هاست وردپرس ایران

با توجه به استقبال بسیار بالا از سایت های وردپرسی ، سرور کلیک به پشتوانه سخت افزار بسیار قدرتمند اقدام به طراحی هاست مخصوص محیط وردپرس نموده است. هاست مناسب برای وردپرس در شرکت هاستینگ سرورکلیک با اتکا به سخت افزارهای قدرتمند، سیستم های بهینه سازی با سرعت و امنیت بالا مانند   LiteSpeed  و WP Rocket، مخصوص محیط های وردپرسی طراحی شده است. از مزیت های مهم میزبان وردپرسی، استفاده از سرورهای کم تراکم و تیم پشتیبانی اختصاصی وردپرس است. با استفاده از چندین لایه کشینگ و با بهره گیری از کنترل پنل ویژه  cPanel، میزبانی سایت وردپرسی خود را با اطمینان کامل به سرورهای سرورکلیک بسپارید.

خدمات هاست وردپرس سرور کلیک

WP01

WP02

WP03

WP04

WP05

WP06

WP07

WP08

WP09

WP10

امکانات هاست وردپرس

هاست وردپرس چیست

 

هاست وردپرس ایران سرورکلیک، بهترین هاست وردپرس سی پنل

هاست وردپرسی سرورکلیک، بهترین هاست مخصوص وردپرس سی پنل در ایران می باشد. این سرویس کاملا برای وردپرس بهینه شده است. هاست اختصاصی وردپرس، یک سرویس حرفه ای و پرحجم با پلن های ماهانه، سه ماهه، شش ماهانه و سالانه است؛ که اغلب مورد استفاده وب سایت های وردپرسی قرار می گیرد، که توسعه یافته اند و بازدیدهای زیادی دارند و در نتیجه به منابع بالایی از سرور مانندCPU،RAM  و تعداد کانکشن های همزمان نیاز دارد. سرویس های WordPress Hosting سرورکلیک، با بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قدرتمند تحت مالکیت سرورکلیک قرار دارند و استفاده از بهترین سرورها و شتابدهنده های وردپرسی به همراه کانفینگ های تخصصی وردپرس انجام میشود. شما می توانید برای خرید بهترین هاست وردپرسی ارزان به شرکت هاستینگ سرورکلیک مراجعه کنید.

هاست وردپرسی ایران

هاست مخصوص وردپرس، بهترین گزینه برای کسانی است که وب سایت خود را بر اساس سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی کرده اند. به علت بهینه شدن هاست ویژه وردپرس، برای خرید هاست وردپرس سی پنل می توانید بیشترین سرعت و بهره وری را با سرورکلیک تجربه کنید.

ما تا اینجا درمورد هاست وردپرس ایران، توضیحاتی در اختیارتان قرار داده ایم؛ اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که وردپرس چیست؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس، معروف ترین نرم افزار آنلاین برای ایجاد سایت است. با وردپرس می توانید هر سایتی را از یک بلاگ ساده تا یک سایت تجاری یا حتی یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. با وردپرس حتی اگر اطلاعات کافی درباره طراحی سایت هم نداشته باشید می توانید سایت خود را راه اندازی کنید. تعداد بسیار زیادی از طراحی های آماده برای ایجاد سایت دلخواه شما وجود دارد. اما بهتر است بدانید که اولین و مهم ترین فاکتور برای ساخت سایت وردپرسی، خرید هاست وردپرس ارزان است. در ادامه با بیان توضیحات بیشتر شما را با میزبان وردپرسی و ویژگی های آن آشنا می کنیم.

هاست وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

هاست وردپرس چیست؟ به بیان ساده تر یک نوع سرویس میزبانی است که در آن سرورهای میزبان برای میزبانی وردپرس بهینه سازی شده اند. علاوه بر این در اینگونه سرویس ها امکان نصب وردپرس و برخی تمپلیت و پلاگین ها به صورت خودکار فراهم شده است؛ همچنین امکان بروز رسانی وردپرس نیز وجود دارد.

هاست وردپرس ارزان؛ در واقع یک سرور بهینه شده برای هسته اصلی می باشد. سرور مخصوص WordPress؛ به صورت تخصصی از لحاظ سرعت، امنیت، شتاب، سئو و … برای فعالیت های مهم بهینه و تنظیم شده است. با استفاده از چندین لایه کشینگ و با بهره گیری از کنترل پنل محبوب cPanel میزبانی سایت خود را با اطمینان به سرورهای موجود در شرکت هاستینگ سرورکلیک بسپارید.

به نقل از سایت wordpress.org:

There are hundreds of thousands of web hosts out there, the vast majority of which meet the WordPress minimum requirements, and choosing one from the crowd can be a chore. Just like flowers need the right environment to grow, WordPress works best when it’s in a rich hosting environment.

میزبان وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

خرید هاست ارزان وردپرسی؛ می تواند با حافظه یک گیگ رم و یک هسته پردازنده، سرویسی مناسب برای میزبانی سایت شما باشد. این نوع میزبانی مناسب برای سایت های شخصی و شرکتی می باشد. معمولا host وردپرسی، مورد نیاز سایت های مختلف منابع زیادی را از سرور مصرف می کند و نیاز به یک سرور قوی با تنظیمات خاص برای بالابردن بازدهی و سرعت است.

فروش هاست وردپرس، با اینگونه سیستم های محتوا سازگاری دارد و تمام امکانات لازم برای نصب بدون مشکل از این سیستم را فراهم کند. کار کردن با WordPress Hosting، موجب افزایش سرعت و بالا آمدن صفحه وبسایت میشود و امنیت سایت را در برابر آسیب های میزبانی و آپدیت های خودکار بالا می برد.

هاست وردپرس پرسرعت، دارای دو گیگ رم و دو هسته پردازنده است. میزبان وردپرسی، اکثر مناسب سایت های فروشگاهی می باشد که بازدید متوسط رو به بالایی دارد و داده های زیادی به آنها اضافه میشود. وب سایت های فروشگاهی و یا خدماتی از منبع های سرور با رم و پردازنده بیشتر نسبت به سایت های معمولی استفاده می کنند. بنابراین هاست وردپرس پرسرعت از لحاظ منبع های سرور و قدرت پردازنده از نیروی بیشتری نسبت به سرور های دیگر برخوردار است. مطالعه شود: ” بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟ ”

مطالعه شود: ” بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟ ”

مزایای هاست وردپرس بهینه شده برای وردپرس:

  • هاست اختصاصی وردپرس امن، سریع و ساده می باشد.
  • میزبانی وردپرس نتیجه تجربه متخصصین با تجربه و فنی وردپرسی است.
  • هاست ویژه وردپرس بهینه و پرسرعت برای وب سایت های بزرگ میباشد.
  • مناسب برای مدیران سایت هایی است که به سرعت، امنیت و بهره وری اهمیت می دهند.
  • منابع کاملا اختصاصی و بدون محدودیت دارد.

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده است که فضای هاست برای وردپرس چقدر باید باشد؟ پاسخ این سوال به سایت شما بستگی دارد. فضای مورد نیاز برای سایت بستگی به بخش رسانه (شامل تصاویر و فایل ویدیویی)، تعداد افزونه ها و حجم پایگاه داده دارد. با درنظر گرفتن این موارد به راحتی می توانید فضای هاست برای وردپرس در سایت خود را تخمین زده و متناسب با آن، مناسب ترین پلن را انتخاب کنید.

هاست وردپرس ابری

خرید هاست ارزان وردپرس؛ میزبانی قدرتمند برای سایت های وردپرسی

با سفارش و خرید هاست وردپرس ارزان، از میزبانی امن و پرسرعت برای سایت های وردپرسی خود بهره مند شوید. تیم فنی سرورکلیک، با در نظر گرفت نیاز مشتریان و افزایش اکانت سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند؛ می توانند از ارائه خدمات سرورکلیک برای خرید بهترین هاست ووکامرس و وردپرس برای سرویس های میزبانی خود استفاده کنند.

میزبانی وردپرس؛ یک سرویس کاملا تجاری است و در حقیقت نوعی از هاست لینوکسی است که برای هاستینگ سایت های وردپرسی بهینه سازی شده اند. این سرویس بر روی سرورهای لینوکسی ابری سفارشی شده است و با وب سرور سریع و قدرتمند لایت اسپید میزبانی میشوند. با سفارش هاست وردپرس ایران، می توانید از مزایای مختلف WordPress Hosting بهره مند شوید.

هاست ویژه وردپرس چیست؟

خرید آنلاینبهترین هاست وردپرس در ایران، به کسانی پیشنهاد میشود که در حال آموزش هستند و یا یک سایت تجاری و یا فروشگاهی دارند و سرعت بالا برای آنها دارای اهمیت است. خدمات هاستینگ سرورکلیک، با ارائه هاست وردپرسی ارزان، سرعت بارگذاری سایت شما به طور قابل چشمگیری افزایش پیدا می کند و با استفاده از بهترین محصولات امنیتی همچون میزبان ابری توانستیم تا حد زیادی از مشکلات احتمالی مانند نقص در امنیت و ورود ویروس جلوگیری کنیم. مطمئن باشید که کسب و کار اینترنتی شما برای سایت سرورکلیک جائز اهمیت می باشد و از این رو سرویس وردپرسی خود را با دیدگاه توسعه کسب و کار برایتان ارائه داده است.

هاست مناسب برای وردپرس:

WordPress Hosting، یک نوع هاست لینوکسی با کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل است که با تنظیمات منحصر به فرد ارائه میشود و قدرت بالایی در میزبانی از وب سایت هایی است که از سیستم وردپرس استفاده می کنند. سیستم مدیریت محتوا، سیستم منعطفی است که انعطاف آن وابسته به پلاگین های بسیاری است که در منبع اصلی آن وجود دارد. برای محافظت از این انعطاف مجبور به استفاده بیش از حد از سرور میشود. برای جلوگیری از کاهش کیفیت و انعطاف پذیری باید از هاست ویژه وردپرس استفاده کرد. هاست اختصاصی وردپرس، دارای منابع و سخت افزار قوی است. این نوع میزبانی سازگاری بالایی در سرور برای نصب و کارکرد WordPress Hosting ماهانه دارد. در هاست مناسب وردپرس، تمام مشکلات مربوط به هاست برطرف شده است. خرید هاست مخصوص وردپرس مشکلی در لود و کندی ندارد و کاملا پایدار است.

به نقل از سایت ویکی پدیا در رابطه با WordPress Hosting:

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا به انگلیسی: (CMS)  برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید. وردپرس) به انگلیسی: (WordPress  در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

بهترین میزبان وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر تمام سرویس های وردپرسی موجود در بازار از این مدل میزبانی پشتیبانی می کند. از هاست اختصاصی وردپرس سرور گرفته تا خرید هاست مخصوص وردپرس که قابلیت نصب و پشتیبانی را دارد. هاست هایی که کنترل پنل های مختلفی را دارند مانند: هاست لینوکس با پنل مدیریت سی پنل دایرکت ادیمن یا میزبان های ویندوزی با کنترل پنل پلکس با عنوان WordPress Host دانلود ارائه میشود. حتی اگر شما هاست اختصاصی وردپرس هم دارید نباید درمورد پشتیبانی آن نگرانی داشته باشید.

میزبانی وردپرسی؛ برای اجرای انواع فعالیت های سایت شما بهینه سازی شده است. خرید هاست ارزان وردپرس، دارای سیستم پردازش قدرتمند است که این موضوع با کانفینگ سرور در ارتباط است. کانفینگ ها باید به طوری تنظیم شوند که سرور توانایی این را داشته باشد که پردازش های مربوط به سایت را به خوبی انجام دهد که باعث افزایش سرعت سایت شما میشود.

مطالعه شود: ” فضای هاست برای وردپرس چقدر نیاز است؟ ”

مقایسه انواع سرویس های WordPress Hosting:

سرویس اشتراکی

در این نوع سرویس معمولا یک سرور به بخش های زیادی تقسیم میشود و به چندین کاربر اختصاص داده میشود. در  سرویس میزبانی وردپرسی معمولا حجم ذخیره سازی پایین است و شاید ترافیک و یا حتی قدرت سایت نیز کمی پایین است اما از نظر قیمت به صرفه می باشد.

سرویس مجازی اختصاصی (VPS)

این نوع از سرویس هاست وردپرس ایران، در اصل یک سرور مجازی می باشد که به کاربر اختصاص داده میشود و به طور اختصاصی مخصوص کاربر می باشد. سرویس میزبانی وردپرس، از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

سرویس های تمام اختصاصی (Dedicated)

این نمونه از سرویس مدیریت برای سرعت و قدرت سایت مناسب است؛ ولی از قیمت بالایی برخوردار است. برای این سرویس، یک سرور جدا به شما اختصاص داده میشود و کاملا مخصوص شما می باشد و این قدرت، سرعت و امنیت وبسایت شما را بالا می برد.

سرویس های ابری (Cloud)

این مدل از سرویس ها نیز یکی از انواع سرویس هایی هستند که می توانید پس از خرید هاست وردپرسی ارزان، از آن استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب سرویس ابری به عنوان سیستم مدیریت مورد نظر خود، با یک اینترنت پرسرعت استفاده های لازم خود از میزبانی داشته باشید. امنیت و قدرت این نوع host بسیار بالاست. نکته دیگر درباره سرویس های ابری زمان Uptime آپ تایم بودن بالاست وکاربران می توانند در هر زمان وارد سایت شما شوند واز بخش های مختلف آن استفاده کنند.

ویژگی های برتر هاست وردپرس و ووکامرس

  • نصب خودکار
  • بک آپ گیری هفتگی
  • گواهینامه امنیتی رایگان
  • Keepaliveجهت افزایش
  • سرعت بارگذاری سایت
  • فایروال نرم افزاری CSF

خرید بهترین هاست برای وردپرس

کانفینگ تخصصی وردپرس چیست؟

این روش بر اساس نیاز کاربرانی است که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس یا ووکامرس استفاده می کنند؛ طراحی شده است. برای آنکه نیاز به منابع بالا و کانفینگ ویژه سایت های را از بین ببریم؛ در کانفینگ ویژه WordPress Host به منظور افزایش سرعت به صورت همزمان و یکپارچه ارائه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه در رابطه با این میزبانی می توانید مقاله “هاست وردپرس پرسرعت چه مزیت هایی دارد؟”  را بخوانید. دسترسی سیستم محتوای وردپرس کاملا رایگان است که شما به واسطه آن قادر هستید به راحتی یک وبسایت حرفه ای، فوتوبلاگ و یا پادکست و گالری بسازید. زبان آن بر اساس PHP نوشته شده و از قدرت بالایی برای ذخیره داده ها استفاده می کند.

هاست پرسرعت برای وردپرس

اگر شما نیز به فکر سرعت لود بالای وب سایت خود هستید و میخواهید که یک هاست پرسرعت و بی دغدغه داشته باشید، ما خرید هاست وردپرس پرسرعت را به شما پیشنهاد می کنیم. هاست پرسرعت برای وردپرس، یکی از بهترین و باکیفیت ترین سرویس های سرورکلیک است که بالاترین سرعت ممکن را برای وب سایت شما فراهم می کند.

شما می توانید با خرید هاست وردپرس پرسرعت از دیسک های پرسرعت SSD بهره مند شوید. دیسک های اس اس دی سرعت بالاتری در مقایسه با دیسک های سانتا دارند. همچنین جدیدترین مدل های دیسک های اس اس دی 7 برابر سریعتر از دیسک های سانتا هستند و به سبب سرعت خواندن و نوشتن بالا روی دیسک، سرعت سایت را به طور چشمگیری افزایش می دهند.

از مهمترین مزایای هاست پرسرعت برای وردپرس، سرعت و پایداری بالای آن می باشد که تاثیر زیادی بر دیده شدن و اعتبار سایت دارد و شما می توانید با خرید هاست وردپرس پرسرعت از آن بهره مند شوید.

فروش هاست اختصاصی وردپرس ارزان با امکانات فوق العاده

هاست ابری دارای 3 گیگ رم و سه هسته پردازنده است. هاست پر بازدید وردپرس مناسب؛ برای سایت هایی با مصرف بالا می باشد. مشکل مصرف بالای منابع هاست علاوه بر تجربه کاربری موجل کاهش رتبه سایت می شود. با خرید هاست مخصوص وردپرس می توانید منبع های مورد نیاز سایت خود را تامین کنید. در این نوع سرورها افزون بر کیفیت سخت افزاری، مانیتور کردن سرور و برطرف کردن مشکلات و مانیتور کردن منابع مورد استفاده قرار می گیرد. سعی بر این است که ثبات سرور حفظ شود و کارایی آن در بالاترین حالت ممکن قرار بگیرد.

به نقل از سایت wpbeginner.com:

Often overlooked, web hosting is one of the key components of every successful website. Choosing the best WordPress hosting for your needs can improve your SEO and increase sales. There are various different types of WordPress hosting options available such as Free, Shared, VPS, Dedicated, and managed WordPress hosting. In this guide, we will help you choose the best WordPress hosting for your website.

مدیریت WordPress Hosting به چه صورت است؟

سیستم مدیریت محتوا با توجه به افزونه های بسیار زیادی برای آن وجود دارد؛ از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. در بعضی از مواقع میزبان وردپرس برای انعطاف پذیری خود مجبور به استفاده بیش از اندازه از منابع سرور می باشد. به همین خاطر برای جلوگیری از کاهش کیفیت باید از سرویس های میزبانی وب ویژه که بر روی سرورهای قدرتمند قرار دارد استفاده کنند.

هاست ویژه وردپرس، یک هاست فوق حرفه ای برای سایت

میزبان وردپرسی ارائه شده توسط شرکت هاستینگ سرورکلیک؛ یک میزبان خاص و فوق العاده است. تنها به این معنا نیست که ما در این خدمات توابع و پیش نیازهای host وردپرس را به خوبی رعایت نشده است. تمامی این موارد مورد نیاز در سرویس های هاست لینوکس اشتراکی به درستی به کار رفته است. تمامی این موارد مورد نیاز در سرویس های هاست لینوکس اشتراکی به درستی به کار رفته است. خرید هاست وردپرس ارزان؛ یک سرویس هیجان انگیز و کاملا مدیریت شده برای افزایش چند برابری سرعت و بهره وری سایت های در حال رشد است.

سرورکلیک ارائه دهنده خدمات هاست وردپرس در ایران

خدمات (wordpress hosting): کارشناسان شرکت هاستینگ سرورکلیک، پس از بررسی سایت هایی که برای مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده می کنند با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت سیستم مدیریت محتوا با هدف رفع مشکلات به وجود آمده، بهینه سازی هایی بر روی میزبانی انجام داده اند  که تمامی اینها منجر به خرید هاست مخصوص وردپرس و مناسب برای نصب هاست اختصاصی وردپرس گردیده است.

مزایای فروش هاست وردپرس ایران:

  • رفع وجود محدودیت در حافظه
  • پایداری و رفع مشکل کندی
  • دارای کنترل پنل دایرکت ادمین
  • استفاده از پایگاه داده
  • پشتیبان گیری روزانه و دائمی

قیمت هاست وردپرسی

مهم ترین نکاتی که در خرید هاست وردپرس ایران در نظر گرفته میشود؛ هزینه آن می باشد. قیمت هاست وردپرسی در سایت سرورکلیک بسیار مناسب است. شما در هر کجای کشور که حضور داشته باشید می توانید میزبانی مورد نظر خود را سفارش دهید و از پشتیبانی 24 ساعته سایت سرورکلیک بهره مند شوید.

خرید هاست وردپرس ارزان با کیفیت و سرعت بالا

فروش هاست وردپرسی ارزان؛ بر اساس نوع سیستم عامل هاست لینوکس و هاست ویندوز دسته بندی می کنند. به طور کلی وردپرس را می توانید بر روی هر سروری که بر روی آن php نصب شده است اجرا کیند.

خرید هاست برای وردپرس؛ تنها یک نام تجاری بین سرویس‌ دهندگان می‌باشد، چراکه این سرویس به زیرساخت‌های خاص خود نیاز دارد. به‌عنوان یک سیستم مدیریت محتوای محبوب برای پیاده‌سازی وب ‌سایت، دارای پلاگین های مختلفی بوده که بدین ترتیب به آن خاصیت منعطف بودن می‌دهد. در عین حال همین امر، به نقطه‌ضعف اصلی وردپرس یعنی دارا بودن دیتابیس سنگین نیز اشاره می‌کند.

بدین ترتیب اگر از اسکریپت وردپرس استفاده می‌کنید، به ‌منظور استفاده بیش‌ازحد از منابع سرور، خرید هاست مخصوص وردپرس، که به ‌واسطه ی منابع سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری قوی، از سیستم پردازشی قدرتمندی برخوردار است پیشنهاد میشود که در به دنبال آن افزایش سرعت پردازش اطلاعات و افزایش سرعت وبسایت را در بر خواهد داشت.البته باید به این نکته اشاره کرد که در اصل همه ی ‌هاست های لینوکسی و ویندوزی که توسط شرکت ‌های خدمات هاستینگ ارائه داده می‌شوند، از WordPress پشتیبانی می‌کنند و به‌ طور کلی با توجه به سرویس‌های مختلف با کانفیگهای متفاوتی که توسط شرکت‌ هاستینگ سرور کلیک ارائه داده می‌شوند، تعریف معین و مناسبی برای‌ آن وجود ندارد.

خرید هاست وردپرس

خرید هاست وردپرس؛ بهترین میزبانی برای سایت های وردپرسی

خرید هاست وردپرس ، یکی دیگر از  بهترین خدمات شرکت هاستینگ سرورکلیکمی باشد؛ فروش هاست وردپرس، به همراه امکانات بسیار ویژه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. خرید هاست برای وردپرس، می تواند یک میزبانی قدرتمند برای سایت های وردپرسی باشد. با سفارش WordPress Hosting و خرید هاست و دامین وردپرس از سایت سرورکلیک می توانید از بیشترین سرعت و امنیت برای میزبانی سایت خود بهره مند شوید. تیم متخصصان این سایت با سال ها تجربه و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و افزایش اکانت های سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند؛ توانسته بهترین نوع خدمات میزبانی وردپرس را به سرویس های خود اضافه کند.

هاست WordPress؛ آسان ترین سرویس مدیریت وب برای سایت های داخلی

هاست وردپرس، یکی از بهترین سایت های میزبانی است برای کسانی که می خواهند از سرویس میزبانی ابری یا cloud hosting استفاده کنند. هاست ابری وردپرس بر خلاف هاست اشتراکی برای سایت هایی مناسب است که دارای ترافیک نسبتا بالایی می باشند. به دلیل اینکه مدیران سایت، دیگر دغدغه ای برای مدیریت کردن سرور خود ندارند. هاست ابری سرورکلیک در کشورهایی مانند ایران و آلمان در بستر لینوکس به همراه کنترل پنل دایرکت ادمین ارائه میشود. خرید هاست برای وردپرس، برای کاربران به صرفه می باشد؛ زیرا همواره برای آن میزان منابعی که لازم دارید هزینه پرداخت می کنید. سرورکلیک یکی از بهترین مراکز خرید هاست وردپرسی میباشد که شما می توانید این سرویس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (به انگلیسی: CMS) برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید. وردپرس (به انگلیسی: WordPress) در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

ممکن است برای بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی سایت و یا کسب و کار اینترنتی خود را دارند سوالاتی پیش بیاید که، بهترین هاست برای وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟در هنگام خرید هاست وردپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟ هاست مخصوص وردپرس چه نیازهایی از سایت را برطرف می کند؟ خرید هاست مناسب چه مزیت هایی دارد؟ و از قبیل سوالاتی که در هنگام سفارش host وردپرس از شرکت های میزبانی پرسیده می شود. سایت سرورکلیک توانسته است با در اختیار گذاشتن مطالب این مقاله به تمام پرسش های شما در زمینه خرید هاست وردپرسی پاسخ دهد.

فروش هاست وردپرس

روش تهیه WordPress Hosting

راهنمای خرید هاست برای وردپرس: متخصصان شرکت سرورکلیک، پس از بررسی سایت هایی که برای مدیریت کردن محتوا خود از وردپرس استفاده می کنند با در نظر گرفتن مزایا و معایب این سیستم مدیریت محتوا و برای رفع مشکلات موجود، بهینه سازی های مناسبی را برای این نوع host ها انجام داده اند؛ که منجر به ارائه host های مناسب و پرسرعت برای نصب و استفاده از وردپرس میشود. این نوع از host کاملا با CDN سرورکلیک سازگاری دارند و همچنین حداقل پردازشگر، فضای دیسک و RAM برای نصب و استفاده آسان از وردپرس تعیین میشود. در صورت هر گونه مشکل، پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته سایت سرورکلیک برای خرید هاست وردپرس در اختیار شماست.

هاست وردپرس چیست؟

معمولا عبارت WordPress Hosting یک عبارت تجاری بین سروریس دهندگان می باشد، این سرویس زیرساخت های مخصوص به خود را دارد. وردپرس، به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای مناسب برای راه اندازی وب سایت ها، دارای پلاگین های مختلفی است، که به آنها خاصیت منعطف بودن می بخشد. درعین حال به عنوان نقطه ضعف اصلی وردپرس می توان وجود دیتابیس سنگین را معرفی کرد.

اگر شما از اسکریپت وردپرس استفاده می کنید، به دلیل استفاده بیش از حد از منابع سرور، تهیه WordPress Hosting منابع سخت افزاری و نرم افزاری قوی که دارد از سیستم پردازشی قدرتمندی برخوردار است. در پی آن افزایش سرعت اطلاعات و افزایش سرعت وبسایت را به دنبال دارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این موضوع مقاله “هاست وردپرس چیست؟” را مطالعه کنید.

با توجه به گفته ی سایت websitesetup.org:

We can’t guarantee you will have similar uptime or speed results to your website as this varies on several different factors, such as your chosen hosting plan, your website size, and the number of visitors your website gets.

معرفی انواع هاست وردپرس

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در اصل همه ی هاست لینوکس و هاست ویندوز که توسط شرکت سرورکلیک ارائه میشود؛ از وردپرس پشتیبانی می کنند و به طور کلی با توجه به سرویس های مختلف با کانفینگ های متفاوتی که توسط سرورکلیک ارائه میشود، تعریف مشخصی برای WordPress Hosting وجود ندارد.

منابع مورد نیاز برای هاست وردپرسمزایای خرید هاست وردپرس
ظرفیت و رم استانداردرفع محدودیت در حافظه
پهنای باند و انتقال اطلاعاتپشتیبان گیری روزانه
افزودن ایمیل و دامنهدارای کنترل پنل دایرکت ادمین
امنیت بسیار بالارفع مشکلات سایت برای مدیریت

معرفی انواع هاست وردپرس

هاست وردپرس معمولا به دو صورت هاست اشتراکی وردپرس و هاست اختصاصی وردپرس ارائه میگردد. هاست اشتراکی وردپرس برای سایت های نوپا که تعداد بازدیدکنندگان کم یا متوسطی دارند، مناسب است. قیمت هاست اشتراکی در مقایسه با هاست اختصاصی وردپرس کمتر است.

با این وجود، در هاست اشتراکی وردپرس منابع سرور به صورت اشتراکی توسط چندین سایت استفاده می شود و تمامی منابع سرور فقط به سایت شما اختصاص ندارد. در صورتیکه در هاست اختصاصی وردپرس تمامی منابع سرور فقط به شما اختصاص دارد و مطمئنا سایت شما سرعت بارگذاری بالاتری خواهد داشت.

هاست های وردپرس بر اساس نوع سیستم عاملی که دارند می توان آنها را به دو دسته هاست لینوکس وردپرس و host ویندوز وردپرس دسته بندی کرد. به طور کلی می توان گفت وردپرس بر روی هر سروری که php بر روی آن نصب شده باشد، قابل اجرا است.

هاست لینوکسی فضایی است بر روی سرورهایی که سیستم عامل آنها لینوکس است. خرید هاست برای وردپرس با سیستم عامل لینوکس اصولا با کنترل پنل دایرکت ادمین و کنترل پنل سی پنل ارائه میشود. نصب ورپرس در سیستم عامل لینوکس با کنترل پنل های دیگری مانند kolox و webmin قابل اجرا می باشد. هاست ویندوز یک فضا بر روی سروری با سیستم عامل قدرتمند مایکروسافت ویندوز است. WordPress Hosting دارای سیستم عامل ویندوز است که عمدتا با کنترل پنل ارائه میشود. ما انواع هاست وردپرس را برای شما توضیح دادیم، ولی در نظر داشته باشید که انتخاب سیستم عامل host ، بر اساس پیش نیازهای در نظر گرفته شده بر عهده خود کاربر می باشد.

منابع مورد نیاز برای میزبان وردپرس

  • ظرفیت و رم استاندارد
  • پهنای باند و انتقال اطلاعات
  • افزودن ایمیل و دامنه
  • امنیت بسیار بالا

خرید هاست وردپرس ایرانی

فروش میزبانی وب وردپرس ایرانی

wordpress hosting ایرانی با قرار گرفتن بر روی سرور ایران، برای وب سایت هایی که اکثرا بازدیدکنندگان آنها در داخل کشور هستند، مناسب است. زمانی که کاربر از داخل ایران اطلاعاتی را از یک سرور در موقعیت جغرافیایی ایران که host مورد نظر هم بر روی آن قرار دارد؛ درخواست می کند، روترهای خارج از کشور، به دست کاربر می رسد و به همین ترتیب سرعت بالاتری را ارائه می دهد.

زمانی که به خرید هاست وردپرس ایران اقدام می کنید، به علت ارزان بودن ترافیک داخلی، هزینه ها نیز برای شما بهینه تر می شود. از آنجایی که پهنای باند ترافیک داخل کشور افزایش یافته است، همچنین پهنای باند مناسب تری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به همین ترتیب شما می توانید WordPress Hosting خود را با هر کنترل پنلی که در نظر دارید، در موقعیت ایران از سایت سرورکلیک سفارش دهید و از مزایای آن بهره ببرید.

طبق گفته سایت wordpress.org در رابطه با WordPress Web Hosting:

There are hundreds of thousands of web hosts out there, the vast majority of which meet the WordPress minimum requirements, and choosing one from the crowd can be a chore. Just like flowers need the right environment to grow, WordPress works best when it’s in a rich hosting environment.

مزایای خرید هاست وردپرس

  • رفع محدودیت در حافظه
  • پشتیبان گیری روزانه
  • دارای کنترل پنل دایرکت ادمین
  • رفع مشکلات سایت برای مدیریت

هاست حرفه ای وردپرس

آیا کندی سایت، بازدیدهای سایت شما را کاهش داده و سبب کلافگی کاربران سایتتان شده است؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است دیگر زمان آن رسیده که به فکر هاست حرفه ای وردپرس باشید. استفاده از دیسک های پرسرعت و سیستم کش پیشرفته در هاست حرفه ای وردپرس، سرعت لود صفحات وب سایتتان را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

سرور کلیک پلن های مختلفی برای سرویس هاست وردپرس درنظر گرفته است و شما می توانید متناسب با میزان فضای هاست برای وردپرس در سایت خود، سرویس هاست وردپرس مورد نیازتان را تهیه کنید.

هاست وردپرس خارجی چه فرقی با میزبانی ایرانی دارد؟

بهتر است بدانید که انواع host های وردپرس، در موقعیت خارج از ایران نیز ارائه داده میشوند. در صورتی که در وب سایت وردپرسی خود از سرویس هایی که به دلیل تحریم نیاز به سرور خارج از کشور با آی پی خارج را داشته باشد و یا بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما افراد خارج از کشور باشند، فروش هاست وردپرس خارج نیز مناسب سایت شماست. هاست وردپرسی آمریکا و اروپا با قرار گرفتن بر روی دیتاسنترهایی که دارای وضعیت کیفی مناسبی هستند، از آپ تایم بالا نیز برخوردار هستند. شما می توانید خرید هاست وردپرس خود را با کنترل پنل مورد نیاز در موقعیت های خارج از کشور مانند: ایران، آلمان، آمریکا، فرانسه و… انجام دهید.

خرید WordPress Hosting با بهترین امکانات

خرید هاست میزبانی ویژه وردپرس

با توجه به استفاده ی بسیار بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس و محبوبیت بالای این سیستم در بین کاربران ایران و خارج همچنان نیاز به سیستم میزبانی وردپرس در بین کاربران وجود دارد. سایت سرورکلیک با در نظر گرفتن نیازمندی به این سیستم و ویژگی های مورد نیاز برای کیفیت و سرعت بالاتر وب سایت های مصرف کننده از وردپرس،host میزبانی وردپرس را ارائه داده است. WordPress Hosting سرورکلیک با بهره گیری از درایوهای ssd برای ذخیره اطلاعات و استفاده از سیستم شتاب دهنده وردپرس بهترین انتخاب برای میزبانی سایت وردپرسی شما است.

پشتیبانی مناسب پس از تهیه WordPress Hosting

نکته بسیار مهمی که باید در هنگام سفارش WordPress Hosting از شرکت هاستینگ در نظر داشته باشید، پشتیبانی شبانه روزی است. شرکت سرورکلیک علاوه بر اینکه بر پایه وردپرس راه اندازی شده است و از نظر فنی، توانای زیاد و کیفیت بالایی دارد. برای کاربران این سایت امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است که پشتیبانی رایگان وردپرس از جمله آنها می باشد. اگرمشکلی در هسته وردپرس خود داشته باشید، می توانید مشکل خود را با تیم فعال سرورکلیک در میان بگذارید.

خرید هاست مخصوص وردپرس

wordpress hosting، نتیجه سالها خدمت رسانی موفقیت آمیز به بهترین سایت های ایرانی با سایت ساز حرفه ای WordPress می باشد. بهتر است بدانید که فرمول انحصاری WordPress Hosting همواره در حال تکامل می باشد. هم اکنون با به کار گیری از CPU  و هارد NVMe با راندمانی بهتر است همیشه می توانید از بیشترین امکانات وردپرس نهایت استفاده را ببرید.

در میزبان وردپرس سازگاری بسیار بالایی در سرور برای نصب و کارکرد وردپرس وجود دارد. نصب وردپرس فارسی یا انتقال از لوکال به هاست بدون هیچ هزینه ای انجام می گیرد. تمامی توابع و پلاگین های مورد نظر شما بر روی آن فعال می باشد. شما می توانید با سرعت مناسب و بدون هیچ خطایی وب سایت خود را با این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند انجام دهید.

ویژگی های بهترین هاست وردپرس

  • سیستم عامل و کنترل پنل مناسب
  • فضای میزبانی گسترده
  • پهنای باند و ترافیک نامحدود
  • بکاپ گیری و پشتیبانی از سایت
  • امنیت اطلاعات
  • ارائه منابع پردازشی و قدرت بالا
  • هزینه مناسب
  • آپ تایم بالا
  • انتقال اطلاعات بر روی سایت

ویژگی های بهترین هاست وردپرس

قیمت هاست وردپرس

هاست ویژه وردپرس سرورکلیک، با نصب وردپرس بر روی سرور هاست  cPanel همراه است، که پس از ثبت سفارش میزبان وردپرس مورد نظر شما در زمان کوتاهی نصب و راه اندازی می شود. همچنین تنظیمات مورد نیاز هاست مخصوص وردپرس از طریق سی پنل و پرتال کاربران قابل مدیریت می باشد. جهت خرید هاست وردپرس، پنل مناسب خود را انتخاب کنید و سپس WordPress Hosting خود را خریداری کنید.

هاست وردپرس بهینه شده

هاست وردپرس، یک هاست بهینه شده و پرسرعت برای سایت های وردپرسی بزرگ می باشد. بهترین پکیج های wordpress hosting در سایت سرورکلیک برای تمامی کاربران این نوع سیستم مدیریت ارائه شده است؛ تا با سرعت و امنیت بیشتری بتوانید سایت خود را بهبود دهید.

خرید هاست برای سایت وردپرس

سرورهای هاست وردپرسی سایت سرورکلیک، به طور اختصاصی برای اجرای سریع و بدون مشکل WordPress بهینه سازی شده است؛ که موجب افزایش سرعت سایت، بالا بردم امنیت سایت وردپرس و پایداری بیشتر می شود. تیم پشتیبانی سرورکلیک به کمک تیم توسعه و پیشرفت وردپرس توانسته است از کارشناسان و متخصصان حرفه ای برای رفع مشکلات احتمالی سایت بهره بگیرد.

معرفی برخی از سایت های خارجی در حوزه فروش میزبان وردپرس:

سرورکلیک؛ بهترین سایت فروش هاست وردپرس

Worpress Hosting ارائه شده در این سایت پس از بررسی سایت هایی که برای مدیریت محتوای خود از وردپرس استفاده می کنند؛ و با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت  آن به منظور برطرف کردن مشکلات آن، بهینه سازی هایی شده است؛ که منجر به ارائه هاست هایی با سرعت بالا مناسب برای نصب و استفاده از میزبانی وردپرس گردیده است.

هاست وردپرس، بهترین سرویس میزبانی برای سایت های داخلی

به طور کلی می توان گفت که خرید هاست وردپرس یک خرید کاملا سودمندانه می باشد. این دسته از سرویس های میزبانی کاملا با CDN سایت سرورکلیک سازگار بوده و همچنین حداقل پردازشگر، فضای دیسک و RAM برای نصب و استفاده راحت تر از وردپرس تعیین شده است. شما می توانید برای تهیه WordPress Hosting با قیمت مناسب به سایت سرورکلیک مراجعه کنید.

منبع: https://wordpress.org/hosting/، https://websitesetup.org/best-wordpress-hosting-performance/
wordpress.org

8 Comments

  1. Khoaravi 05/08/1401 در 20:23- پاسخ دادن

    برای یک سایت با بازدید بالا هاست وردپرس سالانه بهتر است ی ماهانه؟
    هاست با سرعت بالا و پیشنهادی شما کدامیک است؟

    • modir2 17/09/1401 در 17:40- پاسخ دادن

      با توجه به منابع مورد نیاز خود از پلن های متنوع همین صفحه سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید

  2. وحید پور 05/08/1401 در 20:25- پاسخ دادن

    من چند ماهی هست که از هاست وردپرس ایران نمونه WP08 استفاده میکنم از نظر سرعت عالیه

    • modir2 17/09/1401 در 17:41- پاسخ دادن

      با آرزوی موفقیت در ادامه مسیر

  3. بهزادی 05/08/1401 در 20:27- پاسخ دادن

    مطالب مفیدی ارائه شده جای تشکر و قدردانی دارد?

  4. modir2 17/09/1401 در 17:41- پاسخ دادن

    سلامت باشید

  5. صادق نیا 30/09/1401 در 04:47- پاسخ دادن

    آیا هاست های موجود قابلیت نصب پلاگین دارند؟؟؟

    • modir2 16/01/1402 در 05:02- پاسخ دادن

      بله ، از همه پلاگین های استاندارد پشتیبانی می کنند.

ثبت دیدگاه