سرور مجازی برای پی‌پال

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی برای پی‌پال

برای انجام برخی از تراکنش‌های بین‌المللی به پی‌پال نیاز است. این در حالی است که کاربران ایرانی برای استفاده از این سرویس با محدودیت‌هایی مواجه هستند. استفاده از سرور مجازی برای پی‌پال می‌تواند راهی برای عبور از این محدودیت‌ها باشد. علاوه بر آن تراکنش‌های انجام شده به کمک سرورهای مجازی سرعت بیشتری پیدا می‌کنند. در این مقاله از سرور کلیک با این گروه از سرورهای مجازی بیشتر آشنا می‌شویم.

منظور از سرور مجازی پی‌پال چیست؟

این سرورهای مجازی در اصل برای عبور و رفع تحریم‌هایی که برای شهروندان ایرانی اعمال شده به کار می‌رود. پی‌پال برای بسیاری از مشاغل که نیاز به ارتباطات مالی با خارج از ایران دارد ضروری است. اما متاسفانه کاربران ایرانی امکان استفاده از آن را ندارند. در نتیجه تنها راه حل شناسایی نشدن ip ایرانی کاربر در زمان کار با پی‌پال می‌باشد. این خدمتی است که به راحتی توسط سرور مجازی برای پی‌پال دریافت ارائه می‌شود.

این سرورها با استفاده از تکنولوژی ماشین‌های مجازی ساخته می‌شوند. همچنین دیتا سنتر در این سرورها در جایی خارج از ایران قرار دارد. در نتیجه با وصل شدن به vps پی‌پال دیگر به عنوان یک کاربر ایرانی شناسایی نمی‌شوید. علاوه بر پی‌پال از طریق سرورهای مجازی از خدمات سایت‌های دیگری که ایران را تحریم کرده‌اند نیز می‌توانید استفاده کنید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

استفاده از سرور مجازی برای پی‌پال چه مزایایی دارد؟

پی‌پال سیستم امنیتی و شناسایی بسیار قدرتمندی دارد. این سیستم شناسایی از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای شناسایی موقعیت مکانی کاربران خود استفاده می‌کند. در نتیجه به راحتی و تنها با استفاده از vpnها امکان ردیابی نشدن توسط پی‌پال وجود ندارد. در صورت شناسایی شما توسط این سیستم پرداخت مالی حساب کاربریتان مسدود می‌گردد. مسدود شدن حساب کاربری در پی‌پال نیز دردسرها و مشکلات بعدی زیادی به همراه دارد. به کمک سرورهای مجازی پی‌پال می‌توانید ip خود را متعلق به کشور دیگری نشان دهید. در ادامه این بخش سه تا از مزایای اصلی استفاده از vps برای paypal را بیان می‌کنیم.

سرور مجازی برای پی‌پال

1- دسترسی ایمن به سیستم پی‌پال از هر موقعیت جغرافیایی:

یکی از مزیت‌های مهم سرور مجازی برای پی‌پال امکان استفاده از این سیستم در هر نقطه‌ای از جهان است. با وصل شدن به سرورهای مجازی در هر نقطه‌ای که باشید ip شما ثابت خواهد بود. در نتیجه دسترسی شما به پی‌پال بسیار ایمن و بدون خطر می‌شود.

2- کم شدن خطر شناسایی توسط پی‌پال:

به دلیل تحریم‌ها یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران ایرانی شناسایی شدن توسط سیستم پی‌پال است. در واقع بخش زیادی از انرژی و توجه کاربران ایرانی معطوف عدم شناسایی ip ایران می‌گردد. در حالی که با استفاده از سرورهای مجازی شما یک ip ثابت و خارج از ایران دارید که شناسایی نمی‌شود. از این رو دیگر هیچ نگرانی از بابت شناسایی شدن و بستن حساب کاربری خود در پی‌پال نخواهید داشت.

3- پیشگیری از محدود شدن یا بستن حساب کاربری در پی‌پال:

پی‌پال را می‌توان به نوعی همان حساب بانکی برای اشخاص در نظر گرفت. بخشی از سرمایه و پول افراد در حساب کاربری پی‌پال آن‌ها ذخیره شده است. پس باید خطر مسدود و محدود شدن اکانت خود در پی‌پال را جدی بگیرید. چرا که بسته شدن یا محدود شدن حساب کاربری در این سیستم ضررهای سنگینی برای کاربران به همراه دارد. پی‌پال در خصوص قوانین و محدودیت‌هایی که اعمال کرده است هیچ اغماضی نمی‌کند. تنها راه حل مطمئن و قابل اعتماد استفاده از سرور مجازی برای پی‌پال می‌باشد. زیرا دیگر پی‌پال امکان شناسایی و در نتیجه بستن حساب شما را نخواهد داشت. توجه کنید که vpnها به دلیل تغییر دائم ip بعد از مدتی توسط الگوریتم‌های پی‌پال شناسایی می‌شوند. اما vps به دلیل ثابت بودن ip دیگر امکان شناسایی توسط پی‌پال را نخواهد داشت.

 

سرور مجازی برای پی‌پال

نکات طلایی در انتخاب سرورهای مجازی برای پی‌پال:

برای بسیاری از کاربران این سوال وجود دارد که چگونه vps مناسب پای‌پل انتخاب کنند؟! چه عواملی در خرید این سرورها اهمیت بیشتری دارد؟! در این بخش به شما می‌گوییم که نکات طلایی انتخاب سرورهای مجازی پی‌پال چیست.

1- وجود منابع سخت افزاری مناسب برای سرور مجازی:

سرور مجازی که برای پی‌پال به کار می‌رود باید منابع سخت افزاری مناسبی داشته باشد. چون سرور در هر شکل و صورتی چیزی به جز یک کامپیوتر قدرتمند و همیشه روشن با اینترنت پرسرعت نیست. اینکه منابع سخت افزاری سرور مجازی برای پی‌پال چقدر باشد بستگی به نیاز شما دارد. اگر فقط برای دسترسی ساده به اکانت پی‌پال خود از سرور مجازی استفاده می‌کنید منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارید. اما اگر به جز اتصال به اکانت پی‌پال دریافت و پرداخت‌هایی هم دارید قطعا به یک منبع فیزیکی قوی نیاز دارید. تمام اطلاعات لازم در زمان خرید vps پی‌پال از طرف کارشناسان سرور کلیک به شما داده می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت بهترین سرور مجازی پی‌پال را انتخاب و خریداری کنید.

2- سیستم عامل سرور مجازی پی‌پال:

سرورهای مجازی به سیستم عامل برای انتقال دستورهای صادر شده به سخت افزار دارند. امکان استفاده از سیستم عامل‌های مختلفی نظیر ویندوز و لینوکس در سرورهای مجازی وجود دارد. اینکه کدام سیستم عامل برای شما بهتر است ارتباط مستقیم به نیازتان دارد. همینطور باید به میزان آشنایی شما با خط فرمان لینوکس هم توجه کرد. نکته مهم اینکه سیستم عامل لینوکس عملکرد و امنیت بهتری دارد و رایگان هم هست.

3- محل دیتاسنتر سرور مجازی برای پی‌پال:

نکته طلائی بعدی که در انتخاب vpsها باید مورد توجه قرار گیرد مکان دیتاسنتر می‌باشد. برای اینکه بتوانید از پی‌پال استفاده کنید باید دیتاسنتر سرور مجازی در خارج از ایران باشد. در غیر این صورت با محدودیت‌های ناشی از تحریم توسط paypal مواجه می‌شوید. انتخاب کشور مناسب برای این منظور نیز به نیاز و شرایط کاربر بستگی دارد. توصیه می‌شود در این زمینه با کارشناسان سرور کلیک مشورت کنید.

4- اعتبار شرکت ارائه کننده vps برای پی‌پال:

شرکتی که سرورهای مجازی را از آن خریداری می‌کنید در کیفیت سرویس دریافتی نقش پررنگی دارد. همیشه این امکان وجود دارد که در اتصال و استفاده از سرورهای مجازی مشکلات بروز کند. اینجاست که پشتیبانی و خدمات شرکت ارائه دهنده می‌تواند کارساز باشد. سرورکلیک با سال‌ها تجربه و رزومه قوی پشتیبانی‌های کاملی به کاربران خود ارائه می‌کند. برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره‌ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

سرور

خرید سرور برای ماین کرافت

در این مقاله قصد داریم درباره خرید سرور برای ماین کرافت مطالبی را بیان کنیم. ابتدا توضیح مختصری در مورد خود بازی ماین کرافت ارائه می‌ دهیم. سپس  در مورد

ادامه مطلب »
آموزش تغییر سیستم عامل VPS
وبلاگ

تغییر سیستم عامل VPS

سرور مجازی شخصی (Virtual Private Server) در واقع یک بخش از سرور اختصاصی است که روی آن هر نوع از سیستم عامل که نیاز داشته باشید، نصب کرده و فعالیت

ادامه مطلب »
خرید هاست نود جی اس
سرور

خرید هاست نود جی اس

در این مقاله به خرید هاست نود جی اس خواهیم پرداخت. ابتدا هاست نود جی اس را معرفی می کنیم. پس از آن به مزایای خرید هاست نود جی اس

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد