فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی: برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ابتدا نیاز به موز فروش اینترنتی دارید، گرفتن مجوزهای فروشگاه اینترنتی علاوه بر اینکه اعتماد خریداران سایت شما را بالا می برد،  می تواند روند کار شما را اصولی تر پیش ببرد و اعتبار شما را افزایش دهد. آشنایی با مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را می توان پیش قدمی برای شروع کسب و کار دانست. همانطور که می دانید فروشگاه های اینترنتی تبدیل به یکی از محبوب ترین مراکز خرید برای کاربران فضای آنلاین شده است. نمایش آنلاین کالا و خدمات، سفارش لحظه ای و اینکه در زمان مشخص بتوانید فعالیت های فروشگاه های اینترنتی خود را پیش ببرید.

فروشگاه های اینترنتی به دلیل اهمیت بسیار زیادی که در وب سایت ها دارند و همینطور اهمیت تجاری بودن آنها به هاست متفاوت نسبت به دیگر سایت ها نیاز دارند. با افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی رقابت در این زمینه بسیار افزایش یافته است؛ به طوری هر فروشگاه اینترنتی سرویس بهتر و متفاوت تری را برای مشتریان خود ارائه دهد. یکی از ملاک های یک فروشگاه اینترنتی خوب، سرعت، آپ تایم بودن و امنیت آن می باشد. که متاسفانه تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین با انتخاب هاست ارزان و نامناسب به تجارت کاری خودشان لطمه وارد می کنند. شاید برای یک سایت بسیار ساده لازم نباشد تا برای خرید یک هاست هزینه زیادی را متحمل شوید. اما برای سایت های مهمی مانند یک فروشگاه اینترنتی بهتر است که یک سرمایه گذاری بر روی هاست خود انجام دهید تا با کیفیت بیشتر آپ تایم بودن بالا و همچنین سرعت بیشتر رضایت کاربران خود را بدست آورید. شما می توانید برای داشتن بهترین فضا مورد نیاز برای یک فروشگاه اینترنتی، خرید هاست خود را از سایت سرورکلیک انجام دهید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

هاست مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

ایجاد یک فروشگاهی اینترنتی هم دردسرهای خودش را دارد، شما برای اینکه بخواهید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. توجه به یک سری نکات مهم می تواند تا حدودی به شما در راه اندازی یک سایت حرفه ای در زمینه کسب و کار اینترنتی کمک بسیار زیادی کند.

در این مقاله از سایت سرورکلیک می خواهیم در مورد یک سری نکات مهم در رابطه با ایجاد فروشگاه اینترنتی برای شما علاقه مندان توضیح دهیم. اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی با بازدید بالا ایجاد کنید و روزانه بازدید و فروش خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد می کنیم، در ادامه با ما همراه باشید. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید مقدار فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی می باشد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی، نیاز به مجوزهایی دارد که شما باید تمامی آن ها را در حین ایجاد یک فروشگاه در نظر داشته باشید. تا زمانی که شما قوانین مربوط به راه اندازی سایت فروشگاهی را رعایت نکنید، نمی توانید سایت خود را به مردم معرفی کنید و آن را در اختیار کاربران قرار دهید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

همان طور که می دانید این روزها، بیشتر کسب و کارها به صورت آنلاین انجام می شود. یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای فروشگاه های آنلاین در نظر داشته باشیم بدون شک دسترسی راحت می باشد. شما می توانید با استفاده از سایت هایی که ایجاد شده اند، بسیاری از نیاز های خود را برطرف کنید.

این روزها فروشگاه های اینترنتی و آنلاین، جزء پر طرفدارترین ها در فضای اینترنت هستند و توانسته اند به خوبی اعتماد کاربران را به سمت خود جذب کنند. این فروشگاه ها به عنوان محبوب ترین سایت هایی است که می تواند در زمینه های متفاوت، امکانات و خدمات زیادی را در اختیار مردم قرار دهد.

با توجه به اینکه مردم در زمینه تکنولوژی و اینترنت پیشرفت چشم گیری داشته اند، اکثرا ترجیح می دهد در فضای وب مشارکت داشته باشند. فروشگاه هایی که به صورت آنلاین ایجاد شده اند می توانند راحتی دسترسی را برای مردم در هر ساعت از شبانه روز آسان کنند و این یکی از مواردی است که می تواند طرفداران این سایت ها را افزایش دهد. مجوز های لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی گستردگی زیادی دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین شما می توانید از سه رو استفاده کنید، که راحت ترین آن استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می باشد. محبوب ترین آن وردپرس است که بیشتر سایت ها از آن برای مدیریت وب سایت خود استفاده می کنند. پس از آن فروشگاه ساز ها و برنامه نویسی از راهکار هایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی فضای مناسب سایت فروشگاهی

اولین و مهم ترین ویژگی هاست خوب این است که دارای سرعت بسیار خوبی می باشد. و شما می توانید به کمک آن چندین وبسایت را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهید؛ و سرعت آنها را بسنجید. یکی دیگر از مزایای مهم ترین مزیت های هاستینگ خوب این است که منابع مناسب RAM  و CPU را به کاربران خود ارائه می دهد. رم و پردازنده ها در وبسایت های فروشگاهی بیشتر از یک سایت عادی مورد نیاز است. در واقع می توان داشتن منابع کافی را از ویژگی های یک هاست خوب برشمرد.

برای راه انداز سایت فروشگاهی به چه چیزهایی نیاز است؟

مجوز های لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مهم ترین مجوزهای ایجاد فروشگاه اینترنتی و یا همان فاکتورهایی که باید در هنگام ایجاد به آن توجه کنیم، تا حدودی می تواند عملکرد و بازدهی سایت ما را تضمین کند. زمانی که شما تصمیم به ایجاد یک سایت به صورت آنلاین می گیرید باید بررسی های لازم را در خصوص اینکه می خواهید چه خدمت رسانی را به مردم انجام دهید داشته باشید، پس از آن باید امکانات لازم را جهت پرداخت هزینه و تحویل کالا به مشتری را نیز در نظر داشته باشید.

زمانی که می خواهید سایت خود را ایجاد کنیم، مهم ترین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید، آدرس و نام دامنه ای است که برای فروشگاه خود انتخاب می کنید. این نام یا همان Domain می تواند در معرفی سایت شما به کاربران کارایی داشته باشد و به این صورت کاربران سایت شما را به راحتی در ذهن می سپارند، پس شما باید نام مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید. برای این کار می توانید به مقاله دامنه چیست و چه کاربردی دارد؟ مراجعه کنید.

پس از آن نوبت به هاست می رسد، فضای هاست مورد نیاز و نوع هاستی که شما برای میزبانی از سایت خود استفاده می کنید، تاثیرگذاری بسیار زیادی روی بازدهی سایت شما خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکاتی که در این قسمت باید به آن توجه کنید، نوع هاستی است که انتخاب می کنید. با توجه به اینکه می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی دارای اهمیت زیادی می باشد، به شما خرید هاست فروشگاهی ارزان قیمت و نا محدود با بالاترین سرعت را پیشنهاد می کنیم.

هاست با فضای مناسب

آخرین و مهم ترین ویژگی هاست خوب این است که هاست فضا یا ظرفیتی مناسب داشته باشد. دلیل آنکه این گزینه را به عنوان ویژگی آخر معرفی کرده ایم این است که داشتن فضا یا ظرفیت برای یک سایت مزیت رقابتی نمی باشد. شرکت های مختلف هاستینگ دیدگاهی را در میان کاربران ایجاد کرده اند که برای داشتن فضای بیشتر باید هزینه ی زیاد تری را پرداخت کنید! و کاربران تصور می کنند که هاست خوب، سرویسی است که فضای بالایی داشته باشد؛ در صورتی که اینطور نیست فضا تنها برای نگهداری فایل های مربوط به وبسایت مورد استفاده قرار می گیرد؛ در کنار این فضا باید منابع مورد نیاز سایت نیز تامین شود. در مجموعه سرورکلیک پلن ها به گونه ای در نظر گرفته شده اند که کاربر مشکلی بابت فضای خود نداشته باشد  تنها بر روی منابع پلن ها فکر کند.

برای فروشگاه اینترنتی چقدر هاست لازم است ؟

برای فروشگاه اینترنتی چه میزان هاست لازم است؟

برای فروشگاه اینترنتی چه میزان هاست لازم است؟

مقدار فضای هاست برای فروشگاه اینترنتی، کاملا بستگی به سایت شما دارد. برخی از سایت ها هستند که محصولات زیادی را به فروش نمی رسانند و تنها تبلیغات انجام می دهند، طبیعتا این سایت ها به فضای هاست با حجم بالایی نیاز ندارند. این افراد می توانند از هاست اشتراکی نیز استفاده کنند.

اما راه اندازی یک سایت فروشگاهی حرفه ای، طبیعتا به میزان فضای هاست بیشتری نیاز دارد، چرا که اطلاعات و فایل های بیشتری را برای ذخیره سازی و نگهداری دارد. هاست مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی باید ویژگی های زیادی داشته باشد که مهم ترین آن مقدار فضایی است که در اختیار شما قرار داده می شود.

مهم ترین نکات برای انتخاب فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی:

  • حجم و مقدار فضای کافی برای سایت فروشگاهی
  • پشتیبانی به صورت 24 ساعته
  • سرعت هاست مورد نیاز فروشگاهی
  • تهیه نسخه پشتیبان
  • انتخاب هاست مناسب با زبان برنامه نویسی سایت

برای فروشگاه اینترنتی چه میزان هاست لازم است؟

شما می توانید با توجه به این موارد مقدار فضای هاست مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین Host جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی می توانید به مقاله راهنمای انتخاب و خرید هاست مناسب مراجعه کنید.

هزینه مجوز فروشگاه اینترنتی

در مقالات دیگر از سایت سرورکلیک اطلاعاتی در مورد ووکامرس در اختیار شما قرار گرفته است، که برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا برای راه اندازی هر فروشگاه اینترنتی می توانیم از هر هاستی استفاده کنیم؟ برای پاسخ مس توان گفت که بله برای نصب ورپرس ووکامرس می توانید از هر هاستی استفاده کنید؛ اما فضای میزبانی که برای یک فروشگاه اینترنتی پر سرعت می خواهیم استفاده کنیم باید امکانات خاص و منحصر به فردی داشته باشد. خرید هاست در سایت سرورکلیک این اجازه را به شما می دهد که بدون هیچ مشکلی بتوانید سایت خود را مدیریت و میزبانی کنید.

برای فروشگاه اینترنتی چه هاستی مناسب است ؟

فضای مورد نیاز برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

خرید هاست برای فروشگاه اینترنتی

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام راه اندازی سایت فروشگاه به آن توجه داشته باشید، مقدار فضایی است که به آن نیاز دارید، شما باید میزان اطلاعات و فایل های سایت خود را جهت خرید هاست فروشگاهی ارزان قیمت و نا محدود بررسی کنید.

فضایی که برای فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته می شود باید با توجه به فاکتورهایی باشد که به مرور زمان می خواهید روی سایت خود ایجاد کنید. برای نمونه تعداد محصولات و یا محتواهایی است که شما می خواهید در طول این مدت روی سایت خود آپلود کنید.

مقدار فضایی که در اختیار شما قرار می گیرد برای اینکه فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید در واقع میزان حجمی است که هاست در اختیار شما قرار می دهد. هزینه ای که شما برای خرید هاست پرداخت می کنید، کاملا به مقدار فضای بستگی دارد که در اختیار شما قرار می گیرد. هر چه قدر هزینه بیشتری را پرداخت کنید، طبیعتا مکان بیشتری به سایت شما اختصاص داده خواهد شد.

ویژگی های یک هاست خوب

  • همیشه در دسترس باشد و قطعی دائمی نداشته باشد.
  • پرسرعت باشد تا کاربران بدون هیچ اتلاف وقتی ار سایت شما بازدید کنند.
  • امنیت بسیار بالایی داشته باشد.
  • هزینه ی آن مناسب و مقرون به صرفه باشد.
  • پشتیبانی خوب و دائمی داشته باشد.

فضای مورد نیاز برای وردپرس

خرید هاست برای فروشگاه اینترنتی

بسیاری از کاربران تصور می کنند هاست خوب یعنی اینکه بیشترین فضا در اختیار شما قرار بگیرد، در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و میزان فضای هاست مورد نیاز شما به حجم اطلاعات و فایل های سایت شما بستگی دارد. هرچه حجم اطلاعات شما بالا تر باشد، طبیعتا به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. پس شما باید میزان فضای مورد نیاز برای سایت خود را براساس نوع سایتی که دارید انتخاب کنید.

در این مقاله در مورد فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی برای شما توضیح دادیم. شما می توانید با مطالعه این مقاله، بهترین هاست و فضای لازم را برای سایت خود انتخاب کنید، شما می توانید برای انتخاب هاست مورد نیاز خود به شرکت هاستینگ سرورکلیک مراجعه کنید. این شرکت پشتیبانی از سایت شما را با امنیت و سرعت بالا انجام خواهد داد.

ویژگی های فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

  • سرعت بسیار بالا
  • داشتن منابع مناسب
  • امنیت
  • بکاپ گیری های منظم
  • پهنای باند مناسب
  • فضای کافی


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

4 Comments

  1. مسعود 09/04/1399 در 04:30- پاسخ دادن

    برای ایجاد یه فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لباس و پوشاک شما چه مقدار فضا برای هاست پیشنهاد می کنید. ما یه سایت فروشگاهی ایجاد کردیم و الان نمیدونیم که برای شروع چه مقدار فضا تهیه کنیم. با در نظر گرفتن اینکه محصولات زیادی هم داریم.

  2. حسام 09/04/1399 در 04:35- پاسخ دادن

    سلام
    من هاست لینوکس با فضای 1000 مگ خریدم.برای نصب وردپرس مشکلی نداشتم و راحت نصب شد الان میخام افزونه ووکامرس رو نصب کنم خطا بهم میده؟ میشه بخاطر فضای هاست باشه؟ اگه میشه راهنمایی کنید.

  3. معصومی 08/06/1399 در 04:37- پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید. من میخام یه سایت بزنم برای فروش اسباب بازی محصولات زیادی هم هس میخاسم بدونم چه هاستی برای این فضا بهتر میتونه پاسخگو باشه؟ شما یه هاست با فضای مناسب برای فروشگاه اینترنتی چی پیشنهاد میدین؟

  4. عرفان 08/06/1399 در 04:40- پاسخ دادن

    من برای سایت فروشگاهی که دارم از هاست نامحدود استفاده می کنم به نظرم خیلی بهتره هم حجم بالایی رو پشتیبانی میکنه و هم سرعت خیلی خوبی داره. بالاخره حجم هاست برای اینجور سایتا اهمیت داره

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد