خرید سرور مجازی گرافیک‌دار

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید سرور مجازی گرافیک‌دار

یکی از اقدامات لازم برای بهبود تجربه کاربران خرید سرورهای مجازی گرافیک‌دار می‌باشد. شاید تصور کنید که این سرورها تنها برای گرافیک و بازی مناسب هستند. البته که بهترین گزینه برای بازی‌های رایانه‌ای سرورهای گرافیک‌دار می‌باشند. اما این سرورها به دلیل قابلیت موازی سازی پردازش سرعت بسیار بالایی دارند. متاسفانه آشنایی زیادی درباره قابلیت‌های این سرورها وجود ندارد پس در این مطلب از سرور کلیک به آن پرداخته‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از قابلیت‌های سروهای مجازی گرافیک‌دار شگفت زده شوید.

آشنایی با مفهوم GPU و سرورهای گرافیک‌دار:

این مفهوم به واحد پردازنده گرافیکی اشاره دارد که با نام مخفف GPU یا کارت گرافیک شناخته می‌شود. پردازنده گرافیکی یکی از بخش‌های اصلی در هر کارت گرافیک به شمار می‌رود. پردازنده‌های گرافیکی در جهان فقط توسط دو شرکت انویدیا و AMD  که از برندهای بزرگ جهان هستند تولید می‌شود. سرورهای گرافیک‌دار نیز همانطور که از نامشان پیداست از تعدادی GPU تشکیل شده‌اند. به کمک این پردازنده‌های گرافیکی برای افزایش قدرت سرورها به کار می‌روند. در واقع طی پروسه‌ای می‌توان وظایفی را برای افزایش عملکرد سرور به GPU واگذار نمود. این اقدامات نتایج و نمود بسیار مثبتی در کارایی سرورها ایجاد می‌کنند.

GPU با CPU چه تفاوت‌هایی دارند؟

همه‌ی ما کم و بیش با مفهوم CPU به عنوان واحد پردازش مرکزی در رایانه‌ها آشنایی داریم. تمام امکانات مورد نیاز برای رایانه از طریق CPU انجام می‌شود. عمده‌ترین فرق بین این دو مفهوم به عنوان پردازنده در هدف آن‌ها تعریف می‌گردد. درک این تفاوت در تصمیم خرید سرورهای مجازی گرافیک‌دار اثر بسیار زیادی دارد. CPU برای کارهای محاسباتی کلی طراحی شده است در حالی که GPU برای رندر گرافیکی و ویدئویی ساخته شده است. بنابراین GPU پردازنده‌ای است که بار پردازش CPU را کاهش می‌دهد. برای انجام پردازش‌های گرافیکی و ویدئویی نیاز به عملیات‌های متعددی نظیر:

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

  • پیش رندر کردن فایل‌ها
  • ساختن فایل‌ها
  • فشرده‌سازی فایل‌ها
  • ذخیره‌سازی

و مواردی دیگر هست. انجام همه این کارها توسظط CPU به شدت روی سرعت سیستم اثر منفی به جای می‌گذارد. در نتیجه باید از GPU برای بهتر شدن سرعت و تقسیم برخی از وظایف کمک گرفت.

خرید سرور مجازی گرافیک‌دار

چرا باید از سروهای گرافیک‌دار استفاده کرد؟

زمانی که برای خرید سرویس میزبان اقدام می‌کنید گزینه‌های مختلفی را در ذهن دارید. یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها خرید سرور مجازی گرافیک‌دار می‌باشد. از عمده دلایل خرید سرورهای گرافیک‌دار قابلیت‌های فراوانی است که دارند. این قابلیت‌ها عبارتند از:

1- قابلیت پردازش گرافیکی بسیار مطلوب:

توجه داشته باشید که وجود یک GPU برای مواردی نظیر:

  • پردازش نمودن داده‌ها
  • نگهداری از دیتاها
  • ارائه نمودن هم زمان به کمک حافظه بافر
  • دریافت داده‌های گرافیکی ورودی به سیستم

بسیار ضروری و لازم است. این تکنولوژی کمک زیادی به پردازنده داخلی سیستم می‌کند تا توان خود را برای داده‌های غیر گرافیکی صرف نماید.

2- قدرت و توان بالای محاسباتی:

مزیت بعدی استفاده از سرورهای گرافیک‌دار ایجاد توان بالای محاسباتی در آن‌ها است. GPU به کمک پردازنده گرافیکی خود قابلیت‌های بسیاری علاوه بر پردازش‌های گرافیکی دارد. نکته مهم در این رابطه توان بالای این پردازنده در محاسبات پیشرفته و پیچیده است. این قابلیت و توان بالای محاسباتی هم راستا با فشار محاسباتی وارد بر سیستم آزاد می‌گردد. چنانچه به دنبال خرید سرور مجازی پرسرعت ایران هستید سرورکلیک در خدمت شماست.

3- کارآمدتر کردن محاسبات:

سرعت سروهای GPU بسیار بالاتر از پردازش‌ سرورهای معمولی می‌باشد. در نتیجه محاسبات مورد نیاز در سرورهای مجهز به GPU بسیار کارآمدتر انجام خواهد شد. این قابلیت مهم نیز از دیگر دلایل خرید سرورهای مجازی گرافیک‌دار به شمار می‌رود. البته سرورهای گرافیک‌دار انواع مختلفی دارند که نوع مجازی آن یکی از این مدل‌ها می‌باشد. در ادامه بیشتر با این سرورهای مجازی مجهز به GPU آشنا می‌شویم.

سرورهای مجازی گرافیک‌دار:

این سرورها بیشتر برای اشخاصی که به پرفومنس بالا و امنیت به شکل موازی نیاز دارند مناسب است. در این سرویس میزبانی از کارت گرافیک به صورت کاملا مستقل به شما تعلق می‌گیرد. سایر سخت افزارها نظیر حافظه و رم نیز توسط نرم‌افزار مجازی‌ساز برای شما شخصی‌سازی شده و جدا می‌گردد. این سرورهای مجازی گرافیک‌دار مزایای زیادی دارند همچون:

  • انجام پشتیبانی مسائل فنی از سمت شرکت هاستینگ
  • کاهش زیاد هزینه‌های با به کارگیری از سرورهای مجازی گرافیک‌دار
  • مقیاس‌پذیری بالا و هماهنگی با نیازهای توسعه یافته سازمانی

دارند. این مزیت‌ها از دلایل اصلی استفاده از این سرورهای مجازی گرافیک‌دار به شمار می‌روند. در واقع امنیت و توان محاسباتی و پردازش بالا را در کنار هم و به صورت توامان خواهید داشت.

خرید سرور مجازی گرافیک‌دار

برای خرید سرور مجازی گرافیک‌دار چه باید کرد؟

بسیاری از استخراج کنندگان رمز ارز اقدام به خرید رایانه‌هایی قدرتمند می‌کنند. در نتیجه ناگزیر به پرداخت هزینه‌های بالایی هستند. اما به جای این هزینه بالا می‌توان از سرورهای مجازی گرافیک‌دار استفاده کنند. این تنها مورد استفاده از این مدل سرورها نیست. در شرکت سرور کلیک می‌توانید بر اساس طرح‌های موجود و تعرفه‌های ارائه شده گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مشاوران ما اطلاعات مورد نیاز پیش از خرید سرورهای مجازی گرافیک‌دار و پشتیبانی‌های لازم بعد از خرید را ارائه می‌کنند. تعرفه خرید سروهای مجازی با کارت گرافیک بستگی به پردازنده به کار رفته در آن‌ها و تعداد هسته‌ها دارد. همچنین فضای هاردی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت نیز روی قیمت سرور مجازی گرافیک‌دار موثر می‌باشد. این سرورهای عرضه شده در سرور کلیک دارای سخت افزار به روز و قوی هستند. همچنین قابلیت ارتقاء پردازنده‌ تا 16 هسته را نیز دارند. توجه داشته باشید که سرورهای مجازی گرافیک‌دار از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر از سرورهای اختصاصی GPU هستند.

خرید سرورهای مجازی گرافیک‌دار به چه منظوری انجام می‌گیرد؟

این پردازنده‌ها در واقع برای بهبود رندر گرافیکی ابداع و طراحی شده‌اند. در نتیجه برای فعالیت‌هایی نظیر:

  • آف لودینگ GPU
  • تحلیل انواع دیتاها
  • ویرایش نمودن تولید محتوا و ویدئوها
  • گیمینگ
  • ویدئو استریمینگ
  • پردازش‌های سه بعدی
  • استخراج ارز دیجیتال

مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کلام آخر:

خرید سرور مجازی گرافیک‌دار امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بهترین انواع سرورهای مجازی اعم از گرافیک‌دار در شرکت سرور کلیک عرضه می‌گردد. کافی است از طریق سایت مجموعه اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در خصوص این سرورها را دریافت نمایید. ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد