چگونه وارد هاست وردپرس شویم؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

ورود به مدیریت سایت وردپرس

چگونه وارد هاست وردپرس شویم

چگونه وارد هاست وردپرس شویم؟

چگونه وارد هاست وردپرس شویم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربران مبتدی پیش بیاید و یافتن آدرس ورود محیط وردپرس برای آنها دشوار باشد. به همین دلیل ما در این مقاله از سایت سرورکلیک درمورد نحوه ورود به مدیریت سایت روش هایی را به شما معرفی می کنیم.

اگر سایت شما تازه راه اندازی شده است، ما توسط آموزش ورود سایت وردپرس به شما کمک می کنیم تا به راحتی وارد سایت خود شوید. کار کردن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس خیلی ساده و راحت است.

اولین مرحله بعد از ایجاد سایت ورود به پنل مدیریت سایت می باشد. انجام این مرحله به سادگی آب خوردن است. پس از لاگین شدن می توانید بر تمامی موارد سایت خود تسلط داشته باشید و به راحتی آن را مدیریت کنید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

آدرس ورود به وردپرس چیست؟

صفحه ورودی همانند دری میان وب سایت و داشبورد مدیریت سایت شما می باشد. به کمک این صفحه شما می توانید وارد سایت خود شوید. در حقیقت این صفحه به عنوان پیشخوان سایت نیز معرفی میشود. بعد از ورود به محیط ورپرس می توانید افزونه، پست و حتی صفحات جدیدی را اضافه و یا کم کنید.

با در اختیار داشتن اطلاعات ورود می توانید از طریق این صفحه وارد وب سایت شوید. بنابراین در قدم اول باید اطلاعات لاگین شدن را در اختیار داشته باشید.

آموزش مدیریت سایت وردپرس

برای انجام این کار، ابتدا یک وردپرس معمولی نصب کنید. پس از نصب وردپرس /Login/ یا /Wp-Admin/ را به انتهای آدرس سایت خود اضافه کنید. به عنوان نمونه:

/www.example.com/wp-admin

/www.example.com/login

از طریق هر دو آدرس بالا شما را به صفحه وردپرس انتقال می دهد. اگر به هر دلیل آدرس ورودی به درستی عمل نکرد، می توانید مشکل خود را با وارد کردن آدرس زیر حل کنید:

www.example.com/wp-login.php

چگونه وارد هاست خود شویم

ورود به هاست وردپرس چگونه است؟

همان طور که توضیح دادیم ورود به هاست وردپرس سی پنل بسیار راحت است. اما نکته مهمی که در مورد نحوه ورود به هاست وردپرس باید به خاطر داشته باشید این است که توجه کنید سیستم مدیریت محتوای شما روی لوکال نصب شده است و یا روی هاست. روشی که به طور کامل در قسمت بالا آموزش دادیم برای ورود به وردپرس روی هاست می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید خرید هاست لینوکس، خرید هاست ویندوزی، خرید هاست دانلود، خرید هاست فروشگاهی و خرید هاست وردپرس را از مجموعه سرور کلیک با قیمتی مناسب انجام دهید.

با این وجود در صورتی که سیستم مدیریت محتوای سایت شما روی لوکال نصب شده باشد برای ورود به هاست وردپرس باید ابتدا روی سیستم خود یک برنامه ایجاد سرور مجازی را فعال کنید. برای مثال می توانید از برنامه wampp  و یا xampp استفاده کنید. حالا می توانید برای ورود به هاست وردپرس خود در صفحه مرورگر آدرس Localhost/ example /wp-admin را وارد نمایید. بعد از ورود به هاست وردپرس از سی پنل می توانید به راحتی از صفحه پیشخوان سایت خود استفاده کنید.

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید برای ورود به هاست وردپرس از سی پنل می توانید گزینه فراموشی رمز وردپرس را انتخاب کرده و یک رمز جدید برای خود ایجاد کنید. در صورتی که هم نام کاربری خود را فراموش کرده اید از طریق دیتابیس می توانید به نام کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

نکته دیگری که در مورد ورود به هاست وردپرس سی پنل قابل ذکر است مربوط به افرادی می شود که صفحه ورود به وردپرس خود را تغییر داده اند تا امنیت آن را افزایش دهند. در صورتی که این افزونه را فعال کرده اید اما بعد از مدتی آدرس صفحه ورودی را که تعیین کرده بود فراموش کردید برای ورود به وردپرس روی هاست باید مراحل زیر را انجام دهید :

  • ورود به کنترل پنل
  • تغییر دادن نام پوشه افزونه که در مسیر public_html/wp-content/plugins قرار دارد
  • حالا می توانید از همان نحوه ورود به هاست وردپرس که آموزش دادیم استفاده کنید.

نحوه ورود به هاست وردپرس

چگونه صفحه ورودی wp-admin وردپرس را ذخیره کنیم؟

اگر به یاد داشتن آدرس ورودی کمی برای شما دشوار است، به شما پیشنهاد می کنیم که یک نشانه به بوکمارک مرورگر خود اضافه کنید. برای انجام این کار نشانه ستاره در بالای صفحه را انتخاب کنید.

این روش یک راه حل مناسب است و هر بار برای ورود تنها کافی است بر روی آن کلیک کنید. همچنین می توانید لینک ورود به سیستم وردپرس را در بالا و پایین صفحه نوار کناری و یا حتی منو اضافه کنید.

دو روش ساده برای انجام این فرآیند وجود دارد:

  1. اولین راه اضافه کردن لینک ورودی وردپرس به منو است. به سادگی میتوانید به مسیر نمایش فهرست ها در بخش مدیریت وردپرس بروید.
  2. روش دوم استفاده از ویجت پیش فرض متا است. این ویجت یک لینک به صفحه ورود، RSS Feeds و همینطور یک لینک به وب‌سایت wordpress.org شما اضافه می‌کند. برای شروع باید به مسیر نمایش ابزارک ها بروید و یک ویجت متا به نوار کناری وب سایت اضافه کنید. اگر نمی خواهید از ویجت استفاده کنید می توانید از طریق منو این عمل را انجام دهید.

ما در این قسمت از سایت سرورکلیک، سعی کردین تا روش های کاربردی درباره نحوه ورود به پنل مدیریت سایت در اختیارتان قرار دهیم تا به سادگی بتوانید مشکل وارد شدن به پنل مدیریت وردپرس را خودتان حل کنید.

جمع بندی

در صورتی که سایت خود را به تازگی ایجاد کرده اید و سوال چگونه وارد هاست خود شویم؟ ذهن شما را درگیر کرده است این نوشته می تواند به شما کمک کند. زیرا در این نوشته با ارائه اطلاعات کاملی در مورد نحوه ورود به هاست وردپرس به سوال ورود به هاست وردپرس چگونه است؟ پاسخ داده ایم.

همان طور که توضیح دادیم ورود به هاست وردپرس از سی پنل بسیار ساده است و به سرعت انجام می شود. برای ورود به وردپرس روی هاست و دسترسی به صفحه پیشخوان حتما باید نام کاربری و رمز عبوری را که در زمان راه اندازی وبسایت خود روی هاست تعیین کرده اید به یاد داشته باشید. برای ورود به هاست وردپرس سی پنل آدرس  /www.example.com/wp-admin را در مرورگر خود وارد کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور را در صفحه ای که برای شما باز شده است وارد می کنید و سپس دکمه Log in را کلیک کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟ می توانید روی این مقاله کلیک کنید.

پس از طی این مراحل و ورود به هاست وردپرس صفحه پیشخوان برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید از بخش های مختلف آن برای انجام عملیات و تغییرات مد نظر خود استفاده کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Comments

  1. حسنی 09/04/1401 در 10:25- پاسخ دادن

    ممنون خیلی کمکم کرد این مطلبتون

  2. بهروز 30/09/1401 در 06:06- پاسخ دادن

    سلام
    من به یکی از کاربرانم دسترسی برای ورد به پیشخوان دادم ولی وقتی که رمز رو میزنه با ارور مواجه میشه مشکل از چی میتونه باشه ؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

سرور مجازی برای بایننس
سرور

سرور مجازی برای ترید

Vps که با نام سرور مجازی ترید نیز شناخته می شود و دارای آی پی ثابت است که برای ترید و تجارت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد