سرور مجازی برای ترید

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

سرور مجازی برای بایننس

Vps که با نام سرور مجازی ترید نیز شناخته می شود و دارای آی پی ثابت است که برای ترید و تجارت و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌هایی مانند بایننس، کوکوین، کوین بیس، هوبی گلوبال، کراکن، بیت استمپ، بیت فینیکس، فارکس و سایر بازارهای مالی مناسب می باشد. خرید vps با ip ثابت در بازارهای مالی کمک می کند تا در فضایی کاملاً اختصاصی به تجارت بپردازید. شما با این آی پی ثابت برای ترید، اطمینان داشته باشید که حساب کاربریتان مسدود نمی شود و به راحتی می توانید به خرید و فروش رمز ارزها بپردازید. با خرید vps با ip ثابت، می توانید IP مخصوص ترید در اخیتار داشته باشید. سرور مجازی ترید، شامل یک
وی پی اس در خارج از کشور است که دارای سرعت و امنیت بالا است که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد. این سرور از منابع سخت افزاری قدرتمند و سیستم عامل ویندوز به شمار می رود. خرید VPS برای ترید و Binance با آی پی ثابت همان سرور مجازی بایننس است که برای ترید در صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال و انواع رمز ارزها  مناسب است و دارای سرعت بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته و استاندارد جهانی tier3 است. سرور مجازی ترید، نوعی کامپیوتر شخصی در خارج از ایران است که به تریدرها در معاملات ارزی این امکان را می‌دهد تا معاملات ارز های دیجیتال یا خرید و فروش‌های ارزی خود را بستری امن و ایمن انجام دهند.یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد فعالیت در صرافی‌های آنلاین مانند بایننس و همچنین در بازارهای بورس جهانی و داخلی را دارند، داشتن سروری با کیفیت، پر سرعت و بدون قطعی است. با داشتن این سرور شما می‌توانید به‌وسیله تلفن همراهی که سیستم عامل IOS و یا اندروید دارد، به VPS یا سرور مجازی خود متصل شوید و در هر مکان و زمانی کارهای خود را مدیریت کنید.

حال سوال این است که درباره سرور مجازی برای بایننس چه می‌دانید؟ خرید vps برای  binance چگونه است؟ vps بایننس چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید vps با ip ثابت

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

سرعت vps ترید با آی پی ثابت

سرور مجازی ترید با ip ثابت خارجی، بسیار کاربردی و ایمن به شمار می رود. تریدرها به راحتی با اتصال به سرور مجازی ترید به وسیله اینترنت معمولی خانگی، می توانند به سروری پر سرعت و بدون قطعی با پینگ پایین وصل شوند.

کاربرد رایج خرید vps با ip ثابت در صرافی ها به چشم می خورد. آی پی ثابت برای ترید مناسب بایننس و سایر صرافی ها است که به آنها امکان خرید و فروش بدون مسدود شدن حساب کاربری را می دهد.

خرید آی پی ثابت برای ترید در صرافی هایی مانند بایننس،کوکوین، کوین بیس امری ضروری است؛ زیرا ip نشان داده شده بیان کننده کشوری است که با آن به اینترنت متصل و وارد صرافی بایننس شده اید و در ایران به دلیل تحریم خدمات ارائه نمی شود.

همچنین مطالعه کنید: نحوه خرید vps

سرور مجازی مخصوص ترید که با نام سرور ترید نیز در بین تحلیل گران و معامله گران به کار برده می شود؛ یکی از بهترین فاکتور هایی برای افرادی است، که به کسب وکار در وب سایت های جهانی با هویت غیر ایرانی احتیاج  دارند. بی شک اگر در این حوزه فعالیت دارید حتما می دانید که خیلی از وب سایت های غیر ایرانی و صرافی های بین المللی معروف و پرطرفدار مثل بایننس به دلیل وجود تحریم با کاربران ایرانی کار نمی کنند. از همین رو سهامداران و معامله گران ایرانی باید توسط واسطه معاملات را انجام دهند. هم چنین این اجازه را دارند از روش هایی به منظور تغییرآی پی خود به آی پی ثابت خارج از کشور استفاده کنند. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که به کارگیری راه حل های نامطمئن موجب می شود به احتمال زیادی حساب کاربری شما را مسدود کنند. ما در این مطلب از سرور کلیک قصد داریم در رابطه با بهترین سرور مجازی ترید برای شما عزیزان مطالبی را شرح دهیم؛ بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

سرور مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

در رابطه با سرور مجازی خوب است که اینگونه برای شما بیان کنیم که یک کامپیوتر است؛ که شما این اجازه را دارید در هر جای از دنیا برای مدت زمان مشخصی با قیمت تعیین شده آن را اجاره کنید. شما با استفاده از یک نرم افزار از راه دور می توانید به بهترین سرور مجازی متصل شوید و آن را کنترل کنید. برای آشنایی با خرید بهترین سرور مجازی می توانید به وب سایت سرور کلیک مراجعه نمایید.

سرور مجازی مخصوص ترید چیست؟

مدل خاصی از سرور مجازی است که بر گرفته از عبارت Trade Virtual Private Server می باشد. در حقیقت شما با استفاده از انواع سرور ها بدون هیچگونه واسطه با پرداخت هر گونه کارمزد در وب سایت های ترید ارزهای دیجیتال مانند: بیت فینیکس، کوکوین،بیت استمپ، کراکن و غیره بدون نگرانی و با اطمینان کامل حساب کاربری ایجاد نمایید. بعد به راحتی به ترید و سرمایه گذاری بپردازید بدون آن که نگرانی از این مسئله داشته باشید. یکی از مزیت های بهترین سرور مجازی ترید امنیت بسیار بالای آن است. به علت آن که شما به وسیله نام کاربری و رمز عبوری که دارید به آن دسترسی دارید. هیچ فردی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا نماید و یا اینکه امکان استفاده از آی پی اختصاصی ترید شما را ندارد.

سرور مجازی مخصوص ترید چیست؟

مزیت های خرید سرور مجازی پر سرعت

  • امکان دسترسی کامل به کامپیوتر در تمامی ساعت شبانه روز
  • در اختیار داشتن یک آدرس آی پی ثابت در خارج از کشور
  • داشتن یک اینترنت بدون هیچگونه محدودیتی در خارج از کشور.
  • امنیت بسیار و حریم خصوصی.
  • داشتن پشتیبانی در تمام ساعت شبانه روز.
  • قابلیت به کارگیری نرم افزار های متعدد ترید خودکار ارز دیجیتال در سرور مجازی.

خرید بهترین سرور مجازی برای ترید از سرور کلیک

به احتمال زیاد می دانید که بیشتر وب سایت های جهانی به تغییرات آی پی حساس هستند. بنابراین با انجام چنین کارهای احتمالا حساب کاربری شما مسدود کرده و ضررهای بسیاری را متحمل می شوید. به همین خاطر باید شما یک IP ثابت و اختصاصی در همه ی اتصالات و از کشوری که مشکلی ندارد تهیه کنید. برای کاربران ایرانی کشورهای اروپایی مثل فرانسه، فنلاند، آلمان و هلند مناسب ترین پارامترها هستند. زیرا وب سایت های بین المللی با آن مشکلی ندارد و هم چنین سرعت خیلی بالایی و پینگ تایم عالی را برای کاربران ایرانی فراهم می کند. پینگ تایم به مدت زمانی گفته می شود که نیاز است درخواست شما به سرور ارسال شود و به آن پاسخ دهند. پارامترهایی مانند زیرساخت ها، کیفیت اینترنت، فاصله جغرافیایی در پینگ تایم موثر است. از همین رو به کارگیری سرورهای کشور اروپایی به علت آن که مسافت و فاصله کمی که با ایران دارد؛ در مقایسه با کانادا و آمریکا بهترین پارامتر است. به همین منظور بیشتر افراد و معامله گران حرفه ای از این کشورها خرید بهترین سرور مجازی ترید خود را انجام می دهند.

در این مطلب از سرور کلیک سعی کردیم تا اطلاعات کامل و مفیدی را در رابطه بهترین سرور مجازی ترید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. استفاده از بهترین سرور مجازی برای ترید امکانات و مزیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع اگر شما قصد دارید به صورت حرفه ای وارد این حوزه شوید بهترین و مناسبترین گزینه به کارگیری سرور مجازی مخصوص ترید است.در ادامه توضیحات بیشتری خدمات شما خواهیم داد.

بایننس چیست؟

یکی از صرافی‌های معروف موجود در دنیا، بایننس می باشد که به‌وسیله فردی چینی تاسیس شده است. کارمزد معاملات در صرافی آنلاین بایننس بسیار پایین بوده درحالی‌که ارزهای بسیاری را پشتیبانی می‌کند. این صرافی حساسیت بسیاری نسبت به تغییر آی پی و همچنین کاربران ایرانی دارد و در صورت مشاهده آنها سریعا حساب کاربری را بلوکه و مسدود می‌کند.

به همین دلیلی یکی از مطمئن‌ترین و بهترین راه‌حل‌ها برای ترید در صرافی بایننس استفاده از vps یا سرور مجازی است. درواقع سرور مجازی برای بایننس به کاهش ریسک معاملات کمک می‌کند.

خرید vps با ip ثابت برای بایننس

بهترین سرور مجازی برای صرافی بایننس

تفاوت سرور مجازی ترید و سرورهای مجازی معمولی

سرور مجازی ترید برای stayable بودن و پایداری یا به عبارتی همیشه در دسترس بودن مناسب است و سرعت بالای آن از اهمیت بی نظیری برخوردار می باشد. این سرور مجازی ترید با ip  ثابت خارجی در مقایسه با سرورهای مجازی معمولی بسیار پرقدرت‌تر عمل می کند. سرور مجازی بر خلاف سرور معمولی، فیزیکی نبوده و کاملاً مجازی است و زیرساخت شبکه و نوع مجازی‌ساز در سرورهای مخصوص ترید کاملاً متفاوت عمل می کند. امنیت بالا و پورت های پیش فرض برای ایمنی نیز در این سرورها متغیر هستند.

شاید برایتان مفید باشد: خرید سرور اختصاصی

وی پی اس چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از تهیه سرور مجازی مخصوص بایننس، باید درباره سرور مجازی بایننس اطلاعات کافی داشته باشید. VPS یا سرور مجازی مخفف virtual private server است که تمامی اطلاعات سایت را ذخیره می‌کند. به بیان دیگر به قسمتی از یک سرور کامل، سرور مجازی می‌گویند که با استفاده از اقدامات مجازی‌سازی به بخش‌هایی با اهداف و کاربردهای مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.

با توجه به تحریم‌های مالی و تجاری کاربران ایرانی، باید از سروهای مجازی قدرتمندی که در کشورهایی مانند پرتغال، سوئیس و سایر کشورها ارائه می‌شود، استفاده کنید. به بیان دیگر کاربران ایرانی می‌توانند با قیمت مناسب و سرعت بالا معاملات تجاری خود را انجام دهند.

سرور مجازی ترید

سرور مجازی کاربردهای بسیار زیادی مانند استفاده شخصی تا شرکتی و تجاری دارد. در صورت نیاز داشتن به سایت با منابع بسیار زیاد، می‌توانید از سرور مجازی برای ذخیره‌سازی اطلاعات، فضای بسیاری در اختیار داشته باشید. این سرور مجازی برای استفاده تجاری بسیار کاربرد دارد. به‌طورکلی رایانش ابر در حال توسعه بوده و کاملا نو است که با توجه به امکانات خود جایگزین سرورهای معمولی شده و سرورهای قدرتمندی را ارائه می‌دهد.

مزایای استفاده از vps چیست؟

از مزایای وی پی اس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حساب سرور مجازی از سرور اختصاصی، هزینه ارزان‌تری دارد.
  • امکان خرید سرویس‌های لازم را به جای خرید سرویس‌های غیرضروری را به شما می‌دهد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نداشتن امکانات خاص، پولی بابت آن نیز پرداخت نکنید.
  • با استفاده از این هاست‌های مقیاس‌پذیر توانایی افزایش کار یا سایت خود را خواهید داشت.
  • استفاده از سرور مجازی برای بایننس ساده است و می‌توان آنها را به راحتی کنترل کرد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، پشتیبانی عالی برای سرور مجازی وجود دارد.
  • سرورمجازی امنیت بسیار بالایی دارد و هک کردن آن برای هکرها کار دشواری خواهد بود.

سرور مجازی برای بایننسوی پی اس و آشنایی با کاربردهای آن

سرور اختصاصی چیست؟ تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی چیست؟

یکی از انواع سرور، سرور اختصاصی است که به نوعی میزبانی وب گفته می‌شود که مشتری به صورت انحصاری از کل امکانات آن استفاده می‌کند، اما با سرور مجازی چه تفاوتی دارد؟

در حال حاضر سرویس‌های میزبانی اینترنتی انواع مختلفی دارد که سرور اختصاصی، سرور مجازی و هاست اشتراکی پرطرفدارترین آنها هستند. درواقع سرور مجازی و اختصاصی در تخصیص منابع، امنیت، عملکرد، شخصی‌سازی و تنظیمات، توسعه‌‌پذیری و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. برای خرید سرور اختصاصی می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

برای خرید vps برای ترید در بایننس چه معیارهایی وجود دارد؟

در هنگام خرید سرور مجازی برای بایننس و خرید سرور مجازی پر سرعت باید اول به نیازهای خود و در نهایت موارد زیر توجه داشته باشید:

  • یکی از معیارهای مهم برای کاربران موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر است، ازآنجایی‌که کشور ایران برای انجام ترید در بازر ارز دیجیتال تحریم است برای رفع این مشکل باید از آی پی کشورهای دیگر استفاده کند.
  • فضای ذخیره‌سازی باید براساس نوع فعالیت انتخاب شود.
  • نکته مهم دیگری که در زمان خرید vps بایننس باید به آن توجه کرد، اطمینان یافتن از کیفیت خدمات و پشتیبانی خوب خدمات شرکت است.

با مراجعه به سایت‌ سرور کلیک می‌توانید از قیمت سرور مجازی ایران اطلاع پیدا کنید.

خرید vps برای binanceبهترین vps برای بایننس

vps برای بایننس و معرفی بهترین آن

همانگونه که در قسمت‌های بالا ذکر شد، کاربران ایرانی نمی‌توانند از بایننس به صورت مستقیم استفاده کرده و برای انجام این کار باید سرور مجازی مناسب تهیه کنند. پس برای انجام معاملات باید بهترین vps برای بایننس را انتخاب کنید. هنگام استفاده از سرور مجازی، به صورت کامل هویت شما نیز تغییر پیدا می‌کند و دیگر قابل شناسایی نخواهد بود. پس بدون هیچگونه ریسکی و با خیالی آسوده می‌توانید روی معاملات کاملا تمرکز کنید.

به عنوان مثال نحوه عملکرد سرور مجازی برای بایننس مانند این است که شما یک کامپیوتر شخصی در کشور خارجی دارید که علاوه بر متصل بودن به اینترنت آن کشور، آی پی ثابتی نیز دارد که از راه دور می‌توانید آن را کنترل کنید. این آی پی مختص شما است و هیچ فرد دیگری توانایی دسترسی به آن را ندارد. به‌طورکلی با استفاده از هر دستگاهی مانند کامپیوتر، موبایل، تبلت و موارد دیگر می‌توانید به راحتی به سرور مجازی متصل شوید.

سرور مجازی مناسب برای بایننسدر هنگام انتخاب وی پی اس باید به موقعیت مکانی و نزدیکی کشورها توجه داشته باشید

از چه کشوری می‌توان بهترین vps برای ترید بایننس را خریداری کرد؟

براساس گزارش‌های موجود، 20 کشور مانند آمریکا، کره شمالی، ایران، سودان، سومالی، لیبی و کشورهای دیگر در لیست کشورهای تحریمی بایننس قرار دارند. درواقع در صورت استفاده از آی پی در هر یک از این کشورها حساب شما مسدود می‌شود و احتمال از دست رفتن سرمایه وجود دارد. پس برای جلوگیری از بروز این مشکل باید از کشورهایی مانند فرانسه، سنگاپور، فنلاند، کانادا، هلند و انگلیس سرور مجازی تهیه کنید.

برای تهیه سرور مجازی برای بایننس باید سروری که موقعیت مکانی نزدیک‌تری به کشور ایران دارد را انتخاب کنید. به بیان دیگر هرچقدر موقعیت مکانی شما دورتر باشد، پینگ بیشتر شده و درنهایت کیفیت ارتباط بسیار پایین‌تر خواهد بود. پس براساس موقعیت مکانی سرور کشورهای فنلاند، فرانسه و هلند برای کشور ایران بهترین vps برای ترید بایننس هستند.

آشنایی با انواع سرور مجازی

سرور مجازی انواع متفاوتی دارد که شما می‌توانید با توجه به سایت خود و سیستم عامل مورداستفاده، یکی از انواع آن را انتخاب کنید. این سرورها با توجه به تکنولوژی، عامل و مدل به انواع زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • سرور لینوکس وی پی اس
  • سرور وی پی اس ویندوز
  • سرور وی پی اس اختصاصی
  • سرور وی پی اس اشتراکی
  • سرور وی پی اس ابری

           خرید سرور مجازی برای بایننسسرور وی پی اس ویندوز

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به معرفی سرور مجازی برای بایننس و نکات مهم آن بپردازیم. یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد فعالیت در بازارهای بورس خارجی و داخلی و همچنین صرافی‌های آنلاین مانند بایننس را دارند این است که سرور مجازی یا وی پی اس پرسرعت، با کیفیت و بدون قطعی داشته باشند.

درواقع در کشور ایران و 19 کشور دیگر برنامه باینسس تحریم است و در صورت تغییر آی پی و یا ورود به آن، حساب کاربری فیلتر و بلوکه می‌شود و همچنین احتمال از بین رفتن سرمایه شما نیز وجود دارد. پس برای کاهش ریسک و استفاده از بایننس باید از وی پی اس مناسب کشورهایی مانند هلند، فرانسه و فنلاند استفاده کرد؛ زیرا موقعیت مکانی نزدیک‌تری به کشور ایران دارند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی
وبلاگ

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی

فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی چیست؟ فضای مورد نیاز برای فروشگاه اینترنتی: برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ابتدا نیاز به موز فروش اینترنتی دارید، گرفتن مجوزهای فروشگاه اینترنتی

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد