خرید هاست و میزبانی وب سرور کلیک

هاست ویندوز و لینوکس با پشیبانی ۲۴ ساعته

ما در سرور کلیک تلاش کرده ایم با ارائه لایسنس های اصلی و تنوع در ارائه کنترل پنل و همچنین در نظر گرفتن منابع متناسب با بودجه پاسخگوی نیاز شما باشیم.تمامی سرور ها با تراکم بسیار پایین در دیتاسنترهای معتبر داخلی،با پشتیبانی 24 ساعته جهت پیشبرد اهداف شما آماده سرویس دهی می باشند.در مراحل پیشرفتتان در کنار شما هستیم.

LINUX HOSTING

SHARED

هاست لینوکس

با استفاده از سخت افزار قدرتمند، انتخاب برترین دیتا سنترهای کشور و ارائه کنترل پنل محبوب cPanel تمام نیازهای مورد نظر خود را با انتخاب یکی از پلن های هاست لینوکس تامین نمایید.سرور کلیک با استفاده از ابزارهای مانیتورینگ شبانه روزی ، بهره گیری از راهکارهای Back Up و همچنین با استفاده از سیستم های امنیتی قوی اطمینان و اعتماد مورد نظر شما را برآورده کرده و در جهت راه اندازی سایت با نرم افزارهای جوملا ، دروپال ، وردپرس ، پرستاشاپ و تمام اسکریپت های مبتنی بر  PHP / MySQL تمام درخواست های شما را پشتیبانی می کند.

شروع قیمت از 250,000 تومان

WINDOWS HOSTING

SHARED

هاست ویندوز

خرید هاست ویندوز ایران در سایت سرورکلیک دارای مزایای بسیار زیادی است. فروش هاست ویندوزی ارزان قیمت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های هاستینگ ویندوز با امکان استفاده از ویندوز 2016 و 2019 دیتا سنتر، همچنین با بهره گیری از امکانات کنترل پنل محبوب و قدرتمند Plesk، می توانید به راحتی و با آسودگی میزبانی سایت خود را به سرورکلیک بسپارید. خرید هاست اشتراکی ویندوز ، مناسب برای زبان های مایکروسافت و ASP.NET می باشد هر چند که زبان های دیگر را نیز مانند PHP پشتیبانی می کند.

شروع قیمت از 250,000 تومان

DOWNLOAD HOSTING

SHARED

هاست دانلود

یکی از سرویس های مورد نیاز این روزهای وب سایت ها، هاست برای دانلود با حجم ذخیره سازی بالا و ترافیک نامحدود می باشد. فروش سرویس هاست دانلود مجموعه سرور کلیک با استفاده از سخت افزارهای قدرتمند، هاردهای سرعت بالا و بهره گیری از RAID های سخت افزاری مناسب جهت بالا بردن سرعت دانلود و آپلود گزینه بسیار مناسبی برای ذخیره سازی فایل های حجیم وب سایت شما مثل فیلم و عکس و … می باشد. هاست دانلود با کنترل پنل محبوب cPanel ارائه می گردد و چنانچه مستحضرید قابل میزبانی از وب سایت شما نمی باشد و به صورت FTP ارائه می شود. لازم به ذکر است این نوع هاست گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای پشتیبان گیری از اطلاعات و Back Up سایت شما می باشد.

شروع قیمت از 120,000 تومان

WORDPRESS HOSTING

SHARED

هاست وردپرس

با توجه به استقبال بسیار بالا از سایت های وردپرسی ، سرور کلیک به پشتوانه سخت افزار بسیار قدرتمند اقدام به طراحی هاست مخصوص محیط وردپرس نموده است. هاست مناسب برای وردپرس در شرکت هاستینگ سرورکلیک با اتکا به سخت افزارهای قدرتمند، سیستم های بهینه سازی با سرعت و امنیت بالا مانند   LiteSpeed  و WP Rocket، مخصوص محیط های وردپرسی طراحی شده است. از مزیت های مهم میزبان وردپرسی، استفاده از سرورهای کم تراکم و تیم پشتیبانی اختصاصی وردپرس است. با استفاده از چندین لایه کشینگ و با بهره گیری از کنترل پنل ویژه  cPanel، میزبانی سایت وردپرسی خود را با اطمینان کامل به سرورهای سرورکلیک بسپارید.

شروع قیمت از 270,000 تومان

SHOP HOSTING

SHARED

هاست فروشگاهی

هاست فروشگاهی، یکی از سرویس های میزبانی برای سایت های فروشگاهی است. هاست مناسب سایت فروشگاهی می تواند به شما کمک کند تا وبسایت خود را بهتر مدیریت کنید و خدمات خود را به مناسب ترین شیوه به کاربران خود ارائه دهید. راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند هدف بسیاری از افرادی است که می خواهند محصولات و خدمات خود را در فضای وب به فروش برسانند. خرید هاست فروشگاهی راه رسیدن به این هدف را هموار می کند. با توجه به اینکه هاست مخصوص ووکامرس برای فروشگاه های اینترنتی بهینه شده است، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی بتوانند فروشگاه مجازی خود را مدیریت کنند. شما می توانید در سایت سرورکلیک هاست مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی را تهیه کنید و از امکانات فروشگاه ساز ایرانی بهره مند شوید.

شروع قیمت از 300,000 تومان

finland hosting

SHARED

هاست سی پنل فنلاند

با استفاده از سخت افزار قدرتمند، انتخاب برترین دیتا سنترهای دنیا و ارائه کنترل پنل محبوب cPanel تمام نیازهای مورد نظر خود را با انتخاب یکی از پلن های هاست لینوکس تامین نمایید.

سرور کلیک با استفاده از ابزارهای مانیتورینگ شبانه روزی ، بهره گیری از راهکارهای Back Up و همچنین با استفاده از سیستم های امنیتی قوی اطمینان و اعتماد مورد نظر شما را برآورده کرده و در جهت راه اندازی سایت با نرم افزارهای جوملا ، دروپال ، وردپرس ، پرستاشاپ و تمام اسکریپت های مبتنی بر  PHP / MySQL تمام درخواست های شما را پشتیبانی می کند.

شروع قیمت از 200,000 تومان

خرید هاست برای سایت

خرید هاست برای سایت

در این نوشته تصمیم داریم تا توضیحات کاملی در مورد خرید فضای هاست و همچنین قیمت سرویس هاست ارائه دهیم. همان طور که می دانید یکی از اولین و مهم ترین قدم هایی که برای راه اندازی و اجرای یک وبسایت حرفه ای باید بردارید، خرید هاست قوی است. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر خرید هاست حرفه ای هستید و نیاز به اطلاعاتی در مورد قیمت هاست خوب دارید،  پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

هاست مناسب سایت خود را می توانید با بهترین شرایط از سرور کلیک خریداری کنید. قیمت سرویس هاست در سرور کلیک مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید بدون نگرانی در مورد هزینه تنها به انتخاب بهترین هاست مناسب برای رفع نیازهای سایت خود بپردازید. برای مثال در صورتی که سایت شما یک وبسایت نوپا است که  میزان حجم و بازدید آن پایین است شما می توانید از یک هاست اقتصادی استفاده کنید. به این ترتیب هزینه خرید هاست برای شما مناسب تر تمام خواهد شد.

به یاد داشته باشید که خرید هاست و دامنه را باید از یک شرکت معتبر و مطمئن انجام دهید تا از امنیت، سرعت، پشتیبانی و … خاطر جمع باشد. با خرید هاست با ssl و همچنین خرید هاست و دامین از سرورکلیک می توانید از خدمات متنوعی که این شرکت با قیمت مناسب ارائه کرده است بهره مند شوید.

اما در صورتی که وبسایت شما یک سایت پر حجم و پر بازدید مانند یک سایت فروشگاهی و … است شما باید هاستی که برای شرایط سایت شما مناسب باشد را تهیه کنید. حتی اگر قیمت هاست برای سایت شما کمی بالاتر رود باید به یاد داشته باشید که انتخاب هاست مناسب یکی از اصلی ترین اصول برای داشتن یک وبسایت حرفه ای است.

با فضای هاست بیشتر آشنا شوید

ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که اگر بخواهیم این عنوان را به لحاظ لغوی مورد بررسی قرار دهیم به معنای میزبان است. حال آنکه از نظر اختصاصی مفهوم دیگری برای آن وجود خواهد داشت. در واقع هاست فضایی در اینترنت می باشد که به منظور فعالیت های وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه مفهوم فضای مطرح شده را بهتر درک کنید، ابتدا به توضیح مختصری از سرور می پردازیم.

همان گونه که می دانید سرور یک ابر کامپیوتری قدرتمند است که به صورت پیوسته روشن و در ارتباط با اینترنت می باشد و وظیفه خدمات رسانی به کاربران را بر عهده دارد. این در حالی است که هاست بخش کوچکی از سرور می باشد. به این مثال توجه نمائید. فرض کنید که شما قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید. حال برای آنکه سایت شما بر روی اینترنت در معرض دید کاربران قرار بگیرد و تا زمانی که مد نظر خودتان است، قابل نمایش باشد می بایست شما قسمتی از این سرور را در اختیار داشته باشید. در واقع سرور با در دسترس قرار دادن فضایی از خود به کاربران در ازای دریافت هزینه ای، در تلاش است تا وب سایت شما به صورت شبانه روز نمایش داده شود. اکنون که به سوال هاست چیست پاسخ دادیم، می بایست از کارایی آن آگاه شویم. شایان ذکر می باشد که این فضای تحت اختیار شما در بردارنده تمامی اطلاعات وب سایت شما اعم از عکس ها، مجموعه فایل ها و نیز تمامی جزئیات سایت می باشد.

حتما قبل از خرید هاست با ssl می خواهید اطلاعاتی در مورد SSL داشته باشید. SSL نوعی گواهینامه است که به موجب آن اطلاعات بین مرورگر و سرور میزبان رمز گذاری می شوند. به این ترتیب امنیت سایت شما بسیار بالا می رود و کاربران بیشتری می توانند به سایت شما اعتماد کنند.

خرید هاست با ssl

خرید هاست از سرور کلیک چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟

تا به این بخش از مطالب پی بردید که هاست چیست. حال ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که اگر شما قصد خریداری یک هاست شایسته را دارید ابتدا لازم است تا از مشخصه هایی که یک هاست خوب می بایست بهره مند باشد، آگاه شوید. این ویژگی ها شامل موارد زیر است با ما همراه باشید تا هر کدام از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

گنجایش حجم هاست: شایان ذکر می باشد که یکی از حیاتی ترین ویژگی هایی که یک هاست خوب می بایست از آن برخوردار باشد، میزان ظرفیت حافظه آن است و شما در خرید هاست لازم است به این نکته توجه زیادی نمائید. انعکاس این امر به ویژه در کیفیت سایت شما، قابل مشاهده خواهد بود. لذا همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد، این بخش در بردارنده تمامی اطلاعات شما می باشد و عدم بهره مندی آن از یک فضا با حجم بالا می تواند برای وب سایت شما مشکلاتی را به وجود آورد. در نتیجه به منظور جلوگیری از این مسئله می بایست به حافظه هاست خود دقت نمائید. پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به حجم وب سایت خود، ظریفیت هاست را دو برابر در نظر بگیرید. بدین معنا که اگر سایت شما با تمامی اطلاعات خود، یک گیگ است، حجم هاست شما می بایست دو گیگ باشد.

پهنای باند گسترده: پیش از پرداختن به این ویژگی لازم است تا ابتدا معنای باند را مورد بررسی قرار دهیم و آن بدین صورت است که به ازای هر دانلود و آپلودی که در وب سایت شما انجام می شود، از مقدار پهنای باند هاست کم می شود. به علاوه این کسری پهنا در نتیجه هر بازدید نیز صورت می پذیرد. به عبارتی دیگر هر کاربری که از سایت شما دیدن می کند، از فضای این باند مقداری کسر خواهد شد. در نتیجه توجه به میزان پهنای باند در هنگام خرید هاست، امری حیاتی می باشد. به علاوه شایان ذکر است که این فضا در ابتدای هر ماه مجدد شارژ می شود. این مورد به ویژه به شرکت هاستینگ نیز مرتبط می باشد بدین صورت که برخی از آن ها تنها با فکر سودآور بودن کسب و کار خود، هاست هایشان را بهمراه پهنای باند با حجم کم، اما به کاربران بیشتری ارائه می دهند که این امر پیوسته به ضرر کاربران خواهد بود. در نتیجه اگر هاست شما نیز دارای پهنای باند محدودی باشد، در صورت اتمام این فضا، وب سایت شما مسدود خواهد شد.

خرید هاست با ssl رایگان، خرید هاست و دامین و … را می توانید با خیالی آسوده از سرورکلیک انجام دهید. تنوع خدماتی که توسط این مجموعه ارائه شده است به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی خرید هاست و دامنه مناسب با نیازهای سایت خود را انجام دهید.

خدمات پس از فروش: لازم به ذکر است از جمله واجب ترین ویژگی که هر محصولی و نه تنها هاست ها می بایست از آن بهره مند باشند، پشتیبانی است. خدمات بعد از فروش هاست ها شامل پاسخگویی به صورت شبانه روزی و در بازه زمانی مشخص، پشتیبانی کارشناسان از طریق گفت و گوی آنلاین، دارا بودن ایمیل اختصاصی و داشتن شماره تماس ضروری می باشد. لذا شما عزیزان می بایست اطمینان حاصل نمائید که هاست مورد نظرتان از این قبیل خدمات بهره مند است یا خیر.

خرید هاست با ssl

داشتن ظرفیت تعداد زیادی دامنه: پیش از پرداختن به این مورد لازم است تا به مفهوم دامنه بپردازیم. اصطلاح مذکور، به معنای آدرس وب سایت شما می باشد. این مشخصه به ویژه برای افرادی کاربرد دارد که حوزه کسب و کار آن ها محدود به یک سایت نیست و در وب سایت های متعددی فعالیت می نمایند. در نتیجه اگر هاست از این ویژگی بهره مند باشد، شما قادر خواهید بود تا تعداد زیادی سایت را ایجاد نمائید.

قابلیت اطمینان بالا: لازم به ذکر است در مواقعی که سایت شما در معرض هک شدن قرار می گیرد این ویژگی به کمک شما خواهد آمد. در نتیجه این مورد یکی از حیاتی ترین مشخصه ای است که می بایست هاستی مرغوب از آن بهره مند باشد. لذا در هنگام خریداری هاست به این مورد توجه زیادی نمائید چرا که در آینده خطرات جدی سایت شما را تهدید خواهد کرد.

امکان بکاپ گیری: گمان می کنیم این مورد نیازی به توضیح ندارد و تقریبا عموم کاربران از اهمیت این ویژگی آگاه می باشند. شما با بهره مندی از یک هاست خوب قادر خواهید بود تا در مواقعی که اطلاعات شما در معرض خطرند و یا خارج از دسترسند، آن ها را بازیابی نمائید.

پیشینه شرکت هاستینگ: می توان بیان نمود که تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا به این مورد وابسته اند. به عبارتی دیگر اگر شرکتی که هاست را از آن تهیه می نمادید، سابقه درخشانی نداشته باشد به تبع هاستی که ارائه می دهد نیز مرغوب نخواهد بود. در نتیجه به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا هاست مورد نظر خود را از سرور کلیک تهیه نمائید. این شرکت از سابقه برجسته ای در زمینه هاستیگ بهره مند است و ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات و محصولات به شما خریداران عزیز می باشد.

مواردی که در بالا مورد بررسی قرار گرفتند جزء حیاتی ترین خصوصیت های یک هاست حرفه ای و مرغوب می باشد. لازم به ذکر است هاست هایی که توسط شرکت سرور کلیک ارائه می شوند از تمامی ویژگی های فوق بهره مند می باشند و شما عزیزان می توانید با خیال راحت و با صرف هزینه ای معقول اقدام به خرید هاست ارزان نمائید.

خرید هاست با ssl به شما کمک می کند تا از مزایای گواهینامه ssl بهره ببرید. یکی از مزایای این گواهینامه این است که موتورهای جستجو به سایت شما بیشتر توجه می کنند و در نتیجه رتبه سایت شما افزایش می یابد. خرید هاست با ssl رایگان یکی از امکانات پرطرفداری است که توسط سرورکلیک ارائه شده است.

خرید هاست حرفه ای

خرید هاست حرفه ای

خرید هاست برای سایت یکی از اقداماتی است که باید با توجه و رعایت برخی موارد انجام دهید تا بتوانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هاست را برای وبسایت خود تهیه کنید. سرور کلیک با ارائه انواع مختلف هاست با بالاترین کیفیت و مناسب ترین تعرفه به شما در زمینه خرید فضای هاست کمک می کند. هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست دانلود، هاست وردپرس، هاست فروشگاهی و … برخی از انواع هاست هایی است که می توانید از سرور کلیک با توجه به نوع و نیاز سایت خود انتخاب و خریداری نمایید.

حال به توضیح مختصری درباره هر کدام از هاست های نام برده شده می پردازیم. لازم به ذکر می باشد که هاست ها بر اساس سیستم عامل به دو دسته طبقه بندی می شوند که عبارتند از لینوکس و ویندوز. هاست لینوکس برای افرادی مناسب است که وب سایت های کاری خود را با گوشی مدیریت می نمایند. حال آنکه هاست ویندوز برای کاربرانی می باشد که با رایانه کار می کنند.

به علاوه هاست ها به لحاظ نوع سرویسی که ارائه می دهند، شامل موارد زیر می باشد.
هاست وردپرس: شایان ذکر است که این سیستم از سرعت بالایی بهره مند می باشد. به علاوه امنیت قابل توجهی داشته و بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرده است.
هاست سرور مجازی (VPS): ذکر این نکته حائز اهمیت است که این سیستم مخفف Virtual Private Server و بخشی از سرور اختصاصی کامل می باشد. در واقع این هاست از منابع فیزیکی سرور به صورت منحصر و مجازی استفاده می کند. بدین صورت که حافظه RAM و CPU سرور به طور اختصاصی در اختیار این سرور قرار می گیرد و سیستم عامل منحصرا در دسترس آن می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور خرید وی پی اس با مشاوران مجرب سرور کلیک ارتباط بر قرار نمائید.
اشتراکی: لازم به ذکر می باشد که این هاست بر خلاف نوع قبلی، منابع مستقلی ندارد. به عبارتی دیگر منابع سرور اصلی بین این هاست ها تقسیم می شود و منابع مذکور به صورت اشتراکی از آن ها بهره می برند. از مهم ترین ویژگی های این هاست می توان به قیمت پائین آن اشاره نمود. حال آنکه با توجه به اینکه منابع به صورت اشتراکی استفاده می شوند، می تواند بر عملکرد وب سایت شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
هاست ابری: ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که این قبیل هاست ها بیشتر وظیفه پشتیبانی از وب سایت های کاربران را بر عهده دارند. شایان ذکر است که منابع سرور اصلی بر روی هاست های واقع در نقاط مختلف جغرافیایی به اشتراک گذاشته می شود.

خرید هاست با ssl

همان طور که اشاره کردیم در هنگام خرید هاست برای سایت باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید هاست مناسبی را برای سایت خود تهیه کنید. برخی از مهم ترین مواردی که در هنگام انتخاب هاست باید مورد توجه قرار دهید عبارتند از :

  • تعداد سایت هایی که در سرور میزبانی می شوند.
  • میزان امنیت
  • داشتن آنتی ویروس
  • سرعت سرور سایت
  • بکاپ گیری منظم
  • پهنای باند مناسب
  • پشتیبانی
  • هزینه خرید هاست
  • سابقه شرکت میزبانی کننده
  • و …

با توجه به رقابتی بودن جو بازار برای رشد کسب و کار خود نیاز به یک وبسایت حرفه ای و کامل دارید. سرور کلیک نیز در این راستا برای کمک به رشد کسب و کارها به ارائه خدماتی در زمینه فروش هاست و دامین و … می پردازد. همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین مواردی که بیشتر از هزینه خرید هاست باید به آن توجه داشته باشید، میزان امنیت هاست است.

هاست های مختلف دارای ویژگی ‌های امنیتی مختلفی هستند بنابراین شما باید با توجه به نوع و نیاز سایت خود تصمیم بگیرید که کدام یک از این ویژگی های امنیتی می تواند برای سایت شما مناسب تر باشد. به عنوان مثال بدیهی است که اگر شما یک سایت فروشگاهی دارید نیاز به ویژگی های امنیتی بیشتری نسبت به یک وبلاگ شخصی دارید.

قیمت هاست برای سایت

قیمت هاست برای سایت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام خرید فضای هاست با چندین تعرفه خرید هاست مختلف مواجه شده باشید. معمولا قیمت هاست در هر شرکت هاستینگ با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. برخی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت هاست برای سایت تأثیر گذار می باشند عبارتند از :

  • قیمت ارز و میزان نوسانات آن در بازار
  • سخت افزار، تجهیزات و زیر ساخت های مورد استفاده برای سرورها
  • میزان امنیت هاست
  • تعداد سایت هایی که بر روی یک سرور میزبانی می شوند.
  • منابع اختصاصی هاست
  • ساختار و مشخصات هاست
  • هزینه هایی که برای تامین زیر ساخت های نرم افزاری هاست مورد نیاز است.
  • هزینه هایی که برای تامین منابع انسانی متخصص و کارآمد لازم است.
  • و …

برای خرید هاست قوی با قیمت هاست خوب می توانید روی انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. برای مثال می توانید به خرید هاست یکساله، خرید هاست ارزان cpanel و … بپردازید. سرور کلیک تلاش کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین هاست ها را با قیمت هاست خوب به شما ارائه کند.

تعرفه خرید هاست در سرور کلیک مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید به راحتی مناسب ترین هاست را برای رفع نیاز سایت خود تهیه کنید. قیمت هاست برای سایت را می توانید به راحتی در سایت سرور کلیک مشاهده نمایید و با توجه به شرایط و ویژگی های هر هاست و تعرفه خرید هاست مناسب ترین نوع را انتخاب و خریداری کنید.

خرید هاست و دامنه از مجموعه سرورکلیک به شما کمک می کند تا مناسب ترین هاست و دامنه را برای سایت خود با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب تهیه کنید.

با هاست ربات تلگرام آشنا شوید

ابتدا به توضیح مفهوم ربات تلگرام می پردازیم. ربات تلگرام یک قابلیت مهم برای این برنامه می باشد که توسط خود کاربر ایجاد می شود. لازم به ذکر است که شما به منظور ایجاد یک ربات حرفه ای نیاز به برخورداری از یک هاست با کیفیت می باشید. از بارزترین ویژگی های این هاست می توان به محدوده پهنای باند و نیز سرعت بسیار بالای عملکرد آن اشاره نمود. این سیستم به ویژه برای افرادی کاربرد دارد که بیزینس خود را از طریق تلگرام، انجام می دهند.

خرید هاست برای سایت

راهنمای خرید هاست از سرور کلیک

با انتخاب و تهیه یک هاست مناسب برای وبسایت خود می توانید سرعت لود شدن سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید و به این ترتیب توجه کاربران بسیار بیشتری را به سایت خود جلب نمایید. سرور کلیک امکانات متعدد و متنوع ای را در این زمینه ارائه می دهد و شما می توانید با توجه به نیاز سایت خود برای خرید هاست یکساله، خرید هاست لینوکس، خرید هاست ویندوزی و … از خدمات سرور کلیک بهره بگیرید.

یکی از مهم ترین خدماتی که سرور کلیک در این زمینه به کاربران خود عرضه می کند، ارائه پشتیبانی به صورت حرفه ای و دائمی است. شما می توانید برای رفع مشکلات و پاسخ به سوالات خود درمورد نحوه کار با هاست و … در هفت روز هفته به صورت بیست و چهار ساعته از خدمات پشتیبانی سرور کلیک کمک بگیرید.

انتخاب یک هاست پرسرعت و امن برای داشتن وبسایتی حرفه ای و معتبر کاملا ضروری می باشد. از آن جایی که سرور کلیک روی هر سرور تعداد محدودی اکانت را ارائه می دهد در نتیجه میزان امنیت و سرعت سایت شما با استفاده از سرورهای این مجموعه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

علاوه بر خرید هاست سایر خدماتی که می توانید از سرور کلیک دریافت نمایید شامل ثبت دامنه، انتقال دامنه، گواهینانه SSL، خرید سرور مجازی اقتصادی، خرید سرور مجازی دانلود، خرید سرور مجازی پر سرعت، خرید سرور اختصاصی و … می شود.

همچنین می توانید با کلیک روی این بخش با سرور مجازی آشنا شوید

هزینه خرید هاست

جمع بندی

در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد خرید هاست حرفه ای ارائه کرده ایم و همچنین قیمت سرویس هاست را مورد بررسی قرار داده ایم. برای خرید هاست قوی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید از خدماتی که توسط سرور کلیک ارائه می شود استفاده کنید. انواع مختلف هاست ها از جمله هاست لینوکس، هاست فروشگاهی، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست دانلود و … را می توانید با توجه به نوع و نیاز سایت خود خریداری کنید.

علاوه بر خرید هاست و دامین می توانید از خدماتی مانند خرید هاست با ssl رایگان و … که توسط این مجموعه ارائه شده است نیز استفاده کنید.  خرید هاست با ssl امنیت سایت شما را تضمین می کند و به این ترتیب کاربران بیشتری به سایت شما اعتماد خواهند کرد.

همان طور که توضیح دادیم در هنگام انتخاب و خرید هاست باید به موارد مختلفی مانند میزان امنیت هاست، میزان سرعت هاست، قیمت هاست، بکاپ گیری، پهنای باند، پشتیبانی و  … توجه داشته باشید. با خرید از سرور کلیک به عنوان بهترین شرکت هاستینگ در ایران می توانید از خدمات متعددی مانند پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای، ترافیک مازاد، انتقال رایگان، تقسیم منابع عادلانه، ارتقا به سرویس های بالاتر، مانیتورینگ دائمی، 10 روز گارانتی بازگشت وجه و … بهره ببرید.

امکانات

برخی از امکانات ما

1 گیگ سرعت شبکه

10 روز گارانتی بازگشت وجه

پشتیبانی 24 ساعته

انتقال رایگان

مانیتورینگ دائمی

ارتقا به سرویس های بالاتر

تقسیم منابع عادلانه

ترافیک مازاد

کدام هاست را بخریم؟

اگر از فناوری ASP.NET برای توسعه وب‌سایت یا برنامه خودتان کمک گرفته‌اید، باید آن را روی هاست ویندوزی قرار دهید؛ اما درصورتی‌که از زبان PHP یا سیستم‌ های مدیریت محتوایی که بر اساس این زبان توسعه داده ‌شده ‌اند استفاده می‌ کنید، باید برای خرید هاست لینوکسی اقدام کنید.

برخی از امکانات ما

سیستم عامللینوکس
کنترل پنلcPanel
نصب رایگانوردپرس 
وب سرورLiteSpeed
Park Domainنامحدود
FTPنامحدود
تعداد و حجم دیتابیسنامحدود
تسریع دیتابیس با MariaDB 
تعداد اکانت ایمیلنامحدود
دسترسی IMAP, POP3 و SMTP
PHPMyadmin
تعداد Sub Domainنامحدود
امکان پشتیبان‌گیری در کنترل‌پنل کاربر
پشتیبان‌گیری دائمییک‌بار در هفته
Cron و URL Rewrite
Server Anti Virus
Anti Sheller CXS
Server Firewall
MOD security
Anti Malware
سیستم عاملWindows Server
کنترل پنلPlesk
نصب رایگانوردپرس 
وب سرورIIS Web Server
Park Domainنامحدود
FTPنامحدود
تعداد و حجم دیتابیسنامحدود
دیتابیسSQL Server 2019 / MySQL
تعداد اکانت ایمیلنامحدود
دسترسی IMAP, POP3 و SMTP
PHPMyadmin
تعداد Sub Domainنامحدود
امکان پشتیبان‌گیری در کنترل‌پنل کاربر
پشتیبان‌گیری دائمییک‌بار در هفته
Cron و URL Rewrite
Server Anti Virus
Anti Sheller CXS
Server Firewall
MOD security
Anti Malware

سوالات متداول

هاست های سرورکلیک با چه کنترل پنل هایی ارائه می شود؟

با وجود یکسری از محدودیت های تحریم و لایسنس، جهت رضایت شما عزیزان در هاست های لینوکسی از کنترل پنل محبوب cPanel و در هاست های ویندوزی از Plesk استفاده می شود.

آیا استفاده از هاست لینوکسی با سیستم عامل ویندوز لپتاپ یا دسکتاپ امکان پذیر است؟
بله، شما با هر وسیله ای با استفاده از هر نوع سیستم عاملی می توانید از بستر اینترنت به هاست لینوکسی خود متصل شوید.
در صورت اتمام فضا هاست چه راهکار هایی وجود دارد؟
شما می توانید به راحتی پلن خود را ارتقاء داده و از فضای بیشتری استفاده کنید.
سایت من در شرکت دیگری میزبانی می شود، چطور آن را منتقل کنم؟
با کمک تیم پشتیبانی سرورکلیک به راحتی و بدون نگرانی و هزینه سایتتون رو باهم منتقل می کنیم فقط کافیه در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.
من به وردپرس،جوملا،پرستاشاپ،دروپال یا ... نیاز دارم. آیا آن را برای من نصب می کنید؟
همانطور که در جداول تکمیلی هاست قابل مشاهده می باشد ، CMS خود را انتخاب کرده یا از طریق تیکت اطلاع رسانی کنید تا بدون هزینه براتون نصب شود.
آیا هاست شما با PHP یا HTML سازگار است؟
بله، هاست ها می توانند کاملا از PHP, MYSQL و HTML پشتیبانی کنند.
چه تفاوت هایی بین هاست وردپرسی و هاست لینوکس وجود دارد؟
  1. هاست وردپرسی برای میزبانی از یک محیط وردپرسی طراحی شده و با استفاده از کشینگ چندلایه بر روی سرور هایی قدرتمند، سرعت شما بالاتر از هاست معمولی می باشد.
  2. تعداد سایت های میزبانی شده بر روی سرور اصلی به مراتب کمتر است و به همین دلیل شما می توانید از میزان منابع بیشتری بهره مند شوید.
  3. استفاده از یک لایه امنیتی مخصوص حملات وردپرس، از آسیب پذیری های وردپرس جلوگیری می کند و ایمنی بالاتری را به سایت وردپرسی شما می بخشد.

مورد اعتماد مشتریان مان هستیم

با سرویس های میزبانی سرور کلیک با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید