سرور مجازی فارکس چیست؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی فارکس

فعالیت در بازارهای مالی بین المللی با توجه به اینکه برای افراد درآمد های دلاری به همراه دارد، این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به عنوان مثال، افراد زیادی هستند که در بازار فارکس کار می کنند؛ ولی برای فعالیت در این بازار مثل هر حوزه دیگری، به تجهیزاتی احتیاج است که بدون آن عملا امکان فعالیت فراهم نخواهد شد یا بازدهی فعالیت به شدت کم می شود. یکی از این تجهیزات مورد نیاز خرید سرور مجازی فارکس یا خرید وی پی اس فارکس است. در این مطلب در سرور کلیک، قصد داریم توضیح دهیم که سرور مجازی برای فارکس چیست و چه کاربردی در این بازار مالی پر تراکنش دارد و چطور میشود آن را خرید و از آن استفاده کرد.

خرید سرور مجازی فارکس

نکاتی که باید درباره فارکس و سرور مجازی مخصوص فارکس بدانید

فارکس یک بازار ارزی بین المللی می باشد که در سال ۱۹۷۱ تأسیس گردیده است؛  و استفاده از بازار بین المللی فارکس در دو دهه اخیر بسیار زیاد شده است. در سال های اخیر هم، فعالیت بازار فارکس بین معامله گران ایرانی رونق بسیار زیادی گرفته است.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

بازار فارکس بر تبادل جفت ارز ها کار می کند. به ‎عبارت دیگر، در بازار فارکس ارز یک کشور را با ارز کشوری دیگر مبادله میکنند. مثلا، ممکن است ین کشور ژاپن را با دلار کشور آمریکا مبادله کنند. این دقیقا همان کاری است که در صرافی های فیزیکی انجام می‎ شود؛ به طور مثال با مراجعه به دفتر صرافی، می توانید ریال کشور ایران را با دلار کشور آمریکا مبادله نمایید.لازم به ذکر است بازار بین المللی فارکس تنها برای مبادله ارز های کشور ها نیست و حتی قادر هستید از آن برای خرید اینترنتی از وب سایت هایی مثل وب سایت آمازون هم استفاده نمابید.

با اینکه بازار بین المللی فارکس تقریبا در تمام دنیا استفاده می شود، متأسفانه کاربران در کشور ایران در استفاده از این بازار به خاطر تحریم های بین المللی محدودیت های زیادی دارند؛ بنابر این جهت کار با کارگزاری و صرافی های کاملا قانونی فارکس، نیاز است از آی پی ثابت یک کشور های دیگری استفاده نمایید. همچنین برای بالا بردن بهره وری، باید اینترنت پرسرعت را به کار ببرید که این امر مهم هم با اینترنت خانگی و حتی اینترنت موبایل تحقق نمی یابد.

همه این مشکلات موجب می شود تا از سرور مجازی مخصوص فارکس استفاده نمایید. در ادامه مطلب، به مزایای استفاده از سرور مجازی برای فارکس اشاره خواهیم کرد.

بهترین سرور مجازی فارکس

کاربرد بهترین سرور مجازی فارکس

همانگونه که بیان شد، کاربران ایرانی برای فعالیت در بازار فارکس با محدودیت هایی مواجه هستند. این محدودیت ها بیشتر به خاطر تحریم هایی است که تبادل مالی با شهروندان ایرانی را ممنوع کرده است؛ به همین خاطر، برای دور زدن این محدودیت های اینترنتی شما باید از سرور مجازی مخصوص فارکس استفاده کنید. در ادامه مطلب، درباره دلایل استفاده کردن از سرور مجازی برای فارکس بیشتر بحث خواهیم کرد.

۱. استفاده کردن از سرور مجازی برای فارکس برای تغییر آی پی

برای استفاده کردن از خدمات صرافی های خارج از کشور و کارگزاری های فارکس، بایستی در خارج از ایران زندگی کنید. ممکن است فرض کنید که با استفاده از VPN ها نیز می توانید به همین هدف برسید؛ اما به یاد داشته باشید که VPN ها معمولا IP ثابت به شما نخواهند داد. از سوی دیگر، برای استفاده از VPN ها ممکن است هر بار بخواهید تا سرورتان را تعویض کنید و به این معنی است که خطر خیلی جدی برای این که کارگزاری ها تشخیص دهند که در حال عوض کردن IP خود هستید. در این حالت، حساب شما هم در کارگزاری به سرعت مسدود می شود.

علاوه بر این، سرور VPNها با افراد خیلی زیادی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می شوند؛ به همین خاطر، برخی اوقات بعضی از سرور ها با کندی سرعت روبه رو هستند و شما بایستی سرور خودتان را تغییر دهید.

۲. سرعت زیاد اینترنت سرور مجازی فارکس

یکی از معیار های اصلی برای موفق شدن در بازار بین المللی فارکس و معامله کردن در آن، استفاده کردن از اینترنت پر سرعت میباشد؛ به همین خاطر، در انتخاب خرید وی پی اس برای بازار بین المللی فارکس به سرعت خیلی زیاد آن باید توجه نمایید. اختلال داشتن در اینترنت سرور یا آپتایم آن سبب می شود تا درست در همان زمانی که باید معامله و سود خود را کسب نمایید، به خاطر قطع شدن سرور نتوانید معامله خود را به اتمام برسانید. نکته خیلی مهم دیگر این است که به دلیل لازم بودن به تغییر آی پی، به هیچ وجه نباید بدون اتصال به سرور و استفاده از آی پی آن در بازار بین مللی فارکس فعالیت نمایید؛ چون معمولا امکان این کار وجود ندارد و خطر مسدود شدن حساب تان بسیار زیاد است.

سرور مجازی برای فارکس

سه ویژگی اصلی سرور مجازی فارکس

تا اینجا مطلب دریافتیم که برای فعالیت در بازار فارکس و رسیدن به درآمد های بالا، بایستی با روشی مطمئن به IP ثابت کشوری دیگر دسترسی داشته باشیم. مناسب ترین راه برای انجام اینکار استفاده از سرور مجازی فارکس می باشد؛ ولی VPS فارکس تنها همین ویژگی را دارد؟ در جواب باید گفت خیر! در ادامه، ویژگی های اساسی خرید وی پی اس فارکس را بر می گزینیم.

۱. اتصال سریع و بدون قطعی با سرور مجازی فارکس

یکی از ابزار های اساسی مورد نیاز برای به کارگیری از بازار فارکس، اتصالی باکیفیت و بدون اختلال می باشد. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که شاید زیاده روی نباشد اگر بگوییم بدون توجه به آن امکان دارد همه زحمات شما از  دست برود. به عبارت بهتر، اگر در همان لحظه ای که به حضور در بازار فارکس و معامله در آن احتیاج دارید، ارتباط با سرور از بین برود، از ان معامله سودی حاصل نمی شود و حتی امکان دارد با ضرر های زیادی مواجه شوید.

۲. امنیت بالای اطلاعات با سرور مجازی فارکس

امنیت داده ها و اطلاعات یکی دیگر از نکات خیلی مهم در بازار فارکس می باشد. کسانی که به صورت تخصصی و کار بلد در بازار فارکس فعالیت دارند، ممکن است سرمایه های خیلی زیادی در این زمینه داشته باشند و این به معنی است که اگر امنیت اطلاعات شما به هر دلیلی به خطر بیفتد، همه دارایی شما در یک لحظه نابود می شود. دقت نمایید که پیگیری کردن موارد امنیتی ایجاد شده در سرور های مجازی و به ویژه بازار فارکس، بسیار پیچیده تر از صرافی های فیزیکی می باشد؛ زیرا که هکر ها همیشه بر کار خود مسلط هستند و این یعنی علاج واقعه را پیش از وقوع باید کرد.

همانگونه که گفته شد، یکی از فواید سرور مجازی فارکس امنیت بسیار زیاد اطلاعات در آن می باشد. شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات سرور و هاستینگ همیشه در تلاش هستند که تا تدابیر امنیتی را برای سرورهای خود بیندیشند و بتوانند امنیت سرور مجازی مخصوص فارکس را تأمین نمایند. با همین حال، امنیت سرور مجازی فارکس، تنها بخشی از این خطرات را برطرف می نماید؛ به همین خاطر خود شما هم باید مسائل امنیتی موجود را خیلی جدی بگیرید و به آنها دقت نمایید تا مشکلی در این زمینه برایتان پیش نیاید.

۳. استفاده کردن از آی پی ثابت با سرور مجازی فارکس

همانگونه که بیان شد، برای فعالیت داشتن در زمینه فارکس باید  آی پی خود را تغییر دهید. این آی پی باید ثابت باشد تا احتمال مسدود شدن حساب شما را به پایین ترین میزان خود برساند. سرور مجازی فارکس این مشکل را هم حل می کند. با استفاده از این سرور، می توان آدرس آی پی خود را به آی پی سرور تغییر داد. به عنوان مثال، اگر دیتاسنتر سرور ما در آلمان باشد، با اتصال به آن آی پی سیستم هم به آی پی آلمان تغییر می کند.

سرور مجازی مخصوص فارکس

سه فاکتور خیلی مهم در خرید بهترین سرور مجازی فارکس

اگر قصد خرید سرور مجازی فارکس را دارید، بهتر است به نکات مهم زیر توجه کنید. در ادامه این مظلب، به برخی از این نکات مهم  اشاره می کنیم.

۱. موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر سرور مجازی فارکس

سرورها در دیتاسنتر قرار دارند و دیتاسنتر هم ممکن است در هر کشوری قرار داشته باشد. به عنوان مثال، اگر دیتا سنتر وی پی اس بازار بین مللی فارکس شما در کشور آمریکا قرار داشته باشد، با کمک این سرور میتوانید از آی پی ثابت کشور آمریکا استفاده نمایید.

۲. آپ تایم بالا

دیگر نکته مهم در خرید سرور مجازی فارکس، آپ تایم سرور است. به بیان ساده، آپ تایم مدت زمانی است که سرور در حال فعالیت و سرویس دهی است. برای نمونه، آپ تایم ۹۹.۹۹درصد نشان دهنده این است که سرور انتخابی شما فقط در ۰.۰۱درصد از زمان اشتراک انتخابی تان ممکن است در دسترس نباشد و این به معنی واقعی یعنی دسترسی همیشگی به سرور!

توجه کنید که آپ تایم بالا شاید در بعضی از کاربرد ها، مثل انجام کارهای علمی و تحقیقاتی اهمیت زیادی نداشته باشد؛ ولی اگر قصد  خرید سرور مجازی پر سرعت را برای فعالیت در فارکس دارید، آپ تایم بسیار بالا قطعا از موارد بسیار مهمی است که باید آن را در نظر گرفت.

۳. پشتیبانی بسیار عالی

گاهی وقت ها ممکن است برای استفاده از سرور به راهنمایی و کمک کارشناسان احتیاج داشته باشید یا سرور شما دچار مشکلی شده باشد و برای رفع آن به کارشناسان فنی احتیاج داشته باشید. هر چند موضوع ممکن است ساده به نظر برسند، ولی بی توجهی به این به سادگی شما را دچار ضرر های زیادی می کند.

به طور مثال، فرض کنید استراتژی فعالیت شما طوری است که باید خیلی سریع برای ارزی که در حساب خود دارید، فروش بزنید. حالا تصور نمایید که دقیقا در همان وقتی که احتیاج دارید به سرور خودتان وصل گردید و با تغییر دادن آی پی به بازار فارکس ورود کنید، و اتفاق می افتد که سرور مجازی شما دچار مشکل شود. در این نوع موقعیت ها، شما باید با کارشناسان پشتیبانی شرکت ارائه دهنده و خرید وی پی اس ایرانی برای بازار فارکس در تماس باشید و تا رسیدن به نتیجه درست در کنار شما باشند.

به عنوان یک قانون کلی، باید در جریان باشید که به طور معمول شرکت های معتبر و با سابقه در ارائه خدمات خرید سرور اختصاصی و خرید سرور مجازی پر سرعت ، باید بهترین خدمات پشتیبانی خود را ارائه دهند. کارشناسان مانیتورینگ سرور و پشتیبانی فنی سرور سویچ از متخصصان حرفه ای حوزه IT و شبکه تشکیل شده اند و با توجه به همین مورد بر کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی خرید سرور مجازی فارکس تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

خرید سرور مجازی فارکس

جمع بندی

در حال حاضر، فعالیت در بازار بین المللی فارکس به یکی از روش های عالی برای کسب درآمد های دلاری و سود های زیاد تبدیل شده است. برای ورود پر قدرت به این بازار وسیع بین مالمللی و رسیدن به درآمد های زیاد ، علاوه بر علم معامله گری در بازار های بین مللی و رعایت نکات مهم موجود در این حوزه حساس ، باید با خرید سرور مجازی برای فارکس این توانایی را بدست بیاورید که  آدرس IP خود را تغییر دهید و پایداری مناسبی داشته باشید. برای این خاطر، شما می توانید از سرور مجازی مخصوص فارکس استفاده نمایید. در این مطلب از سرور کلیک، درباره بهترین سرور مجازی برای فارکس و خصوصیات و ویژگی های حرفه ای آن صحبت کردیم و به تمامی نکته هایی که برای خرید سرور مجازی فارکس باید مدنظر قرار دهید، اشاره کردیم.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خرید هاست ویندوز
وبلاگ

خرید هاست ویندوز

خرید هاست ویندوز؛ بهترین سرویس برای سیستم عامل Windows خرید هاست ویندوز یکی از بهترین خدمات سایت سرورکلیک می باشد؛ که با قیمت و کیفیت بالا ارائه میشود. فروش هاست

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد