سرور مجازی بدون محدودیت

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی نامحدود

سرور مجازی نامحدود یکی از انواع کاربردی از vpsها به شمار می‌رود که در سرور کلیک عرضه می‌گردد. با سرورهای مجازی بدون محدودیت می‌توانید ماشینی مجازی با هر سیستم عاملی را در کمتر از 10 ثانیه راه‌اندازی کنید. ویژگی‌ها و مزیت‌های زیاد این سرورها باعث کاربرد گسترده و وسیع آن‌ها شده است. سایت‌های آپلود و دانلود، میزبانی از سایت و چندین مورد دیگر از موارد کاربرد سرورهای بدون محدودیت مجازی محسوب می‌شوند. در ادامه این مطلب با همراه شوید تا در خصوص این سرویس‌های منتخب در گروه سرور کلیک بیشتر بدانید.

سرور مجازی یا vps چیست؟

سرور مجازی نامحدود

سرورهای مجازی در واقع سرویس‌های میزبانی از وب محسوب می‌شوند. اما هزینه استفاده از این سرویس‌های میزبانی وب در قیاس با دیگر سرویس‌ها کمتر است. با هر سرور مجازی می‌توان به تعداد دلخواه ip معتبر دسترسی داد. کاربران می‌توانند دسترسی وب سرور یا مدیر سیستم را در اختیار داشته باشند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. سرور مجازی نامحدود یکی از انواع سرورهای مجازی بسیار پرطرفدار و کاربردی می‌باشد. از مشخصه‌های سرورهای مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

  • مقیاس‌پذیری
  • منابع اختصاصی
  • دسترسی روت
  • سفارشی‌سازی

در ادامه به موضوع vpsهای نامحدود و معنای و مفهوم آن‌ها خواهیم پرداخت.

پهنای باند چیست؟

وقتی از سرورهای مجازی بدون محدودیت حرف می‌زنیم باید با مفهوم پهنای باند نیز آشنا باشیم. داده‌هایی روی فضای وب وجود دارد که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران است. همه ما برای پیدا کردن آنچه می‌خواهیم آدرسی را روی نوار مروگر درج کرده و کلید اینتر را فشار می‌دهیم. اطلاعات پیش از رسیدن به دست ما باید مسافت‌های طولانی را در بستر اینترنت طی کنند.تکنولوژی‌های امروزی باعث شده‌اند تا سرعت رسیدن اطلاعات در این بستر بسیار بالا باشد. در واقع چه سرور مجازی نامحدود در اختیار داشته باشیم چه عادی به پهنای باند وابسته‌ایم. در vpsهای نامحدود همیشه به بالاترین پهنای باند و در نتیجه بیشترین سرعت تبادل اطلاعات دسترسی دارید. در واقع بخشی از آنچه سرعت اینترنت نامیده می‌شود ارتباط مستقیم به پهنای باند دارد.

در سرور مجازی نامحدود چگونه پهنای باند را اندازه‌گیری می‌کنند؟

در بخش قبلی اشاره کردیم که پهنای باند تا حد زیادی تعیین کننده سرعت اتصال به اینترنت می‌باشد. در سرورهای مجازی پهنای باند همانند مقیاس اطلاعاتی بین کاربرهای مختلف و سایت‌های متفاوت تقسیم می‌شود. واحد ومقیاس اندازه‌گیری پهنای باند همانند ترافیک و فضای دیسک است. بنابراین از واحدهایی مانند بیت- بایت و مگابایت و گیگابایت برای اندازه‌گیری پهنای باند کمک می‌گیرند. با شناخت این مفاهیم درک بهتر و دقیق‌تری از ترافیک نامحدود و سرورهای مجازی بدون محدودیت خواهید داشت.

منظور از ترافیک نامحدود در vps چیست؟

برای استفاده از ترافیک نامحدود دو حالت مختلف وجود دارد. ترافیک نامحدود بر روی هاست اشتراکی یا مجازی این دو نوع مختلف به شمار می‌روند. شرکت ارائه‌دهنده خدمات وب نظیر سرور کلیک مشخصاتی ویژه سایت شما را بعد از خرید پلن به شما ارائه می‌کند. این مشخصات نشان‌دهنده‌ی سهم شما از امکانات سرور مجازی هستند. امکانات سرورهای مجازی که در اختیار شما قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • ترافیک
  • هارد دیسک
  • پردازشگر
  • حافظه
  • نرم‌افزارهای مورد نیاز بعد از خرید هاست

می‌باشد. در نتیجه در سرور مجازی نامحدود هم فضا و هم ترافیک بدون محدودیت را در اختیار شما می‌گذارد. برخی از شرکت‌های ارائه کننده vpsهای مجازی نامحدود تنها ترافیک بدون محدودیت در اختیار کاربران خود می‌گذارند. در حالی که سرورهای مجازی بدون محدودیت نیاز به هاست و پهنای باند نامحدود و وسیع هم دارند. البته پهنای باند در عمل بی‌نهایت نیست اما باید در اندازه‌های مناسبی برای پاسخگویی به ترافیک نامحدود باشد.

خرید سرور مجازی نامحدود از سرور کلیک:

سرورهای مجازی بدون محدودیت در مجموعه سرور کلیک برای کسب و کارهایی که به ترافیک زیادی نیاز دارند مناسب است. از جمله امتیازات این سرورهای مجازی در گروه سرور کلیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سخت افزار و نرم‌افزارهای پیشرفته
  • منابع پایدار و امن
  • ترافیک بدون محدودیت

از این سرورهای مجاری برای کاربردهای متنوعی نظیر:

  • میزبانی وب‌سایت
  • پب‌اپلیکیشن

استفاده نمود.  نکته جذاب دیگر خدماتی است که بعد از خرید vpsهای مجازی نامحدود از سرور کلیک دریافت می‌کنید. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و آپ‌تایم 99/99 بخشی از این خدمات در گروه سرور کلیک محسوب می‌شود.

انواع vpsهای مجازی نامحدود:

سرورهای مجازی از نوع نامحدود نیز به دو نوع ویندوز و لینوکس تقسیم‌ می‌شوند. این دو سرور مجازی از نظر برخی از شاخصه‌ها با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال سرور مجازی بدون محدودیت از نوع لینوکس امنیت بالاتری دارد. همچنین هر کدام از این دو نوع سرور مجازی نامحدود با یک سری از نرم‌افزارهای مخصوص به خود سازگار هستند. دسترسی به فایل‌ها از طریق ftp هم بر روی سرور مجازی لینوکس و هم سرور مجازی ویندوز وجود دارد. با این همه دسترسی به فایل‌های ssh و telnet بروی سرور مجازی لینوکس قرار دارد. به همین خاطر بسیاری از توسعه‌دهندگان انواع لینوکس از سرورهای مجازی را ترجیح می‌دهند.

مزیت‌های سرور مجازی نامحدود چیست؟

سرور مجازی نامحدود

این نوع از vpsها دارای مزیت‌ها و امتیازات شاخصی هستند که موجب محبوبیتشان شده است. برخی از مزایای سرورهای مجازی بدون محدودیت در گروه سرور کلیک عبارتند از:

  • ارتقاء ساده سخت‌افزاری
  • کنترل پنل میزبانی
  • فایروال
  • امکان نصب سیستم عامل توسط کاربر
  • ارائه سخت‌افزارهای کاملا اختصاصی به کاربران
  • کنترل پنل‌های میزبانی با دسترسی vnc
  • نمودارهای مصرفی
  • موقیعت اروپا و ایران

می‌باشند. برای کسب و کارهای بزرگ و وب‌سایت‌هایی که ترافیکی مصرفی بالایی دارند این سرورهای مجازی انتخاب ایده‌آلی است. بنابراین اگر نیاز به ترافیک یا سرعت بالا در بیزینس اینترنتی خود دارید با کارشناسان سرور کلیک تماس بگیرید. تمام اطلاعات مورد نیاز شما توسط مشاوران تیم ما در زمان ثبت سفارش و تعیین پنل انتخابی ارائه می‌گردد.

سخن پایانی:

سرور مجازی نامحدود منابع ترافیکی بی‌پایانی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تامین‌کننده نیاز شما باشد. در زمان خرید سرویس مورد نظر خود باید به شرکت ارائه‌دهنده آن نیز توجه کنید. برای دریافت خدمات پشتیبانی قوی و سرویس‌های باکیفیت از سایت‌های معتبر اقدام به خرید نمایید. گاهی اوقات قیمت‌های پایین به معنای نبود کیفیت فنی و پاسخگویی مناسب ارائه‌دهنده سرویس است. پس اعتبار و کیفیت در خرید انواع سرورهای مجازی را در اولویت قرار دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

وب سرور nginx
سرور

وب سرور Nginx چیست؟

وب سرور Nginx چیست؟ در ان مقاله در وب سایت سرورکلیک؛ قصد داریم تا درباره انجین ایکس صحبت کنیم. NGNIX (انجین ایکس Engine-X) در واقع وب سروری متن باز است که

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد