خرید VPS با حجم بالا

محبوب ترین مقالات

آخرین دیدگاه ها

دسته بندی ها

مطالب مفید

یکی از سرویس‌هایی که برای ذخیره اطلاعات با وسعت زیاد و در حجم بالا استفاده می‌شود VPS حجم بالا است. این سرورهای مجازی بیشتر برای کسانی که نیاز به سرورهای اقتصادی اما با قیمت اقتصادی‌تر دارند مناسب است. در این مطلب از سایت سرور کلیک اطلاعات لازم جهت خرید VPS با حجم بالا را بیان خواهیم کرد. برای مشاهده و کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه با کارشناسان مجموعه سرور کلیک تماس گرفته و مشورت کنید.

سرور مجازی حجیم:

ذخیره کردن اطلاعات و دیتاها روی سرورهای مجازی حجم بالا هم ساده و هم کم هزینه است. VPS با حجم بالا یا سرورهای مجازی با هارد بالا برای ذخیره‌سازی مقادیر زیادی از اطلاعات به کار می‌رود. برای برخی از کاربردها نیاز به منابع سرورهای اختصاصی وجود دارد. با این همه امکان و تمایلی رای پرداخت هزینه‌های سنگین سرورهای اختصاصی نیست. در این شرایط بهترین جایگزین سرورهای اختصاصی VPSهای حجم بالا هستند. سیستم‌های بک‌آپ‌گیری و میزبانی از فایل‌ها بخشی از موارد استفاده‌ی این سرورها به شمار می‌روند. پنل مدیریت حرفه‌ای و منابع اختصاصی از امکاناتی است که در این VPSها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در نتیجه با خرید VPS حجم بالا می‌توان در فضایی امن فایل مشتری‌ها را میزبانی کرد. با استفاده از این دست از سرورهای مجازی قادر به نصب نرم افزارهای مختلفی روی VPS خواهید بود. خرید VPS با حجم بالا

منظور از ترافیک سرور مجازی چیست؟

یکی از مفاهیم مهمی که باید در زمینه VPSهای حجیم بدانیم مفهوم ترافیک سرور مجازی است. بسیاری از افراد این پارامتر را با پهنای باند اشتباه می‌گیرند. منظور از ترافیک سرور مجازی مقدار حجم داده‌ای است که از کارت شبکه سرور عبور داده می‌شود. این حجم شامل جمع داده‌های دریافتی و ارسالی به صورت مجموع می‌باشد. در نتیجه ترافیک دریافتی در زمان خرید سرور مجازی باید مورد برسی قرار گیرد. البته اغلب سرورهای مجازی امکان اضافه نمودن ترافیک به سرویس را دارند. اما در برخی از کاربردها باید حجم خریداری شده از ترافیک VPS بسیار بالا باشد. در این شرایط بهتر است تا به جای تمدید ترافیک سرور مجازی حجیم یا به اصطلاح حجم بالا خریداری کنید.

ویژگی‌های VPS با حجم بالا:

پورت شبکه 100 مگابیت بر ثانیه یکی از شاخصه‌های سرور مجازی حجیم محسوب می‌شود. البته امکان ارتقای آن به 10 گیگابایت بر ثانیه نیز در هر زمان وجود دارد. ذخیره‌سازی اطلاعات یکی از مهم‌ترین مسائل در مدیریت وب می‌باشد. زیرا از دست دادن دیتا به معنای ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری در این بستر می‌باشد. با خرید VPS با حجم بالا امکان استفاده از فناوری Raid را خواهید داشت. این فناوری به شما کمک می‌کند تا بر مشکل از دست دادن داده‌ها غلبه کنید. در سرورهای مجازی حجیم سرعت انتقال داده نیز افزایش قابل توجهی دارد. این موارد کیفیت نهایی سرور مجازی با حجم بالای خریداری شده را افزایش می‌دهد.

خرید سرورهای مجازی حجیم چه مزایای دارد؟

در این بخش از مطلب حاضر به بیان مزیت‌های این گروه از سرورهای مجازی خواهیم پرداخت. توجه به این مزیت‌ها می‌تواند راهنمای خرید خوبی برای ما به شمار بیاید. تعدادی از مزیت‌های vps با حجم بالا عبارتند از:
  • استفاده کردن از هارد های با سرعت بالا
  • بهبود قابل توجه سرعت و تراکم بسیار ایده‌آل سرور
  • امنیت بسیار بالای اطلاعات
  • ذخیره‌سازی قدرتمند داده‌ها
  • وجود رم و پردازنده بسیار قوی
  • دسترسی روت برای سرورهای لینوکس
  • دسترسی ادمین استراتور در سرورهای ویندوز
می‌باشد. همچنین این امکان وجود دارد که روی هر بسته افزونه‌هایی نیز اضافه کنید. افزودن این افزونه‌ها ارزش کاربردی سرویس خریداری شده از سرورهای مجازی را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید از این طریق سرعت پورت vps حجیم را افزایش دهید. همچنین امکان خریداری لایسنس‌های کنترل پنل‌های مدیریتی سرور مجازی حجیم نیز وجود دارد. خرید VPS با حجم بالا

چرا خرید vps با حجم بالا از سرور کلیک؟

در مجموعه سرور کلیک از مدرن‌ترین و جدیدترین تجهیزات برای ارائه سرویس‌های خود استفاده می‌کند. شبکه امن و قدرتمند به کار گرفته شده در سرور کلیک گزینه‌ای بی‌نقص برای کسب و کار کاربران می‌باشد. کنترل پنل حرفه‌ای یکی دیگر از مزایای خرید سرور مجازی حجیم از این مجموعه است. تحویل آنی- امکانات جامع و مفید ریست پسورد هاست نیم سرور بخشی از شاخصه‌های  سرویس‌های سرور کلیک هستند. سرورهای مجازی حجیم سرور کلیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نگهداری از فایل‌های حجیم می‌باشند. همچنین می‌توانید برای سرورهای دانلود از vpsهای حجم بالا در سرور کلیک استفاده کنید. در ادامه با مزایای خرید سرورهای مجازی حجیم از سرور کلیک بیشتر آشنا می‌شویم:
  • کیفیت و سرعت بسیار بالا که امکان پیشی گرفتن از رقبا را به شما می‌دهد.
  • آپتایم و پایداری بسیار بالا که برای تمام سایت‌های معتبر مورد نیاز است. منظور از آپتایم مدت زمان بالا بودن و در دسترس قرار داشتن سایت می‌باشد.
  • امکان ریست کردن و خاموش و روشن کردن سرور در تمام ساعات شبانه روز وجود دارد.
  • انتقال اطلاعات از سرویس کاربران از دیگر سرورها به سرویس‌های سرور کلیک توسط کارشناسان مجموعه وجود دارد.
  • پشتیبان کامل و جامع در گروه سرور کلیک یکی از شاخصه‌های ارزشمند گروه می‌باشد. بسیاری از مشتریان ما در سرور کلیک به کیفیت و کامل بودن پشتیبانی‌های دریافتی از این شرکت اذعان دارند.
این موارد بخشی از خدمات و امتیازات خرید vps با حجم بالا از سرور کلیک است. سرویس‌ها و بسته‌های پیشنهادی به همراه قیمت آن‌ها در سایت مجموعه موجود می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس نیاز و هدف خود بهترین سرویس را از بین خدمات سرور کیلک انتخاب نمایید. تمام مشاوره‌ها و اطلاعات لازم قبل از خرید و به وسیله کارشناسان تیم به شما داده می‌شود.

سخن پایانی:

پیش از اقدام به خرید vps با حجم بالا باید هدف و نیازهای خود را ارزیابی کنید. در گام بعدی با مقایسه بین بسته‌های مختلف یک شرکت و قیاس آن با دیگر شرکت‌ها اقدام به خرید کنید. البته که کیفیت در زمینه سرورهای مجازی به ویژه با حجم بالا حرف اول را می‌زند. پس حتما از شرکت‌ها و سایت‌های معتبر و شناخته شده‌ای نظیر سرور کلیک اقدام به خرید کنید. همچنین قیمت سرویس‌ها بر اساس امکانات و خدماتی که به شما ارائه می‌شود تعیین خواهد شد. در نتیجه ضمن تعیین منصفانه قیمت باید به سطح خدمات نیز توجه کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت راهکار پردازش خاورمیانه می باشد