خرید سرور مجازی کاهش پینگ

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

خرید سرور مجازی کاهش پینگ

خرید سرور مجازی کاهش پینگ به شما در کم کردن میزان پینگ دریافتی از سرورهای هدف کمک می‌کند. پینگ کمتر از اصلی‌ترین نیاز تریدرها و گیمرها به شمار می‌رود. زیرا داده‌های مورد نیاز به این روش با تاخیر بسیار کمتری به شما می‌رسد. با ما در سرور کلیک همراه شوید تا بر لزوم خرید این نوع از سرورهای مجازی بیشتر آشنا شوید و با آگاهی بیشتری به خرید سرور مجازی پر سرعت ایران بپردازید.

منظور از پینگ چیست؟

پیش از اینکه درباره ضرورت خرید سرور مجازی کاهش پینگ بگوییم باید با خود این مفهوم آشنا شویم. پینگ ( Ping ) نوعی برنامه‌ی کاربردی شبکه برای ارزیابی دسترسی هاست به نشانی ip می‌باشد. این برنامه قادر است سیگنالی از رایانه شما به هاست ارسال کرده و هاست نیز پاسخی به آن می‌دهد. این سیگنال که بر حسب میلی‌ثانیه محاسبه می‌گردد مشخص می‌کند چقدر برای پاسخگویی پکت زمان نیاز است. به بیان ساده‌تر پینگ میزان تاخیر بین سرور و رایانه‌ی شما را نشان می‌دهد. در نتیجه هر قدر پینگ اتصال سیستم شما به سرور بیشتر باشد با تاخیر بالاتری روبه‌رو هستید. در استفاده‌های روزمره از رایانه و اینترنت پینگ سیستم اهمیت چندانی ندارد. اما برای کارهای پیشرفته‌تر نظیر ترید کردن و گیمینگ باید پینگ در کمترین حد ممکن باشد. از این رو خرید سرور مجازی کاهش پینگ یک نیاز اصلی و مهم برای این افراد محسوب می‌شود. پینگ به فاکتورهای مختلفی نظیر IP و سرور ارسال کننده‌ی پاسخ به پینگ بستگی دارد.

چرا خرید سرور مجازی کاهش پینگ توصیه می‌شود؟

شرکت‌هایی نظیر سرور کلیک به کمک فناوری‌های مجازی‌سازی سرورهای فیزیکی را به چند قسمت مجزا تقسیم می‌کنند. با این کار منابع هر سرور فیزیکی به صورت همزمان و البته در بخش‌هایی مجزا در اختیار چندین نفر قرار می‌گیرد. این منابع شامل رم و پهنای باند سرورهای فیزیکی می‌باشد. نکته جالب توجه اینکه هیچ تداخلی بین فعالیت‌های سرورهای مجازی روی یک سرور فیزیکی ایجاد نخواهد شد. در نتیجه امکان استفاده از یک سرور ارزان‌تر و باکیفیت‌تر از سرورهای اشتراکی برای کاربران ایجاد می‌گردد. خرید سرورهای مجازی در بین گیمرها و تریدرها طرفداران بسیار زیادی دارد. در بین انواع مختلف سرورهای مجازی نوع کاهش دهنده‌ی پینگ نیز کاربرد و محبوبیت زیادی دارد. گروه‌های خاص برای رسیدن به اهداف مشخص خود از این سرورها حداکثر بهره را می‌برند. چنانچه نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید با کارشناسان سرور کلیک تماس بگیرید.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

نحوه فعالیت سرور مجازی کاهش پینگ:

پیش از تصمیم به خرید سرور مجازی کاهش پینگ باید با شیوهی فعالیت آن آشنا شوید. این اطلاعات به انتخاب هر چه بهتر سرور مورد نیازتان کمک می‌کند. فاکتورهای مختلفی بر روی پینگ اتصال بین سرور هدف و آدرس IP اثرگذار هستند. در ادامه با مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذاری روی میزان پینگ آشنا می‌شویم.

خرید سرور مجازی کاهش پینگ

1- فاصله:

فاصله‌ی بین سرور هدف و رایانه کاربر از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار روی پینگ می‌باشد. در نتیجه خرید سرور مجازی کاهش پینگ در نزدیکی خود کمک زیادی به کاهش پینگ می‌کند. مثلا اگر سرور بازار مالی که در آن ترید می‌کنید در آلمان واقع شده است سرور مجازی آلمان را خریداری کنید. در این حالت کمترین میزان پینگ را خواهید داشت. پینگ کم در موفقیت تریدهای انجامی شما اثرگذاری بالایی دارد.

2- کیفیت و سرعت و پهنای باند اینترنت:

کیفیت اتصال سیستم شما به اینترنت نیز روی میزان پینگ دریافتی موثر است. با خرید سرورهای مجازی گویی سیستم شما در محل سرور به اینترنت وصل شده است. این موضوع نیز بر روی کاهش یافتن میزان پینگ ثبت شده بین سرور هدف و رایانه‌ی شما اثر دارد. در نتیجه هنگام خرید سرورهای مجازی کاهش پینگ به کیفیت و پهنای باند اینترنت سرور توجه کافی داشته باشید.

3- تنظیمات فایروال:

تمام پکت‌های ارسالی و دریافتی توسط فایروال سیستم و سرور مورد استفاده‌ی شما بررسی و ارزیابی می‌گردد. در نتیجه با انجام درست تنظیمات فایروال می‌توانید زمان بررسی پکت‌ها را کمتر کنید. این مورد نیز باید در زمان خرید سرورهای مجازی برای کاهش پینگ در نظر گرفته شود. توصیه می‌شود از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای نظیر سرور کلیک اقدام به خرید سرورهای مجازی مورد نیاز خود کنید. از این طریق خدمات باکیفیت و استانداردی را دریافت کرده و از نتیجه خرید خود راضی خواهید بود.

خرید سرور مجازی کاهش پینگ چه مزیت‌هایی دارد؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا تریدرها و گیمرها از این نوع سرورهای مجازی خریداری می‌کنند. در این بخش با بیان مزیت‌های سرورهای مجازی کاهش پینگ پاسخ خود را می‌یابید.

1- عملکرد بهتر به دلیل سرعت بالاتر:

این سروهای مجازی برای کاهش تاخیر در اجرای سفارشات و خرید و فروش‌ها به کار می‌روند. زیرا سرعت و عملکرد بسیار قوی‌تری نسبت به دیگر انواع سرور از خود نشان می‌دهند.

2- مقرون به صرفه بودن سرورهای مجازی کاهش پینگ:

سرورهای مجازی کاهش پینگ به ویژه نسبت به سرورهای اشتراکی ارزان‌تر هستند. همچنین از نظر کیفیت نیز در سطح بالاتری از سرورهای اشتراکی قرار دارند. به این دلیل که منابع در سرورهای اشتراکی بین کاربران تقسیم می‌شود. در نتیجه با استفاده همزمان از منابع سرور اشتراکی کیفیت و سرعت آن به شدت پایین خواهد آمد. این در حالی است که چنین مشکل در استفاده از سرورهای مجازی یا اختصاصی ایجاد نخواهد شد. زیرا کاربران از سرور اصلی منابع خاص خود را در اختیار دارند.

خرید سرور مجازی کاهش پینگ

3- کمک گرفتن از IP سایر کشورها:

محدودیت‌های داخلی و تحریم‌های خارجی یکی از مشکلات بزرگ بر سر راه کاربران ایرانی می‌باشد. بسیاری از سایت‌ها نظیر صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال اینترنتی و بروکرهای فارکس به IPهای ایرانی خدمات نمی‌دهند. با خرید سرورهای مجازی کاهش پینگ شما IP خود را به راحتی تغییر داده‌اید. بنابراین دیگر توسط این سایت‌ها به عنوان یک کاربر ایرانی شناسایی نمی‌شوید. همچنین از طریق این سرورها می‌توانید محدودیت‌های داخلی را نیز برای دسترسی به برخی از سایت‌ها پشت سر بگذارید.

کلام آخر:

پینگ پارامتری برای ارزیابی میزان تاخیر پاسخگویی سرور به رایانه‌ی شما محسوب می‌شود. در نتیجه هرچه میزان این فاکتور بالاتر باشد سرعت سیستم کندتر خواهد بود. با خرید سرورهای کاهش سرعت پینگ می‌توانید این مشکل را برطرف کرده و از اینترنت باکیفیت‌تری استفاده کنید. با این کار علاوه بر کاهش پینگ امکان استفاده از خدمات سایت‌های مختلف در جهان را نیز دارید. برای ثبت سفارش خود به سایت سرور کلیک مراجعه فرمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

شرکت هاستینگ چیست؟
وبلاگ

شرکت هاستینگ

آدرس شرکت سرور کلیک: تهران، خیابان فلسطین، پایین‌تر از میدان فلسطین، بن‌بست فتحی، پلاک 2 تلفن:021-66494900ایمیل:info@serverclick.com  خدمات هاست لینوکس سرور کلیک LP05 1 گیگابایت ترافیک نامحدود 1 سایت SSL رایگان:

ادامه مطلب »

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد