نصب شده بر روی سرور لینوکس می باشد و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر ندارد؛ اگر روی رایانه شخصی شما ویندوز نصب باشد به راحنی می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید. سرورهای این سرویس همگی در بستر شبکه ای دیتاسنترهای هاست سرورکلیک در داخل ایران میزبانی میشود. و از کنترل پنل cpanel در ایران استفاده می کند، و بهترین وب سرور آن آپاچی می باشد.

فضای میزبانی لینوکس داخلی

برای تعریف هاست لینوکس می توان گفت که نوعی فضای میزبانی وب است که سیستم عامل سرور آن مبنی بر لینوکس می باشد. انتخاب و خرید هاست لینوکس داخلی باید با توجه به نوع برنامه نویسی سایت و حتی بر اساس نیاز شما به بانک اطلاعات صورت پذیرد. اگر در طراحی سایت شما از زبان های PHP یا PERL استفاده شده است؛ باید بدانید که شما می توانید از هر دو نوع یعنی هاست ویندوز و هاست لینوکس استفاده کنید. اما اگر از زبان های ASP و .NET استفاده کرده اید؛ مجبور به استفاده از هاست ویندوز هستید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

برای خرید هاست ویندوز و مشاهده قیمت انواع هاست ویندوزمی توانید به صفحه هاست ویندوز ایران در سایت سرورکلیک مراجعه کنید. همانطور که گفته شده است؛ سیستم عامل های سرورهای هاستینگ لینوکس مبتنی بر لینوکس و سرورهای هاست ویندوز می باشد، که خود آنها دارای سیستم عامل ویندوز می باشد. به این علت که ویندوز و نرم افزارهای تحت پوشش آن رایگان نیست و احتیاج به خرید لایسنس دارد، هزینه فضای میزبانی وب ویندوز نسبت به قیمت هاست لینوکس داخلی گران تر است. به همین دلیل به شما پیشنهاد میشود که اگر برای برنامه نویسی سایت خود از زبان های برنامه نویسی  PHP یا PERL استفاده کرده اید، بهتر است نسبت به خرید هاست لینوکس داخلی اقدام کنید و سایت خود بر روی این سرویس میزبانی کنید.

انواع هاست لینوکس داخلی

ویژگی های هاست لینوکس داخلی

سرویس میزبانی Linux hosting دارای منابع تعریف شده ای مانند: رم، CPU، هارد و …می باشد؛ و برای سایت هایی مناسب است که در شروع فعالیت و راه اندازی سایت خود هستند و سایت آنها بازدید آن چنانی ندارد، برای اینکه بخواهند در گروه سایت های پربازدید قرار بگیرند مناسب می باشد.

  • میزبانی در دیتاسنترهای اختصاصی
  • تحویل هاست بلافاصله پس از پرداخت هزینه
  • انتقال رایگان از سایر شرکت ها
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ارسال رایگان

انواع هاست لینوکس داخلی

  • لینوکس استاندارد

هاست لینوکس استاندارد برای افراد حقیقی و شرکت های کوچک پیشنهاد میشود. در سرورهای میزبانی وب لینوکس استاندارد از هاردهای اسکازی استفاده میشود بکاپ گیری در این نوع سرویس به صورت هفتگی انجام می شود. برای مشاهده تعرفه های فضای میزبانی لینوکس داخلی می توانید به بخش دیگری از سایت سرورکلیک مراجعه کنید. تا بتوانید بهترین هاست لینوکس داخلی را به صورت اینترنتی در سرورکلیک برای وبسایت خود سفارش دهید.

  • لینوکس ویژه

سرویس لینوکس ویژه برای شرکت های متوسط و بزرگ پیشنهاد میشود. فضای میزبانی لینوکس ویژه نسبت به حجم میزبانی لینوکس استاندارد مزیت های بسیار زیادی مانند سرعت بالاتر و امنیت بیشتری دارد. در هاستینگ لینوکس ویژه بکاپ گیری برای اپلیکیشن ها به صورت هفتگی و برای انواع دیتابیس ها به صورت روزانه انجام میشود. در سرور این نوع هاست ها از هارد SSD استفاده میشود. برای خرید هاست لینوکس داخلی می توانید به بخش هاست لینوکس ایران در سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

  • هاست لینوکس سازمانی

هاستینگ لینوکس سازمانی مناسب برای رفع نیازهای سایت سازمان های بزرگ طراحی شده است؛ و در اختیار بسیاری از کاربران قرار می گیرد. سازمان ها و ادارات بزرگ معمولا به هاستی نیاز دارند که امنیت بسیار بالا، سرعت مناسب و بکاپ گیری منظمی داشته باشد. به همین دلیل توصیه میشود که برای اینگونه سایت ها از هاست میزبانی استفاده شود.

  • هاست لینوکس داخلی ایران

هاستینگ لینوکس ایران، هاستی است که با سیستم عامل لینوکس که سرور آن در کشور ایران قرار دارد. وجود سرور در ایران باعث میشود تا سرعت دسترسی به سایت افزایش پیدا کند. این فاصله فیزیکی کم بین سرور و کاربران موجب میشود تا سرعت دسترسی کاربران به سرور مورد نظر بیشتر باشد. همچنین فضای میزبانی لینوکس دارای امنیت بیشتری می باشد نسبت به هاست هایی که سرور آنها در خارج از کشور قرار دارد. سایت های دولتی با موضوعات ملی بهتر است تا از هاست لینوکس داخلی استفاده کنند تا هم  سرعت بهتری داشته باشد و هم اینکه دارای امنیت بالاتری باشد.

خرید هاست لینوکس داخلی

خرید هاست لینوکس داخلی

عواملی که یک سرور را از سایر سرویس های میزبانی متفاوت می کند؛ در درجه اول نوع خدمات دهی آن با توجه به لوکیشن آن می باشد و در قدم های بعدی سطح خدمات امنیت  و کنترل کردن آن می باشد. این نوع پشتیبانی کردن یعنی اینکه کل سیستم در حال کار باشد و با مشکلاتی مانند عدم ارسال یا دریافت بسته های اینترنتی رو به رو نمیشود. و با در صورت بروز مشکل در کمترین زمان مشکل حل میشود. هاست اختصاصی لینوکس در بعضی از موارد به صورت مانیتورینگ رایگان و یا به صورت دائمی ارائه میشود؛ که این مهم ترین خدمات این سرویس می باشد. نبود آن یعنی اینکه یک مشکل کلی در رابطه با عدم کارکرد درست این سیستم وجود دارد، و منجر به خراب شدن بسته های اطلاعاتی و داده ها میشود.

قیمت هاست لینوکس داخلی

انواع میزبانی لینوکس داخلی در قالب های متفاوتی در سایت سرورکلیک با قیمت های مختلفی ارائه شده است. که به طور کامل و یا به صورت نیمه دارای خدمات سرویس لینوکس اختصاصی می باشد. مواردی که بیشتر از همه در سرویس لینوکس داخلی حائز اهمیت می باشد؛ نوع سیستم عامل می باشد که با توجه به نسخه آن انتخاب میشود. سخت افزار و نوع پیکربندی سیستم از بخش های مهم آن می باشد که با توجه به نیاز مشتریان محترم انتخاب میشود. شما می توانید برای تهیه هاست لینوکس داخلی با قیمت مناسب و بهترین کیفیت به سایت سرورکلیک مراجعه کنید و از خدمات منحصر به فرد این سرویس برای میزبانی کردن سایت بهره مند شوید، و سرعت بالا در بارگذاری داده ها و اطلاعات خود را تجربه کنید.

مزایای استفاده از هاست لینوکس داخلی

مزایای استفاده از هاست لینوکس داخلی

  • ارسال ترافیک نامحدود به سایت
  • امکان ارائه آی پی اختصاصی
  • مجهز به هارد  SSD
  • بالا بردن بازدید و سرعت سایت
  • بهره گیری از امکانات و سرویس های ویژه
  • دارای منابع اختصاس یافته

فروش هاست لینوکس داخلی در سایت سرورکلیک

در این مقاله از سایت سروکلیک برای بسیاری از کاربرانی که دارای سایتی با بازدید و ترافیک محدود می باشد یک نوع سرویس میزبانی به نام هاست  لینوکس داخلی معرفی کردیم که به کمک آن می توانند به بالا بردن سرعت و امنیت سایت خود کمک کند. همچنین شما می توانید بهترین قیمت هاست لینوکس داخلی را در شرکت هاستینگ سرورکلیک مشاده کنید.

همچنین فضای میزبانی لینوکس ایران دارای امنیت بیشتری نسبت به هاست هایی می باشد که سرور آنها در خارج از کشور قرار دارد. سایت های دولتی و سایت هایی که با موضوعات ملی باید از هاست ایران استفاده کنند. اگر شما هم دارای سایتی می باشید که در داخل ایران میزبانی میشود؛ بهتر است از هاست داخلی استفاده کنید. شما می توانید برای خرید هاست داخلی با قیمت مناسب به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟
وردپرس

چه هاستی برای وردپرس مناسب است؟

یکی از دغدغه‌های اصلی هر وب مستری بی‌شک انتخاب هاست مناسب است. هاست‌های خارجی بسیار زیادی در دنیا وجود دارند. اما به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران خیلی از هاست‌های

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد