نصب وردپرس در سی پنل

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سی پنل وردپرس

نصب وردپرس در سی پنل

هر فعالیتی که در آن به هم ریختگی وجود داشته باشد، معمولا این به هم ریختگی باعث کاهش کیفیت عملکرد آن می شود. حال فرقی نمی کند که این آشفتگی در یک مکان باشد یا حتی فضای کامپیوتر. در نتیجه وجود یک نظم دهنده و در واقع مدیر، در هر جایی و مخصوصا در رایانه ضروری می باشد. یکی از این ابزاری که باعث آراستگی محیط کامپیوتر می شود، سی پنل نام دارد. جزء ذکر شده یک رابط کاربری برای لینوکس است و ارائه دهنده خدمات و امکانات متعددی می باشد.
از جمله مهم ترین کاربرد آن، مدیریت هاست و برنامه های گوناگون است. یکی از برنامه هایی که امکان مدیریت آن توسط سی پنل وجود دارد، وردپرس است. با ما همراه باشید تا نحوه نصب وردپرس روی هاست سی پنل را به طور واضح شرح دهیم.
شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به آشنایی با سیستم عامل لینوکس، روی سرور لینوکس کلیک نمائید.

طریقه راه اندازی وردپرس در سی پنل

پیش از آموزش نصب وردپرس روی هاست Cpanel ذکر این نکته حائز اهمیت است که وردپرس در واقع یک CMS (Content Management System) یا همان سیستم مدیریت محتوا در سایت ها می باشد. این نرم افزار می بایست بر روی هاست سی پنل راه اندازی شود. هاست در واقع محل ذخیره تمامی اطلاعات مربوط به یک برنامه می باشد که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره آن، روی مقاله هاست چیست و چه کاربردی دارد کلیک نمائید. استفاده از وردپرس، مزایای بسیاری را برای سایت شما به ارمغان خواهد آورد که در ادامه به بررسی تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت. حال وقت آشنایی با نحوه راه اندازی آن می باشد.
همچنین بخوانید: هاست وردپرس چیست

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

مراحل نصب وردپرس روی هاست cPanel

با آموزش نصب وردپرس در سی پنل میتوانید سیستم مدیریت محتوا وردپرس را در کمتر از 1 دقیقه و بدون ایجاد تغییرات دستی در پایگاه داده، برروی هاست سی پنل (cPanel) خود نصب کنید. برای نصب وردپرس در سی پنل بصورت زیر عمل میکنیم:

مراحل نصب وردپرس در سی پنل

  1. ابتدا وارد محیط سی پنل خود شوید.
    محیط cPanel
  2. سپس برروی گزینه WordPress Toolkit در قسمت Domains کلیک کنید.
  3. در این قسمت وردپرس های نصب شده در هاست نمایش داده میشود که در اینجا هیچ وردپرسی نصب نشده. برروی Install WordPress کلیک میکنیم تا وردپرس جدید نصب کنیم.
    ابزار WordPress Toolkit
  4. در صفحه باز شده، مشخصات وردپرس (مانند محل نصب، عنوان سایت، نام کاربری و رمزعبور، زبان، نسخه وردپرس و…) را وارد و برروی Install کلیک میکنیم.
    مشخصات وردپرس
  5. صبر میکنیم تا عملیات نصب وردپرس انجام شود.
    نصب وردپرس

وردپرس ما بصورت اتوماتیک نصب میشود و در پایان مشخصات آن نمایش داده میشود.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل، به منظور راه اندازی وردپرس به صورت دستی بر روی مقاله نصب وردپرس بصورت دستی کلیک نمائید.

چرا باید ورد پرس را در سی پنل نصب نمائیم؟

همانطور که می دانید، وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم ها برای مدیریت سایت می باشد و همانگونه که روش نصب وردپرس در هاست سی پنل برای شما عزیزان شرح داده شد، حال وقت آن رسیده تا به بررسی تعدادی از مزیت هایی که وردپرس می تواند برای رایانه شما داشته باشد بپردازیم. شما عزیزان می توانید به منظور وارد شدن به هاست وردپرس بر روی مقاله چگونه وارد هاست وردپرس شویم کلیک نمائید.

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که شما نیازی به پرداخت پول برای نصب آن ندارید. این برنامه همچنین دارای محیطی ساده است، در نتیجه استفاده از آن بسیار آسان بوده و در واقع یک وجه تمایز نسبت به سایر برنامه ها می باشد.

به علاوه شما با نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل خود قادر خواهید بود تا با انواع آپشن های طراحی سایت آشنا شوید و آن ها را در وب سایت های خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید محتوای سایت خود را با استفاده از ویدیو جت های آن به اشتراک بگذارید. این سیستم به علاوه همانند بسیاری از برنامه ها قابلیت به روز شدن را دارد و شما در هر زمانی می توانید آن را آپدیت نمائید.
اگر شما فرد تازه کاری می باشید که با برنامه نویسی آشنایی ندارد پس به شما پیشنهاد می کنیم که وردپرس را نصب نمائید چرا که نیازی به برنامه نویسی ندارد.
لازم به ذکر می باشد که برنامه نام برده شده قابلیت نصب بر روی هر نوع سیستم با هر امکاناتی را دارد. بدین معنا که شما می توانید آن را در لپ تاپ، تبلت و یا حتی گوشی خود داشته باشید.
زبان مورد استفاده در این برنامه (PHP) نیز یکی از ویژگی های برجسته آن می باشد.
در صورتی که قصد خرید هاست مناسبی برای وردپرس خود دارید، روی خرید هاست وردپرس کلیک کنید.

نتیجه گیری

همانگونه که مشاهده فرمودید فرایند نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل به سهولت قابل انجام می باشد. سیستم وردپرس یکی از محبوب ترین نرم افزارها به منظور مدیریت محتوای وب سایت ها است و وجود آن در هر رایانه ای جزء واجبات می باشد. زبان بسیار قوی این برنامه و نیز سرعت عملکرد بالای آن باعث شده تا بسیاری از طراحان سایت به این سیستم مدیریت محتوا روی آورند. بنابراین نصب قالب وردپرس بر روی هاست سی پنل فواید بسیاری را برای شما به همراه دارد که با استفاده از مراحل ذکر شده در ابتدای این مقاله می توانید از تمامی آن ها بهره مند شوید.
در صورت وجود هر گونه ابهامی در رابطه با مدیریت هاست وردپرس، شما عزیزان می توانید بر روی مدیریت هاست وردپرس چگونه است کلیک نمائید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

يك ديدگاه

  1. مریم 08/04/1401 در 14:43- پاسخ دادن

    خیلی کمکم کرد ممنون

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

خرید هاست لینوکس ایران
وبلاگ

خرید هاست لینوکس ایران

خرید هاست لینوکس ایران هاست لینوکس ایران مناسب برای اجرا کردن نرم افزارهایی می باشد که با زبان برنامه نویسی PHP ، HTML ، css و دیگر زبان های متن

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد