نصب چند تلگرام در لینوکس

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

نصب چند تلگرام در لینوکس

استفاده از تلگرام روی دسکتاپ و کامپیوتر مدت‌ها است که رواج پیدا کرده است. مزایا و کاربردهای فراوانی که این نوع تلگرام دارد دلیل استقبال زیاد کاربران از آن شده است. بسیاری از اوقات نیاز داریم تا تلگرام را روی سیستم عامل لینوکس نصب کنیم. همچنین داشتن دو حساب کاربری تلگرام روی لینوکس برای بسیاری از ما اهمیت دارد. در این مطلب درباره نصب چند تلگرام در لینوکس مطالبی را ارائه کرده‌ایم. اگر شما نیز به این مبحث علاقه‌مند هستید با ما در سرور کلیک همراه شوید.

جایگاه تلگرام در بین پیام‌رسان‌ها

بدون تردید یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در سراسر جهان تلگرام می‌باشد. تعداد بسیار زیاد کاربران این اپلیکیشن نشان دهنده میزان کارایی و محبوبیت ان می‌باشد. با وجود شهرت جهانی این اپلیکیشن بیشتر در کشورهای شرقی دنیا شناخته شده و معروف است. امروزه در حدود 500 میلیون نفر در جهان از تلگرام به عنوان پیام‌رسان استفاده می‌کنند. از جمله امکاناتی که در تلگرام در اختیار کاربران قرار دارد می‌توان به:

  • کانال‌های تلگرامی
  • گروه‌های تلگرامی
  • ربات در تلگرام
  • سکرت چت یا چت محرمانه در تلگرام

اشاره نمود. این ویژگی‌ها انگیزه‌ی مهمی برای نصب آن در دستگاه‌های مختلف است. از این رو جای تعجب ندارد که برخی مایل به نصب بیش از یک نسخه از ین پیام‌رسان باشند. برای نصب چند تلگرام در لینوکس به عنوان یک سیستم عامل منبع باز باید از روش کار مطلع باشید. هر کدام از اکانت‌های تلگرام که در لینوکس نصب شده‌اند برای کاربرد خاصی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال یک اکانت شخصی در کنار یک اکانت کاری بسیار مفید خواهد بود. به این ترتیب امکان مدیریت هر چه بهتر اکانت‌ها و تبادلات اطلاعات وجود دارد.نصب چند تلگرام در لینوکس

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

تلگرام دی لینوکس چیست؟

ابتدا باید کمی درباره نسخه تلگرام نصب شده روی سیستم عامل لینوکس آگاهی داشته باشیم. نسخه تلگرام بر روی دسکتاپ امکان دسترسی به این اپلیکیشن پیام رسان بدون گوشی هوشمند را فراهم می‌کند. بسیاری از قابلیت‌های تلگرام در نسخه روی دسکتاپ آن قابل اجرا است. در نتیجه بسیاری از کاربران این پیام رسان مایل به استفاده از نسخه دسکتاپی آن می‌باشند. اولین مزیت نسخه دسکتاپ تلگرام کار کردن با کیبورد رایانه برای استفاده از آن است.  همچنین فضای ذخیره در رایانه شخصی افراد برای فایل‌های مختلف این پیام رسان بیشتر از گوشی موبایل است. در نسخه دسکتاپ تلگرام تمام اقدامات نسخه اصلی به غیر از ایجاد گروه انجام پذیر است. برای سیستم عامل لینوکس از دو نسخه مختلف تلگرام می‌توان استفاده نمود. یکی از این نسخه‌ها 46 بیتی و دیگری سی دو بیتی می‌باشند و امکاناتی مشابه تلگرام دارند. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص نصب چند تلگرام در لینوکس ارائه می‌کنیم.

نصب اکانت تلگرام روی دستکاپ

تلگرام در آخرین به روزرسانی‌ها امکان نصب چند اکانت مختلف در دستکتاپ را فراهم کرده است. این ویژگی برای بسیاری از افراد می‌تواند مفید واقع شود. به عنوان مثال افراد می‌توانند اکانت خانوادگی خود را از اکانت کاری در تلگرام جدا کنند. نصب نسخه دسکتاپی تلگرام بر روی وب به چند شویه مختلف انجام می‌گیرد.

1- استفاده از تلگرام وب

این شیوه را شاید بتوان راحت‌ترین راه برای استفاده از تلگرام دانست. با این همه تمام قابلیت‌های تلگرام در این تلگرام وب وجود ندارد. بنابراین این روش برای کسانی که کار زیادی به تلگرام دسکتاپ خود ندارند مفید خواهد بود. در این روش اگر اکانت دوم اهمیت چندانی ندارد و حجم بالایی از فعالیت در آن ندارید مناسب است.

2- نسخه بروز تلگرام

با استفاده از نسخه بروز تلگرام که جدیدا ایجاد شده شما می‌تواند اکانت دوم خود را روی دسکتاپ داشته باشید. البته این امکان برای نصب نسخه دوم تلگرام قبلا روی گوشی موبایل در دسترس بود. اما اخیرا برای نسخه‌های دوم تلگرام روی دسکتاپ نیز قابل استفاده است. این قابلیت برای سیستم عامل لینوکس نیز قابل استفاده است.

نصب چند تلگرام در لینوکس

برای نصب چند حساب کاربری مختلف روی سیستم عامل دو راه کلی وجود دارد. هر کدام از این شیوه‌ها بسته به دانش و مهارت شما قابل استفاده هستند. در ادامه با این دو روش مناسب برای نصب چند اکانت تلگرام بر روی سیستم عامل لینوکس آشنا می‌شویم.

1- نصب اکانت‌های مختلف تلگرام در بخش‌های متمایز از هم

برای اینکه بتوانید چند حساب تلگرام روی لینوکس داشته باشد می‌توانید از این ترفند قدیمی استفاده کنید. برای این منظور باید نسخه‌های مختلف تلگرام را در جاهای متفاوتی نصب و راه‌اندازی کنید. همچنین توصیه می‌شود تا نام پوشه‌ها را نیز تغییر داده تا دچار اشتباه نشوید. در واقع با این ترفند هر تلگرامی که در یک پوشه نصب می‌کنید از دیگر تلگرام‌ها جدا خواهد بود. این شیوه را می‌توان از بهترین راه‌های نصب همزمان چند اکانت تلگرام در لینوکس دانست. فقط در نامگذاری باید دقت کافی به خرج دهید تا نسخه‌های مختلف را به خوبی از هم تشخیص دهید. در ابتدا ممکن است این شیوه‌ی نصب هم زمان چند اکانت تلگرام پیچیده و سخت به نظر آید. اما به مرور به آن عادت کرده و پی می‌برید که چقدر استفاده از چند تلگرام را برایتان ساده می‌کند.

2- به کارگیری SNAP

این روش نصب چند اکانت تلگرام در لینوکس نسبت به شیوه قبلی کمی پیچیده‌تر است.  برای نصب نسخه‌های دیگر باید دستور

suds snap install telegram-Sergiu Sens

را درج کنید. سپس این امکان که نسخه دیگری از تلگرام را در دستکتاپ و روی سیستم عامل لینوکس نصب کنید وجود دارد.  برای نصب اصولی چند اکانت تلگرام روی لینوکس باید با نصب اولیه آن در توزیع‌های مختلف لینوکس آشنا باشید. پس اگر درباره نصب تلگرام در دسکتاپ و روی سیستم عامل لینکوس ناآگاهید حتما مطالعه کنید.

سخن پایانی

بسیاری از اوقات برای مدیریت بهتر مبادلات اطلاعات در تلگرام نیاز به چند اکانت مختلف داریم. اکانت‌های مختلف تلگرام در نسخه دسکتاپ و در لینوکس هم می‌توانند باشند. آگاهی کافی از روند نصب چند تلگرام در لینوکس می‌تواند به نصب راحت‌تر همزمان چند اکانت کمک کند. البته برای نصب چند تلگرام باید با روند نصب آن بر روی دسکتاپ آشنا بود. این اطلاعات مقدمه‌ای برای پیشبرد اهداف بعدی در نصب همزمان هستند. امیدواریم این مطلب از گروه سرور کلیک  در خصوص نصب چند اکانت تلگرامی برای کاربران عزیر مفید واقع شده باشد.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

انواع لایسنس پلسک
سرور

انواع لایسنس پلسکو قیمت های آن

پلسک یکی از انواع کنترل پنل‌هایی است که امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. به همین خاطر در انواع سرورهای ویندوزی و لینوکس از آن استفاده می‌کنند. تهیه لایسنس‌های این

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد