راهنمای خرید هاست؛ چگونه یک هاست خوب بخریم؟

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

راهنمای خرید یک هاست عالی و سریع

راهنمای خرید یک هاست عالی و سریع

راهنمای خرید هاست سریع و درجه یک

راهنمای خرید هاست سریع و درجه یک: در دنیایی زندگی می کنیم که داشتن یک صفحه مجازی یا در شرایطی بهتر یک وب سایت برای کسب و کار خود به یک چیز کاملا نرمال تبدیل شده و الات همه قصد دارند تا برای خود یا کسب و کار خود یک وب سایت بزنند. یکی از مهم ترین نکات در طراحی و افتتاح یک سایت، خرید یک هاست مناسب است.

اما هاست چیست؟ هاست یک سرور است که شخصی در جایی طراحی کرده و آن را به عنوان یک هاست به شما ارائه می دهد. درواقع هاست وب سایت شما، پایگاه داده شما در دنیای اینترنت است و شما همه اطلاعات سایت خود را در هاست ذخیره می کنید. اما در خرید هاست های مختلف باید به چندین نکته بسیار مهم دقت داشته باشید و این معیار ها را درباره هاستی که قصد خرید آن را دارید چک کنید و از خوب بودن آن مطمئن شوید.

در ادامه این مطلب در وب سایت سرور کلیک، قصد داریم تا این معیار های خرید هاست و طراحی سایت را برای شما توضیح دهیم تا کاملا با آنها آشنا شوید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

 

1. سایت ساز

این روز ها ارائه دهندگان هاست، معمولا برخی سایت ساز ها را به شما معرفی می کنند تا بتوانید به واسطه آنها، خودتان به راحتی، سایت خود را طراحی کنید. ولی سایت ساز ها محدودیت هایی دارند و اگر قصد دارید تا یک سایت حرفه ای برای خود درست کنید، حتما به یک طراح سایت نیاز دارید.

سایت ساز ها برخی سایت ها هستند که شما می توانید در آنها با درگ اند دراپ کردن و کشیدن ابزار های مختلف سایت خود را درست کنید. سایت سازی که همراه با هاست به شما ارائه می شود تا خودتان سایت را درست کنید، اهمیت دارد و می تواند به شما کمک کند.

 

2. درایو های حالت جامد

همانطور که می  دانید، در میان انواع هارد، SSD ها از HDD بهتر هستند. درست است که قیمت خریدشان بسیار بالاتر از هارد های HDD است اما از سرعت، کیفیت و امنیت بسیار بالاتری نسبت به HDD ها برخوردارند.

باید دقت داشته باشید که اگر می خواهید سایت شما، سریع، قوی یا امن باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید و هاست های SSD را خریداری کنید، اما اگر قیمت برای شما مهم است و نیاز دارید هاستی با قیمت مناسب خریداری کنید، باید یک هاست با درایو جامد HDD بخرید.

این نیز یکی دیگر از معیار هاست که انتخاب آن کاملا به شما و نیازتان بستگی دارد.

 

3. پهنای باند

پهنای باند یک هاست، کیفیت و سطح ترافیک و داده های مجاز برای انتقال بین سایت، کاربران و اینترنت را توصیف می کند. هر شرکت هاستینگ، سطح مختلفی از پهنای باند را به مشتریان خودش ارائه می دهد که شما باید بسته به نیازتان بین پهنای باند های مختلف یکی را انتخاب کنید.

 

4. ذخیره سازی

یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب یک هاست مناسب، مقدار فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی اطلاعات شماست که اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال برای یک سایت کوچک یا سایتی که فقط قصد دارید در آن مقالات متنی منتشر کنید، می توانید با یک هاست اشتراکی ساده کار خود را انجام دهید اما برای یک فروشگاه بزرگ، شما نیاز به یک هاست تمام اختصاصی یا یک هاست با فضای ذخیره سازی اطلاعات بالا نیاز دارید.

 

5. انعطاف پذیری

انعطاف پذیری سرویس های میزبانی وب نیز اهمیت بسیاری دارد. انعطاف پذیری هاست ها از دو نظر حائز اهمیت هستند. اول اینکه سایت شما ممکن است با تعداد عظیمی از بازدید کنندگان مواجه شود. در این مواقع، هاست شما باید بتواند تا این تعداد از بازدید کننده را ساپورت کند. دوم این که هاست شما باید از نظر قابلیت آپدیت شدن و ارتقا یافتن در بخش هایی مانند افزایش ترافیک و فروش سایت، منعطف باشد.

 

6. دسترسی

سرویس های میزبانی که هاستی را به شما ارائه می دهند، باید یک پنل مدیریت برای آن نیز به شما ارائه بدهند. بالا بودن و راحت بودن دسترسی به پنل مدیریت سایت و هاست شماست که این معیار نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای شما بسیار مهم است.

 

7. امنیت

امنیت هاست شما نیز یکی دیگر از مهم ترین معیار ها در انتخاب هاست است و شما باید به آن دقت داشته باشید. هک شدن یکی از چیز هایی است که امروزه همه از آن وحشت دارند اما شما می توانید با انتخاب یک سرور و هاست مطمئن، جلوی این اتفاق را بگیرید. اگر قصد دارید که یک سایت فروشگاهی طراحی کنید و نیاز به فروش آنلاین داشته باشید، باید امنیت سایت خود را از هر نظر، بالا ببرید و یکی از این راه ها، استفاده از یک هاست بسیار امن است.

 

8. پشتیبانی

پشتیبانی یک هاست نیز یکی دیگر از مهم ترین معیار های انتخاب آن است. ممکن است به هر دلیلی برای سایت شما یا هاست آن مشکلی پیش بیاید. این که سرویس ارائه دهنده خدمت به شما پشتیبانی خوبی داشته باشد یکی از مهم ترین معیار های انتخاب شماست.

 

9. لوکیشن و مکان سرور

مکان و لوکیشنی که هاست در آن قرار دارد، یکی از معیار های دیگر انتخاب هاست است. اینکه هاست شما در چه مکانی و در چه کشوی حضور دارد در سرعت سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد. هر چه سرعت سایت شما بالاتر باشد، رنک سایتتان بهتر خواهد بود و این در کارتان به شما کمک می کند و به سرعت بالا نیاز دارید. برای مثال سرعت یک سایت فروشگاهی خارچی مانند آمازون، خیلی بیشتر از سایت های فروشگاهی ایران است.

 

10. بک آپ گیری مناسب

در آخر اینکه یک سرویس میزبانی، باید برای موقعیت های بحرانی آمادگی مناسب داشته باشد و به خوبی از سایت شما، به خوبی بک آپ بگیرد تا بتوانید از آن در مواقعی که مشکلی پیش می آید، استفاده کنید.

 

خرید هاست با قیمت ارزان و مناسب

هزینه های خرید و تمدید هاست، قطعا یکی از مهم ترین معیار ها در خرید هاست است که به خود شما بستگی دارد. اما شما می توانید هاست مورد نظر و مورد استفاده خود را با بهترین قیمت در مرکز فروش هاست سرور کلیک؛ خریداری کنید. شما می توانید انواع هاست از قبیل هاست ویندوز، هاست لینوکس، هاست وردپرس، هاست فروشگاهی یا انواع دیگر هاست را بخرید و از امکانات این سایت استفاده کنید و از هاست های خوب و مطمئن خود لذت ببرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

يك ديدگاه

  1. دانیال 05/08/1401 در 20:11- پاسخ دادن

    سلام . هاست قبلی که داشتم سرعت خیلی پایینی داشت ممنون میشم یک هاست با سرعت بالا بهم معرفی کنید

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

هاست لینوکس چیست؟
هاست

هاست لینوکس چیست؟

هاست لینوکس چیست ؟ هاست لینوکس چیست : سرویس هاست لینوکس ویژه وردپرس مخصوص طراحان وب می باشد. که برای مهندسانی که در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند، بسیار مناسب

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد