خرید هاست لینوکس حرفه ای

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید هاست لینوکس حرفه ای

هاست لینوکس حرفه ای چیست؟

هاست لینوکس حرفه ای چیست؟

هاست لینوکس حرفه ای یا فضای میزبانی مناسبی برای شرکت ها و سازمان هایی است که سرعت سایت و آپ تایم بودن و کیفیت و امنیت آن برایشان دارای اهمیت بسیار بالایی است. هاست لینوکس حرفه ای سرورکلیک دارای هارد دیسک و همچنین رم می باشد. و بر روی سرورهای بسیار قدرتمند و پر سرعت در دیتا سنترهای مشهور در خارج و داخل ایران قرار دارد.

هاست لینوکس چیست؟

هاست لینوکس، به نوعی از میزبانی وب سایت گفته می شود که سیستم عامل آن سرور لینوکس می باشد. کابران برای استفاده از این نوع هاست نیازی ندارند تا اطلاعاتی برای کار با سیستم عامل لینوکس داشته باشند. مدیریت هاست لینوکس از طریق محیط تحت وب گرافیکی cPanel است که در همهی سیستم عامل ها بدون نیاز به اطلاعات فنی قابل استفاده است. از هاست لینوکس برای اجرای فایل ها و نرم افزارهای تحت وب مانند HTML و PHP همراه با بانک اطلاعاتی استفاده میشود. با استفاده از وب سرور قدرتمند لایت اسپید برای نصب نرم افزارهای تحت وب وردپرس، جوملا و … شما به هاست لینوکس احتیاج دارید.

هاست لینوکس حرفه ای پر سرعت

سرورهای هاست لینوکس در بهترین دیتاسنترهای آلمان قرار دارند که از جهت آپ تایم بودن و پایداری شبکه در رده بهترین دیتاسنترهای جهانی قرار دارد. سرویس هاست لینوکس SSD NVMe برای سایت هایی مناسب است که سرعت لود تصاویر سایت برای آنها اهمیت بسیار بالایی دارد. ارائه خدمات به وب سایت هایی با بازدید و مصرف متوسط از منبالع سرور است که کدنویسی و برنامه نویسی آنها بر پایه سیستم عامل لینوکس و با نوعی از زبان های برنامه نویسی سازگاری دارد.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

از مهم ترین ویژگی های هاست لینوکس سایت سرورکلیک امکان تغییر نسخه php می باشد. در کنار مشخصات فنی از قبیل سیستم عامل کلود لینوکس آنتی شل و وب سرور لایت اسپید سرویس ها در سایت سروکلیک با قیمت ارزان ارائه می شود. کارشناسان این سایت به صورت 24 ساعته سرورهای لینوکس را مانیتور می کنند تا مشکلی برای کاربران و وب سایت های میزبانی شده به وجد نیاید. در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان ممکن می توانند این مشکلات را رفعع کنند.

هاست لینوکس حرفه ای پر سرعت

ویژگی های مهم هاست لینوکس

  • آپتایم واقعی و پشتیبانی 24 ساعته
  • میزبانی کردن وب سایت ها بر روی سرورهای اختصاصی قدرتمند
  • سیستم پشتیبان گیری
  • کنترل پنل قدرتمند
  • دارا بودن امکانات نامحدود

خرید هاست لینوکس حرفه ای

هاست لینوکس در سرورهای قدرتمند مجهز به انواع مختلفی از تجهیزات امنیتی و فایروال، هارد پرسرعت و دارای انواع آنتی ویروس ها برای میزبانی از وب سایت هایی است که  HTML و PHP طراحی و برنامه ریزی شده اند. برای نصب انواع CMS و سایت هایی که از دیتا بیس MySql استفاده میکنند مفید می باشد. البته این بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده روی سرور Linux است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

هاست لینوکس برای استفاده از ربات تلگرام کاملا بهینه سازی شده است همچنین در هاست لینوکس فریم ورک لاراول Laravel قابل نصب و راه اندازی است .هاست لینوکس نیز از زبان برنامه نویسی Ruby پشتیبانی میکند.

مزایای استفاده از هاست لینوکس حرفه ای

سرویس های میزبانی وب، بر روی قوی ترین سرورهای لینوکس در یکی از مهم ترین و مجهز ترین دیتاسنترهای کشور آلمان قرار دارد. از آخرین نسخه پنل میزبانی وب هاست لینوکس به عنوان کنترل پنل استفاده می کنیم. این سرویس با به کاربردن وب سرور قدرتمند Lite Speed برای بهبود بارگذاری و سرعت سایت کمک بسیار زیادی می کند. ارائه کنترل پنل کامل میزبانی وب، با امکانات فوق العاده ای که دارد مثل کاربری آسان، رابط گرافیکی زیبا، بهره وری و کارایی سرویس وب سایت شما را بهبود می بخشد و بالا میبرد. تا با کمترین مشکل بهترین نتیجه را از امکانات میزبانی وب سرورکلیک دریافت کنید.

مزایای استفاده از هاست لینوکس حرفه ای

هاست لینوکس حرفه ای بهتر است یا سرورمجازی؟

سرورمجازی به طور اختصاصی برای یک کاربر در نظر گرفته شده است اما در Professional Linux hosting کاربران دیگر نیز در حال استفاده از سرویس های خود هستند.در هاست لینوکس حرفه ای سایت سرورکلیک کارشناسان پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می دهند. اما در سرورهای مجازی تنها راه اندازی اولیه صورت می گیرد اما در صورت لزوم می توان به صورت ادمین تایم فعالیت داشته باشند. با توجه به وب سرور Lite Speed بر روی این سرور سرعت بارگذاری سایت تا چند برابر بالا خواهد رفت و این افزایش سرعت در ssl نیز مشاهده شده است.در این وب سرور عملکرد php نیز بهبود یافته است.

وب سرور هاست لینوکس حرفه ای چیست؟

وب سرور این میزبانی Lite Speed است. لایت اسپید وب سروری است که بر پایه عملکرد و سرعت بالا عمل می کند. و مزایای بالاتری نسبت به وب سرورهای دیگر دارد از جمله سرعت بالتر در بارگذاری و یا سرعت بالاتر در ssl که این نوع مزیت برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.

تفاوت هاست لینوکس با هاست لینوکس حرفه ای چیست؟

تفاوت این دو سرور در منابعی است که بر روی هر یک از وب سرور آنها پشتیبانی میشود. منابع موجود در هاست از سرورحرفه ای بسیار بالاتر از منابع هاست لینوکس معمولی است و همین موضوع موجب شده است تا این سرور با سرورهای مجازی موجود در سایت سرورکلیک رقابت کند و تفاوت بسیار مهم دیگر آن این است که در سرورهاست حرفه ای  Lite Speed و در هاست لینوکس معمولی Apache مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید هاست لینوکس حرفه ای از سایت سرورکلیک

هاست میزبانی برای سایت های کاربرد دارد که سرعت اجرا و پایداری آن دارای اهمیت بسیار ویژه ای است و برای این زمینه پیکربندی شده است. تجربه کاربری سایت سرورکلیک برای طراحان و مدیران سایت و حتی بازدیدکنندگان بسیار لذت بخش است. ارائه منابع اختصاصی شده در هاست لینوکس حرفه ای به صورتی است که عملا سایت هایی با بازدید متوسط تا نسبتا رو به بالا را پشتیبانی می کنند. قابل گفتن است که نوع برنامه و پلاگین مورد استفاده از موارد مهم در طراحی سایت های پرسرعت این است که کارشناسان سرورکلیک پس از خرید هاست لینوکس حرفه ای مشاوره ای رایگان در زمینه بهینه سازی سایت و افزایش سرعت در اختیارتان قرار می دهند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2 Comments

  1. منصوره 07/05/1399 در 04:56- پاسخ دادن

    سلام وقت بخیر. من یه مدتی هست هاست لینوکس خریدم و دارم ازش استفاده می کنم میخواستم بدونم میتونم هاست لینوکس رو به هاست لینوکس حرفه ای ارتقا بدم؟؟ و اینکه خرید هاست حرفه ای رو چطوری انجام بدم؟

  2. مجید 07/05/1399 در 05:05- پاسخ دادن

    سلام. سیستم عامل کامپیوتر من ویندوزه. اگه بخوام از هاست لینوکسی استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟ کلا من چه جوری میتونم هاست مناسب رو برای سیستم عامل کامپیوترم انتخاب کنم؟

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

خرید سرور مجازی گرافیک‌دار
سرور

خرید سرور مجازی گرافیک‌دار

یکی از اقدامات لازم برای بهبود تجربه کاربران خرید سرورهای مجازی گرافیک‌دار می‌باشد. شاید تصور کنید که این سرورها تنها برای گرافیک و بازی مناسب هستند. البته که بهترین گزینه

ادامه مطلب »
آسیب‌پذیری وردپرس
امنیت

آسیب‌پذیری وردپرس 5.8 به قبل

آسیب‌پذیری وردپرس آسیب‌پذیری وردپرس که در چند روز اخیر در سیستم مدیریت محتوای وردپرس کشف شد، برروی نسخه ها قبل از 5.8 اثر میگذارد. این آسیب‌پذیری که با کد CVE-2021-44223

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد