سرور مجازی برای بایننس

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی برای بایننس

با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال بسیاری از افراد اقدام به سرمایه‌گذاری در آن کرده‌اند. البته که آگاهی و دانش کافی از الزامات اصلی برای سودآوری در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. برای موفقیت در زمینه معامله ارزهای دیجیتال به غیر آگاهی نیاز به امکاناتی نیز هست.  سرعت و امنیت در بستر شبکه‌ی اینترنت کاربران اهمیت به سزایی دارد. صرافی بایننس در زمینه این دو فاکتور جایگاه بالایی دارد. از این رو بسیاری از معامله کنندگان ارزهای دیجیتال علاقه‌مند فعالیت در این صرافی هستند. با توجه به محدودیت‌های داخلی و خارجی روی فعالیت ایرانی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال سرور مجازی برای بایننس پیشنهاد می‌شود. با ما در این مطلب از سرور کلیک همراه شوید و درباره این سرورهای مجازی بیشتر بدانید.

منظور از سرور مجازی برای بایننس چیست؟

برای درک بهتر موضوع مروری کوتاه بر مفهوم سرورهای مجازی یا VPSها خواهیم کرد. سرورهای مجازی بخشی از یک سرور فیزیکی قوی هستند که به یک کاربر اختصاص داده می‌شود. این VPS از نظر ظرفیت و قابلیت‌ها محدودیت‌هایی نسبت به سرور اصلی دارد. سرور مجازی امتیازات و امکاناتی دارد که از آن برای بایننس نیز می‌توان استفاده کرد. از طریق این سرورهای مجازی امکان عبور کردن از تحریم‌های موجود برای کاربران ایرانی وجود دارد. چرا که بایننس از انجام معامله با کاربران ایرانی به علت تحریم‌های جهانی خودداری می‌کند. با این حال امنیت و کیفیت خدمات این صرافی انگیزه‌ای برای فعالیت در آن می‌باشد. کاربران ایرانی به کمک سرور مجازی برای بایننس می‌توانند بدون شناسایی شدن در این صرافی فعالیت کنند.

سرور مجازی برای بایننس سرور مجازی برای بایننس

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

شاخصه‌های فنی سرورهای مجازی مناسب بایننس:

برای اینکه یک سرور مجازی مناسب بایننس باشد باید ویژگی‌هایی را داشته باشد. این شاخصه‌های لازم در VPS اعم از:

  • سرور مجازی که برای فعالیت در بایننس استفاده می‌شود نباید به هیچ کشور تحریم شده‌ای متعلق باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر ایران آمریکا نیز توسط این صرافی تحریم شده است. پس در زمان خرید سرور مجازی بایننس به این موارد توجه کنید. بهترین گزینه انتخاب یک کشور اروپایی به عنوان VPS بایننس است.
  • سرور مجازی باید از سرعت و امنیت بالایی برخوردار باشد تا مناسب فعالیت در بایننس شود. در نتیجه سروری مناسب است که دارای دست کم 4 گیگا بایت رم و 2 هسته‌ی CPU باشد.
  • سرور مجازی برای بایننس باید امکان اتصال از طریق هر سیستمی نظیر موبایل و لپ‌تاپ را داشته باشد. به این ترتیب در هر مکان و در هر زمانی امکان استفاده از خدمات صرافی بایننس را دارید.
  • داشتن IP ثابت نیز از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های فنی برای این سرورهای مجازی به حساب می‌آیند. اگر IP کاربر بعد از هر باز اتصال تغییر کند به سرعت توسط بایننس شناسایی و مسدود می‌شود. در این شرایط امکان بلوکه شدن سرمایه شما در صرافی بایننس نیز وجود دارد. پس توصیه می‌شود به جای VPS هرگز از VPN استفاده نکنید.

می‌باشد. این موارد نشان می‌دهد که چرا بسیاری از فعالین در زمینه ارزهای دیجیتال استفاده از سرورهای مجازی را ترجیح می‌دهند.

مزایای سرورهای مجازی بایننس چیست؟

بخش از موارد بیان شده در بخش ویژگی‌های این سرورهای مجازی در گروه مزیت‌های سرور بایننس نیز قرار می‌گیرند. در این بخش با تعداد بیشتری از مزایای این سرورهای مجازی برای کاربران ایرانی آشنا می‌شویم.

  • دانلود کردن فایل‌ها با سرعت بالا یکی از مزیت‌های سرورهای مجازی می‌باشد. سرعت عمل از فاکتورهای مهم در کسب موفقیت در دنیای ارزهای دیجیتال می‌باشد. به ویژه در صرافی بزرگ و مشهوری نظیر بایننس هر چه سرعت دانلود فایل‌ها بیشتر باشد بهتر است.
  • موقعیت جغرافیایی ایران با استفاده از سرور مجازی برای بایننس مخفی می‌شود. کمک این سرورهای مجازی می‌توانید موقعیت جغرافیایی خود را در جای دیگری غیر از ایران نشان دهید.
  • بالا رفتن امنیت در ارتباطات با کد گذاری SSL از دیگر مزیت‌های این سرورهای مجازی است.
  • ریسک قطع شدن اینترنت و مشکلات ناشی از آن به شدت کاهش می‌یابد. زیرا در صورت قطع شدن اینترنت در ایران سایت روی سرور مجازی باز خواهد ماند.
  • اینترنت قوی با کمترین میزان پینگ نیز از دیگر مزایای استفاده از سرورهای مجازی بایننس به شمار می‌رود.
  • با توجه به قدرت سرورهای مجازی امکان تحلیل بازارهای مالی در کمترین بازه‌ی زمانی مقدور است.

امنیت سرور مجازی برای بایننس چقدر است؟

یکی از دلایل مهم در استفاده از این سرورهای برای معامله ارزهای دیجیتال امنیت بالای آن‌ها است. در واقع VPSهای بایننس می‌توانند از سیستم در مقابل عوامل مختلفی نظیر:

  • حمله هکرها
  • کدهای مخرب
  • ویروس‌های مختلف
  • لو رفتن اطلاعات حساب کاربری

محافظت کامل بکنند. کاربران با خرید سرور مجازی برای بایننس امنیت حضور خود در دنیای ارزهای دیجیتال را تضمین می‌کنند. توجه داشته باشید که بعد از خرید سرور مجازی ترید و بایننس حتما رمز عبور خود را تغییر دهید. همچنین برای اکانت کاربری خود در صرافی بایننس بهتر است از رمز عبور دو مرحله استفاده کنید. این موارد نیز در بالا بردن امنیت حساب کاربری شما کمک زیادی می‌کنند. خرید سرور مجازی برای ترید یا بایننس باید از سایت‌های معتبر و خوشنام انجام گیرد. در این صورت است که از کیفیت سرویس‌های خریداری شده اطمینان کامل خواهید داشت. سرور کلیک بهترین خدمات و سرویس‌های موجود در زمینه سرورهای مجازی ترید و بایننس در کشور را ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سرویس‌های مختلف از سایت سرور کلیک دیدن فرمایید. ما بهترین vps برای ترید را در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت سرور مجازی برای بایننس چقدر است؟

یکی از اساسی‌ترین سوالات کاربران در زمان خرید این سرورها قیمت آن می‌باشد. اول باید به کشوری که سرور مجازی مورد نظر متعلق به آن است توجه کرد. سپس فاکتورهای دیگری نظیر ظرفیت سرور مجازی و زمان استفاده از آن اهمیت دارند. سیاست‌های قیمت‌گذاری روی سرویس‌ها در سرور کلیک بسیار منصفانه و مناسب است. چنانچه به مشاوره‌ی پیش از خرید نیاز دارید با کارشناسان ما در سرور کلیک از طریق سایت مجموعه تماس بگیرید. تمام اطلاعات مورد نیاز شما توسط کارشناسان این مجموعه پیش از خرید سرور مجازی بیان می‌شود.

کلام پایانی:

سرور مجازی برای بایننس یکی از الزامات مهم قبل از ساخت حساب کاربری در این صرافی است. امنیت بالا و شناسایی نشدن موقعیت جغرافیایی کاربران ایرانی از مهم‌ترین دلایل خرید این سرورهای مجازی هستند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد