همه چیز در مورد سرور مجازی اندروید

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی اندروید

اندروید سیستم عاملی محبوب برای موبایل بوده که به صورت متن باز و بر پایه لینوکس به‌وسیله گوگل طراحی و اجرا شده است. پس از خرید شرکت اندروید این سیستم عامل در سال 2005 و به‌وسیله گوگل، این سیستم عامل گسترش یافت و درحال‌حاضر یکی از محبوب‌ترین سیستم‌ عامل‌های دنیا به شمار می‌‌آید. حوزه فعالیت این شرکت در سال‌های اخیر از گوشی همراه به ساعت، لپ تاپ، تلویزیون، تبلت و موارد دیگر نیز گسترش یافته است.

از دلایل افزایش مطلوبیت آن می‌توان پشتیبانی از قابلیت‌های موردنیاز کاربران و سادگی کار با اندروید، برنامه‌های متفاوت کاربردی و… را نام برد. احتمال دارد سوالاتی مانند سرور مجازی اندروید چیست؟ خرید vps android چگونه است؟ برای خرید سرور مجازی برای اندروید باید چه کار کرد؟ ذهن شما را به خود مشغول کند. بنابراین برای گرفتن پاسخ سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی سرور مجازی اندروید

سرور مجازی اندروید برای افراد گیمری که با استفاده از کیبورد و ماوس و با نمایشگرهای بزرگ بازی می‌کنند و یا برای افراد توسعه دهنده‌ای که با ویرایش و نصب برنامه‌های سنگین اندروید کار دارند، دارای محبوبیت بسیاری است. لازمه کار با این سرور مجازی، داشتن RAM بسیار بالا است و با استفاده از شبیه‌ساز یا ماشین مجازی اندروید شکل می‌گیرد.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

این سرور مجازی برای دستگاه اندروید شما نوعی سیستم عامل مستقل به شمار می‌آید. با استفاده از آن می‌توانید علاوه بر افزایش 2 برابری قدرت دستگاه خود، نسخه‎‌های سیستم عامل خود را به صورت همزمان اجرا کنید. از سمت دیگر از مزایای سرور مجازی در اندروید می‌توان حفظ حریم خصوصی، عملکرد سریع‌تر، لذت بردن بیشتر از سرگرمی و چندین حساب کاربری در یک دستگاه را نام برد.

با استفاده از این سرور می‌توانید در دستگاه تلفن همراه خود، پارتیشن مجازی ایجاد کنید و در هر فضایی از اندروید خود کپی داشته باشید. هنگام استفاده از این سرور برای اندروید، با زدن گزینه ای بین سیستم مجازی و محل مورد نظر می‌توانید جابجا شوید و به چندین حساب به صورت همزمان دسترسی پیدا کنید.

سرور مجازی اندروید

سرور مجازی اندروید چیست؟

آشنایی با مفهوم سرور مجازی یا VPS

به قسمتی از یک سرور فیزیکی، سروری مجازی گفته می‌شود که توسط مجازی‌سازی VM علاوه بر جداسازی، در اختیار کاربر نیز قرار می‌گیرد. درواقع تقسیم سرور به واحدهای جداگانه کار مجازی‌ساز است به‌صورتی‌که این واحدها تحت تاثیر هم قرار نگیرند. در سرور مجازی یا VPS به صورت اشتراکی از هسته پردازنده استفاده می‌شود. درواقع ماشین مجازی‌ساز وظیفه دارد پردازنده‌ای را برای هر سرور اختصاص دهد تا زمانی‌که این اطمینان ایجاد شود که یک سرور روی سرورهای دیگر هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

بیشتر سیستم عامل‌های لینوکس یا ویندوز براساس نیاز کاربر روی سرورهای مجازی نصب می‌شوند. به بیان دیگر در سرورهای مجازی ویندوزی یوزر با پروتکل Remote Desktop به آن، امکان دسترسی خواهد داشت. درحالی‌که در سرور لینوکس یوزر Root به‌وسیله پروتکل‌های SSH دسترسی پیدا می‌کند.

با توجه به اینکه نوع شبیه سازهای اندرویدی قابل نصب بر این دو سیستم با یکدیگر تفاوت دارند، پس در هنگام انتخاب سیستم عامل سرور مجازی اندروید باید بسیار دقت کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی راه‌های مختلفی مانند برقراری ارتباط از طریق واتساپ، چت، تلفن و یا تیکت با پشتیبانی در ارتباط باشید.

خرید vps android

سیستم عامل‌های ویندوز براساس نیاز کاربر روی سرورهای مجازی نصب می‌شوند

چرا اندروید از ماشین مجازی استفاده می‌کند؟

VMOS نوعی برنامه سرور مجازی برای اندروید است که می‌تواند سیستم عامل دیگر اندروید را جایگزین سیستم عامل مهمان کند. درواقع کاربران به صورت اختیاری می‌توانند سرور مجازی مهمان را جایگزین سیستم عامل اندروید روت شده کنند. ناگفته نماند که اولین سرور اندروید، سرور مجازی اندروید بود که از برنامه‌های گوگل و خدمات گوگل پلی پشتیبانی می‌کرد.

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث تصمیم‌گیری مهندسان گوگل برای استفاده از سرور مجازی یا اندروید می‌شود. از دلایل اصلی استفاده از سرور مجازی برای اندروید، می‌توان عدم نیاز به پلتفرم و امنیت را نام برد.

پس کد برنامه حاوی بد افزار، به صورت مستقیم نمی‌تواند روی سیستم تاثیر بگذارد و سیستم را قابل اعتمادتر و قوی‌تر از قبل کند. پلتفرم اندروید روی دستگاه‌های مختلف با معماری‌های متفاوت قابل اجرا است.

خرید سرور مجازی اندروید

عدم نیاز به پلتفرم و امنیت از دلایل اصلی استفاده از این سرور است

سخت افزار سرور اندروید چه مشخصاتی دارد؟

از با کیفیت‌ترین و جدیدترین قطعات روز دنیا برای قطعات سخت‌ افزاری این سرورهای مجازی استفاده می‌شود. این سرور قطعات مختلفی مانند رم، پردازنده یا سی پی یو، پورت مشخص‌کننده سرعت اینترنت و هارد دارد. هر یک از این قطعات، مشخصات مختلفی دارند، مانند رم DDR3 و DDR4 یا پردازنده 4 هسته، 6 هسته، 8 هسته و بالاتر.

معرفی شبیه ساز اندروید

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این برنامه در بین مردم، توسعه‌دهندگانی که به کار کردن در فضای اندروید علاقه دارند، از آن بسیار استقبال می‌کنند. در برخی از موارد تست و اجرای برنامه‌های سنگین اندروید روی تلفن هوشمند دشوار است پس به استفاده از شبیه‌سازهای اندروید نیاز خواهید داشت. در ماشین مجازی Android Emulator سیستم عامل اندروید با استفاده از شبیه‌ساز اندروید یا AVD اجرا می‌شود.

به عبارت دیگر، دستگاه مجازی اندروید AVD با تعریف نرم افزار و سخت افزاری کار شبیه‌سازی را انجام داده، به شما این امکان را می‌دهد که از یک دستگاه واقعی به عنوان مدل استفاده کنید. با نصب شبیه ساز اندروید می‌توانید بدون نیاز به گوشی همراه برنامه‌های خود را در سطوح Android Emulator و در دستگاه‌های مختلف داشته باشید.

درواقع شبیه‌ساز اندروید تمامی قابلیت‌های دستگاه اندروید واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین بعضی از Android Emulator روی سرور مجازی تحت سیستم عامل لینوکس یا ویندوز قابل نصب خواهند بود.

خرید سرور مجازی برای اندروید

افزایش میزان امنیت با استفاده از سرور مجازی برای اندروید

خرید سرور مجازی برای اندروید

VPS یا Virtual Private Server نوعی سرور مجازی اختصاصی است که روی سیستم عامل‌های مختلف نصب می‌شود. توجه داشته باشید که منابع سرور مجازی قابل تغییر و ارتقا هستند. در هر زمانی که بخواهید توانایی ارتقا پلن سرور مجازی را خواهید داشت و می‌توانید منابع سرور مانند هارد، رم و سی پی یو را به صورت جداگانه زیاد یا کم کنید.

سرورهای مجازی سرعت بالا را می‌توانید به راحتی به صورت ماهیانه، 3 ماهه، 6 ماهه و سالانه تهیه کرده، حتی در صورت نیاز مشتری می‌تواند به صورت چندساله رزرو و تمدید کنید. آی پی سرور شما تا زمان تمدید مجدد آن ثابت می‌ماند و دیگر دغدغه آن را نخواهید داشت. پس برای خرید وی پی اس ایرانی می‌توانید به سایت‌های معتبر مانند سایت شرکت هاستینگ سرور کلیک مراجعه کنید.

خرید vps app store

خرید سرور مجازی برای اندروید و قابل استفاده برای همه دستگاه‌ها

سخن پایانی

سیستم عامل محبوب برای گوشی همراه، اندروید بوده که بر پایه لینوکس و به شکل متن باز توسط گوگل اجرا و طراحی شده است. این سرور مجازی با استفاده از ماشین مجازی اندروید و یا شبیه‌ساز شکل می‌گیرد که لازمه کار با آن داشتن رم بسیار بالا است.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

وب سرور آپاچی چیست؟
وبلاگ

وب سرور آپاچی چیست؟

وب سرور آپاچی چیست؟ وب سرور آپاچی چیست ؟ Apache یک نرم افزار وب سرور منبع آزاد و رایگان است، که درصد زیادی از وب سایت های سراسر جهان را

ادامه مطلب »
خدمات هاستینگ
وبلاگ

خدمات هاستینگ چیست؟

خدمات هاستینگ چیست؟ میزبانی وب یا (web hosting) یک بستر اصلی برای استفاده از وب سایت را فراهم می کند. دارا بودن کیفیت در ارائه خدمات هاستینگ و ثابت بودن

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد