بهترین VPS برای ترید

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

بهترین VPS برای ترید

کاربران ایرانی ارزهای دیجیتال با مشکلات متعددی نظیر محدودیت‌ها و تحریم‌های داخلی و خارجی مواجه هستند. برای غلبه بر این مشکل بسیاری از افراد اقدام به عوض کردن IP خود می‌کنند. برای کسانی که در بازارهای ارز دیجیتال فعال هستند واژه‌ی VPS قطعا آشناست. در این مقاله از گروه سرور کلیک درباره ماهیت و کاربرد VPS و معرفی بهترین VPS برای ترید اطلاعات مفیدی ارائه می‌کنیم. اگر شما نیز به بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مندید ما را همراهی کنید.

 منظور از VPS چیست؟

اصطلاح VPS مخفف شده‌ی عبارتی به معنای سرور مجازی خصوصی می‌باشد. سرورهای مجازی خصوص نوعی سرویس میزبانی وب هستند که منابع یک سیستم رایانه‌ای را بین چند کاربر به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه چندین کاربر بدون اینکه تداخلی در کار هم ایجاد کنند مستقلا از یک سرور استفاده می‌کنند. برای راه‌اندازی این سرورهای مجازی نیاز به یک سرور فیزیکی قدرتنمد است. این سرور فیزیکی به کمک نرم‌افزاری به نام هایپروایزر تقسیم‌بندی می‌گردد. در نهایت هر VPS یا سرور مجازی می‌تواند به صورت مجزا و مستقل از دیگر VPSها راه اندازی گردد. این سرورهای مجازی در حکم کامپیوتری همیشه روشن هستند که در هر کجای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصال به این VPSها از طریق نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ امکان‌پذیر می‌باشد. در این حالت امکان کنترل کردن کامپیوتر از راه دور نیز وجود دارد. نرم افزار کنترل قابلیت نصب و راه‌اندازی روی هر سیستم عاملی را دارد.

سرورهای مجازی خصوصی برای ترید:

اشاره کردیم که فعالان ایرانی در عرصه‌ی ارزهای دیجیتال با محدودیت‌ها و مشکلات فراوانی در این زمینه مواجه هستند. به همین خاطر به دنبال بهترین VPS برای ترید می‌باشند تا مشکلات آن‌ها را رفع کند. چرا که علاوه بر محدودیت‌های داخلی صرافی‌های معتبر زیادی در جهان ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند. با توجه به میزان اعتبار و امنیت این صرافی‌ها کاربران ایرانی زیادی مایل به انجام معامله با آن‌ها هستند. در نتیجه تغییر IP کاربری و استفاده از سروهای مجازی برای ترید راه چاره‌ی کار است. بدون تغییر IP نه تنها امکان استفاده از خدمات این صرافی‌های بین‌المللی را ندارید بلکه وجوه شما نیز مسدود می‌شود. استفاده از VPSهای مخصوص ترید به جای VPN احتمال لو رفتن کاربران را به شدت کاهش می‌دهد. این موضوع نیز از دلالی دیگری برای تهیه سروهای مجازی مخصوص ترید در ایران است.

خدمات هاست لینوکس سرور کلیک

LP05

LP06

LP07

LP08

بهترین VPS برای ترید

استفاده از بهترین VPS برای ترید چه مزیت‌هایی دارد؟

به کار گرفتن سرورهای مجازی مخصوص ترید به دلیل مزیت‌های زیادی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخشی از مزایای این VPSها عبارتند از:

  • قابلیت دسترسی به یک کامپیوتر همیشه روشن و بدون قطعی در خارج از کشور
  • منعطف بودن VPS مخصوص ترید نسبت به هاستینگ‌های مشترک
  • امنیت بالاتر این سرورهای مجازی نسبت به سایر VPSها و فیلترشکن‌ها
  • پهنای باند بیشتر نسبت به هاست اشتراکی
  • استفاده با داشتن فنی کمتر از VPS مخصوص ترید در قیاس با سرورهای اختصاصی
  • هزینه کمتر سرورهای مجازی ترید نسبت به سرورهای اختصاصی
  • عدم شناسایی شدن موقعیت مکانی کاربران برای صرافی ( این مزیت برای کاربران ارزهای دیجیتال در داخل کشور ایده‌ال است)
  • تداوم زیاد و سرعت بالای اتصال
  • امکان استفاده از VPS مخصوص ترید روی همه‌ی سیستم عامل‌ها

می‌باشد. به همین دلیل این سرورهای مجازی خصوصی در بین کاربران ایرانی ارزهای دیجیتال محبوبیت دارند.

بهترین VPS برای ترید چه ویژگی‌هایی دارد؟

بعد از این آشنایی با ماهیت و مزایای سرورهای مجازی خصوصی باید با شاخصه‌های ایده‌آل آن‌ها نیز آشنا شویم. شناخت این ویژگی‌ها به ما در زمان انتخاب و خرید بین سرورهای مجازی مناسب ترید کمک زیادی می‌کنند.

1- سرعت بالا:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لازم برای سرورهای مجازی خصوصی سرعت بالای آن‌ها است. زیرا لازمه‌ی ترید کردن سرعت بالای سیستمی است که با آن کار می‌کنید. واکنش‌های سریع به کسب موفقیت بیشتر در پروسه ترید کردن کمک می‌کند. پس هیچ VPS تریدی بدون سرعت بالا بهترین نخواهد بود.

2- امنیت بالا:

کاربران بین VPN و VPS سرورهای مجازی خصوصی را انتخاب می‌کنند چون امنیت بالاتری دارد. پس امنیت نیز شاخصه‌ی مهم بعدی در دسته‌بندی این سرورهای مناسب ترید است. با خرید این سرورهای مجازی شما دیگر ترس و نگرانی از بابت امنیت کامپیوتر خود نخواهید داشت. چرا که بهترین VPS برای ترید امن‌ترین VPS می‌باشد.

3- کسب موقعیت مکانی مناسب:

از جمله نکات مهم در هنگام انتخاب سرورهای مجازی برای ترید کشورهایی است که در اختیار شما قرار دارد. به کشورهایی که در لیست انتخاب شما وجود دارد توجه کنید. بهترین VPS برای فعالیت‌های ترید باید در نزدیک‌ترین مکان به ایران باشد. زیرا سرورهای مجازی ایرانی محدودیت و ممنوعیت‌های زیادی دارند. انتخاب کشورهای دور از ایران نیز باعث کم شدن سرعت سرور مجازی خریداری شده می‌گردد. نکته بعدی مطالعه لیست تحریم‌های صرافی‌ آنلاین مورد نظرتان است. کشوری را انتخاب کنید که علاوه بر نزدیکی به ایران در لیست تحریم‌ها نباشد.

معرفی بهترین VPS برای ترید:

در این بخش به سروهای مجازی خصوص که سرعت و کیفیت خوبی دارند اشاره خواهیم کرد. از تمام این سرورها برای ترید کردن در ایران می‌توانید استفاده کنید.

1- زمین هاست:

این شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی سرور نزدیک به 20 سال قدمت دارد. در نتیجه کیفیت و کارایی بالای داشته و خدمات مناسبی ارائه می‌کند.

2- هاست دی ال:

این شرکت به شکل رسمی از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه میزبانی سایت‌های پربازدید آغاز نموده است. سرورهای قدرتمند و داشتن نرم افزاری روز از شاخصه‌های مهم این برند می‌باشد.

3- برتینا:

این شرکت نیز ارائه کننده‌ی انواع سرورهای مجازی با پایداری بالا می‌باشد. نکته جالب توجه اینکه این شرکت تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران محسوب می‌شود. در نتیجه میزبان سازمان دولتی و نیمه‌دولتی زیادی در ایران است.

کلام آخر:

بهترین VPS برای ترید ویژگی‌ها و شاخصه‌های ویژه‌ای دارد که باید در نظر گرفت. سرعت و امنیت از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که در زمان خرید سرورهای مجازی خصوصی برای ترید باید لحاظ شوند. نکنه مهم انتخاب یک شرکت معتبر برای خرید VPS مناسب در ایران است. برای اطمینان از خرید سرورهای مجازی برای ترید با کارشناسان سرور کلیک تماس بگیرید. تمام اطلاعات و مشاوره‌های پیش از خرید توسط مجموعه سرور کلیک به شما داده خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد