سرور مجازی کاهش پینگ چیست و چگونه کار می‌کند

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی کاهش پینگ

شرکت ‌های ارائه ‌دهنده خدمات هاستینگ هر‌ یک از سرور های فیزیکی را بااستفاده از فناوری مجازی ‌سازی به چندین سرور مجازی دسته ‌بندی می‌ کنند. تمامی منابع سرور فیزیکی شامل رم، پردازنده و پهنای باند بین چندین سرور مجازی واقع روی یک سرور فیزیکی تقسیم می ‌شوند و فعالیت هر سرور تداخلی با سرور های مجازی دیگر واقع روی آن سرور فیزیکی ایجاد نخواهد کرد.

سرور های مجازی به‌ دلیل قیمت ارزان ‌تر از سرور های اختصاصی و کیفیت بالا تر از سرور های اشتراکی از محبوبیت فراوانی بین تریدر ها و گیمرها برای کاهش پینگ برخوردار هستند .سرور مجازی کاهش پینگ نوعی سرور می باشد که با ‌توجه ‌به تنظیمات و دیگر مشخصات آن، پینگ اتصال شما به سرور های هدف را کاهش داده و شما می ‌توانید با خرید سرور مجازی کاهش‌ پینگ، از آن برای اتصال به سرور هدفتان استفاده نمایید.

خرید سرور مجازی کاهش پینگ

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

نحوه کار سرور مجازی کاهش پینگ

همانطور که می دانید عوامل بسیاری روی پینگ اتصال بین آدرس IP شما و سرور هدف تاثیر گذار هستند که از مهمترین آن ها می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 مسافت

یکی از عوامل موثر روی پینگ اتصال شما به سرور هدف، فاصله بین کامپیوتر و سرور هدف می باشد. شما می ‌توانید با خرید سرور مجازی کاهش پینگ در نزدیکی سرور هدف خود، پینگ را کاهش دهید. به عنوان مثال، اگر سرور های بازار مالی که در آن ترید انجام می دهید یا سرور های گیمینگ که برای بازی آنلاین که به آن متصل هستید، در کشور آلمان باشد، با خرید سرور مجازی کاهش پینگ آلمان می ‌توانید پینگ اتصال خود به آن سرور را کاهش دهید.

قدرت و سرعت و پهنای باند اینترنت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار پینگ، کیفیت اتصال اینترنت کامپیوتر شما است. در صورتی که سرور مجازی کاهش پینگ بخرید و با سرور مجازی به اینترنت وصل شوید، مانند این است که کامپیوتر شما در محل جغرافیایی سرور قرار گرفته است. به عنوان مثال، اگر شما سرور آلمان را بخرید، از کیفیت و سرعت و پهنای باند بالای اینترنت آلمان برای وصل‌ شدن به سرور هدف خود استفاده خواهد کرد که همین امر می‌ تواند روی کاهش پینگ شما موثر باشد. بنابراین، کیفیت و پهنای باند اینترنت سرور مجازی نقش مهمی در کاهش پینگ برعهده دارد و در خرید سرور مجازی کاهش پینگ، باید به این موارد بسیار مهم توجه داشته باشید.

پیکربندی فایروال

فایروال کامپیوتر شما یا سروری که از آن برای اتصال به سرور هدف استفاده می‌ نمایید، تمامی پکت‌ های داده ارسالی و دریافتی را بررسی کرده که با افزایش تأخیر، می ‌تواند موجب افزایش پینگ اتصال شما به سرور هدف شود. تنظیمات فایروال در سرور مجازی کاهش پینگ به گونه‌ای می باشد که زمان بررسی پکت‌ های داده را به حداقل رسانده و پینگ اتصال شما به سرور هدف را کاهش می ‌دهد.

سرور مجازی کاهش پینگ چیست

مزایای خرید سرور مجازی با پینگ پایین

شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که چرا تریدر ها و گیمر ها به سرور مجازی کاهش پینگ احتیاج دارند و مزایای استفاده از این سرور مجازی چیست؟ درادامه، مزیت ‌های سرویس کاهش پینگ با سرور مجازی را توضیح خواهیم داد.

عملکرد بالا و سرعت بیشتر

یکی از کاربرد های اصلی سرور مجازی کاهش پینگ، استفاده از آن برای کاهش تأخیر در اجرای سفارش‌ های خرید ‌و ‌فروش یا باز ‌و ‌بسته‌کردن پوزیشن در بازار های مالی مثل فارکس می باشد که به‌ ویژه برای استراتژی اسکالپینگ یعنی انجام دادن تعداد زیادی معامله در زمانی کوتاه اهمیت بسیاری دارد. همچنین، گیمر ها برای داشتن بهترین تجربه گیمینگ و عملکرد بهتر و قوی تر در بازی‌ های رقابتی به پینگ کم اتصال به سرور بازی نیاز دارند.

همچنین مطالعه کنید: خرید سرور مجازی اقتصادی

سرور مجازی اقتصادی تر از سرور اختصاصی

سرور اشتراکی نوعی سرور می باشد که در آن چندین هاست روی یک سرور مجازی ایجاد می‌ شوند و منابع سرور بین آن ‌ها مشترک می باشد. اگر وب‌ سایت ‌هایی که روی این هاست‌ ها قرار گرفته باشند همزمان از منابع سرور استفاده نمایند، در عملکرد یک دیگر اختلال ایجاد کرده و شما می‌ توانید به ‌جای سرور اشتراکی از سرور مجازی یا سرور اختصاصی استفاده نمایید. تا سرورتان منابع مخصوص به خود را داشته باشد؛ اما سرور مجازی بسیار ارزان ‌تر از سرور اختصاصی می باشد.

سرویس کاهش پینگ

تغییر آی پی برای برطرف کردن محدودیت های اینترنتی

تعداد زیادی از وب ‌سایت ‌های بازی و معاملاتی مانند بروکر های فارکس و صرافی ‌های ارز دیجیتال IP ایران را تحریم کرده اند؛ در نتیجه، به کاربرانی که از داخل ایران به اینترنت وصل باشند، خدمات ارائه نمی‌ کنند. شما می‌ توانید با خرید سرور مجازی کاهش پینگ، آی پی خود را با آی پی کشوری که سرور در آن قرار دارد، تغییر داده و علاوه ‌بر کاهش پینگ اتصال خود، محدودیت ‌های اینترنت را هم دور بزنید. به عنوان مثال، اگر شما سرور مجازی آلمان را بخرید، می ‌توانید با آی پی کشور آلمان به اینترنت متصل شده و از وب‌ سایت ‌هایی که به آی پی ایران خدمات ارائه نمی ‌دهند، مانند شهروندان ساکن آلمان بهره مند شویید.

خرید سرور مجازی با پینگ پایین

برای کاهش پینگ می ‌توانید از سرور مجازی استفاده کنید. سرویس کاهش پینگ با کم‌ کردن فاصله شما با سرور هدف و فراهم‌ کردن اتصال سریعتر و با‌کیفیت ‌تر و با پهنای باند بیشتر اینترنت برای اتصال به سرور هدف و با تنظیمات خاص، پینگ اتصال شما به سرور هدف را کاهش می‌ دهند. سرور مجازی از سرور های اشتراکی بهتر و با‌کیفیت ‌تر و از سرورهای اختصاصی ارزان‌ تر هستند و به شما این اجازه را می‌ دهند تا با آی پی کشوری دیگر به اینترنت وصل شوید و بسیاری از محدودیت ‌ها و تحریم‌ های اینترنتی را نداشته باشید.

سرور مجازی با پینگ پایین به معنای تاخیر و کُندی کمتر است. روی شبکه ‌های رایانه ‌ای هر اندازه که عدد پینگ بین دو تا رایانه کم تر باشد، به معنای تاخیر کم تر تبادل بسته ‌ها بین آن دو رایانه می باشد. اگر ما به یک سرور مجازی نیاز داشته باشیم، به این معنا است که می خواهیم سروری داشته باشیم که تاخیر بین رایانه ما و سرور در کم ترین حالت ممکن باشد. برای خرید سرور مجازی با پینگ پایین باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت، که در ادامه به آن ها می پردازیم.

سرور مجازی با پینگ صفر

تاخیر شبکه

روی شبکه همیشه تاخیر است و فناوری شبکه ‌های رایانه ‌ای از نظر فنی به حدی نرسیده اند که این تاخیر را صفر کنند. اما تا حد بسیاری می ‌توان آن را کاهش داد که با واحد میلی‌ ثانیه بتوان آن را اندازه گیری کرد. پینگ به سرعت انتقال بسته ‌ها روی شبکه اشاره دارد که هر چه قدر کمتر باشد، یعنی سریع تر است. محدوده تحمل پینگ برای کاربرد های مختلف متفاوت است. اما در کاربرد هایی مانند صنعت بازی ‌های آنلاین این پینگ باید در کم ترین حد خود باشد. به گونه ای که پینگ بالا ممکن است عملاً امکان استفاده از سرور های بازی را ندهد! این موضوع را گیمر ها بهتر درک خواهند کرد.

اما کاربرد های مهم دیگر هم هستند که نیاز به سرور مجازی با پینگ پایین دارند. مثلا سرور های وبی که روی آن ها اپلیکیشن‌ های حساس به سرعت، نصب می شود که باید تاخیر بین آن ها و کاربران در کمترین حد ممکن باشد. یا سرور هایی که بااستفاده از آن ها تریدر ها اقدام به ترید کرده را باید در کم ترین زمان ممکن درخواست خود را از رایانه شخصی به سرور های ترید ارسال نمایند. بر این اساس معمولا تریدرها حتی ممکن است برای این کار یک سرور مجازی تهیه نمایند که سرعت اتصال بالاتری نسبت به رایانه شخصی‌ شان به سرور های ترید دارد.

عوامل مختلفی در میزان پینگ تاثیر گذار هستند که یکی از مهمترین آن ها موقعیت مکانی دو تا رایانه روی شبکه می باشد. مثلا اگر شما بخواهید کمترین تاخیر بین سرور اپلیکیشن خود و کاربرانتان که در ایران هستند را داشته باشید، باید سرور مجازی ایران تهیه کنید. بدین صورت ممکن است حتی پینگ به کمتر از سی میلی ‌ثانیه هم برسد.

از سوی دیگر نوع پیکربندی سرور مجازی هم که باید پاسخگوی تعداد بسیاری درخواست هم باشد، که روی سرعت پینگ تاثیرگذار است. برخی اوقات فشاری که روی پردازنده سرور از طرف یک برنامه بد می‌ آید، موجب  می‌ شود که روی سرویس پینگ سرور هم تاثیر گذاشته و درخواست‌ ها را با تاخیر جواب دهد. این در صورتی است که اصلا مشکلی روی شبکه سرور تا رایانه کاربر ندارد.

روش های کاهش پینگ با سرور مجازی

همچنین حملاتی هم که به سرور مجازی می‌ شود که امکان دارد برای مدت زمانی پینگ سرور را بالا ببرد که اتفاق چندان خوبی نیست. پس بالابردن امنیت سرور و جلوگیری کردن از آلوده شدن شبکه و سرور می ‌تواند به کاهش پینگ سرور کمک بسیاری کند. در گرفتن پینگ باید به عوامل دیگری مثل شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی ISPهم باید دقت نماید.

با توجه به این توضیحات، اگر قصد خرید سرور مجازی با پینگ پایین را دارید، با در نظر گرفتن این نکات که پینگ از داخل ایران گرفته ‌شود، شرکت هاستینگ سرور کلیک سعی کرده با در نظر داشتن نیاز شما عزیزان، سرور هایی با کمترین پینگ را به شما ارائه دهد که برای کاربران داخل ایران بسیار مناسب می باشد. برای مشاهده قیمت سرور مجازی ایران می ‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید.

جمع‌ بندی

سرور مجازی کاهش پینگ گزینه مناسبی برای کسب‌ وکار هایی هست که می ‌خواهند با پینگ پایین در فضای وب فعالیت نمایند. منظور از پینگ سرعت ارسال پکت کوچکی از دیتا از کامپیوتر به سرور و بازگشت آن پکت دیتا به کامپیوتر ارسال کننده می باشد که بر‌حسب میلی ‌ثانیه است که تأخیر در متصل شدن بین کامپیوتر و سرور را نشان می ‌دهد. هر‌چه پینگ اتصال بین کامپیوتر شما و سروری که می ‌خواهید از آن خدمات بگیرید بیشتر باشد، تأخیر در ارسال دیتا به سرور هدف و دریافت دیتا از سرور هدف بیشتر شده که این مسئله به‌ ضرر گیمر یا تریدر یا هر کاربر دیگری هست که به سرور مجازی با پینگ پایین نیاز دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی
وبلاگ

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی چیست؟ فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی: برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ابتدا نیاز به موز فروش اینترنتی دارید، گرفتن مجوزهای فروشگاه اینترنتی

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد