با سرور مجازی وارز بیشتر آشنا شوید

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی وارز

در تعریف سرور بهتر است بگوییم که سیستمی است با مجموعه ای از برنامه ها که بر روی سخت افزارها خدمات متنوعی را ارائه می دهد. سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط انواع سرور، بسته به نیاز و درخواست کلاینت یا مشتری، متفاوت خواهد بود. سرویس های قابل ارائه توسط سرور شامل دسترسی جامع و یکجا به داده ها و اطلاعات و منابع ذخیره شده می باشند که سرورها بسته به کاربرد و عملکرد خود در ابعاد و انواع مختلفی تهیه می شوند. یکی از سرورهایی که امروزه با استقبال بالایی رو به رو شده است سرورهای مجازی وارز warez است که در ادامه به تعریف ان می پردازیم.

خرید سرور مجازی وارز

سرور وارز چیست؟

برای خرید سرور مجازی اقتصادی، می توان سرور مجازی وارز warez را نام برد. در تعریف کلی باید اشاره کرد که این سرور متشکل از انواع نرم افزارهایی است که پسورد آنها هک یا به عبارتی شکسته شده و به صورت غیرقانونی در اختیار کاربران قرار گرفته و منتشر می شوند. سرور مجازی وارز، میزبان وب سایت هایی است که فایل و برنامه های هک شده و کرک شده را در خود جای داده اند. خرید سرور مجازی وارز در همه نقاط جهان ممکن نخواهد بود زیرا در کشورهایی که قانون کپی رایت وجود دارد و رعایت می شود، با انوع سرور مجازی وارز مخالفت شده و در صورت خرید سرور وارز با خریدار برخورد می شود و جریمه هایی را در بر می گیرد.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

به منظور خرید سرور وارز، می توان به شرکت هاستینگ معتبر و با سابقه ای مراجعه نمود و از خدمات آنها بهره مند شد. در زمان خرید هاست پرسرعت این نکته وجود دارد که برخی از آنها محصولات وارز مانند vps وارز، سرور مجازی وارز ارزان را ارائه دهند.

سرور مجازی وارز چیست

سرور مجازی وارز

سایت های سرور مجازی وارز در ابتدا توسط روس ها ایجاد شد. در ابتدا نرم افزارها را به صورت اورجینال خریداری
می کردند و سایت های وارز سایت های کرک شده نرم افزارها را در اختیار کاربر قرار می دادند. اغلب سرورهای هاستینگ وارز، در آمریکا و کانادا است. اما از انجا که قانون کپی رایت رعایت می شود، با این سایت ها و سرور مجازی وارز به شدت برخورد می شود.

به همین دلیل سایت های سرور مجازی وارز، هاست خود را از کشورهایی که کپی رایت و حق چاپ ندارند تهیه
می کنند. ایران، روسیه، چین و برخی کشورهای دیگر که به قانون کپی رایت بی اهمیت هستند، دیتاسنترهای خود را با نام هاست وارز ارائه می کنند. سرورهای مجازی وارز برای دور زدن کپی رایت و حق چاپ قابل استفاده هستند. خرید سرور مجازی وارز، برای نصب و دانلود بسیار کاربردی است. نمونه مهم سرور مجازی وارز، سایت های دانلود هستند که در زمینه های مختلفی استفاده می شوند.

کشورهای ارائه دهنده هاست وارز

کشورهایی مانند ایران، هند، چین، روسیه و مهم تر از همه هلند، سرور مجازی وارز warez را ارائه می دهند. جالب است که هزینه این سرور نسبت به سرورهای معمولی بسیار بالاتر و گران تر خواهد بود.

کاربرد سرور وارز

در توضیح کاربرد سرور مجازی وارز warez باید گفت که این اصطلاح warez برای نخستین بار به وسیله هکر و کرکرهای روس بیان شد که شامل دسته ای از فعالیت های مجازی غیرقانونی بود که به نشر و انتشار رایگان نرم‌افزارهای قفل شده برندهای معروف می انجامید. سرورهای مجازی وارز warez در حقیقت نوعی از سرورهایی هستند که توسط شرکت هاستینگ، خارج از قوانین کپی رایت فعالیت دارند. یکی از سخت ترین قوانین جهانی، قانون کپی رایت است که همان حق مولف نامیده می شود. این سرور مجازی وارز از دسته سرورهایی است که بدون در نظر گرفتن قانون کپی رایت، نرم افزارهای مهم و اساسی از کمپانی های مطرح را با از بین بردن کرک و قفل به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه حق مولف نشر می کند. وارز نوعی نرم افزار تجاری است که بدون رعایت قوانین کپی رایت، اسکریپت ها و نسخه های آن تغییر داده شده و به صورت رایگان و  نول ( Null ) و کرک شده نشر می شود. این نرم افزار نسخه رایگان بسیاری از نرم افزارهای سطح جهان را در اختیار عموم قرار داده است. این سرور در کشورهایی قابل استفاده است که قانون کپی رایت رعایت نمی شود زیرا انجام فعالیت هایی تحت سرور وارز و خرید سرور مجازی وارز، در کشورهایی که از قانون کپی رایت پیروی می کنند پیگیرد قانونی داشته و جرائمی را به دنبال دارد.

سرور مجازی وارز warez

در پایان

در تعریفی از وارز باید گفت که کلمه وارز  برگرفته از لغت لاتینware  است که در پایان کلمه لاتین Software قرار گرفته و به دلیل کاربردی که دارد به صورت جمع wares تبدیل شده که امروزه آن را با نامWarez  می شناسند. این سرور مانند سرور لینوکس و سرور مجازی اندروید بسیار پرکاربرد بوده و طرفداران خاص خود را دارد. شرکت هاستینگ این سرور در کشورهایی که تابع قانون حق مولف نیستند می باشد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

خرید هاست وردپرس
وبلاگ

خرید هاست وردپرس

خرید هاست وردپرس خرید هاست وردپرس ، یکی دیگر از  بهترین خدمات شرکت هاستینگ سرورکلیک می باشد؛ فروش هاست وردپرس، به همراه امکانات بسیار ویژه ای در اختیار کاربران قرار

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد