خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو

خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو

سرور های اچ پی

همیشه خرید قطعات سروری یا شبکه اورجینال از مهمترین دغدغه های کاربران در حوزه های  آی تی بوده است. با توجه به تنوع بسیار بالایی که در بازار وجود دارد تشخیص قطعات اورجینال از غیر اورجینال بسیار پیچیده است. از این رو مصرف کنندگان ترجیح میدهند به دنبال فروشندگان مطمئن باشند تا اینکه بخواهند از هر فروشنده ای قطعات یا سرور مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید قطعات اورجینال سرور اچ پی HP SERVERS میتواند شما را در استفاده از محصول خریداری شده از نظر فنی و روانی پشتیبانی کند. سایت سرور سوییچ  تامین و عرضه کننده قطعات اورجینال سرورهای اچ پی و تجهیزات سیسکو (به صورت نو و کارکرده) همراه با گارانتی می باشد.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو

همانطور که میدانید اچ پی، محبوب ترین سرور در ایران است برهمین اساس بسیاری از کاربران حرفه ای تمایل دارند محصولات شرکت اچ پی را خریداری کنند. در کنار اچ پی، برندهای دیگری مانند دل، IBM و سوپر میکرو نیز در رده های بعدی قرار میگیرند و طرفداران خود را دارند.

نوسانات ارزی در بازار باعث شده است که محصولات شرکت اچ پی به دو صورت نیو new و کارکرده used خرید و فروش شود. قیمت بالای سرور های نیو کاربران را مجبور کرده است تا از سرور های دست دوم یا کارکرده که اصطلاحا استوک نامیده می شوند در زیرساخت خود بهره گیرند. آنچه که ثابت شده و نظر مشتریان نیز آن را تائید کرده این است که سرورهای اچ پی حتی در حالت استوک نیز دارای کیفیت بالایی می باشند و رضایت کاربران را جلب کرده اند.

خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو

بنابراین با توجه به نیاز بازار، “سرور سوییچ” در دو زمینه سرور های نیو و کارکرده فعالیت میکند. قطعات و لوازم جانبی سرور های اچ پی نیز به صورت نیو و کارکرده مورد استفاده قرار میگردند. اختلاف قیمتی که بین قطعات نیو و کارکرده وجود دارد بسیار معنی دار بوده و مشتری با آگاهی از این اختلاف و اعتمادی که به فروشنده دارد به راحتی قطعات یا سیستم سروری کارکرده را انتخاب میکند.

در “سرور سوییچ” چندین نوع از سرورهای اچ پی و قطعات مورد استفاده به فروش میرسد. تمامی سرور ها به صورت باندلی و کانفیگ شده به سفارش مشتری ارائه شده و به همراه برگ گارانتی معتبر 6 ماهه تا یک ساله و با بسته بندی به تمام نقاط کشور ارسال میگردد. سرورها بر اساس مدلی که دارند دسته بندی شده و شما میتوانید از سرور های نسل هفت (G7) تا نسل ده (G10) را خریداری کنید. با توجه به سال ساخت سرور ها عموما سرور های نسل 10 به صورت New در جهان موجود می باشند. سرور های نسل 9 به قبل به صورت استوک موجود هستند.

با اهمیت خرید تجهیزات از فروشگاه های معتبر بیشتر آشنا شوید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نیاز به فعالیت در فضای مجازی بیشتر از گذشته احساس می شود. کسب و کارهای مختلف نیز برای عقب نماندن از سایر رقبای خود اقدام به ایجاد سایت و فروشگاه های آنلاین کرده اند که این اقدام تا اندازه زیادی برایشان مفید بوده است. نکته مهم در این خصوص این است که هر سایت برای ارائه خدمات خود نیازمند هاست پر قدرتی بوده و هر هاست نیز باید از تجهیزات با کیفیتی بهره مند باشد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو به شما عزیزان ارائه دهیم.

مزایای خرید تجهیزات شبکه سیسکو از سرور سوئیچ

کیفیت بالا

لازم به ذکر است که خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو از شرکت هاستینگ سرور سوئیچ این امکان را به شما می دهد تا از قطعاتی با کیفیت بالا بهره ‌مند شوید. همانطور که می دانید یکی از دغدغه های کاربران و مدیران شبکه ها اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات و تجهیزات مورد استفاده می باشد. با شروع به کار کردن برخی کارخانه های تولید تجهیزات شبکه، این موضوع از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است. بنابراین اگر قصد دارید تا خرید سرور hp را با اطمینان خاطر از کیفیت آن انجام دهید، سرور سوئیچ انتخابی مناسب برای شما عزیزان می باشد. چراکه در این فروشگاه ما تجهیزات اصل را با قیمتی مناسب به خریداران تحویل خواهیم داد.

تنوع بالا

از دیگر مزایایی که خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو از سرور سوئیچ برای شما به همراه دارد، تنوع بالای قطعات و تجهیزات شبکه آن می باشد. اجازه دهید این موضوع را با نمونه ای توضیح دهیم؛ ممکن است شما به دنبال قطعاتی باشید که در هر فروشگاهی پیدا نشوند، در چنین شرایطی پیشنهاد ما مراجعه به سایت سرور سوئیچ می باشد. این سایت که تنوع بالایی از قطعات و تجهیزات شبکه را به کاربران خود ارائه می دهد، می تواند در بسیاری از شرایط نیازهای شما را برطرف کرده و قطعه مورد نظر را با کیفیت بالا به شما تحویل دهد. به زبان ساده، تنوع تجهیزات مانند تجهیزات انواع سرور در این فروشگاه بسیار بالا بوده و با توجه به سابقه آن می توان قطعات را با اطمینان بیشتری نسبت به سایر فروشگاه ها خریداری نمود.

قیمت مناسب

اگر قصد خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو را دارید مطمئنا هزینه تامین آن ها یکی از مهم ترین دغدغه های شما می باشد. با توجه به نوسانات ارزی، در این بخش امکان ارائه قیمت دقیقی از تجهیزات شبکه سیسکو وجود ندارد. با این وجود این اطمینان را به شما می دهیم که قطعات مذکور در این فروشگاه از قیمت کاملا مناسبی برخوردار می باشند. از طرفی دیگر با توجه به موارد مذکور، خیال شما از بابت کیفیت و تنوع تجهیزات نیز راحت خواهد بود. سوالی که ممکن است ذهن شما خواننده گرامی را به خود درگیر کند، این است که دلیل قیمت مناسب این فروشگاه هنگام خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو چیست؟ در پاسخ باید گفت پایین بودن قیمت خرید سرور hp تنها محدود به تجهیزات این برند نبوده و سایر برندهای ارائه شده توسط این فروشگاه نیز قیمت کاملا مناسبی را دارند. سرور سوئیچ همواره در تلاش بوده است تا بهترین قطعات را با کیفیت بسیار بالایی و در عین حال با قیمت مناسب به شما ارائه دهد.  رقابتی بودن بازار، عامل دیگر مناسب بودن قیمت سرورهای hp می باشد. با این وجود توجه به این نکته ضروری است که مناسب بودن قیمت خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو در این فروشگاه به دلیل رقابتی بودن بازار می باشد و دلیلی برای بی کیفیت بودن قطعات نیست.

اطلاعات تکمیلی

نکته مهم در خصوص خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو از سرور سوئیچ این است که این شرکت و شرکت سرور کلیک نه تنها در زمینه فروش سرورهای اچ پی بلکه در زمینه های دیگری مانند خرید هاست وردپرس، خرید سرور اختصاصی، خرید سرور مجازی پر سرعت، خرید سرور مجازی دانلود و خرید سرور مجازی اقتصادی نیز به شما کمک زیادی خواهند کرد. همانطور که ممکن است بدانید امروزه کسب و کارهای زیادی روی به تجارت الکترونیک آورده اند و خدمات خود را روی سایت های خود نیز ارائه می دهند. به همین دلیل است که استفاده از خدمات نمایندگی سرورهای hp و یا هر نمایندگی دیگری که به نوعی مرتبط با ارائه خدمات هاستینگ باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی دیگر اگر شما صرفاً قصد فعالیت فقط به صورت سنتی را داشته باشید، به شما تضمین خواهیم داد که پس از مدتی از رقبای خود که در فضای مجازی نیز فعالیت می کنند، عقب خواهید افتاد. چراکه یکی از عرصه های رقابتی مهم و موثر در کسب و کارهای امروزی، فضای مجازی می باشد. بنابراین بهتر است اگر قصد فعالیت در این فضا را دارید از بهترین تجهیزات و خدمات بهترین شرکت هاستینگ بهره مند شوید.

تجهیزات شبکه سیسکو

خرید سرورهای اچ پی و تجهیزات شبکه سیسکو

شرکت سیسکو (Cisco) همانند HP از پیشتازان صنعت تجهیزات شبکه و سیستم های مخابراتی می باشد. اغلب کاربران حرفه ای و عادی ترجیح میدهند از محصولات سیسکو در شبکه های خود استفاده کنند.

با توجه به تنوع محصولات سیسکو (از مودم های خانگی تا تجهیزات Enterprise) تمامی نیاز های کاربران برای ایجاد و بهبود شبکه های خود برطرف میگردد.

سایت “سرور سوییچ” وارد کننده و ارائه دهنده تجهیزات سیسکو به صورت نو ، کارکرده و ریفر می باشد.

برای مشاوره و راهنمایی خرید تجهیزات سیسکو و اچ پی با شماره های 66491749-66966591 تماس بگیرید. یا برای اطلاع از آخرین پیشنهاد ها و محصولات جدید کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

گارانتی “سرور سوییچ”

“سرور سوییچ” تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی معتبر  عرضه میکند. بدین صورت که محصولات نیو و کارکرده دارای گارانتی های مشخصی می باشند. شما میتوانید انواع سرور نیو و کارکرده همچنین قطعات جانبی را با گارانتی خریداری نمایید. گارانتی این مجموعه به صورت تعویض کالای خریداری شده می باشد.

تمامی تجهیزات بکار رفته در سرویس های “سرور کلیک” اعم از سرور مجازی ، هاست و سرور های اختصاصی ، از نوع سرور های HP و تجهیزات سیسکو می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

يك ديدگاه

  1. سارا شیرین بیان 19/09/1399 در 08:29- پاسخ دادن

    با سلام و خسته نباشید به تیم سرور کلیک
    من اصلا اطلاعاتی راجب تجهیزات شبکه سیسکو یا اون سرور سوییچ نداشتم خیلی اطلاعات مفیدی بود ممنونم ازتون

ثبت ديدگاه

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد